quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Heb jij dat wachtwoord van gister nog?
Waarom denk je dat ik hier aan het posten ben?quote:
Dan is het denk ik geen flash en zou de url in de bron terug te vinden moeten zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:39 schreef APK het volgende:
[..]
Het is een live stream, die moet toch ergens in de code van de pagina zitten?
Jemig, lijkt wel de zolder van BQquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:37 schreef APK het volgende:
[..]
Het is wel te zien hoor, maar ik hou van netjes en full screen.![]()
[afbeelding]
En die vetklep is Hewitt.
Kliekjesquote:
Het is flase (quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dan is het denk ik geen flash en zou de url in de bron terug te vinden moeten zijn![]()
Wat moest jij daar op zolder?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, lijkt wel de zolder van BQ![]()
trustuhh 1oorquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Weltrusten.... 2 x slapen in 26 uur
Laters!!!
Heidi en ik beleggen zelfs vergaderingen aan huisquote:
Nee joh.. mis de kaartenquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:42 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig, lijkt wel de zolder van BQ![]()
sjemig man , alsof iemand hier dat wat boeit ??? Alleen maar om te syloen en te pimpen met je postzegelstreamsquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:43 schreef APK het volgende:
[..]
Het is flase () en ik tief als de wedstrijd begonnen is de code wel effe in dit topic.
Dat wordt scrollen!![]()
Dat kutwijf heeft geen boeken over Bacon, Twombly, Kelley, Motherwell etc naast haar monitor staan.quote:
Gelukkig hou jij de muziek nog in de peiling... Maar dit is nixquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:44 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
trustuhh 1oor
http://www.youtube.com/watch?v=VrpGhEVyrk0
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
sjemig man , alsof iemand hier dat wat boeit ??? Alleen maar om te syloen en te pimpen met je postzegelstreams![]()
moment, even een kwaliteitsantwoord verzinnen, heb je even ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef APK het volgende:
[..]
Dat kutwijf heeft geen boeken over Bacon, Twombly, Kelley, Motherwell etc naast haar monitor staan.
En die foto is gemaakt met mijn zilveren Nokia die na twee maanden reparatie terug kwam...
...als een zwarte Nokia.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
sjemig man , alsof iemand hier dat wat boeit ??? Alleen maar om te syloen en te pimpen met je postzegelstreams![]()
okay, vannacht semi-erotisch gedroomd over jos(brink). draai 'm weer uit respek weet je!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig hou jij de muziek nog in de peiling... Maar dit is nix![]()
op mn beeldscherm is je monitor net zo vet als Maximaquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wat is hier postzegel aan?![]()
en nu heb je last van je kontgaatjequote:Op zondag 19 augustus 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, vannacht semi-erotisch gedroomd over jos(brink). draai 'm weer uit respek weet je!
Radiohead!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:49 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, vannacht semi-erotisch gedroomd over jos(brink). draai 'm weer uit respek weet je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |