quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:17 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
'lo mensen, 'k ben terug van vakantie
Jij welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zijn ook mietjes met biertietjes hier welkom?
Gevaren met 'n schip.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vertel! Wat heb je allemaal gedaan?
Ja, zoveel had ik wel begrepenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gevaren met 'n schip.
Jij mist OOK de spiertietjes ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zijn ook mietjes met biertietjes hier welkom?
Vertel eens iets uitgebreiderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Gevaren met 'n schip.
ja ik wou dat ik ze dus had die spiertietjes maar inderdaad die biertietjes dekken de lading beterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
nou, nee, 't is meer 'n combinatie van beiden
a la de schippers van de bruine ster van Jiskefet ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
met andere mannen....
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
a la de schippers van de bruine ster van Jiskefet ?![]()
vervelend al die wijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Daar leek het wel af en toe op idd
Met al die roseetjes die we verorberd hebben...
op mij na geen enkele.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef wonderer het volgende:
Allemaal homo?
Nope maar was wel 1 weekje wijnreis, dus was geen vakantie maar gewoon werkbezoekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:41 schreef wonderer het volgende:
Allemaal homo?
Lullig voor je. Of niet natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:44 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
op mij na geen enkele.
I'm the only gay aboard...
[afbeelding]
Ach, er is wel meer creativiteit aan boord.quote:
Snel post 'm volquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef wonderer het volgende:
*weet een nieuwe TT voor het nieuwe HoMo topic nu*
Onkuis is goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ach, er is wel meer creativiteit aan boord.
Maar dat zal ik hier niet spuien..
Het is namelijk nogal onkuis...
77 posts... dat red ik niet in mijn eentjequote:
Tenzij het over piemels gaat.quote:
Och, ik weet niet anders...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lullig voor je. Of niet natuurlijk.
Moet ik helpenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
77 posts... dat red ik niet in mijn eentje
Uitgerekte kaak?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef NanKing het volgende:
Hm ik zie nu pas hoe vreemd die post is met dieerbij
!
Psiesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Och, en een flamoeske is ook maar een lichaamsdeel. Ga ik ook niet moeilijk over doen
Zo beeldend hoefde het ook weer niet uitgelegd te wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Uitgerekte kaak?
En dan word je wakker?quote:
Ja ik moet mij weer aanpassen aan de bewoonde wereld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:52 schreef NanKing het volgende:
[..]
Zo beeldend hoefde het ook weer niet uitgelegd te worden!
die komen over ruim 1 maand met de container aan bij jouw in de havenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:45 schreef NanKing het volgende:
Heb je nog wijnen uit SA meegenomen?
Dan moet je maar een keer komen wijnen![]()
.
Ik ga wel bij de haven liggen danquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die komen over ruim 1 maand met de container aan bij jouw in de haven![]()
niets forceren hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:55 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja ik moet mij weer aanpassen aan de bewoonde wereld.
ja maar na die weken op de boot geloof ik niet dat jij vanavond nog je bierspier kan verrekkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan lichaamsdelen rekken enzo.
Waar heb je eigenlijk gevaren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nee, ik denk da'k zo maar eens op bed ga storten...
Rondje Friesland, voor verschillende scoutinggroepen.quote:
Jamboreequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef NanKing het volgende:
Scouting.
Ik kan geen scouts meer zien, verdomme!
Heel Engeland zat vol met scouts want er was een Jambee (ofzoot).
Ik heb zelf ook nog op scouting gezetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
De ene scoutingclub is in 't geheel de andere niet.
als welpje, of als leidster?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog op scouting gezeten, in een heel ver en grijs verleden
:@:@.
Ja nu ja, ik zit er nog steeds op. Met onze club beheren wij ons schip (het is een oude binnenvaarder, 40 bij 6 meter ijzer)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Rondje Friesland, voor verschillende scoutinggroepen.
Wij varen het schip met ong. 5 man, slapen in de roef, en de scoutinggroep gebruikt het ruim (die door ons is ingericht als clubgebouw).
Mijn mama was een akela *trots*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat kan allemaal nog steeds.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn mama was een akela *trots*
Leuke verhalen altijd (was voor mijn tijd). Twaalf jongens op rij en dan afspuiten met de koude tuinslang enzoToen kon dat allemaal nog.
Niet door vrouwen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat kan allemaal nog steeds.
Jazeker wel.quote:
Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Geloof me, ik heb 't afgelopen kamp nog voor m'n neus zien gebeuren
Dat een van de onzen door 'tig dames in de plomp is geflikkerd.
Yeps, daar hebben wij eergister nog gegeten, hoezo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
OhOkee, dan neem ik mijn woorden terug.
Ben je nog in de buurt van Terherne geweest?
Familiebandenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yeps, daar hebben wij eergister nog gegeten, hoezo?
Oh dear, maar ik kan mij niets herinneren van dat wij daar ons hebben misdragenquote:
Heheh. Volgens mij woont er geen levende familie meer. De ouders van mijn pake hadden daar een bakkerij (dat gebouw is recentelijk afgebroken helaas), en er ligt vanalles begraven daar (waaronder het zusje van mijn pake, die dezelfde naam heeft als mijn moeder. Best freaky).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh dear, maar ik kan mij niets herinneren van dat wij daar ons hebben misdragen
Ja ik geloof dat ze heel Friesland in zeg maar Disneyland willen veranderen... Wat men daar aan het uitspoken is.. ik weet het niet. Kale kasten van vakantievilla's naast grote loodsen en bedrijfsterreinen.quote:dat gebouw is recentelijk afgebroken helaas
en ik naar Paul Elstak's Rainbow high in the skyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef NanKing het volgende:
* NanKing luistert lekker ouderwets K's choice.
Auw, ben ik nu de meest tedere, verfijnde en tere muziek aan het luisteren, komen zulke namen voorbijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik naar Paul Elstak's Rainbow high in the sky
o zo fout commercieel en toch nog steeds een leuk nummer om af en toe voorbij te horen komen![]()
nou heel af en toe mag ik zo iets als een snoepje voor mijn oren, maar dan moet het er wel bij 1 blijvenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik kan dergelijke camp enkel waarderen wanneer ik een sloot alcohol achter de kiezen heb.
slaap lekker Vanitasvanitatumetomniavaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wel, 't was me de dag wel.
Ik ga naar bed
Klote voor je. En voor hem natuurlijk. Lichttherapie? Ik zou eens met de huisarts overleggen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, wel stilletjes ja.
Ik sta trouwens nu alweer 4 aar ingeschreven bij woonbedrijf, niet omdat ik denk dat we uit elkaar gaan, maar omdat ik weet dat de wachtlijsten belachelijk lang zijn.
En ik zie op tegen de winter, vriendlief heeft een winterdepressie en daar heeft ie afgelopen jaar een half jaar mee rondgelopen, dat was bijna lang genoeg om me weg te jagen en ik weet niet of ik het nog jaren vol zal houden als hij er niets aan doet. Hij zegt dat ie het dit jaar niet zover laat komen, maar wat ie eraan gaat doen, weet ie nog niet...Ik heb er een hard hoofd in en maak me zorgen(om hem en onze relatie)
Ach ja.
nee, hij vindt dat ik zelf maar moet zorgen voor een huurwoning voor hem. Al vult hij sinds vorige week wel zelf de woonbonnen in voor de woningstichting hier. Maar aangezien we pas anderhalf jaar staan ingeschreven, en de wachttijden 6 tot 8 jaar zijn heeft dat niet veel nut. Maar wie niet waagt, die niet wint. En nee, zelf heb ik ook nog niks concreets, maar dat komt wel goed.quote:Dromer, heb jij al iets? (de ex van een goede kennis van me,woont nog in hun huis, maar moet daar per 1 jan. uit, hij heeft tot op heden nog niets uitgevoerd om een woning te vinden. Doet de jouwe zelf ook iets om wat te vinden, of zegt ie dat dat jouw taak is omdat je hem alleen hebt gelaten?)
Als ik teveel vraag, je hoeft geen antwoord te geven he!
dat jijzelf een woning moet zoeken voor hem, hm, beetje vreemd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee, hij vindt dat ik zelf maar moet zorgen voor een huurwoning voor hem.
Particulier huren kan natuurlijk ook,maar das duurder en ws ook moeilijk aan te komen. Waar wil ie wonen(en jij) waar jullie nu zitten?quote:Al vult hij sinds vorige week wel zelf de woonbonnen in voor de woningstichting hier. Maar aangezien we pas anderhalf jaar staan ingeschreven, en de wachttijden 6 tot 8 jaar zijn heeft dat niet veel nut. Maar wie niet waagt, die niet wint. En nee, zelf heb ik ook nog niks concreets, maar dat komt wel goed.
Hij heeft zo'n lamp, maar die moet ie dan wel consequent gebruiken en dat doet ie niet(afgelopen jaar iig niet)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klote voor je. En voor hem natuurlijk. Lichttherapie? Ik zou eens met de huisarts overleggen..
.
Veldhoven, en daar willen we ook blijven ivm de basisschool en vriendjes voor de kinderen. Gelukkig zit de school heel centraal, er grenzen 5 wijken aan. Particuliere sector ben ik ook al mee bezig. Dat is inderdaad duurder, maar uit de overwaarde best op te brengen. HHVL heeft al wel toegezegd dat ze noodwoningen hebben van 750 euro p.mnd die altijd per direkt beschikbaar zijn, in geval van nood. Dan zal hij die moeten accepteren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat jijzelf een woning moet zoeken voor hem, hm, beetje vreemd.
En wat doet ie als er geen woning voor hem is op het moment dat ie het huis uit moet?
[..]
Particulier huren kan natuurlijk ook,maar das duurder en ws ook moeilijk aan te komen. Waar wil ie wonen(en jij) waar jullie nu zitten?
Ik denk even hardop.
Wat zwaar om mee om te moeten gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n lamp, maar die moet ie dan wel consequent gebruiken en dat doet ie niet(afgelopen jaar iig niet)
En het is voor hem wel moeilijk, maar als ie er niets aan wil doen, dan kan ik weinig medelijden meer met hem hebben.
Ik maak me altijd zorgen om hem, zeker voordat we wisten dat t een winterdepressie was, en dat is zwaar...En ik word overal van beschuldigd, als hij niet lekker in zijn vel zit, ligt dat aan mij, als er iets kapotgaat in huis(wasmachine ofzo) ligt dat aan mij, als er iemand ziek is, ligt dat aan mij, pfff.
Als het mooi weer is, is dat meestal niet het geval, dan ziet ie wel dat het aan andere dingen ligt...
Dat half jaar ligt ook aan het weer enzo, nu ben ik bang dat het weer lang gaat duren, omdat het weer nu al niet echt goed is(weinig zon)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zwaar om mee om te moeten gaan. En dat een half jaar lang
. Elk jaar.
Dringt het wel tot hem door hoe zwaar het allemaal voor jou is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee hoor.
Anders zou ik allang weg zijn bij hem,het is al bijna teveel om elke winter te horen.
Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dringt het wel tot hem door hoe zwaar het allemaal voor jou is?
Nee, dat valt wel mee, alleen merken ze wel dat er meer ruzie is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:47 schreef DR34M3R het volgende:
Sterker nog... je hebt ook kinderen.. hoe is hij in de winter naar hun toe, hebben zij hier veel last van?
Een beetje, maar wat ik al zei, zijn reaktie is meestal iets als: dat zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:58 schreef DR34M3R het volgende:
Je kunt hier wel met hem over praten tijdens de zomermaanden?
Jammer dat je hem niet helemaal duidelijk kunt maken hoezeer het voor jou een probleem kan worden. Heb je wel met hem over je twijfels gesproken? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ie dan nog steeds denkt: dat zien we dan wel weer. Dan zou ie echt een plank voor zijn kop moeten hebben...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Een beetje, maar wat ik al zei, zijn reaktie is meestal iets als: dat zien we dan wel weer.
Alsof dat niet gewoon zonder verontschuldigingen magquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:45 schreef maedel het volgende:
ja, sorry, even een tvp tussendoor...![]()
Heb ik donderdag voor het eerst gehoord, op de radio!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Kate Nash - Foundations
Gisteren ontdekt. Ik vind het een geweldig nummer. Mooi, triestig, vrolijk, wanhopig, vanalles eigenlijk.
die clip... die tandenborstels, sokken, horloges...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Kate Nash - Foundations
Gisteren ontdekt. Ik vind het een geweldig nummer. Mooi, triestig, vrolijk, wanhopig, vanalles eigenlijk.
Ik heb hem wel verteld dat ik neit weet of ik dit volhoud en dat ik niet weet of ik dan bij hem kan blijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jammer dat je hem niet helemaal duidelijk kunt maken hoezeer het voor jou een probleem kan worden. Heb je wel met hem over je twijfels gesproken? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ie dan nog steeds denkt: dat zien we dan wel weer. Dan zou ie echt een plank voor zijn kop moeten hebben...
Ik heb geen clip gezien!maar hij staat in myAT, dus kan nog wel eens kijken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
die clip... die tandenborstels, sokken, horloges...![]()
mjah, ik viel dus wel midden in een redelijk serieus gesprekquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof dat niet gewoon zonder verontschuldigingen mag!
Dan nog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:56 schreef maedel het volgende:
[..]
mjah, ik viel dus wel midden in een redelijk serieus gesprek
Bekijjk dit ook maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen clip gezien!maar hij staat in myAT, dus kan nog wel eens kijken!
Ik krijg juist de indruk dat zowel H als Mr JB het type "echte man" is. Alleen tegenwoordig zijn dat van die emotionele zeikwijvenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar jij valt dan ook op echte mannen
Jij bent homo. Dan mag hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook een echte man, aka zeikwijf. Maar nietop zo'n manier als Mr. JB.
Vasthouden die positieve instellingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk om homo te zijn, overal excuses voor. Ik mag tenminste janken, zingen, gek doen, artistiek bezig zijn, en naar jongens kijken.
Goed zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, er zijn dagen dat ik het echt prima vind. Meer zelfs.
Ik geloof niet dat mr JB het erg vindt dat ie niet jnaar jongens mag kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk om homo te zijn, overal excuses voor. Ik mag tenminste janken, zingen, gek doen, artistiek bezig zijn, en naar jongens kijken.
Ik geloof je wel als je zegt dat je echt van 'm houdt en dat ie op zijn goede momenten ook echt heel goed isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mr JB het erg vindt dat ie niet jnaar jongens mag kijken.En hij is ook wel artistiek bezig hoor!
Hij is gewoon heel leuk als ie niet depressief is, echt heel leuk.
Heel sociaal, intelligent, lief, grappig, knap(heeft weinig met zijn karakter te maken, maar toch), hij kan heel zacht zijn(als ie wil) en ik voel me bij hem altijd veilig(dat is vrij uniek)
Alleen dat praten over gevoelens ...
Soms zou ik willen dat ik minder om hem gaf, dan maakte ik me misschien niet steeds zo druk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geloof je wel als je zegt dat je echt van 'm houdt en dat ie op zijn goede momenten ook echt heel goed is. Het lijkt me heerlijk om zo erg van iemand te houden
.
Het was idd niet zo prettig...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Gelukkig had ik daar geen last van...
Dat zijn heftige emoties volgens mij nooit, zelfs als het liefde is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het was idd niet zo prettig...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het waarom je je geremd voelt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:Het lukt me niet.
Kunnen je ouders hierin niks voor je betekenen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik zou willen dat ik gewoon kon zeggen dat ik geen vriendin wíl. Dat ik het liefst een enorm leuke jongen tegenkom waar ik me compleet op mijn gemak bij voel. Maar ik kan het niet zeggen. Het lukt me niet.
Aan de ene kant wil ik het gewoon graag duidelijk hebben voor familie, zodat ik niet het gevoel heb met een geheim te zitten, maar wat me tegenhoudt is de mogelijkheid dat er gepraat gaat worden, in negatieve zin. En dat ik constant allerlei vragen moet beantwoorden, of dingen goed moet praten. Als ik de garantie had dater niet moeilijk over gedaan zou worden, dan was het probleem veel kleiner. ik ben bang om in een ongemakkelijke situatie terecht te komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is het waarom je je geremd voelt?
Kun je dan ook niet gewoon zeggen dat je geen vriendin wilt, en dat het onderwerp je niet aanstaat?
Mijn moeder heeft altijd gezegd dat ze het niet iets vond wat aan haar was om te zeggen, maar dat ze er niet om zou liegen. En wat mijn vader betreft, die is zo conflictvermijdend dat ik betwijfel dat als er een rottig grapje gemaakt wordt door familie datie er iets van zou durven zeggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Kunnen je ouders hierin niks voor je betekenen?
Bij mij was het eigenlijk de familie al rond voor ik de kans kreeg het zelf te zeggen, en daar was ik heel erg blij om. Ik hoefde niks meer uit te leggen, iedereen wist er van. Klaar.
type "echte man" hmmmz... H iig niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg juist de indruk dat zowel H als Mr JB het type "echte man" is. Alleen tegenwoordig zijn dat van die emotionele zeikwijven
Is het niet zo dat je nu juist in ongemakkelijke situaties terechtkomt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik het gewoon graag duidelijk hebben voor familie, zodat ik niet het gevoel heb met een geheim te zitten, maar wat me tegenhoudt is de mogelijkheid dat er gepraat gaat worden, in negatieve zin. En dat ik constant allerlei vragen moet beantwoorden, of dingen goed moet praten. Als ik de garantie had dater niet moeilijk over gedaan zou worden, dan was het probleem veel kleiner. ik ben bang om in een ongemakkelijke situatie terecht te komen.
hiquote:
waarom denk je dat ik al druk bezig ben met stemoefeningenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Over een uurtje wordt ik 27
ja ik wil ook niet als een oude krassende kraai klinkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ow ik kan daar nooit zo goed tegen...
Maar wel lief van je
Ga ik zeker doen. Ursula doet ook meequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef Stroekie het volgende:
@ Wonderer
Jij moet morgen wel via uitzending gemist naar die Evita speurtocht kijken hoor
Willem Nijholt speelt daarin de rol die Andrew Loydd Webber had bij BBC![]()
Da s te weinig slaap.quote:Op maandag 20 augustus 2007 06:12 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen na een nacht zonder ook maar 1 minuutje slaap..
feli vani
die is nog niet met haar naam in de uitzending genoemd, of geinterviewd door Frits Sissingquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Ursula doet ook mee
Kijk daar is het feestvarkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nuja, ik ga maar 'ns ontbijten
dank jullie wel voor de felicitaties
Ik heb je ook gefeliciteerd, maar niet hier(voordat iedereen denkt dat ik asociaal ben)quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nuja, ik ga maar 'ns ontbijten
dank jullie wel voor de felicitaties
ja gaat een nieuwe man regelen voor in de OP van het felicitatie topic voor Vanitasvanitatumetomniava ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:36 schreef NanKing het volgende:
Awww sterkte Erik.
* NanKing gaat boodschapperen.
Ik kan dat helaas niet meer edittenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja gaat een nieuwe man regelen voor in de OP van het felicitatie topic voor Vanitasvanitatumetomniava ?
Ik was namelijk zo vriendelijk geweest om dat topic van vorig jaar te heractiveren. En de slingers en de fles Rosé waren er nog, maar die fraaie man is verdwenen
Nou zal ik er dan maar een foto van mezelf neerzettenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan dat helaas niet meer editten.
Dus de eer om een nieuwe vent te zoeken is aan jou![]()
.
mooi compliment toch ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Twee minuten in de tandartsstoel gezeten. "Heel netjes, Erik."
Tov!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Twee minuten in de tandartsstoel gezeten. "Heel netjes, Erik."
Niet zo neerbuigend over jezelf hequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zal ik er dan maar een foto van mezelf neerzetten![]()
Oh, nee het moest een smakelijk exemplaar zijn![]()
Overdrijven lukt me wel, en zelfkennis is ook wel aanwezigquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend over jezelf he![]()
tijd voor sjeklaad dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:38 schreef NanKing het volgende:
Ik ben toch gaar, lui en moe vandaag.
Moet ook nog eens ongesteld worden.
zeik zeik zeur zeur.
Stud als in studentje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
In het echte leven zijn er maar weinig "studs".
Er komt ook dik regen/onweer aan, vandaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:38 schreef NanKing het volgende:
Ik ben toch gaar, lui en moe vandaag.
Moet ook nog eens ongesteld worden.
zeik zeik zeur zeur.
Het regent hier ook al iedere keer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Er komt ook dik regen/onweer aan, vandaar.
Ah, dat lust ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
chocolade, denk ik.
goed zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
chocolade, denk ik.
dat was mij nog niet opgevallenquote:
Ja, dat hoorde ik ook, jammer. Ik ga nu ook kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is nog niet met haar naam in de uitzending genoemd, of geinterviewd door Frits Sissing
ik denk wel dat ik alle afleveringen ga zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, jammer. Ik ga nu ook kijken
Ik denk dat ik in april of zo ook naar nederland te komen om een aantal shows te kijken. Les Mis, oa.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik denk wel dat ik alle afleveringen ga zien![]()
![]()
en ja ik heb ook al tickets![]()
oeps, hier had ik dus iets te veel info prijs gegevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in april of zo ook naar nederland te komen om een aantal shows te kijken. Les Mis, oa.
ja af en toe komt het provinciaaltje in mij bovenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:44 schreef maedel het volgende:
haaaai
ik moest lachen om de sjeklaad. Wat een heerlijk woord is het toch
het is een posterquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:18 schreef Ferdie88 het volgende:
Vind ik echt zo'n verdomt mooie foto die in de OP staat :$ iemand info ofzo hierover?
ja ik wist niet dat mijn reputatie voor het zetten van koffie en thee hier ook al was doorgedrongenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik wist niet dat mijn reputatie voor het zetten van koffie en thee hier ook al was doorgedrongen![]()
Ik heb genoeg koffie op, dus water is goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik je dan maar een glaasje kraanwater aanbieden
daar kan toch niks verkeerd mee gaan![]()
Nou dan kom straks maar eens onthaasten bij ons hier in het L topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef maedel het volgende:
sorry, laaiend druk op kantoor...
en daarvoor heb je ze ook hartelijk dank gezegd ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een hele conversatie kunnen volgen tussen twee schilders die het over geld hadden. Hoogst irritant als dat VOOR je wekker gaat is
Moet je net zo doen als in DIT filmpjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een hele conversatie kunnen volgen tussen twee schilders die het over geld hadden. Hoogst irritant als dat VOOR je wekker gaat is
Ik kon het niet uitkijken. Mijn tenen waren zo krom dat ik mijn voetzolen kon krabben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je net zo doen als in DIT filmpje
ja daardoor is roze dinsdag hier weer in het water gevallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef maedel het volgende:
ok, de verhalen over de regen in het zuid-oosten van het land zijn niet overdreven.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daardoor is roze dinsdag hier weer in het water gevallen
maar ja wie bedenkt dan ook een naaldhakkenrace voor travo's![]()
nog een paar extra meegeeft voor reserve, of voor slechte tijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:28 schreef DR34M3R het volgende:
*de dikke knuffels dankbaar in ontvangst neemt*
Vanitasvanitatumetomniava, mijn heldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je net zo doen als in DIT filmpje
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog een paar extra meegeeft voor reserve, of voor slechte tijden
beter mee verlegen dan om verlegen
Ja, enorm. Laten we dat met z'n allen gaan doen en er een heel snel slowchat topic van maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:36 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg... mag ik iets zeggen... Ik weet dat het een slowchat-topic is... maar vinden jullie niet dat we ons heel erg moeten schamen om het hele slowe tempo van dit topic?
Is goed. Posten we hem vandaag nog vol.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, enorm. Laten we dat met z'n allen gaan doen en er een heel snel slowchat topic van maken.
Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is goed. Posten we hem vandaag nog vol.
er wordt hier toch nooit geroddeld ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
Nou... dan hebben we dus nog 18 minuten voor 61 posts.. begin maar met die roddels
In dat geval.. vertel eens wat over jezelf ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er wordt hier toch nooit geroddeld ?![]()
gij vunzquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
Stroek... we hebben het over dit topic....
rel? zeg, ik kom hier voor mijn rust hoor..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:46 schreef NanKing het volgende:
Face it, we zijn te braaf.
Een goede rel, dat hebben we nodig.
Nou Tante Es dat zit dus zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In dat geval.. vertel eens wat over jezelf ?
Wie is je vader, wie is je moeder....
is het een wilde gok als ik zeg dat ik denk dat je die al had voordat ik hier in januari kwam posten?quote:
nopequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:51 schreef DR34M3R het volgende:
wheheheh.. stroek en reizen.... je weet toch dat dat niet samengaat.. Maar heb je nog steeds je koffer niet terug nee?
moet ik hier nu serieus een antwoord op gaan gevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
is het een wilde gok als ik zeg dat ik denk dat je die al had voordat ik hier in januari kwam posten?
ZEG! daar heb ik het helemaal niet over gehad... !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet ik hier nu serieus een antwoord op gaan geven
haal jij Maedel dan straks uit de gordijnen, want dan gaat het blijkbaar hier alweer over piem0ls![]()
post dan ook niet in 2 topic tegelijkertijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:54 schreef DR34M3R het volgende:
hmmzz.. nog maar 6 minuten..dat gaat ons niet lukken zo hoor.
mooi zo is dat misverstand ook weer uit de wereldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! daar heb ik het helemaal niet over gehad... !
geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:57 schreef DR34M3R het volgende:
tja... in de tijd die ik moet wachten voordat hier iemand gepost heeft....
vergis ik me nu of ben je toch het onderwerp weer terug aan het brengen op iets wat maedel op de kast jaagt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak
en someone got to do the dirty job![]()
zeg ga jij eens fijn spijkers op laag water zoeken of zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
vergis ik me nu of ben je toch het onderwerp weer terug aan het brengen op iets wat maedel op de kast jaagt?
jammer dus geen tweede ronde, dus geen kans op de magnetron, kistje sigaren of lekkere fles wijnquote:
sorryquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg ga jij eens fijn spijkers op laag water zoeken of zo
in plaats van hier insenuaties te verrichten die ik toch niet ga behandelen![]()
Ja Akela, ik doe mijn bestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:01 schreef NanKing het volgende:
Doorposten hey
ja en dat ik niet zoals gisteren uitspraken doe waar ik later spijt van krijgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sorry![]()
ik ben een beetje in een plaagbui.. wees blij dat ik me ook nog uit kan leven op Cahir wat dat betreft...
als ie vandaag niet vol komt moeten we het hele topic maar gaan afschaffen lijkt me.. dan zijn we een reeks niet waardquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jammer dus geen tweede ronde, dus geen kans op de magnetron, kistje sigaren of lekkere fles wijn
morgen nieuwe kansen?
vanwaar dat excuus?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Akela, ik doe mijn best
Oh, en sorry worderer![]()
Ik zou 't maar niet te hard zeggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
als ie vandaag niet vol komt moeten we het hele topic maar gaan afschaffen lijkt me.. dan zijn we een reeks niet waard
heb ik die gemist? Welke was dat dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dat ik niet zoals gisteren uitspraken doe waar ik later spijt van krijg![]()
jij denkt dat we zelfs 25 posts niet halen in 24 uur?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou 't maar niet te hard zeggen.
ik gok van welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
heb ik die gemist? Welke was dat dan?
nu maak je me helemaal nieuwsgierig... vertel! Of geef me anders iig het nummer van de persoon die ik anders moet wakker bellen om het te horen..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is het niet aan mij om dat te onthullen![]()
Nou de afgelopen dagen is 't voorgekomen dat er 2 posts per dag ofzo waren?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jij denkt dat we zelfs 25 posts niet halen in 24 uur?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu maak je me helemaal nieuwsgierig... vertel! Of geef me anders iig het nummer van de persoon die ik anders moet wakker bellen om het te horen..![]()
o, maar toen was ik er nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou de afgelopen dagen is 't voorgekomen dat er 2 posts per dag ofzo waren?!
het is daar nog lang geen bedtijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu maak je me helemaal nieuwsgierig... vertel! Of geef me anders iig het nummer van de persoon die ik anders moet wakker bellen om het te horen..![]()
spuit elf wordt wakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]tsss. niet zo moeilijk natuurlijk.. dat ging om wonderer... dus die zal het ook wel zijn..
hoe wist jij dat ik naar een plaatje op zoek was... ben ik zo voorspelbaar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:11 schreef NanKing het volgende:
Niet het rekverband natuurlijk.
ervaringen en resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoe wist jij dat ik naar een plaatje op zoek was... ben ik zo voorspelbaar?
nou ja... wordt wakker... net andersom, gaat zo slapen juist.. na een nacht in een lekker bed weer eens op de bank..quote:
Whehe.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoe wist jij dat ik naar een plaatje op zoek was... ben ik zo voorspelbaar?
reikt nog een paar kussentjes aan en een behaaglijk dekbedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja... wordt wakker... net andersom, gaat zo slapen juist.. na een nacht in een lekker bed weer eens op de bank..
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:19 schreef Stroekie het volgende:
over de inspiratiedoos ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |