Dies lieeeeeeeeeeeeeefquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:00 schreef Soury het volgende:
[quote]Op zondag 19 augustus 2007 01:56 schreef Talitha het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ola
Ik bespeur hier toch ening sarcasme. Maar je sig is prachtigquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik vind het niet netjes APK, dat je BQ een kutwijf noemt. Je kent haat niet en haar postings zijn heel constructief voor de belevinng van menig Cosser/ streamer. Tevens heeft zij een dusdanige structuur in haar leven dat Peter en ik ons aan kunnen passen aan haar ritme.
ohhhhhhhh, je had het over boeken, sorry![]()
Dacht al, mijn hersenenquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb úm al ge-edit, was niet voor jou
![]()
nee, verhaal is werkelijk voorgekomen, een vriend van muh deed z'n co-schappen in het amc een jaar of 10 11 terug. op een nacht werd hans van der tocht binnengereden op een stretcher. die had dus die avond een panty met een biljartbal erin in z'n kont gestopt. z'n vriendje was er ook bij in het ziekenhuis. anyways, toenmalige collega's van die makker hebben die bal er uitgehaald(zonder hans klokkenspel overigens).quote:
Ohhhh Jaaaaa Ohhhhhh Gaaaaaaaaaaaa dooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Oké? Denk ik?quote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, verhaal is werkelijk voorgekomen, een vriend van muh deed z'n co-schappen in het amc een jaar of 10 11 terug. op een nacht werd hans van der tocht binnengereden op een stretcher. die had dus die avond een panty met een biljartbal erin in z'n kont gestopt. z'n vriendje was er ook bij in het ziekenhuis. anyways, toenmalige collega's van die makker hebben die bal er uitgehaald(zonder hans klokkenspel overigens).![]()
aangespoeldquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik wil een winnie the pooh smile...
Eeeeeeeew!!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
nee, verhaal is werkelijk voorgekomen, een vriend van muh deed z'n co-schappen in het amc een jaar of 10 11 terug. op een nacht werd hans van der tocht binnengereden op een stretcher. die had dus die avond een panty met een biljartbal erin in z'n kont gestopt. z'n vriendje was er ook bij in het ziekenhuis. anyways, toenmalige collega's van die makker hebben die bal er uitgehaald(zonder hans klokkenspel overigens).![]()
Ik wil een Mercedesquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef Lobasca het volgende:
Ik wil een winnie the pooh smile...
Bij mij welquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:04 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Misverstand?Ik ben nooit offline.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Is Leandra weer uit zuipen?
In mijn oor graagquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhhh Jaaaaa Ohhhhhh Gaaaaaaaaaaaa dooooooooooooooorrrrrrrrrrrrrrrr
Het kind is niet wijzer, Ruudquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik bespeur hier toch ening sarcasme. Maar je sig is prachtig. Morgen allemaal weer in de cos lekker bewoners afzeiken, en niet elkaar
en APK, Peter 6000 en dgk-fan en wie maar maar ook erbij voor tegengas. Ik hoop het. Ik ga naar mijn nest.
![]()
![]()
![]()
Truste Heidiquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Weltruste allemaal![]()
En slaap lekker, voor straks![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
Truste mensen [afbeelding]
[afbeelding]
Voeg me 's opnieuw toe danquote:Op zondag 19 augustus 2007 02:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Sinds wanneer. Je computer is wack
.
Geen ideequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:04 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oké? Denk ik?
Wat heeft Eend met een driesprong te maken...?
Trustequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Weltruste allemaal![]()
fjordknol de mazzeltjes. trustequote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:09 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=4Tjhs6_2Tl4
geintje hoor![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef Veulen het volgende:
[afbeelding]
Truste FdW, ik heb respect voor heel veel posters hier. Geen Fokkers af zeiken en Lieke is lekker (maar Nena nog veel lekkerderderder.)quote:
Hidi, welterusten ouwe paasveeer!quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:06 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Weltruste allemaal![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht, ik dump ook even een YTlinkje
http://www.youtube.com/watch?v=hb5_WhhpweY
Heb je al pogingen ondernomen richting Nena?quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Truste FdW, ik heb respect voor heel veel posters hier. Geen Fokkers af zeiken en Lieke is lekker (maar Nena nog vel lekkerderderder.)
na geconcentreerde honing te hebben toegediendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |