Het gaat niet over onzekerheid, het gaat over geduldig zijn. Dennis is ook zeker niet laf, dat hebben de eerste dagen wel bewezen. Hij is super voorzichtig, soms te voorzichtig en te afwachtend. Dat maakt hem voor de streamers saai, als speler voor een miljoen vind ik hem nog steeds niet slecht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jezus, wat voor onzekere sukkel ben jij wel niet. Kom op zeg![]()

sc denk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind hem een lafbek, zou je niet echt sieren

Net als Jeroen uit BB6.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
een beetje de rol heeft van vriendelijke oenige sukkel.

dat heb ik dan nooit gevolgd, ik kan dus alleen maar hopen dat je me eens niet in de zeik neemtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als Jeroen uit BB6.
Met dat verschil dat Dennis ook nog kan zingen.

Maar zeggen dat je iets zou willen hebben van iemand anders is vrij kansloos. Wees tevreden met wat je hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat niet over onzekerheid, het gaat over geduldig zijn. Dennis is ook zeker niet laf, dat hebben de eerste dagen wel bewezen. Hij is super voorzichtig, soms te voorzichtig en te afwachtend. Dat maakt hem voor de streamers saai, als speler voor een miljoen vind ik hem nog steeds niet slecht.
Goede backup van Jaap (en Nadia), heeft aardig goed in de gaten wat er in hoofden van de andere spelers speelt.

Ik kan getuigen dat hij je niet in de maling neemt. Jeroen was iemand die voornamelijk schaapachtig op een afstandje zat te lachen. En toch won hij.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat heb ik dan nooit gevolgd, ik kan dus alleen maar hopen dat je me eens niet in de zeik neemt![]()

ik vin natasia echt heeeel stom nu!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
jij bent een minoes, oftewel een pussy!!

Volgens mij was Jeroen de goedheid zelve. Dennis is dat alles behalve.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als Jeroen uit BB6.
Met dat verschil dat Dennis ook nog kan zingen.

Jeroen was een joris goedbloed.Er zat echt geen verkeerds bij.Dennis is echt zo niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:21 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat heb ik dan nooit gevolgd, ik kan dus alleen maar hopen dat je me eens niet in de zeik neemt![]()

hallo, menquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was Jeroen de goedheid zelve. Dennis is dat alles behalve.

Haha we posten bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was Jeroen de goedheid zelve. Dennis is dat alles behalve.

dankquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan getuigen dat hij je niet in de maling neemt. Jeroen was iemand die voornamelijk schaapachtig op een afstandje zat te lachen. En toch won hij.

Tuurlijk. Maar net zoals veel anderen ben ik gestopt met kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:23 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hallo, mendacht dat ge overleden was. alles goed?

Je bent handig met het invullen maar toch net vaak iets te snel. Ik ben tevreden. Overigens, in dit geval is het helemaal niet kansloos, bepaalde eigenschappen kun je jezelf aanleren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar zeggen dat je iets zou willen hebben van iemand anders is vrij kansloos. Wees tevreden met wat je hebt en wie je bent

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |