Nu zeker al op?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
stond met citroen en kersen voor je deur![]()
![]()
Wil je met me trouwenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
maar eenvoudig van komaf en weinig opleiding
![]()
En die schoft deed niet open? Tssskquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
stond met citroen en kersen voor je deur![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was een keer stomdronken, komt er een man naar me toe(in de disco tijdens paasvee), zegt ie 'ik ben Jan van de snelkookpan'.
Ik verbaasd kijken en hem een beetje uitlachen. Verteld me vriendin later dat dat de man was waarvan we een snelkookpan hebben gehad![]()
![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En die schoft deed niet open? Tsssk
tijd speelt geen rolquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Strip show... Weet je hoeveel tijd dat kost om het aan te trekken laat staan uit
vandaar dat hoge inteeltgehalte aldaar, ze lopen natuurlijk al 100 jaar of langer met hetzelfde kaartspel te kwartettenquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:07 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ook jij bent eens aan de beurt, hund![]()
oei, was jij al met Ruud ?quote:
Ik vraag net of ik met je mag trouwen, boerenlulquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar alle gekheid op een met AH-frietsaus besmeurd frietje, Ik hoop dat we iets nader tot elkaar gekomen zijn en zou het op prijs stellen als dat hoog opgeleiden zooitje zich weer eens vaker met een eenvoudige boere lul als ik zich in de cos zou durven begeven.![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik was een keer stomdronken, komt er een man naar me toe(in de disco tijdens paasvee), zegt ie 'ik ben Jan van de snelkookpan'.
Ik verbaasd kijken en hem een beetje uitlachen. Verteld me vriendin later dat dat de man was waarvan we een snelkookpan hebben gehad![]()
![]()
Ja ik wil ook heel graag poker leren!!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef Lobasca het volgende:
Maar je moet me ff uitleggen hoe het werkt op de pc met dat poker, kon gister niet eens mijn eigen kaart zien, daarom lag ik er gelijk uit..
Je zal er vast wel eens geweest zijn, trek je conclusie..quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vandaar dat hoge inteeltgehalte aldaar, ze lopen natuurlijk al 100 jaar of langer met hetzelfde kaartspel te kwartetten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |