Ja de eeuwige obsessie voor die chocolade hol hé. Brrrrrrian lust er wel poep van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef TiNo_Flo het volgende:
Kim tegen Brian: "Waarom kijk je naar mijn billen!!?"Brian: "Ik kijk of je zender goed zit."
Zoiets jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:44 schreef SIRA het volgende:
het lijf van Brian en de brains en kop van Huub dus , als je moest kiezen...
Een rotkop en een rotkarakter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooi lijf, maar een rotkop.
Ik vind Huub de knapste van de mannen. Als ik moest kiezen hè?
Als hij praat krijgt hij zo'n misselijk rattebekkie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:41 schreef SIRA het volgende:
als je toch niet wist wat voor weirdo Brian eigenlijk is en je kijkt nu voor het eerst naar de streams
dan is het best een lekker jong (als ie z'n mond houdt dan)
Correctie, Brian doet moeilijk. LAAT DAT MEISSIE GEWOON MET RUST. STOP EENS MET AL DIE ONBELEEFDE, NIET SPANNENDE, INITIEME VRAGENquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:44 schreef tipsch het volgende:
Kimmie doet wel een beetje moeilijk nu
Geef mij dan maar Beau.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooi lijf, maar een rotkop.
Ik vind Huub de knapste van de mannen. Als ik moest kiezen hè?
Ik vind het trouwens best erg dat Nadia de hele dag jouw nick door de hut loopt te kwekken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
.
Dennis is echt een dikke nee met z'n schele kop en 3 dubbele onderkin.
talks like a sneaky rat tool?????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Als hij praat krijgt hij zo'n misselijk rattebekkie.
Je bent gewoon jaloers !quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:45 schreef schatje het volgende:
.
Dennis is echt een dikke nee met z'n schele kop en 3 dubbele onderkin.
Over inlikken gesproken. Is Dimitri dit niet nu aan het doen bij die twee dombo's?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:41 schreef neehe het volgende:
Naat en Amandel wilden Dimitri toch ontslaan ?
Amandel vertelde net dat Huub en Lieke dat wilden, de leugenaar.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geef mij dan maar Beau.![]()
Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En toch...de meesten hier vinden Lieke top. Echter bijna iedereen die daar in die kooi zit en/of komt vind haar nep. Wie zou het nu het best kunnen weten. Het viel mij zojuist ook weer op dat ze quasi interessant probeerde te doen toen Fons van Westerloo op het hoekje van de bank zat. Volgens mij, alles overziend, en ik kan er best natuurlijk naast zitten, is ze een type die zich overal probeert in te likken.
Ik vermoed dat dat de geheime opdracht is van achter?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Over inlikken gesproken. Is Dimitri dit niet nu aan het doen bij die twee dombo's?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |