Wil je mijn hyve wel mailen. Maar alleen als die niet op internet komt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto's in je fobo? Ik wilde je net gaan keuren voor Arma..
PM maar en ik hou het privé. Alleen even gluren.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Wil je mijn hyve wel mailen. Maar alleen als die niet op internet komt.
Beter plan. Zie dit topic: Bewerkte userfoto's #48.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:59 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
PM maar en ik hou het privé. Alleen even gluren.
Keep on flirtin'.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Beter plan. Zie dit topic: Bewerkte userfoto's #48.
Als jij dan klaar bent met studeren en weet wat je wil in het leven dan zien we wel verder.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Goed bezig. Spreek je over een maand of 6?
Foto's van de shoot zijn ook leuk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Beter plan. Zie dit topic: Bewerkte userfoto's #48.
Arma, je bent een schatje maar ik denk dat ik beter dan wie dan ook weet wat ik wil. Ja, ik wil jou!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:04 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als jij dan klaar bent met studeren en weet wat je wil in het leven dan zien we wel verder.
Post zequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Foto's van de shoot zijn ook leuk.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ga door kinders, ik heb m'n velletje al naar achter geschoven..
OMG! Het is wel een leukerd he?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:03 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Keep on flirtin'.
ARMA! ARMA! DEES MOET JE HEBBE!
Er staan leukere hierboven.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
OMG! Het is wel een leukerd he?
OMGquote:Op maandag 20 augustus 2007 22:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Arma, je bent een schatje maar ik denk dat ik beter dan wie dan ook weet wat ik wil. Ja, ik wil jou!![]()
Ja, en ze wil je!quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:11 schreef Armageddon het volgende:
[..]
OMG! Het is wel een leukerd he?
Inso.quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:08 schreef Insomaniac het volgende:
Ga door kinders, ik heb m'n velletje al naar achter geschoven..
Nu zit mn velletje weer helemaal naar voren!quote:
Is dit een live verslag?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:13 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nu zit mn velletje weer helemaal naar voren!
Naar achteren..
Naar voren...
Als ze uit Brussel terug is dan is ze van harte welkom.quote:
Jonge, waarom wachten?quote:Op maandag 20 augustus 2007 22:15 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als ze uit Brussel terug is dan is ze van harte welkom.
Ik heb een huis en een tuin op het zuiden en alles wat een vrouw maar wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |