nou borstkanker is wat overdreven maar is idd niet goed om er (altijd) mee te slapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Door met een bh te slapen krijg je borstkanker, en groeien je borsten niet, volgens Amanda.
Dat wist die domme Lieke niet eensquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Door met een bh te slapen krijg je borstkanker, en groeien je borsten niet, volgens Amanda.
Waarom is dat slecht?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef Mearloow het volgende:
[..]
nou borstkanker is wat overdreven maar is idd niet goed om er (altijd) mee te slapen
Daarom zijn haar borsten ook zo kleinquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat wist die domme Lieke niet eens
Dat zei de dokter tegen Amanda toen ze 12 wasquote:
Ben misschien blont en het hoort niet hier, maar waarom is dat slecht ??? Ik slaap niet met bh aan, maar wil het toch wel weten!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef Mearloow het volgende:
[..]
nou borstkanker is wat overdreven maar is idd niet goed om er (altijd) mee te slapen
Na de borstvergroting?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat zei de dokter tegen Amanda toen ze 12 was
Waarschijnlijk net nadat hij hem had uitgetrokkenquote:
Ja, Dimitri kwam er bij en A'Del ging meteen ' verstandig' praten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Die zelfliefhebbende smileyposts kunnen me gestolen worden. Ik vind het jammer dat je stopt, je posts waren de moeite waard.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
Zo, voorlopig m'n laatste COSpost, dus ik maak er lekker een infantiele smileypost van want dat is tegenwoordig kennelijk de manier om hier te posten![]()
Toedels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zelfliefhebbende smileyposts kunnen me gestolen worden. Ik vind het jammer dat je stopt, je posts waren de moeite waard.
Met een BH slapen is wel erg raar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:25 schreef Lady-night het volgende:
Amanda: ze gaat met een BH slapen....dat is slecht, dan kunnen ze niet groeien en je krijgt borstkanker.....
Das toevallig, ik wil net een prikandel klaarmaken. Krijg ook honger.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef SIRA het volgende:
mmm, krijg honger van de bitterballen
Ik ook, ga ff wat op het vuur gooien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef SIRA het volgende:
mmm, krijg honger van de bitterballen
Heel vaak wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:29 schreef STAP01 het volgende:
Volgens mij slaapt ze niet met BH. Ze doet er een aan als ze dr bed uitgaat. Dat die rotsnol steeds met dr tieten op tv en streams wil moet zij weten maar Lieke vindt Pamela Anderson geen voorbeeld.
de zusjes blonken ook niet echt uitquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef yellowfirst het volgende:
Ik heb BB5 en BB6 gezien, maar zulke domme vrouwen als Amanda en Nadia (zelfs die Natalie steeg er nog nèt bovenuit) zelden gezien........![]()
Complimenten dat je daar naar kunt luisterenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
Amanda - Lieke had een bloedbad in haar bed, waar 20.000 vliegen op af kwamen, dat is pas ordinair!
Amanda is gelukkig een kuis meisje, rein en schoon van aard...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
Amanda - Lieke had een bloedbad in haar bed, waar 20.000 vliegen op af kwamen, dat is pas ordinair!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:17 schreef kybe het volgende:
Nadia ligt alvast klaar!
[afbeelding]
Amanda zonder extensions!
[afbeelding]
Ach over 15 jaar zijn die dames de wanhoop nabij want dan is er weer een hele nieuwe generatie vrouwelijke 20' tigers, die net als hen alleen bezig zijn met haar, nagels en hoe neuk ik een vent. Helaas liggen nadia en del dan niet meer zo goed in de markt. Het zal een traumatische ervaring voor hen zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:12 schreef riri het volgende:
[..]
?????????
Dat is het hem nou juist....Lieke is niet jaloers...Amanda is zelf degene die altijd zegt dat vrouwen jaloers op haar zijn...het zit in amanda's hoofd dat dat zo is...ze loopt met een air alsof de queen is en vraagt zich niet af of het iets is in haar eigen houding waardoor mensen haar hautain vinden.
Amanda en ook Nadia zijn zo erg gericht op hun eigen beperkte wereldje en begrijpen gewoon niet dat een ander zich om hen totaal niet druk maakt...het zit in hun eigen gedrag een houding te hebben alsof zij zeer bijzonder zijn en hebben niet eens door dat het supersaaie personen zijn met zeer weinig inhoud....hun gedrag vertoont zo'n sleur en saaiheid dat je er na een uur al op uitgekeken bent....
Die lult lekker mee met de dames.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
Dimitri vindt Lieke ook heel erg nep, zeker haar manier van praten.
Sneue gastquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
Dimitri vindt Lieke ook heel erg nep, zeker haar manier van praten.
Ik heb wel eens iemand gesproken die lang in het ziekenhuis had gelegen en daar geen BH had gedragen. Volgens haar zaten haar borsten aan haar zijkant, door het op haar rug liggen zonder BH.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Jawel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal niets mis mee?
Elektrische?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
een tandenborstel.............
Wat een onzinnig genozel weer van die lellebel. Ten eerste groeien je borsten wel door en krijg je echt geen borstkanker van het slapen met een bh, was het maar zo simpel te voorkomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Ach gutquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gesproken die lang in het ziekenhuis had gelegen en daar geen BH had gedragen. Volgens haar zaten haar borsten aan haar zijkant, door het op haar rug liggen zonder BH.
Ik heb niet gekeken of dat idd zo was.![]()
En een vreselijk valse rotkop.....is aardslui.......doet geen reet.......kan dus gemist worden als kiespijn....quote:
En doorbloeding misschien, als het een hele strakke is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat een onzinnig genozel weer van die lellebel. Ten eerste groeien je borsten wel door en krijg je echt geen borstkanker van het slapen met een bh, was het maar zo simpel te voorkomen.Het enige wat ik kan bedenken is dat het gewoon niet lekker slaapt met een bh aan.
Vandaar hebben oma's vaak van die dikke jetsersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat een onzinnig genozel weer van die lellebel. Ten eerste groeien je borsten wel door en krijg je echt geen borstkanker van het slapen met een bh, was het maar zo simpel te voorkomen.Het enige wat ik kan bedenken is dat het gewoon niet lekker slaapt met een bh aan.
Zei hij er ook bij, met wat voor haar.?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Mearloow het volgende:
huub had een vriendin die zichzelf bevredigde met een haardborstel
Ik vind haar toch echt erg mooi, van buiten dan. Ik val altijd erg hard op blondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef Gigageil het volgende:
[..]
En een vreselijk valse rotkop.....is aardslui.......doet geen reet.......kan dus gemist worden als kiespijn....![]()
![]()
Voor mijzelf is ze dag 1 zwaar door de mand gevallen met haar opmerking: dat kankerwijf moet opkankeren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat hebben sommigen hier toch tegen Kim? Ik vind het gewoon een aardig kind. Moet nu iedereen met de grond gelijk gemaakt worden?
Nee zeg, niet die schoonheid. Ze is nog best aardig ook al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wat hebben sommigen hier toch tegen Kim? Ik vind het gewoon een aardig kind. Moet nu iedereen met de grond gelijk gemaakt worden?
Weet ik niet, ik heb er nooit meer naar durven vragen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Ach gut![]()
Is het ooit nog goed gekomen?![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg, niet die schoonheid. Ze is nog best aardig ook al zeg ik het zelf![]()
Ik denk door haar opmerking op haar eerste avond in het huis:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:37 schreef farceman het volgende:
Snap iemand de functie van Deniks in huis?
Hij heeft vandaag nog geen 100 woorden gezegd, als je hem nu eens vergelijkt met Huub....
Waarom toneelhaken ze hem niet voor 23 sept?
Dan kan diegene nog echt een rol in spel hebben
Huup bemoeit zich zeker met het schaken daar kan ze ook niet tegen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:41 schreef Desii het volgende:
Lieke is weer sjachie en gaat zeuren tegen Huub omdat hij bij het schaken kijkt of wat zegt (geen idee)
Dit zag ik al aankomen, ze is mega jaloers omdat Huub met andere vrouwen flirt
Wat is een haardborstel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Mearloow het volgende:
huub had een vriendin die zichzelf bevredigde met een haardborstel
O ja, dat wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik denk door haar opmerking op haar eerste avond in het huis:
" Die kankerlieke moet opkankeren"!![]()
Hij heeft wel een mooi lijf, maar een rotkop.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:41 schreef SIRA het volgende:
als je toch niet wist wat voor weirdo Brian eigenlijk is en je kijkt nu voor het eerst naar de streams
dan is het best een lekker jong (als ie z'n mond houdt dan)
Maar RTL niet......gelukkig maar ook...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:40 schreef Dreamboy het volgende:
Brian wil wel samen met Kim en Amanda een trio
nee je hebt gelijk zoals altijd, we sturen haar onmiddelijk naar je toe, pas je goed op haar zonder rare praatjes maak haar niet in de warquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja de eeuwige obsessie voor die chocolade hol hé. Brrrrrrian lust er wel poep van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kim tegen Brian: "Waarom kijk je naar mijn billen!!?"Brian: "Ik kijk of je zender goed zit."
Zoiets jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:44 schreef SIRA het volgende:
het lijf van Brian en de brains en kop van Huub dus , als je moest kiezen...
Een rotkop en een rotkarakter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooi lijf, maar een rotkop.
Ik vind Huub de knapste van de mannen. Als ik moest kiezen hè?
Als hij praat krijgt hij zo'n misselijk rattebekkie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:41 schreef SIRA het volgende:
als je toch niet wist wat voor weirdo Brian eigenlijk is en je kijkt nu voor het eerst naar de streams
Correctie, Brian doet moeilijk. LAAT DAT MEISSIE GEWOON MET RUST. STOP EENS MET AL DIE ONBELEEFDE, NIET SPANNENDE, INITIEME VRAGENquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:44 schreef tipsch het volgende:
Kimmie doet wel een beetje moeilijk nu
Geef mij dan maar Beau.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooi lijf, maar een rotkop.
Ik vind Huub de knapste van de mannen. Als ik moest kiezen hè?
Ik vind het trouwens best erg dat Nadia de hele dag jouw nick door de hut loopt te kwekken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
.
Dennis is echt een dikke nee met z'n schele kop en 3 dubbele onderkin.
talks like a sneaky rat tool?????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Als hij praat krijgt hij zo'n misselijk rattebekkie.
Je bent gewoon jaloers !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
.
Dennis is echt een dikke nee met z'n schele kop en 3 dubbele onderkin.
Over inlikken gesproken. Is Dimitri dit niet nu aan het doen bij die twee dombo's?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:41 schreef neehe het volgende:
Naat en Amandel wilden Dimitri toch ontslaan ?
Amandel vertelde net dat Huub en Lieke dat wilden, de leugenaar.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geef mij dan maar Beau.![]()
Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch...de meesten hier vinden Lieke top. Echter bijna iedereen die daar in die kooi zit en/of komt vind haar nep. Wie zou het nu het best kunnen weten. Het viel mij zojuist ook weer op dat ze quasi interessant probeerde te doen toen Fons van Westerloo op het hoekje van de bank zat. Volgens mij, alles overziend, en ik kan er best natuurlijk naast zitten, is ze een type die zich overal probeert in te likken.
Ik vermoed dat dat de geheime opdracht is van achter?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Over inlikken gesproken. Is Dimitri dit niet nu aan het doen bij die twee dombo's?![]()
Ook al zo'n ziek type dus, wat kost wat het kost met d'r lelijke schjmoel op de buis wil komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef Gigageil het volgende:
Wat doet die Bimbo Kim met haar grote valse koeienogen eigenlijk in DGK behalve een beetje dom sarcastisch lullen en sigaretjes rokend op het kookblok hangen ?![]()
![]()
Wat een achterlijk wijf zeg.....en dat terwijl ik met haar samen de screenings heb gedaan en haar op die dag wel leuk vond, haar vader is ook best een aardige vent.
Die vader heeft ze ook al af lopen kraken met haar "Ik heb geen goede band met mijn vader...."
Die vader was anders wel goed om de borg van 10.000 voor te schieten als ze bewoner zou worden....![]()
Echoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat de geheime opdracht is van achter?
Ik vermoed dat beide opties vroeg of laat uitkomen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Zij gaat er of nog een paar waanzinnig maken, of ze breekt zelf een keer.
Zou het niet in opdracht van 'achter' zijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Over inlikken gesproken. Is Dimitri dit niet nu aan het doen bij die twee dombo's?![]()
Nogmaals de post van rooie3:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nogmaals de post van rooie3:
Ja was een kleine bloedvlek.Maar dat is echt ordinair hoor.Bah vieze meid die Lieke.Je elke nacht in je reet laten naaien op de streams is veel sjieker.
Ik heb hier niets meer aan toe te voegen.![]()
Ja, zou kunnen. Om het plaatje interessanter te maken misschien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat de geheime opdracht is van achter?
Same herequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dagje ouder.....traagheid troef
Tegelijk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat beide opties vroeg of laat uitkomen!
Ach, de zus van Amanda had een bloedbad in haar hoofdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
Dat soort info hoef ik helemaal niet te weten.quote:
Intieme piercings hoef je toch niet van te kotsen, ze zijn leuk, ze staan leuk en ze voegen iets toe aan het sexleven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat soort info hoef ik helemaal niet te weten.![]()
Wees verstandig en shut up!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg, niet die schoonheid. Ze is nog best aardig ook al zeg ik het zelf![]()
Weggooien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
Nadia: "Wat moet ik met Dennis doen?".
Smaken verschillen. Persoonlijk heb ik 't niet zo piercings.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Intieme piercings hoef je toch niet van te kotsen, ze zijn leuk, ze staan leuk en ze voegen iets toe aan het sexleven.
Dan nog niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
En doorbloeding misschien, als het een hele strakke is.
Amanda is vooral zo iritant omdat ze alles over Lieke vertelt op een toontje alsof het waarheid is.
Ik zou ook jaloers worden als mijn vriendin met Jaap aan 't schaken was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:59 schreef Dreamboy het volgende:
Huup is op zijn pik getrakt,omdat Lieke met Jaap schaakt.Huup zegt ik ga naar beneden.
Zelfs geen oorbelletje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vermink mijzelf niet ten tijde van een rage...
Klopt, ieder z'n ding, maar ik vind het niet fraai.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal niets mis mee?
Jij zoent ook niet met vrouwen ten tijde van een rage?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfs geen oorbelletje?
Mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Persoonlijk heb ik 't niet zo piercings.
En voor 23 sept kunnen ze hem nog vervangen voor een echte speler.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef farscapevr6 het volgende:
die nix moeten ze ontslaan wegens werkweigering
de febo bedenkt een mooi script waarin hij jaloers moet worden, en hij verdomt t gewoon om mee te spelen omdat ie bang is dat ie slecht overkomt.
tis ook al een acteur van nixxxx
Nadia zal zich gepasseerd voelen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:40 schreef Dreamboy het volgende:
Brian wil wel samen met Kim en Amanda een trio
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:02 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij zoent ook niet met vrouwen ten tijde van een rage?
'kleine'quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
net zoals die achtelijke opzichtige , zie mij eens stoer zijn' tattoos
Jee, zijn ze nu aan het "daten". Wat is dit?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:06 schreef SIRA het volgende:
ach arme Nadia..ze heeft 't koud
[afbeelding]
Dat gaat wel gebeuren zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Ik wil dat Nadia en Dimitri gaan zoenen en dat Dennis uit zijn plaat ga!!!
Die blijft er dan toch alleen maar met zijn handen in zijn zakken naar kijken,maar reageren doet hij morgen 100%.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Sorry maar ik zou er geen dorst op krijgen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:41 schreef SIRA het volgende:
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef SIRA het volgende:
Nadia was into Dimitri, ze waren al van plan om te daten
Dus nix is slimmer dan jij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, Dennis brengt niet al teveel tot nu toe. Toch mag ik graag naar hem kijken. Ik vind de wijze waarop hij met de hysterie van Nadia omgaat getuigen van een karaktereigenschap die er best mag wezen. Ik zit iedere keer te denken hoe ik dat met haar zou doen, Dennis wint het glansrijk van mij, dat is mij wel duidelijk.
Je zal er maar mee opgezadeld worden, qua script.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, Dennis brengt niet al teveel tot nu toe. Toch mag ik graag naar hem kijken. Ik vind de wijze waarop hij met de hysterie van Nadia omgaat getuigen van een karaktereigenschap die er best mag wezen. Ik zit iedere keer te denken hoe ik dat met haar zou doen, Dennis wint het glansrijk van mij, dat is mij wel duidelijk.
Dennix en uit zn plaat gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef petraa het volgende:
Ik ook!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Sorry maar ik zou er geen dorst op krijgen.En als brrrrian de laatste man op aarde was dan zou ik lesbisch worden.
![]()
Slimmer is niet een goed woord als je het over karaktereigenschappen hebt. Hij heeft iets waar ik wel iets meer van zou willen hebben.quote:
Ik vind hem een lafbek, zou je niet echt sierenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slimmer is niet een goed woord als je het over karaktereigenschappen hebt. Hij heeft iets waar ik wel iets meer van zou willen hebben.
Ik wil het ook niet meer. Doei.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Dimitri vind dat hij de 22ste zoener is... Nadia "wil" niet
Jezus, wat voor onzekere sukkel ben jij wel niet. Kom op zegquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slimmer is niet een goed woord als je het over karaktereigenschappen hebt. Hij heeft iets waar ik wel iets meer van zou willen hebben.
ik ook!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:10 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Sorry maar ik zou er geen dorst op krijgen.En als brrrrian de laatste man op aarde was dan zou ik lesbisch worden.
![]()
Oiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
lengte?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
ik kan dennis de laatste dagen een stuk beter luchten, sinds hij zijn "alle-terror op huub" tirade heeft laten schieten (waarmee hij zichzelf echt belachelijk heeft gemaakt) en hij nu een beetje de rol heeft van vriendelijke oenige sukkel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind hem een lafbek, zou je niet echt sieren
ikvind hem een gerda!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Lieke heeft haar mankementen en een aantal vervelende trekjes. Maar die vallen in het niets als ik het ga vergelijken met de mankementen van een del, nadia, dennix en brrrrian. En wat dat inlikken betreft, vreemd dat je dat niet hebt gemerkt bij een nadia of een dennix. En als je dat wel is opgevallen dan is het nog vreemder dat je je daar niet aan stoort. En ik vind bijna iedereen in de kooi nep.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch...de meesten hier vinden Lieke top. Echter bijna iedereen die daar in die kooi zit en/of komt vind haar nep. Wie zou het nu het best kunnen weten. Het viel mij zojuist ook weer op dat ze quasi interessant probeerde te doen toen Fons van Westerloo op het hoekje van de bank zat. Volgens mij, alles overziend, en ik kan er best natuurlijk naast zitten, is ze een type die zich overal probeert in te likken.
Het gaat niet over onzekerheid, het gaat over geduldig zijn. Dennis is ook zeker niet laf, dat hebben de eerste dagen wel bewezen. Hij is super voorzichtig, soms te voorzichtig en te afwachtend. Dat maakt hem voor de streamers saai, als speler voor een miljoen vind ik hem nog steeds niet slecht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jezus, wat voor onzekere sukkel ben jij wel niet. Kom op zeg![]()
sc denk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Net als Jeroen uit BB6.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
een beetje de rol heeft van vriendelijke oenige sukkel.
dat heb ik dan nooit gevolgd, ik kan dus alleen maar hopen dat je me eens niet in de zeik neemtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als Jeroen uit BB6.
Met dat verschil dat Dennis ook nog kan zingen.
Maar zeggen dat je iets zou willen hebben van iemand anders is vrij kansloos. Wees tevreden met wat je hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat niet over onzekerheid, het gaat over geduldig zijn. Dennis is ook zeker niet laf, dat hebben de eerste dagen wel bewezen. Hij is super voorzichtig, soms te voorzichtig en te afwachtend. Dat maakt hem voor de streamers saai, als speler voor een miljoen vind ik hem nog steeds niet slecht.
Goede backup van Jaap (en Nadia), heeft aardig goed in de gaten wat er in hoofden van de andere spelers speelt.
Ik kan getuigen dat hij je niet in de maling neemt. Jeroen was iemand die voornamelijk schaapachtig op een afstandje zat te lachen. En toch won hij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat heb ik dan nooit gevolgd, ik kan dus alleen maar hopen dat je me eens niet in de zeik neemt![]()
ik vin natasia echt heeeel stom nu!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent een minoes, oftewel een pussy!!
Volgens mij was Jeroen de goedheid zelve. Dennis is dat alles behalve.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als Jeroen uit BB6.
Jeroen was een joris goedbloed.Er zat echt geen verkeerds bij.Dennis is echt zo niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat heb ik dan nooit gevolgd, ik kan dus alleen maar hopen dat je me eens niet in de zeik neemt![]()
hallo, menquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was Jeroen de goedheid zelve. Dennis is dat alles behalve.
Haha we posten bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
dankquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan getuigen dat hij je niet in de maling neemt. Jeroen was iemand die voornamelijk schaapachtig op een afstandje zat te lachen. En toch won hij.
Tuurlijk. Maar net zoals veel anderen ben ik gestopt met kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hallo, mendacht dat ge overleden was. alles goed?
Je bent handig met het invullen maar toch net vaak iets te snel. Ik ben tevreden. Overigens, in dit geval is het helemaal niet kansloos, bepaalde eigenschappen kun je jezelf aanleren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar zeggen dat je iets zou willen hebben van iemand anders is vrij kansloos. Wees tevreden met wat je hebt en wie je bent
Jeroen had niet half het ego dat Dennis heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee Beau is me te studentikoos (is dat wel een echt woord?). Maar ik vind Beau wel leuk in zijn manier van praten en doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geef mij dan maar Beau.![]()
Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
Volgens mij denkt Amanda nu toch dat ze haar vriendin helpt, op een heel wazige Amandaesque wijze. Dominee Brian neemt Dennis even onder handen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Alle ballen op Dennis blijkbaar, Amanda komt er ook wat schepjes bovenop doen.
Hey Scanman leuk dat je er weer bent!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kom op zeg. Die Jeroen was echt een vriendelijke sul. Dennis is echt een Nix.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als Jeroen uit BB6.
Amen !quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat niet over onzekerheid, het gaat over geduldig zijn. Dennis is ook zeker niet laf, dat hebben de eerste dagen wel bewezen. Hij is super voorzichtig, soms te voorzichtig en te afwachtend. Dat maakt hem voor de streamers saai, als speler voor een miljoen vind ik hem nog steeds niet slecht.
Goede backup van Jaap (en Nadia), heeft aardig goed in de gaten wat er in hoofden van de andere spelers speelt.
Dennis met z'n "terror" is niet erg effectief, maar goed, hij is daar ook wel een beetje toe uitgedaagd (om nog niet te spreken over mogelijke instructies van achter). Zo hebben we hem wekenlang gezien. De laatste dagen zie ik een oenige sukkel die wel rustig z'n zegje doet, wat ik dus niet onplezierig vind om naar te kijken. is dat erg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jeroen was een joris goedbloed.Er zat echt geen verkeerds bij.Dennis is echt zo niet.
Zoals FUCKING ALTIJD... Waardeloze gast!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
Op zich is Dennis wel de enige die Nadia doorheeft, hij doet alleen niks met die info.
Zie me kotsen dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Intieme piercings hoef je toch niet van te kotsen, ze zijn leuk, ze staan leuk en ze voegen iets toe aan het sexleven.
Ben erg benieuwd wat de kijkcijfers bij RTL gaan doen, moet haast wel omhoog gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar net zoals veel anderen ben ik gestopt met kijken.
Vanwààr wil Dimitri die interessante informatie hebben..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef schatje het volgende:
Dimitri: "Als ie schijt, spoelt ie dan wel door?".
Hee Scan hoe is het!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar net zoals veel anderen ben ik gestopt met kijken.
Ik begrijp het woord relatie niet meerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Als Dennis en Nadia officieel een relatie aangaan canceled hij de dates![]()
wordt dat rtl5 zo veel beter bekeken dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat de kijkcijfers bij RTL gaan doen, moet haast wel omhoog gaan
Jawel, maar deze zit zo lekker!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef noekje het volgende:
Ik weet dat ik veel gemist heb enzo maar heeft Nadia nog steeds geen nieuw jurkje gekregen?
Echt niet ! De ware fans zijn volgend jaar welkom op de DHWP !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje voor je signature, onbereikbaar...
Nee, maar wel 17 kapsels.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef noekje het volgende:
Ik weet dat ik veel gemist heb enzo maar heeft Nadia nog steeds geen nieuw jurkje gekregen?
Oke, weg met deze kloon. Het is leuk geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet ! De ware fans zijn volgend jaar welkom op de DHWP !!
En dat zal een groter feessie zijn dan een lullig wit tentje in de tuin
zoals vanavond![]()
Scherp!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef noekje het volgende:
Ik had na het enteren meteen al spijt van mijn opmerking.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er niet een paar vergeet?
Ok!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke, weg met deze kloon. Het is leuk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |