Je was snellerquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, the same difference
en niet zo kwaad kijken
is dat wel halalquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je was sneller![]()
![]()
Bitterbal ?![]()
[afbeelding]
That's betterquote:
Ja hoor wil je ???quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:31 schreef Veulen het volgende:
[..]
Lekker...
Zou Petraa nog wat patatten over hebben? [afbeelding]
mooie tietelquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Jaaah, the same difference
en niet zo kwaad kijken
Slechte oogst, kost veel nu !quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hoor wil je ???
Enne een boer in ons midden!!! hmmzzz AARDAPPELEN GRAAG VOOR MEER PATAT
oeps caps
onze dagelijkse boodschapjes worden duurder dus de patat ookquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hoor wil je ???
oeps caps
Waar was jij om 21u ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je was sneller![]()
![]()
Halal Bitterbal ?![]()
[afbeelding]
Volgens mij iets eerderquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben zo blauw als een bitterbal![]()
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:57 schreef petraa het volgende:
Ja hoor wil je ???
oeps caps
*zit klaar voor de stripshow van Souryquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:59 schreef Soury het volgende:
Moet ik nu mijn rubber uit de kast halen![]()
klopt, hoe weet je dat?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij iets eerder![]()
20u, was er even niet![]()
Mc saus.... veul dille en voor de rest niks bijzonders....quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
Ik heb nog mac fritsaus kan ik je blij maken met een kuipje?
Ik heb AH fritessauas en die vind ik lekkerder als die Mac troep, mag dat ook hier?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
hoge kwaliteit... de man zingt tegenwoordig de sterren van de hemelquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:59 schreef willem-jozef het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=jjBXK4CTtvM
Jaaaaaaaaa lekker, want die uit een fles smaakt toch echt anders~~~~quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ja [afbeelding]
Daar hebben we wat aan.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Rolling Stones.
Ik vind deze remix van Sympathy for the Devil ook heel tof.
http://www.youtube.com/watch?v=iL_RbCGxqsc
En die video ook.
ik gebruik altijd smeerkaas van slankiequote:Op zondag 19 augustus 2007 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb AH fritessauas en die vind ik lekkerder als die Mac troep, mag dat ook hier?
Ik was een keer stomdronken, komt er een man naar me toe(in de disco tijdens paasvee), zegt ie 'ik ben Jan van de snelkookpan'.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:00 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ik ben zo blauw als een bitterbal![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoge kwaliteit... de man zingt tegenwoordig de sterren van de hemel![]()
Strip show... Weet je hoeveel tijd dat kost om het aan te trekken laat staan uitquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:01 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*zit klaar voor de stripshow van Soury
20.01 staat erquote:
Tuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik heb AH fritessauas en die vind ik lekkerder als die Mac troep, mag dat ook hier?
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was een keer stomdronken, komt er een man naar me toe(in de disco tijdens paasvee), zegt ie 'ik ben Jan van de snelkookpan'.
Ik verbaasd kijken en hem een beetje uitlachen. Verteld me vriendin later dat dat de man was waarvan we een snelkookpan hebben gehad![]()
![]()
Dat is helemaal niks uit een flesquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef petraa het volgende:
Jaaaaaaaaa lekker, want die uit een fles smaakt toch echt anders~~~~
ook jij bent eens aan de beurt, hundquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
hoge kwaliteit... de man zingt tegenwoordig de sterren van de hemel![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar op paasvee is het toch bijna 'verplicht' om lam te zijn?
the gangbang van schagen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:06 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar op paasvee is het toch bijna 'verplicht' om lam te zijn?
Nu zeker al op?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
stond met citroen en kersen voor je deur![]()
![]()
Wil je met me trouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
maar eenvoudig van komaf en weinig opleiding
![]()
En die schoft deed niet open? Tssskquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
stond met citroen en kersen voor je deur![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was een keer stomdronken, komt er een man naar me toe(in de disco tijdens paasvee), zegt ie 'ik ben Jan van de snelkookpan'.
Ik verbaasd kijken en hem een beetje uitlachen. Verteld me vriendin later dat dat de man was waarvan we een snelkookpan hebben gehad![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En die schoft deed niet open? Tsssk
tijd speelt geen rolquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Strip show... Weet je hoeveel tijd dat kost om het aan te trekken laat staan uit
vandaar dat hoge inteeltgehalte aldaar, ze lopen natuurlijk al 100 jaar of langer met hetzelfde kaartspel te kwartettenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |