Dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dringt het wel tot hem door hoe zwaar het allemaal voor jou is?
Nee, dat valt wel mee, alleen merken ze wel dat er meer ruzie is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:47 schreef DR34M3R het volgende:
Sterker nog... je hebt ook kinderen.. hoe is hij in de winter naar hun toe, hebben zij hier veel last van?
Een beetje, maar wat ik al zei, zijn reaktie is meestal iets als: dat zien we dan wel weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:58 schreef DR34M3R het volgende:
Je kunt hier wel met hem over praten tijdens de zomermaanden?
Jammer dat je hem niet helemaal duidelijk kunt maken hoezeer het voor jou een probleem kan worden. Heb je wel met hem over je twijfels gesproken? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ie dan nog steeds denkt: dat zien we dan wel weer. Dan zou ie echt een plank voor zijn kop moeten hebben...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Een beetje, maar wat ik al zei, zijn reaktie is meestal iets als: dat zien we dan wel weer.
Alsof dat niet gewoon zonder verontschuldigingen magquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:45 schreef maedel het volgende:
ja, sorry, even een tvp tussendoor...![]()
Heb ik donderdag voor het eerst gehoord, op de radio!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Kate Nash - Foundations
Gisteren ontdekt. Ik vind het een geweldig nummer. Mooi, triestig, vrolijk, wanhopig, vanalles eigenlijk.
die clip... die tandenborstels, sokken, horloges...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Kate Nash - Foundations
Gisteren ontdekt. Ik vind het een geweldig nummer. Mooi, triestig, vrolijk, wanhopig, vanalles eigenlijk.
Ik heb hem wel verteld dat ik neit weet of ik dit volhoud en dat ik niet weet of ik dan bij hem kan blijven.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:20 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jammer dat je hem niet helemaal duidelijk kunt maken hoezeer het voor jou een probleem kan worden. Heb je wel met hem over je twijfels gesproken? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat ie dan nog steeds denkt: dat zien we dan wel weer. Dan zou ie echt een plank voor zijn kop moeten hebben...
Ik heb geen clip gezien!maar hij staat in myAT, dus kan nog wel eens kijken!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
die clip... die tandenborstels, sokken, horloges...![]()
mjah, ik viel dus wel midden in een redelijk serieus gesprekquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alsof dat niet gewoon zonder verontschuldigingen mag!
Dan nog.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:56 schreef maedel het volgende:
[..]
mjah, ik viel dus wel midden in een redelijk serieus gesprek
Bekijjk dit ook maarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb geen clip gezien!maar hij staat in myAT, dus kan nog wel eens kijken!
Ik krijg juist de indruk dat zowel H als Mr JB het type "echte man" is. Alleen tegenwoordig zijn dat van die emotionele zeikwijvenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:20 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar jij valt dan ook op echte mannen
Jij bent homo. Dan mag hetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook een echte man, aka zeikwijf. Maar nietop zo'n manier als Mr. JB.
Vasthouden die positieve instellingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk om homo te zijn, overal excuses voor. Ik mag tenminste janken, zingen, gek doen, artistiek bezig zijn, en naar jongens kijken.
Goed zo.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, er zijn dagen dat ik het echt prima vind. Meer zelfs.
Ik geloof niet dat mr JB het erg vindt dat ie niet jnaar jongens mag kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk om homo te zijn, overal excuses voor. Ik mag tenminste janken, zingen, gek doen, artistiek bezig zijn, en naar jongens kijken.
Ik geloof je wel als je zegt dat je echt van 'm houdt en dat ie op zijn goede momenten ook echt heel goed isquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:27 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mr JB het erg vindt dat ie niet jnaar jongens mag kijken.En hij is ook wel artistiek bezig hoor!
Hij is gewoon heel leuk als ie niet depressief is, echt heel leuk.
Heel sociaal, intelligent, lief, grappig, knap(heeft weinig met zijn karakter te maken, maar toch), hij kan heel zacht zijn(als ie wil) en ik voel me bij hem altijd veilig(dat is vrij uniek)
Alleen dat praten over gevoelens ...
Soms zou ik willen dat ik minder om hem gaf, dan maakte ik me misschien niet steeds zo druk.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik geloof je wel als je zegt dat je echt van 'm houdt en dat ie op zijn goede momenten ook echt heel goed is. Het lijkt me heerlijk om zo erg van iemand te houden
.
Het was idd niet zo prettig...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:39 schreef wonderer het volgende:
Gelukkig had ik daar geen last van...
Dat zijn heftige emoties volgens mij nooit, zelfs als het liefde is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:37 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Het was idd niet zo prettig...
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat is het waarom je je geremd voelt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:Het lukt me niet.
Kunnen je ouders hierin niks voor je betekenen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
En ik zou willen dat ik gewoon kon zeggen dat ik geen vriendin wíl. Dat ik het liefst een enorm leuke jongen tegenkom waar ik me compleet op mijn gemak bij voel. Maar ik kan het niet zeggen. Het lukt me niet.
Aan de ene kant wil ik het gewoon graag duidelijk hebben voor familie, zodat ik niet het gevoel heb met een geheim te zitten, maar wat me tegenhoudt is de mogelijkheid dat er gepraat gaat worden, in negatieve zin. En dat ik constant allerlei vragen moet beantwoorden, of dingen goed moet praten. Als ik de garantie had dater niet moeilijk over gedaan zou worden, dan was het probleem veel kleiner. ik ben bang om in een ongemakkelijke situatie terecht te komen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Wat is het waarom je je geremd voelt?
Kun je dan ook niet gewoon zeggen dat je geen vriendin wilt, en dat het onderwerp je niet aanstaat?
Mijn moeder heeft altijd gezegd dat ze het niet iets vond wat aan haar was om te zeggen, maar dat ze er niet om zou liegen. En wat mijn vader betreft, die is zo conflictvermijdend dat ik betwijfel dat als er een rottig grapje gemaakt wordt door familie datie er iets van zou durven zeggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:49 schreef maedel het volgende:
[..]
Kunnen je ouders hierin niks voor je betekenen?
Bij mij was het eigenlijk de familie al rond voor ik de kans kreeg het zelf te zeggen, en daar was ik heel erg blij om. Ik hoefde niks meer uit te leggen, iedereen wist er van. Klaar.
type "echte man" hmmmz... H iig niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik krijg juist de indruk dat zowel H als Mr JB het type "echte man" is. Alleen tegenwoordig zijn dat van die emotionele zeikwijven
Is het niet zo dat je nu juist in ongemakkelijke situaties terechtkomt?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan de ene kant wil ik het gewoon graag duidelijk hebben voor familie, zodat ik niet het gevoel heb met een geheim te zitten, maar wat me tegenhoudt is de mogelijkheid dat er gepraat gaat worden, in negatieve zin. En dat ik constant allerlei vragen moet beantwoorden, of dingen goed moet praten. Als ik de garantie had dater niet moeilijk over gedaan zou worden, dan was het probleem veel kleiner. ik ben bang om in een ongemakkelijke situatie terecht te komen.
hiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |