Jeroen had niet half het ego dat Dennis heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was Jeroen de goedheid zelve. Dennis is dat alles behalve.
Nee Beau is me te studentikoos (is dat wel een echt woord?). Maar ik vind Beau wel leuk in zijn manier van praten en doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Geef mij dan maar Beau.![]()
Daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten.
Volgens mij denkt Amanda nu toch dat ze haar vriendin helpt, op een heel wazige Amandaesque wijze. Dominee Brian neemt Dennis even onder handen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef Peter6000 het volgende:
Alle ballen op Dennis blijkbaar, Amanda komt er ook wat schepjes bovenop doen.
Hey Scanman leuk dat je er weer bent!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij was Jeroen de goedheid zelve. Dennis is dat alles behalve.
Kom op zeg. Die Jeroen was echt een vriendelijke sul. Dennis is echt een Nix.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:20 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Net als Jeroen uit BB6.
Met dat verschil dat Dennis ook nog kan zingen.
Amen !quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het gaat niet over onzekerheid, het gaat over geduldig zijn. Dennis is ook zeker niet laf, dat hebben de eerste dagen wel bewezen. Hij is super voorzichtig, soms te voorzichtig en te afwachtend. Dat maakt hem voor de streamers saai, als speler voor een miljoen vind ik hem nog steeds niet slecht.
Goede backup van Jaap (en Nadia), heeft aardig goed in de gaten wat er in hoofden van de andere spelers speelt.
Dennis met z'n "terror" is niet erg effectief, maar goed, hij is daar ook wel een beetje toe uitgedaagd (om nog niet te spreken over mogelijke instructies van achter). Zo hebben we hem wekenlang gezien. De laatste dagen zie ik een oenige sukkel die wel rustig z'n zegje doet, wat ik dus niet onplezierig vind om naar te kijken. is dat erg?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Jeroen was een joris goedbloed.Er zat echt geen verkeerds bij.Dennis is echt zo niet.
Zoals FUCKING ALTIJD... Waardeloze gast!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:26 schreef mootie het volgende:
Op zich is Dennis wel de enige die Nadia doorheeft, hij doet alleen niks met die info.
Zie me kotsen dan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Intieme piercings hoef je toch niet van te kotsen, ze zijn leuk, ze staan leuk en ze voegen iets toe aan het sexleven.
Ben erg benieuwd wat de kijkcijfers bij RTL gaan doen, moet haast wel omhoog gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar net zoals veel anderen ben ik gestopt met kijken.
Vanwààr wil Dimitri die interessante informatie hebben..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:28 schreef schatje het volgende:
Dimitri: "Als ie schijt, spoelt ie dan wel door?".
Hee Scan hoe is het!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar net zoals veel anderen ben ik gestopt met kijken.
Ik begrijp het woord relatie niet meerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:30 schreef mootie het volgende:
Als Dennis en Nadia officieel een relatie aangaan canceled hij de dates![]()
wordt dat rtl5 zo veel beter bekeken dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:29 schreef farceman het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd wat de kijkcijfers bij RTL gaan doen, moet haast wel omhoog gaan
Jawel, maar deze zit zo lekker!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef noekje het volgende:
Ik weet dat ik veel gemist heb enzo maar heeft Nadia nog steeds geen nieuw jurkje gekregen?
Echt niet ! De ware fans zijn volgend jaar welkom op de DHWP !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:29 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb er nog eentje voor je signature, onbereikbaar...
Nee, maar wel 17 kapsels.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef noekje het volgende:
Ik weet dat ik veel gemist heb enzo maar heeft Nadia nog steeds geen nieuw jurkje gekregen?
Oke, weg met deze kloon. Het is leuk geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Echt niet ! De ware fans zijn volgend jaar welkom op de DHWP !!
En dat zal een groter feessie zijn dan een lullig wit tentje in de tuin
zoals vanavond![]()
Scherp!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:31 schreef noekje het volgende:
Ik had na het enteren meteen al spijt van mijn opmerking.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je er niet een paar vergeet?
Ok!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oke, weg met deze kloon. Het is leuk geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |