Dit prille relatie, Achmed?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil dit prille relatie natuurlijk vanaf het begin meemaken.
Poffedeurie Griek, zit niet zo te zeiken. Deze. Maak het velletje van Inso nat.quote:
Maak het mee, dan wor je misschien ook ooit een olbie ouwe turkquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:02 schreef zarGon het volgende:
Ik wil dit prille relatie natuurlijk vanaf het begin meemaken.
Sorry, force of habit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Poffedeurie Griek, ziet niet zo te zeiken. Deze. Maak het velleteje van Inso nat.
Daar deed je snelquote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
De PM is de deur uit hoor!
Heb je d'r een focking novelle gestuurd ofoz?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
De PM is de deur uit hoor!
Zit niet zo te sjansen met mij. Deflower die bloem.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maak het mee, dan wor je misschien ook ooit een olbie ouwe turk
quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Begin van welke relatie?
Nee, zo ben ik niet. Dat weet je toch? Ik stuur gewoon simpel een vraag. Van maximaal twee zinnen. Ik ben toch geen homo?quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je d'r een focking novelle gestuurd ofoz?
Ik ben weer helemaal trots. En druk bezig met nieuwe pussy voor je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, zo ben ik niet. Dat weet je toch? Ik stuur gewoon simpel een vraag. Van maximaal twee zinnen. Ik ben toch geen homo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |