quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Nu slapen, morgen zoek ik verder voor je!.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:33 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Liz moet het niet hebben van haar tieten, zij laat je op andere manieren genieten!
Er zijn betere manieren om een vrouw te laten zwijgen en der gezicht niet te zienquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Deze moet je maar 24/7 een zak over haar kop trekken en haar stemgeluid negeren
Ik kan hem nergens vindenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar is jouw Hyves sletprofiel QB?
Wat een crackhoquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:09 schreef Dodecahedron het volgende:
[afbeelding]
Hé, Nicolette
je onderbroek is red.
* eens met Armaquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet zeggen, dit is toch wel één van de betere topics van de laatste tijd
Haha, deze ken ik dus! Past goed in dit topic, heeft een aantal jaren geleden Def Rymzquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:23 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Liever een echte Nederlandse? Anke steekt haar liefde voor penissen niet onder stoelen of banken!
Kom dan wel met een hyves link hequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[afbeelding]
Of wil je er liever twee? Barbara heet de linkerdame en hoe de ander heet boeit toch niet. Ze wachten gewillig op je!
Al veranderd!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom dan wel met een hyves link he
Whaha die stewardess ken ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:07 schreef Insomaniac het volgende:
TT lijkt me duidelijk toch? Post hier gewillige Hyves-sletjes voor ome Arma.
[afbeelding]
Sharifa, 22 jaar, behoorlijk blond en niet al te snugger. 1x pompen en klaar.
[afbeelding]
Stefanie is stewardess en heeft al flink wat frequent flyer miles.. Ze neemt je mee naar het hoogtepunt, voert je en bij de gate zwaait ze je weer uit!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef pwned het volgende:
[afbeelding]
Hee ik ben Paulien en als je mij kiest laat ik m'n geplukte kippetje zien.
Hahahaaquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef pwned het volgende:
[afbeelding]
Hee ik ben Paulien en als je mij kiest laat ik m'n geplukte kippetje zien.
Dat is/wordt een idd een heel krachtig marketinginstrument om adverteerders mee binnen te halen en heel gericht te adverteren. Het is echt enorm slim van zequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:07 schreef Dodecahedron het volgende:
wat is dat toch met die Hyves-sletjes en "Mijn merken"?
Ik denk dat menig reclamebureau in zijn handen wrijft wanneer ze zien dat iemand het waard vindt om hun bedrijf op te noemen in haar profiel.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef pwned het volgende:
[afbeelding]
Hee ik ben Paulien en als je mij kiest laat ik jou m'n kunstjes met m'n geplukte kippetje zien.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:51 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
Wil je een bekende, niet te slim en neukt heel snel.
Neem dan onze FOK!-del Mirel
![]()
![]()
Hé dat scheelt maar één letter.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:51 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
Wil je een bekende, niet te slim en neukt heel snel.
Neem dan onze FOK!-del Mirel
![]()
![]()
Geen één. Ik hoef even geen vrouwen te zien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hey, welke van bovenstaande sletjes heeft nu jouw voorkeur?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:14 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen één. Ik hoef even geen vrouwen te zien.
Niemand snapt het Oksel. Niemand.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:17 schreef Oksel het volgende:
Ik moest lachen.
En het uitleggen aan mijn vriendin.
En die snapt het niet.
Ik denk dat jij andere dingen aan je hoofd hebt nu. En ik doe in principe niet aan internetdaten. Hoewel ik wel eens met een fokker geneukt heb. Kwam ik na de 2e keer pas achterquote:
Ja ik ga eerst eens de boel op een rijtje zetten allemaal en dan zien we wel verder. Zeg trouwens nooit nooit.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij andere dingen aan je hoofd hebt nu. En ik doe in principe niet aan internetdaten. Hoewel ik wel eens met een fokker geneukt heb. Kwam ik na de 2e keer pas achter![]()
Ze is wel een hele leuke meid Armaquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja ik ga eerst eens de boel op een rijtje zetten allemaal en dan zien we wel verder. Zeg trouwens nooit nooit.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is wel een hele leuke meid Arma
Echt zo één dat je zegt van die ook bij je blijft die alles voor elkaar heeft en alles op orde enzo? Dat ze niet zegt van, nou. ik ben er wel klaar mee. Zo één?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze is wel een hele leuke meid Arma
Ik ben zeer loyaal enzo. Maar ik woon over 3 weken en 5 dagen wel in Brussel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt zo één dat je zegt van die ook bij je blijft die alles voor elkaar heeft en alles op orde enzo? Dat ze niet zegt van, nou. ik ben er wel klaar mee. Zo één?
Dat weet je pas als je iemand jarenlang kent. Ik ken Whoopsy alleen van één meet. Maar ze ziet er erg leuk uit en is erg aardig. Ow en ze heeft me dronken als ik was naar het station begeleidquote:Op maandag 20 augustus 2007 20:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Echt zo één dat je zegt van die ook bij je blijft die alles voor elkaar heeft en alles op orde enzo? Dat ze niet zegt van, nou. ik ben er wel klaar mee. Zo één?
Hoezo dat dan?quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik ben zeer loyaal enzo. Maar ik woon over 3 weken en 5 dagen wel in Brussel.
Toch weer studeren. Was het werken na 7 jaar wel zat, glazen plafond enzo. En nu ik single ben kan ik mooi naar het buitenland. Ga je mee?quote:
wat een onwijs schattig meisjequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:46 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Maret pleziert jou graag door te blazen op jouw klarinet.
Hehehe! Net goed, stelletje vuige breezahs.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niemand opgevallen dat zeker de helft van de hyve sletjes in dit topic hun profiel leeggehaald heeftna publicatie hier
![]()
hehe FOK! is watching youquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Niemand opgevallen dat zeker de helft van de hyve sletjes in dit topic hun profiel leeggehaald heeftna publicatie hier
![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
![]()
Nou ik ben wel klaar met studerende tiepes. Die weten namelijk nooit wat ze nu precies willen. You get my point? Of snap ik het niet?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Toch weer studeren. Was het werken na 7 jaar wel zat, glazen plafond enzo. En nu ik single ben kan ik mooi naar het buitenland. Ga je mee?
zijn ze klaar studeren en enorm veranderd, vertrekken zequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou ik ben wel klaar met studerende tiepes. Die weten namelijk nooit wat ze nu precies willen. You get my point? Of snap ik het niet?
Ik denk dat ik nu pas weet wat ik wil. Ik ga in ieder geval nooit weg bij iemand voor ik geprobeerd heb het probleem op te lossen. En soms valt het niet op te lossen, dan blijkt achteraf altijd weer dat het inderdaad een goed besluit was om er niet mee door te gaan.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nou ik ben wel klaar met studerende tiepes. Die weten namelijk nooit wat ze nu precies willen. You get my point? Of snap ik het niet?
Ze heeft geen eens de moeite genomen om het te proberen. Laat staan erover te praten. Ik dacht dat alles goed zat. We hadden lol en het was altijd gezellig. Het gelul dat proberen geen zin meer heeft krijg je er bij mij niet in.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:34 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu pas weet wat ik wil. Ik ga in ieder geval nooit weg bij iemand voor ik geprobeerd heb het probleem op te lossen. En soms valt het niet op te lossen, dan blijkt achteraf altijd weer dat het inderdaad een goed besluit was om er niet mee door te gaan.
Pwnd. Maar geen zorgen, over een paar maanden ben je alleen maar erg blij dat het afgelopen is. Kun je weer lekker achter de chickies aan, lekker je wilde haren verliezen en dan kom je er ineens weer een tegen waarvan je denkt 'waauw' en dan krijg je die eerste fasequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze heeft geen eens de moeite genomen om het te proberen. Laat staan erover te praten. Ik dacht dat alles goed zat. We hadden lol en het was altijd gezellig. Het gelul dat proberen geen zin meer heeft krijg je er bij mij niet in.
Ow jah dat wil ik wel geloven dat het allemaal weer terug komt. Mezelf kennende gaat dat ook weer heel erg snel gebeuren. Maar ik wil een tijdje afstand nemen ervan. Eerst maar eens mijn hoofd op orde brengen. Als je je zo snel weer in een relatie stort dan kan dan niet gezond gaan werken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:45 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Pwnd. Maar geen zorgen, over een paar maanden ben je alleen maar erg blij dat het afgelopen is. Kun je weer lekker achter de chickies aan, lekker je wilde haren verliezen en dan kom je er ineens weer een tegen waarvan je denkt 'waauw' en dan krijg je die eerste faseweer terug enzo. Jammer dat geen van de bovenstaande sletten in aanmerking komt.
![]()
WTF men?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze heeft geen eens de moeite genomen om het te proberen. Laat staan erover te praten. Ik dacht dat alles goed zat. We hadden lol en het was altijd gezellig. Het gelul dat proberen geen zin meer heeft krijg je er bij mij niet in.
Insoquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
DIT GAAT FOUT!
Whoopsydaisy is geen hyvesslet, dus kappen nu met dit geflirt..
Ik moet al die snollen niet Inso. Ik wil een lieve meid.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik kan jou ook geen moment alleen laten hea!
Goftedomme!quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze wilde nog een baby en trouwen twee maanden geleden ouwe.
vrouwen kunnen acteren als de beste menquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:50 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze wilde nog een baby en trouwen twee maanden geleden ouwe.
Eerst even rondpompen als verwerking en daarna ga je maar op zoek naar een lieve meid. Focking homo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:52 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik moet al die snollen niet Inso. Ik wil een lieve meid.
Ok ouwequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Jarno het volgende:
Maar we kleppen morgen wel bij, ik ging net offline.
Ik gedraag me echt als een mietje hè?quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:53 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Eerst even rondpompen als verwerking en daarna ga je maar op zoek naar een lieve meid. Focking homo.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:46 schreef Insomaniac het volgende:
DIT GAAT FOUT!
Whoopsydaisy is geen hyvesslet, dus kappen nu met dit geflirt..
Ja. Je lijkt wel een *ril* metroman *ril* .quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:56 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik gedraag me echt als een mietje hè?
Waarom heb jij geen foto's in je fobo? Ik wilde je net gaan keuren voor Arma.quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:48 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow jah dat wil ik wel geloven dat het allemaal weer terug komt. Mezelf kennende gaat dat ook weer heel erg snel gebeuren. Maar ik wil een tijdje afstand nemen ervan. Eerst maar eens mijn hoofd op orde brengen. Als je je zo snel weer in een relatie stort dan kan dan niet gezond gaan werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |