Je was snellerquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, the same difference
en niet zo kwaad kijken
is dat wel halalquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je was sneller![]()
![]()
Bitterbal ?![]()
[afbeelding]
That's betterquote:
Ja hoor wil je ???quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lekker...
Zou Petraa nog wat patatten over hebben? [afbeelding]
mooie tietelquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, the same difference
en niet zo kwaad kijken
Slechte oogst, kost veel nu !quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hoor wil je ???
Enne een boer in ons midden!!! hmmzzz AARDAPPELEN GRAAG VOOR MEER PATAT
oeps caps
onze dagelijkse boodschapjes worden duurder dus de patat ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hoor wil je ???
oeps caps
Waar was jij om 21u ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je was sneller![]()
![]()
Halal Bitterbal ?![]()
[afbeelding]
Volgens mij iets eerderquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben zo blauw als een bitterbal![]()
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
Ja hoor wil je ???
oeps caps
*zit klaar voor de stripshow van Souryquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:59 schreef Soury het volgende:
Moet ik nu mijn rubber uit de kast halen![]()
klopt, hoe weet je dat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij iets eerder![]()
20u, was er even niet![]()
Mc saus.... veul dille en voor de rest niks bijzonders....quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
Ik heb nog mac fritsaus kan ik je blij maken met een kuipje?
Ik heb AH fritessauas en die vind ik lekkerder als die Mac troep, mag dat ook hier?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
hoge kwaliteit... de man zingt tegenwoordig de sterren van de hemelquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jjBXK4CTtvM
Jaaaaaaaaa lekker, want die uit een fles smaakt toch echt anders~~~~quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
Daar hebben we wat aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Rolling Stones.
Ik vind deze remix van Sympathy for the Devil ook heel tof.
http://www.youtube.com/watch?v=iL_RbCGxqsc
En die video ook.
ik gebruik altijd smeerkaas van slankiequote:Op zondag 19 augustus 2007 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb AH fritessauas en die vind ik lekkerder als die Mac troep, mag dat ook hier?
Ik was een keer stomdronken, komt er een man naar me toe(in de disco tijdens paasvee), zegt ie 'ik ben Jan van de snelkookpan'.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben zo blauw als een bitterbal![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoge kwaliteit... de man zingt tegenwoordig de sterren van de hemel![]()
Strip show... Weet je hoeveel tijd dat kost om het aan te trekken laat staan uitquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*zit klaar voor de stripshow van Soury
20.01 staat erquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb AH fritessauas en die vind ik lekkerder als die Mac troep, mag dat ook hier?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was een keer stomdronken, komt er een man naar me toe(in de disco tijdens paasvee), zegt ie 'ik ben Jan van de snelkookpan'.
Ik verbaasd kijken en hem een beetje uitlachen. Verteld me vriendin later dat dat de man was waarvan we een snelkookpan hebben gehad![]()
![]()
Dat is helemaal niks uit een flesquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
Jaaaaaaaaa lekker, want die uit een fles smaakt toch echt anders~~~~
ook jij bent eens aan de beurt, hundquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoge kwaliteit... de man zingt tegenwoordig de sterren van de hemel![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar op paasvee is het toch bijna 'verplicht' om lam te zijn?
the gangbang van schagen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar op paasvee is het toch bijna 'verplicht' om lam te zijn?
Nu zeker al op?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
stond met citroen en kersen voor je deur![]()
![]()
Wil je met me trouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
maar eenvoudig van komaf en weinig opleiding
![]()
En die schoft deed niet open? Tssskquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
stond met citroen en kersen voor je deur![]()
![]()
[..]
Ik was een keer stomdronken, komt er een man naar me toe(in de disco tijdens paasvee), zegt ie 'ik ben Jan van de snelkookpan'.
Ik verbaasd kijken en hem een beetje uitlachen. Verteld me vriendin later dat dat de man was waarvan we een snelkookpan hebben gehad![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En die schoft deed niet open? Tsssk
tijd speelt geen rolquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Strip show... Weet je hoeveel tijd dat kost om het aan te trekken laat staan uit
vandaar dat hoge inteeltgehalte aldaar, ze lopen natuurlijk al 100 jaar of langer met hetzelfde kaartspel te kwartettenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook jij bent eens aan de beurt, hund![]()
oei, was jij al met Ruud ?quote:
Ik vraag net of ik met je mag trouwen, boerenlulquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar alle gekheid op een met AH-frietsaus besmeurd frietje, Ik hoop dat we iets nader tot elkaar gekomen zijn en zou het op prijs stellen als dat hoog opgeleiden zooitje zich weer eens vaker met een eenvoudige boere lul als ik zich in de cos zou durven begeven.![]()
[..]
![]()
Ja ik wil ook heel graag poker leren!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
Maar je moet me ff uitleggen hoe het werkt op de pc met dat poker, kon gister niet eens mijn eigen kaart zien, daarom lag ik er gelijk uit..
Je zal er vast wel eens geweest zijn, trek je conclusie..quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vandaar dat hoge inteeltgehalte aldaar, ze lopen natuurlijk al 100 jaar of langer met hetzelfde kaartspel te kwartetten![]()
Is goed hoor, vond het al vaag dat je meteen weer weg was uit het spelquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
Maar je moet me ff uitleggen hoe het werkt op de pc met dat poker, kon gister niet eens mijn eigen kaart zien, daarom lag ik er gelijk uit..
ooow sjips, SC beats COS op dit moment.quote:
Wist niet wat de bedoeling was, heb het wachtwoord niet opgeschreven, maar weet ook niet of het de bedoeling is dat ik dat account nog gebruik. Kan de heer in questie niet bereiken, die maakt tenminste wat van zijn weekendquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is goed hoor, vond het al vaag dat je meteen weer weg was uit het spel![]()
allegaar megoleh denkquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Je zal er vast wel eens geweest zijn, trek je conclusie..
voor joker tijdens pokerquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is goed hoor, vond het al vaag dat je meteen weer weg was uit het spel![]()
In wat schat ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ooow sjips, SC beats COS op dit moment.(als je je sig verwijdert
( )
Ik was bezig me moof te maken jaaahquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef kleinzusje het volgende:
oei, was jij al met Ruud ?
Bij mij thuisquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook wel even pokeren tegen julliewaar?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben naar een vriendin gegaan.. was ook gezellie![]()
Ik ben meer amanda stijlquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was bezig me moof te maken jaaah![]()
Beetje subtieler dan jij, maar dat is meer mijn stijl.
zelfs met bril op zag ik je moef nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was bezig me moof te maken jaaah![]()
Beetje subtieler dan jij, maar dat is meer mijn stijl.
Moet ik dan extra veel kleding stukken aantrekken?quote:
Nix moeftquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:19 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zelfs met bril op zag ik je moef niet![]()
Miljonairs aardappelenquote:
Is dat zooooquote:
*pakt fiets*quote:
En ik het verlegen kleine meisje... Zo kom ik nooit aan sexquote:
Truste Peetiequote:
Slaap lekker Petraquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Moet ik dan extra veel kleding stukken aantrekken?![]()
Schijnt. Opperdoese rond wordt echt gezegd ipv aardappelen.quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:22 schreef APK het volgende:
HIDIHOOOOOOO?
warrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr oooooooooooooooooo???????????????quote:
Krijg ze elk jaar van me moederquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Schijnt. Opperdoese rond wordt echt gezegd ipv aardappelen.
wat is dat voor een melige toestandquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Schijnt. Opperdoese rond wordt echt gezegd ipv aardappelen.
truste schatquote:
Misschien is het wel wat om een keer met een tafel vol SC-ers te gaan pkeren, op Pokerstars...quote:
homoquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:22 schreef APK het volgende:
HIDIHOOOOOOO?
quote:
Kutquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
warrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr oooooooooooooooooo???????????????
zo liggen de kaarten op tafelquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:23 schreef Lobasca het volgende:
[..]
niet zo stoer achter je knopjes, ventje![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:24 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wat is dat voor een melige toestand![]()
Schop'm boer!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:26 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
zo liggen de kaarten op tafel![]()
Effe een vraagje.quote:
quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:25 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
en alles hier tussen neus en lip
Milla!
Je weet toch![]()
.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Effe een vraagje.
Kun je zo'n flashstream van bwin.de ook localiseren en in een stand alone flash player afspelen?![]()
Funny that, ik kreeg dit mailtje vanavond.quote:
quote:hi Pimmy
Tonight i am going to an underground queer dance party. its near where i live. Friends of mine are playing ( very nice people). do you wanna come? i thought of you as this is the party where there are often lesbian goths snogging!
let me know, it starts at 11.
quote:
Drie grote negerlullen erin en je piept wel anders.quote:
Volgens mij wel ja, even met je windows zoekfunctie zoeken naar .flv bestanden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:28 schreef APK het volgende:
[..]
Effe een vraagje.
Kun je zo'n flashstream van bwin.de ook localiseren en in een stand alone flash player afspelen?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
Funny that, ik kreeg dit mailtje vanavond.
[..]
no , scuse me i watsjing on a postzeglestream the moste boiring speler off ge jear, bur i.....quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
Strippoker?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wil ook wel even pokeren tegen julliewaar?
das niet voor de poesquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:30 schreef APK het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Drie grote negerlullen erin en je piept wel anders.![]()
HDH, Uniekhoorn, ik, moeten er nog een paar bij voor een vollere tafel. Wie biedt??quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten KZ!
Ik wil ook pokeren, al ben ik beter in klaverjassen
Onder welke naam zit je?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
HDH, Uniekhoorn, ik, moeten er nog een paar bij voor een vollere tafel. Wie biedt??
Zal mijn aantal uren maar niet noemenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Weltrusten.... 2 x slapen in 26 uur
Laters!!!
Het is wel te zien hoor, maar ik hou van netjes en full screen.quote:
http://www.pokerstars.com daar de software downloadenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten KZ!
We hadden toch een slaap date ?????quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten KZ!
Ik kijk wel met jou mee...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel te zien hoor, maar ik hou van netjes en full screen.![]()
[afbeelding]
En die vetklep is Hewitt.
Het is een live stream, die moet toch ergens in de code van de pagina zitten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij wel ja, even met je windows zoekfunctie zoeken naar .flv bestanden.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker, mijn mailtjes hier droppen..
Trustenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Laters!!!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij dat wachtwoord van gister nog?
Waarom denk je dat ik hier aan het posten ben?quote:
Dan is het denk ik geen flash en zou de url in de bron terug te vinden moeten zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Het is een live stream, die moet toch ergens in de code van de pagina zitten?
Jemig, lijkt wel de zolder van BQquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel te zien hoor, maar ik hou van netjes en full screen.![]()
[afbeelding]
En die vetklep is Hewitt.
Kliekjesquote:
Het is flase (quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is het denk ik geen flash en zou de url in de bron terug te vinden moeten zijn![]()
Wat moest jij daar op zolder?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, lijkt wel de zolder van BQ![]()
trustuhh 1oorquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Laters!!!
Heidi en ik beleggen zelfs vergaderingen aan huisquote:
Nee joh.. mis de kaartenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, lijkt wel de zolder van BQ![]()
sjemig man , alsof iemand hier dat wat boeit ??? Alleen maar om te syloen en te pimpen met je postzegelstreamsquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Het is flase () en ik tief als de wedstrijd begonnen is de code wel effe in dit topic.
Dat wordt scrollen!![]()
Dat kutwijf heeft geen boeken over Bacon, Twombly, Kelley, Motherwell etc naast haar monitor staan.quote:
Gelukkig hou jij de muziek nog in de peiling... Maar dit is nixquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
trustuhh 1oor
http://www.youtube.com/watch?v=VrpGhEVyrk0
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
sjemig man , alsof iemand hier dat wat boeit ??? Alleen maar om te syloen en te pimpen met je postzegelstreams![]()
moment, even een kwaliteitsantwoord verzinnen, heb je even ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kutwijf heeft geen boeken over Bacon, Twombly, Kelley, Motherwell etc naast haar monitor staan.
En die foto is gemaakt met mijn zilveren Nokia die na twee maanden reparatie terug kwam...
...als een zwarte Nokia.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
sjemig man , alsof iemand hier dat wat boeit ??? Alleen maar om te syloen en te pimpen met je postzegelstreams![]()
okay, vannacht semi-erotisch gedroomd over jos(brink). draai 'm weer uit respek weet je!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig hou jij de muziek nog in de peiling... Maar dit is nix![]()
op mn beeldscherm is je monitor net zo vet als Maximaquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is hier postzegel aan?![]()
en nu heb je last van je kontgaatjequote:Op zondag 19 augustus 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, vannacht semi-erotisch gedroomd over jos(brink). draai 'm weer uit respek weet je!
Radiohead!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, vannacht semi-erotisch gedroomd over jos(brink). draai 'm weer uit respek weet je!
de nering naar de teringquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:51 schreef Ian_Nick het volgende:
Tering...
Nu niet meer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:47 schreef kleinzusje het volgende:
moment, even een kwaliteitsantwoord verzinnen, heb je even ?
Ik vind het niet netjes APK, dat je BQ een kutwijf noemt. Je kent haat niet en haar postings zijn heel constructief voor de belevinng van menig Cosser/ streamer. Tevens heeft zij een dusdanige structuur in haar leven dat Peter en ik ons aan kunnen passen aan haar ritme.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kutwijf heeft geen boeken over Bacon, Twombly, Kelley, Motherwell etc naast haar monitor staan.
En die foto is gemaakt met mijn zilveren Nokia die na twee maanden reparatie terug kwam...
...als een zwarte Nokia.
Opdonderen!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=c6uVXJ3x2Sk
hoe weet je dat? zat vannacht op de eerste hulp om die biljartbal (de 8) en die gescheurde panty uit m'n bips te laten goochelen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:51 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
en nu heb je last van je kontgaatje![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:51 schreef APK het volgende:
Fuck Geert Wilders, maar de bijbel roeleert wel zwaar!![]()
http://www.youtube.com/watch?v=g6jhJG76Bms
Ik bedoelde: lang niet gesprokenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet meer leven?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=c6uVXJ3x2Sk
quote:
had mij er even naar laten kijkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoe weet je dat? zat vannacht op de eerste hulp om die biljartbal (de 8) en die gescheurde panty uit m'n bips te laten goochelen...
normaal komen er konijntjes uit een holquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hoe weet je dat? zat vannacht op de eerste hulp om die biljartbal (de 8) en die gescheurde panty uit m'n bips te laten goochelen...
Hans Klok bellenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:55 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
Volgende keer in mijn oorquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:54 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Waarom zou ik niet meer leven?
De driesprong?quote:
Dies lieeeeeeeeeeeeeefquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:00 schreef Soury het volgende:
[quote]Op zondag 19 augustus 2007 01:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ola
Ik bespeur hier toch ening sarcasme. Maar je sig is prachtigquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes APK, dat je BQ een kutwijf noemt. Je kent haat niet en haar postings zijn heel constructief voor de belevinng van menig Cosser/ streamer. Tevens heeft zij een dusdanige structuur in haar leven dat Peter en ik ons aan kunnen passen aan haar ritme.
ohhhhhhhh, je had het over boeken, sorry![]()
Dacht al, mijn hersenenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb úm al ge-edit, was niet voor jou
![]()
nee, verhaal is werkelijk voorgekomen, een vriend van muh deed z'n co-schappen in het amc een jaar of 10 11 terug. op een nacht werd hans van der tocht binnengereden op een stretcher. die had dus die avond een panty met een biljartbal erin in z'n kont gestopt. z'n vriendje was er ook bij in het ziekenhuis. anyways, toenmalige collega's van die makker hebben die bal er uitgehaald(zonder hans klokkenspel overigens).quote:
Ohhhh Jaaaaa Ohhhhhh Gaaaaaaaaaaaa dooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Oké? Denk ik?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, verhaal is werkelijk voorgekomen, een vriend van muh deed z'n co-schappen in het amc een jaar of 10 11 terug. op een nacht werd hans van der tocht binnengereden op een stretcher. die had dus die avond een panty met een biljartbal erin in z'n kont gestopt. z'n vriendje was er ook bij in het ziekenhuis. anyways, toenmalige collega's van die makker hebben die bal er uitgehaald(zonder hans klokkenspel overigens).![]()
aangespoeldquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik wil een winnie the pooh smile...
Eeeeeeeew!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, verhaal is werkelijk voorgekomen, een vriend van muh deed z'n co-schappen in het amc een jaar of 10 11 terug. op een nacht werd hans van der tocht binnengereden op een stretcher. die had dus die avond een panty met een biljartbal erin in z'n kont gestopt. z'n vriendje was er ook bij in het ziekenhuis. anyways, toenmalige collega's van die makker hebben die bal er uitgehaald(zonder hans klokkenspel overigens).![]()
Ik wil een Mercedesquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
Bij mij welquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Misverstand?Ik ben nooit offline.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Leandra weer uit zuipen?
In mijn oor graagquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh Jaaaaa Ohhhhhh Gaaaaaaaaaaaa dooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrr
Het kind is niet wijzer, Ruudquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch ening sarcasme. Maar je sig is prachtig. Morgen allemaal weer in de cos lekker bewoners afzeiken, en niet elkaar
en APK, Peter 6000 en dgk-fan en wie maar maar ook erbij voor tegengas. Ik hoop het. Ik ga naar mijn nest.
![]()
![]()
![]()
Truste Heidiquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Weltruste allemaal![]()
En slaap lekker, voor straks![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
Truste mensen [afbeelding]
[afbeelding]
Voeg me 's opnieuw toe danquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Sinds wanneer. Je computer is wack
.
Geen ideequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké? Denk ik?
Wat heeft Eend met een driesprong te maken...?
Trustequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Weltruste allemaal![]()
fjordknol de mazzeltjes. trustequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4Tjhs6_2Tl4
geintje hoor![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
Truste FdW, ik heb respect voor heel veel posters hier. Geen Fokkers af zeiken en Lieke is lekker (maar Nena nog veel lekkerderderder.)quote:
Hidi, welterusten ouwe paasveeer!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Weltruste allemaal![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht, ik dump ook even een YTlinkje
http://www.youtube.com/watch?v=hb5_WhhpweY
Heb je al pogingen ondernomen richting Nena?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste FdW, ik heb respect voor heel veel posters hier. Geen Fokkers af zeiken en Lieke is lekker (maar Nena nog vel lekkerderderder.)
na geconcentreerde honing te hebben toegediendquote:
Dat is een mooi nummer ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Hahahahhaa ik zie nu een Hidiho bord ... geweldigquote:
OMG, nee hoor, ik kon haar vader zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:12 schreef FdW het volgende:
[..]
Heb je al pogingen ondernomen richting Nena?![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:08 schreef TherAngelina het volgende:
Nog interesse in een hart? Ik heb al een mensenhart, een bloemenhart en een 'Hart voor Dieren' uitgedeeld en nog heel veel over.
Edit: En Lenie het Hart natuurlijk!![]()
nice songquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
g'nacht muizensletje. lekker slapen!!
Die ouwe gaat zelf naar zijn kist, kan de generatie na hem niet meer bijbenen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry je zit nog ff met me opgescheept
gelukkig, haha, ik heb dat wel vaker dat ik het niet helemaal begrijp, ben tegelijkertijd met een klusje bezig en zit (net)te zuipen. blijf, blijf, blijf, muizenwicht!! wilde je echt niet weg hebben, hoorrrrrquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry je zit nog ff met me opgescheept
sletjequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:14 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
g'nacht muizensletje. lekker slapen!!
En weer opnieuw toegevoegd, maar dat haalt ook niets uit.quote:
welkequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:16 schreef Lobasca het volgende:
Wat is die Davidenko toch eng..
PM dan maar.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:19 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
En weer opnieuw toegevoegd, maar dat haalt ook niets uit.
plaguedoctor@hotmail.com![]()
Ik zei nog tegen Tin dat Ian me verwijderd had en hij knikte ernstig. Hahahahahahahahááááá. Niet grappigquote:
Hidiho wilde er ook graag bij zijn. En Nachtzussie kan alles, dus dat heeft ze heel snel geregeld.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahahahhaa ik zie nu een Hidiho bord ... geweldig![]()
Hij is kek!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hidi wilde er ook graag bij zijn. En Nachtzussie kan alles, dus dat heeft ze heel snel geregeld.![]()
Mooi .....quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:20 schreef willem-jozef het volgende:
voor muis soury, sorry..
http://www.youtube.com/watch?v=qrW_JdYo9KM
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen Tin dat Ian me verwijderd had en hij knikte ernstig. Hahahahahahahahááááá. Niet grappig.
Dapper.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef Polonium-120 het volgende:
ik ga ff drinken halen uit de schuur
De meeste mensen denken dat ik ook geen MSN hebquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef Polonium-120 het volgende:
Ik hoop zo voor je dat daar niet van die grote schuurspinnen zittenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef Polonium-120 het volgende:
groetjes aan het het schuurpapier en kijk uit voor negerts!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef Polonium-120 het volgende:
liever niet... ik hou de boel hier aardig droogquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Houden zo.
Zoals je ziet alleen maar gezeik.![]()
Nee die is haar poes aan het tangenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen Insana heute abend!?
die ligt bij mij nog na te schokken...quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen Insana heute abend!?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:25 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik meer wil?
Die is ernstig sterk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
groetjes aan het het schuurpapier en kijk uit voor negerts!
zit je nu tannis te kijken?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
het is daar aarde donker zonder het licht aan en er ligt een drempel waar menigeen zich door liet verrassenquote:
Gelul, die logeert bij mij en ligt nu te snurken..quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:30 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
die ligt bij mij nog na te schokken...
je verstuurd je berichtjes toch met de postquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:26 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
De meeste mensen denken dat ik ook geen MSN heb.
![]()
Das maf het is daar aarde donker zonder het licht aanquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
het is daar aarde donker zonder het licht aan en er ligt een drempel waar menigeen zich door liet verrassen![]()
Ik heb honderden mensen in mijn lijstje en daarvan staan er hééél weinig níet op de blokkeringquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:33 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je verstuurd je berichtjes toch met de post![]()
er zitten striprattenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:27 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ik hoop zo voor je dat daar niet van die grote schuurspinnen zitten.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:29 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
groetjes aan het het schuurpapier en kijk uit voor negerts!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |