omgquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Cindy heeft een nare huidziekte.. Het enige medicijn tegen deze onschuldige vorm van schurft is zaad. Kom Arma, verricht eens een goede daad!
OMG!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:11 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Marsha Ann just looooooooooves the cock.
En ze is ingeënt tegen HIV, kijk maar naar die plek op dr schouder.quote:
Dat wijf is wel tering geil.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:16 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Ontmoet aShleY, nog maar 17, maar zeker geen klein meisje meer..
Das geen Spaande schone..quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil jij een Spaanse schone ontmoeten, date met Nadia![]()
[afbeelding]
Nee ik ken veel mooiere. Zij is lelijk man.quote:
Zie je dat Arma! Je kan hem er zo inhangen, niks geen voorspel of gedoe!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:22 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
L.otte staat al klaar om je pijn te mogen verzachten.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:28 schreef Isabeau het volgende:
Bij Marieke mag je misschien wel in haar broekje spieke![]()
[afbeelding]
quote:Leeftijd: 13
quote:
Heb jij je probleem nu al opgelost?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja eh, och...wat zal ik eens zeggen. Wat lijken ze snel oud hè, tegenwoordig?
Hahahahhaquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Cindy heeft een nare huidziekte.. Het enige medicijn tegen deze onschuldige vorm van schurft is zaad. Kom Arma, verricht eens een goede daad!
ff nog een laatste zetje geven.quote:
Nee, ik ben aan het fokkenquote:
Je zat toch op je werk?quote:
quote:
Heel goed! Kuthoeren, allemaal!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vanaf nu alleen nog maar misbruik maken van vrouwen. Dat zal ze leren!![]()
Goede keuzequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:37 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga vanaf nu alleen nog maar misbruik maken van vrouwen. Dat zal ze leren!![]()
Dat sluit fokken toch niet uit?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja eh, och...wat zal ik eens zeggen. Wat lijken ze snel oud hè, tegenwoordig?
Maar dan moet ze wel eerst met een vriend van je naar bed, want hij heeft het huis betaald waar jullie wonen. En och, als ze dan toch bezig is kan ze beter meteen achter de ramen gaan staan, want jij hebt zo veeeeel geld aan haar uitgegeven.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:39 schreef Armageddon het volgende:
Weet je, dan doe ik net of ik ze een kindje ga schenken, en of ik met ze ga samenwonen. En als het dan zover is. Dan ga ik lekker weg! whehehehe
Later als ik groot ben wil ik loverboy worden en ik heb m'n bestand al klaar staan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:40 schreef Armageddon het volgende:
Waar halen jullie al die chicks vandaan zo snel?
Ik zie allemaal mogelijkheden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:41 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Maar dan moet ze wel eerst met een vriend van je naar bed, want hij heeft het huis betaald waar jullie wonen. En och, als ze dan toch bezig is kan ze beter meteen achter de ramen gaan staan, want jij hebt zo veeeeel geld aan haar uitgegeven..
Hehehehe hehehe, je zei vrij! Nee, die is niet vrij, die is voorlopig bezet, hehehehe.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:41 schreef Armageddon het volgende:
[..]
oe!!!
Deze is wel geil!? Is die nog vrij?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Hehehehe hehehe, je zei vrij! Nee, die is niet vrij, die is voorlopig bezet, hehehehe.
Welke?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er eens even één benaderen Inso
Goede proactieve houding! Doe gewoon alsof het een van je negers is, die geloven ook alles wat je zegt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik ga er eens even één benaderen Inso
Boeie, hoeren voor het oprapen men.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:44 schreef remlof het volgende:
Wat een lelijke trage kutsite is dat Hyves trouwens
Ik heb ook hyvesquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:44 schreef remlof het volgende:
Wat een lelijke trage kutsite is dat Hyves trouwens
Age:105quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:46 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Maret pleziert je graag door je klarinet te blazen.
Ja, ik ook, maar ik sta niet zo geil en zwoel mogelijk op de fotoquote:
Dat geil zijn valt bij deze wijven wel mee eigenlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik sta niet zo geil en zwoel mogelijk op de foto(integendeel
)
Nou ja, ze doen hun best ja. Beetje respectquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:50 schreef ajf het volgende:
Dat geil zijn valt bij deze wijven wel mee eigenlijk![]()
Die foto is van 85 jaar geleden man!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:50 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ziet er nog goed strak uit dan!
sorryquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, ze doen hun best ja. Beetje respect
Kan je de foto van mijn zusje ff weghalen aub, bij voorbaat dank.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:46 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Maret pleziert jou graag door te blazen op jouw klarinet.
Geil zusje!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:46 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Maret pleziert jou graag door te blazen op jouw klarinet.
Dus jij bent ook lid van Hyves?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:45 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Boeie, hoeren voor het oprapen men.
Doe haar de groeten van mij.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan je de foto van mijn zusje ff weghalen aub, bij voorbaat dank.
Ja natuurlijk, anders kan ik die hoeren toch niet binnenhalen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dus jij bent ook lid van Hyves?
Jailbaitquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:04 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Bodil lust jouw pap het liefst boven de spiegel.
Wat wil je, jouw naam in de TT tochquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet zeggen, dit is toch wel één van de betere topics van de laatste tijd
die is bij deze bevestigdquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef Synthesist het volgende:
Nederlandse Vrouwen zijn dus tóch hoeren,
ik had al zo'n vermoeden
Zo ben ik.quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet zeggen, dit is toch wel één van de betere topics van de laatste tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |