Weggooien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef schatje het volgende:
Nadia: "Wat moet ik met Dennis doen?".
Smaken verschillen. Persoonlijk heb ik 't niet zo piercings.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Intieme piercings hoef je toch niet van te kotsen, ze zijn leuk, ze staan leuk en ze voegen iets toe aan het sexleven.
Dan nog niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:37 schreef mootie het volgende:
[..]
En doorbloeding misschien, als het een hele strakke is.
Amanda is vooral zo iritant omdat ze alles over Lieke vertelt op een toontje alsof het waarheid is.
Ik zou ook jaloers worden als mijn vriendin met Jaap aan 't schaken was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:59 schreef Dreamboy het volgende:
Huup is op zijn pik getrakt,omdat Lieke met Jaap schaakt.Huup zegt ik ga naar beneden.
Zelfs geen oorbelletje?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vermink mijzelf niet ten tijde van een rage...
Klopt, ieder z'n ding, maar ik vind het niet fraai.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal niets mis mee?
Jij zoent ook niet met vrouwen ten tijde van een rage?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zelfs geen oorbelletje?
Mooiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:00 schreef Frasier het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Persoonlijk heb ik 't niet zo piercings.
En voor 23 sept kunnen ze hem nog vervangen voor een echte speler.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef farscapevr6 het volgende:
die nix moeten ze ontslaan wegens werkweigering
de febo bedenkt een mooi script waarin hij jaloers moet worden, en hij verdomt t gewoon om mee te spelen omdat ie bang is dat ie slecht overkomt.
tis ook al een acteur van nixxxx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |