Onder welke naam zit je?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
HDH, Uniekhoorn, ik, moeten er nog een paar bij voor een vollere tafel. Wie biedt??
Zal mijn aantal uren maar niet noemenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Weltrusten.... 2 x slapen in 26 uur
Laters!!!
Het is wel te zien hoor, maar ik hou van netjes en full screen.quote:
http://www.pokerstars.com daar de software downloadenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten KZ!
Ik wil ook pokeren, al ben ik beter in klaverjassen
We hadden toch een slaap date ?????quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:32 schreef uniekhoorn het volgende:
Trusten KZ!
Ik wil ook pokeren, al ben ik beter in klaverjassen
Ik kijk wel met jou mee...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel te zien hoor, maar ik hou van netjes en full screen.![]()
[afbeelding]
En die vetklep is Hewitt.
Het is een live stream, die moet toch ergens in de code van de pagina zitten?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:33 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij wel ja, even met je windows zoekfunctie zoeken naar .flv bestanden.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lekker, mijn mailtjes hier droppen..
Trustenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Laters!!!
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij dat wachtwoord van gister nog?
Waarom denk je dat ik hier aan het posten ben?quote:
Dan is het denk ik geen flash en zou de url in de bron terug te vinden moeten zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Het is een live stream, die moet toch ergens in de code van de pagina zitten?
Jemig, lijkt wel de zolder van BQquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel te zien hoor, maar ik hou van netjes en full screen.![]()
[afbeelding]
En die vetklep is Hewitt.
Kliekjesquote:
Het is flase (quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is het denk ik geen flash en zou de url in de bron terug te vinden moeten zijn![]()
Wat moest jij daar op zolder?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, lijkt wel de zolder van BQ![]()
trustuhh 1oorquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Laters!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |