Ach over 15 jaar zijn die dames de wanhoop nabij want dan is er weer een hele nieuwe generatie vrouwelijke 20' tigers, die net als hen alleen bezig zijn met haar, nagels en hoe neuk ik een vent. Helaas liggen nadia en del dan niet meer zo goed in de markt. Het zal een traumatische ervaring voor hen zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:12 schreef riri het volgende:
[..]
?????????
Dat is het hem nou juist....Lieke is niet jaloers...Amanda is zelf degene die altijd zegt dat vrouwen jaloers op haar zijn...het zit in amanda's hoofd dat dat zo is...ze loopt met een air alsof de queen is en vraagt zich niet af of het iets is in haar eigen houding waardoor mensen haar hautain vinden.
Amanda en ook Nadia zijn zo erg gericht op hun eigen beperkte wereldje en begrijpen gewoon niet dat een ander zich om hen totaal niet druk maakt...het zit in hun eigen gedrag een houding te hebben alsof zij zeer bijzonder zijn en hebben niet eens door dat het supersaaie personen zijn met zeer weinig inhoud....hun gedrag vertoont zo'n sleur en saaiheid dat je er na een uur al op uitgekeken bent....

Die lult lekker mee met de dames.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
Dimitri vindt Lieke ook heel erg nep, zeker haar manier van praten.

Sneue gastquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef Dark het volgende:
Dimitri vindt Lieke ook heel erg nep, zeker haar manier van praten.

Ik heb wel eens iemand gesproken die lang in het ziekenhuis had gelegen en daar geen BH had gedragen. Volgens haar zaten haar borsten aan haar zijkant, door het op haar rug liggen zonder BH.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Door met een bh te slapen krijg je borstkanker, en groeien je borsten niet, volgens Amanda.

Jawel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar is toch helemaal niets mis mee?

Elektrische?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
een tandenborstel.............

Wat een onzinnig genozel weer van die lellebel. Ten eerste groeien je borsten wel door en krijg je echt geen borstkanker van het slapen met een bh, was het maar zo simpel te voorkomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:20 schreef mootie het volgende:
Door met een bh te slapen krijg je borstkanker, en groeien je borsten niet, volgens Amanda.

Ach gutquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ik heb wel eens iemand gesproken die lang in het ziekenhuis had gelegen en daar geen BH had gedragen. Volgens haar zaten haar borsten aan haar zijkant, door het op haar rug liggen zonder BH.
Ik heb niet gekeken of dat idd zo was.![]()

En een vreselijk valse rotkop.....is aardslui.......doet geen reet.......kan dus gemist worden als kiespijn....quote:

En doorbloeding misschien, als het een hele strakke is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat een onzinnig genozel weer van die lellebel. Ten eerste groeien je borsten wel door en krijg je echt geen borstkanker van het slapen met een bh, was het maar zo simpel te voorkomen.Het enige wat ik kan bedenken is dat het gewoon niet lekker slaapt met een bh aan.

Vandaar hebben oma's vaak van die dikke jetsersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat een onzinnig genozel weer van die lellebel. Ten eerste groeien je borsten wel door en krijg je echt geen borstkanker van het slapen met een bh, was het maar zo simpel te voorkomen.Het enige wat ik kan bedenken is dat het gewoon niet lekker slaapt met een bh aan.

Zei hij er ook bij, met wat voor haar.?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:34 schreef Mearloow het volgende:
huub had een vriendin die zichzelf bevredigde met een haardborstel

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |