Ook al zo'n ziek type dus, wat kost wat het kost met d'r lelijke schjmoel op de buis wil komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef Gigageil het volgende:
Wat doet die Bimbo Kim met haar grote valse koeienogen eigenlijk in DGK behalve een beetje dom sarcastisch lullen en sigaretjes rokend op het kookblok hangen ?![]()
![]()
Wat een achterlijk wijf zeg.....en dat terwijl ik met haar samen de screenings heb gedaan en haar op die dag wel leuk vond, haar vader is ook best een aardige vent.
Die vader heeft ze ook al af lopen kraken met haar "Ik heb geen goede band met mijn vader...."
Die vader was anders wel goed om de borg van 10.000 voor te schieten als ze bewoner zou worden....![]()

Echoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat de geheime opdracht is van achter?

Ik vermoed dat beide opties vroeg of laat uitkomen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Zij gaat er of nog een paar waanzinnig maken, of ze breekt zelf een keer.

Zou het niet in opdracht van 'achter' zijn?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:48 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Over inlikken gesproken. Is Dimitri dit niet nu aan het doen bij die twee dombo's?![]()

Nogmaals de post van rooie3:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
Amanda - Lieke had een bloedbad in haar bed, waar 20.000 vliegen op af kwamen, dat is pas ordinair!

quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:52 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Nogmaals de post van rooie3:
Ja was een kleine bloedvlek.Maar dat is echt ordinair hoor.Bah vieze meid die Lieke.Je elke nacht in je reet laten naaien op de streams is veel sjieker.
Ik heb hier niets meer aan toe te voegen.![]()

Ja, zou kunnen. Om het plaatje interessanter te maken misschien?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat de geheime opdracht is van achter?

Same herequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dagje ouder.....traagheid troef

Tegelijk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vermoed dat beide opties vroeg of laat uitkomen!

Ach, de zus van Amanda had een bloedbad in haar hoofdquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef Dark het volgende:
Amanda - Lieke had een bloedbad in haar bed, waar 20.000 vliegen op af kwamen, dat is pas ordinair!

Dat soort info hoef ik helemaal niet te weten.quote:

Intieme piercings hoef je toch niet van te kotsen, ze zijn leuk, ze staan leuk en ze voegen iets toe aan het sexleven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:55 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Dat soort info hoef ik helemaal niet te weten.![]()

Wees verstandig en shut up!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:39 schreef tipsch het volgende:
[..]
Nee zeg, niet die schoonheid. Ze is nog best aardig ook al zeg ik het zelf![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |