quote:Op zondag 19 augustus 2007 03:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zo ben ik.
Nu slapen, morgen zoek ik verder voor je!.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:33 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Liz moet het niet hebben van haar tieten, zij laat je op andere manieren genieten!
Er zijn betere manieren om een vrouw te laten zwijgen en der gezicht niet te zienquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:19 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Deze moet je maar 24/7 een zak over haar kop trekken en haar stemgeluid negeren
Ik kan hem nergens vindenquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Waar is jouw Hyves sletprofiel QB?
Wat een crackhoquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:09 schreef Dodecahedron het volgende:
[afbeelding]
Hé, Nicolette
je onderbroek is red.
* eens met Armaquote:Op zondag 19 augustus 2007 03:06 schreef Armageddon het volgende:
Ik moet zeggen, dit is toch wel één van de betere topics van de laatste tijd
Haha, deze ken ik dus! Past goed in dit topic, heeft een aantal jaren geleden Def Rymzquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:23 schreef Insomaniac het volgende:
[afbeelding]
Liever een echte Nederlandse? Anke steekt haar liefde voor penissen niet onder stoelen of banken!
Kom dan wel met een hyves link hequote:Op zondag 19 augustus 2007 14:02 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[afbeelding]
Of wil je er liever twee? Barbara heet de linkerdame en hoe de ander heet boeit toch niet. Ze wachten gewillig op je!
Al veranderd!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:04 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Kom dan wel met een hyves link he
Whaha die stewardess ken ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:07 schreef Insomaniac het volgende:
TT lijkt me duidelijk toch? Post hier gewillige Hyves-sletjes voor ome Arma.
[afbeelding]
Sharifa, 22 jaar, behoorlijk blond en niet al te snugger. 1x pompen en klaar.
[afbeelding]
Stefanie is stewardess en heeft al flink wat frequent flyer miles.. Ze neemt je mee naar het hoogtepunt, voert je en bij de gate zwaait ze je weer uit!
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef pwned het volgende:
[afbeelding]
Hee ik ben Paulien en als je mij kiest laat ik m'n geplukte kippetje zien.
Hahahaaquote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef pwned het volgende:
[afbeelding]
Hee ik ben Paulien en als je mij kiest laat ik m'n geplukte kippetje zien.
Dat is/wordt een idd een heel krachtig marketinginstrument om adverteerders mee binnen te halen en heel gericht te adverteren. Het is echt enorm slim van zequote:Op maandag 20 augustus 2007 00:07 schreef Dodecahedron het volgende:
wat is dat toch met die Hyves-sletjes en "Mijn merken"?
Ik denk dat menig reclamebureau in zijn handen wrijft wanneer ze zien dat iemand het waard vindt om hun bedrijf op te noemen in haar profiel.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 00:41 schreef pwned het volgende:
[afbeelding]
Hee ik ben Paulien en als je mij kiest laat ik jou m'n kunstjes met m'n geplukte kippetje zien.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:51 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
Wil je een bekende, niet te slim en neukt heel snel.
Neem dan onze FOK!-del Mirel
![]()
![]()
Hé dat scheelt maar één letter.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:51 schreef RealZeus het volgende:
[afbeelding]
Wil je een bekende, niet te slim en neukt heel snel.
Neem dan onze FOK!-del Mirel
![]()
![]()
Geen één. Ik hoef even geen vrouwen te zien.quote:Op maandag 20 augustus 2007 20:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hey, welke van bovenstaande sletjes heeft nu jouw voorkeur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |