abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52464955
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:57 schreef Stroekie het volgende:

[..]

niets forceren hoor
Nee, want dan gaan de gebruikte lichaamsdelen rekken enzo.
alias Capriccio Dieu Donné
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 22:59:29 #52
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_52464991
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Nee, want dan gaan lichaamsdelen rekken enzo.
ja maar na die weken op de boot geloof ik niet dat jij vanavond nog je bierspier kan verrekken
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_52465044
Nee, ik denk da'k zo maar eens op bed ga storten...
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:01:15 #54
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_52465072
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nee, ik denk da'k zo maar eens op bed ga storten...
Waar heb je eigenlijk gevaren?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_52465121
* vanitasvanitatumetomniava luistert Arvo Part - Litany (Hilliard Ensemble, Tonu Kaljuste))
pi_52465190
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:01 schreef wonderer het volgende:

[..]

Waar heb je eigenlijk gevaren?
Rondje Friesland, voor verschillende scoutinggroepen.
Wij varen het schip met ong. 5 man, slapen in de roef, en de scoutinggroep gebruikt het ruim (die door ons is ingericht als clubgebouw).
pi_52465225
Scouting .
Ik kan geen scouts meer zien, verdomme!
Heel Engeland zat vol met scouts want er was een Jambee (ofzoot).
ijs_beer fan!
pi_52465273
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef NanKing het volgende:
Scouting .
Ik kan geen scouts meer zien, verdomme!
Heel Engeland zat vol met scouts want er was een Jambee (ofzoot).
Jamboree
pi_52465299
De ene scoutingclub is in 't geheel de andere niet.
pi_52465340
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:06 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Jamboree
Ja, dat .
ijs_beer fan!
pi_52465365
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
De ene scoutingclub is in 't geheel de andere niet.
Ik heb zelf ook nog op scouting gezeten , in een heel ver en grijs verleden :@:@.
ijs_beer fan!
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:11:55 #62
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_52465477
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef NanKing het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook nog op scouting gezeten , in een heel ver en grijs verleden :@:@.
als welpje, of als leidster?
pi_52465525
quote:

[..]

Ja nu ja, ik zit er nog steeds op. Met onze club beheren wij ons schip (het is een oude binnenvaarder, 40 bij 6 meter ijzer)
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:15:49 #64
71919 wonderer
pi_52465633
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Rondje Friesland, voor verschillende scoutinggroepen.
Wij varen het schip met ong. 5 man, slapen in de roef, en de scoutinggroep gebruikt het ruim (die door ons is ingericht als clubgebouw).
Mooi
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:16:40 #65
71919 wonderer
pi_52465671
quote:

[..]

Mijn mama was een akela *trots*

Leuke verhalen altijd (was voor mijn tijd). Twaalf jongens op rij en dan afspuiten met de koude tuinslang enzo Toen kon dat allemaal nog.
pi_52465741
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef wonderer het volgende:

[..]

Mijn mama was een akela *trots*

Leuke verhalen altijd (was voor mijn tijd). Twaalf jongens op rij en dan afspuiten met de koude tuinslang enzo Toen kon dat allemaal nog.
Dat kan allemaal nog steeds.
Maar ipv zo'n tuinslang wordt men in de plomp geflikkerd.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:24:11 #67
71919 wonderer
pi_52465938
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Dat kan allemaal nog steeds.
Niet door vrouwen.
pi_52465959
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef wonderer het volgende:

[..]

Niet door vrouwen.
Jazeker wel.
Geloof me, ik heb 't afgelopen kamp nog voor m'n neus zien gebeuren
Dat een van de onzen door 'tig dames (die ons schip huurden) in de plomp is geflikkerd.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:27:30 #69
71919 wonderer
pi_52466077
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Jazeker wel.
Geloof me, ik heb 't afgelopen kamp nog voor m'n neus zien gebeuren
Dat een van de onzen door 'tig dames in de plomp is geflikkerd.
Oh Okee, dan neem ik mijn woorden terug.

Ben je nog in de buurt van Terherne geweest?
pi_52466124
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:

[..]

Oh Okee, dan neem ik mijn woorden terug.

Ben je nog in de buurt van Terherne geweest?
Yeps, daar hebben wij eergister nog gegeten, hoezo?
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:30:08 #71
71919 wonderer
pi_52466172
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Yeps, daar hebben wij eergister nog gegeten, hoezo?
Familiebanden
pi_52466208
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef wonderer het volgende:

[..]

Familiebanden
Oh dear, maar ik kan mij niets herinneren van dat wij daar ons hebben misdragen
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:33:47 #73
71919 wonderer
pi_52466308
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:

[..]

Oh dear, maar ik kan mij niets herinneren van dat wij daar ons hebben misdragen
Heheh. Volgens mij woont er geen levende familie meer. De ouders van mijn pake hadden daar een bakkerij (dat gebouw is recentelijk afgebroken helaas), en er ligt vanalles begraven daar (waaronder het zusje van mijn pake, die dezelfde naam heeft als mijn moeder. Best freaky).
pi_52466395
* NanKing luistert lekker ouderwets K's choice .
ijs_beer fan!
pi_52466434
Heh, ik wist niet dat je Fries bloed in je had.
pi_52466517
quote:
dat gebouw is recentelijk afgebroken helaas
Ja ik geloof dat ze heel Friesland in zeg maar Disneyland willen veranderen... Wat men daar aan het uitspoken is.. ik weet het niet. Kale kasten van vakantievilla's naast grote loodsen en bedrijfsterreinen.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:42:02 #77
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_52466549
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef NanKing het volgende:
* NanKing luistert lekker ouderwets K's choice .
en ik naar Paul Elstak's Rainbow high in the sky
o zo fout commercieel en toch nog steeds een leuk nummer om af en toe voorbij te horen komen
pi_52466611
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:

[..]

en ik naar Paul Elstak's Rainbow high in the sky
o zo fout commercieel en toch nog steeds een leuk nummer om af en toe voorbij te horen komen
Auw, ben ik nu de meest tedere, verfijnde en tere muziek aan het luisteren, komen zulke namen voorbij
pi_52466676
Ik kan dergelijke camp enkel waarderen wanneer ik een sloot alcohol achter de kiezen heb.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:53:50 #80
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_52466871
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik kan dergelijke camp enkel waarderen wanneer ik een sloot alcohol achter de kiezen heb.
nou heel af en toe mag ik zo iets als een snoepje voor mijn oren, maar dan moet het er wel bij 1 blijven
anders heb ik inderdaad ook een zetje in de rug nodig, en dan nog ben ik heel streng
zelfs dronken vindt ik Geer en Goor nog steeds verschikkelijk
de Tobbers in Concert
pi_52467025
Wel, 't was me de dag wel.
Ik ga naar bed
pi_52467042
Droom fijn .
ijs_beer fan!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 00:01:41 #83
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_52467091
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wel, 't was me de dag wel.
Ik ga naar bed
slaap lekker Vanitasvanitatumetomniava
wist trouwens niet dat er tegenwoordig ook een gewone Vanitas op Fok rondwandeld
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 02:59:38 #84
71919 wonderer
pi_52471008
Dat was lekker.
pi_52472014
Goedemorgen
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 08:44:18 #86
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52472208
Goeiemorgen, hoe gaat het hier?
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_52472215
het is stilletjes hier...

Ik zat me net af te vragen... hoe lang zitten we nu al in GC? En waarom worden we hier nog altijd niet centraal gezet?
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
pi_52472226
Vanaf #111 al dus...
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 09:05:01 #89
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52472309
Ja, wel stilletjes ja.
Ik sta trouwens nu alweer 4 aar ingeschreven bij woonbedrijf, niet omdat ik denk dat we uit elkaar gaan, maar omdat ik weet dat de wachtlijsten belachelijk lang zijn.
En ik zie op tegen de winter, vriendlief heeft een winterdepressie en daar heeft ie afgelopen jaar een half jaar mee rondgelopen, dat was bijna lang genoeg om me weg te jagen en ik weet niet of ik het nog jaren vol zal houden als hij er niets aan doet. Hij zegt dat ie het dit jaar niet zover laat komen, maar wat ie eraan gaat doen, weet ie nog niet...Ik heb er een hard hoofd in en maak me zorgen(om hem en onze relatie)

Ach ja.

Dromer, heb jij al iets? (de ex van een goede kennis van me,woont nog in hun huis, maar moet daar per 1 jan. uit, hij heeft tot op heden nog niets uitgevoerd om een woning te vinden. Doet de jouwe zelf ook iets om wat te vinden, of zegt ie dat dat jouw taak is omdat je hem alleen hebt gelaten?)

Als ik teveel vraag, je hoeft geen antwoord te geven he!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:12:31 #90
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_52472846
Hé, liefjes.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_52472956
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 09:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, wel stilletjes ja.
Ik sta trouwens nu alweer 4 aar ingeschreven bij woonbedrijf, niet omdat ik denk dat we uit elkaar gaan, maar omdat ik weet dat de wachtlijsten belachelijk lang zijn.
En ik zie op tegen de winter, vriendlief heeft een winterdepressie en daar heeft ie afgelopen jaar een half jaar mee rondgelopen, dat was bijna lang genoeg om me weg te jagen en ik weet niet of ik het nog jaren vol zal houden als hij er niets aan doet. Hij zegt dat ie het dit jaar niet zover laat komen, maar wat ie eraan gaat doen, weet ie nog niet...Ik heb er een hard hoofd in en maak me zorgen(om hem en onze relatie)

Ach ja.
Klote voor je. En voor hem natuurlijk. Lichttherapie? Ik zou eens met de huisarts overleggen..
quote:
Dromer, heb jij al iets? (de ex van een goede kennis van me,woont nog in hun huis, maar moet daar per 1 jan. uit, hij heeft tot op heden nog niets uitgevoerd om een woning te vinden. Doet de jouwe zelf ook iets om wat te vinden, of zegt ie dat dat jouw taak is omdat je hem alleen hebt gelaten?)

Als ik teveel vraag, je hoeft geen antwoord te geven he!
nee, hij vindt dat ik zelf maar moet zorgen voor een huurwoning voor hem. Al vult hij sinds vorige week wel zelf de woonbonnen in voor de woningstichting hier. Maar aangezien we pas anderhalf jaar staan ingeschreven, en de wachttijden 6 tot 8 jaar zijn heeft dat niet veel nut. Maar wie niet waagt, die niet wint. En nee, zelf heb ik ook nog niks concreets, maar dat komt wel goed.
pi_52472964
hoi Erik
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:25:51 #93
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52472991
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

nee, hij vindt dat ik zelf maar moet zorgen voor een huurwoning voor hem.
dat jijzelf een woning moet zoeken voor hem, hm, beetje vreemd.
En wat doet ie als er geen woning voor hem is op het moment dat ie het huis uit moet?
quote:
Al vult hij sinds vorige week wel zelf de woonbonnen in voor de woningstichting hier. Maar aangezien we pas anderhalf jaar staan ingeschreven, en de wachttijden 6 tot 8 jaar zijn heeft dat niet veel nut. Maar wie niet waagt, die niet wint. En nee, zelf heb ik ook nog niks concreets, maar dat komt wel goed.
Particulier huren kan natuurlijk ook,maar das duurder en ws ook moeilijk aan te komen. Waar wil ie wonen(en jij) waar jullie nu zitten?

Ik denk even hardop.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:29:26 #94
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52473031
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef DR34M3R het volgende:

[..]

Klote voor je. En voor hem natuurlijk. Lichttherapie? Ik zou eens met de huisarts overleggen..
.
Hij heeft zo'n lamp, maar die moet ie dan wel consequent gebruiken en dat doet ie niet(afgelopen jaar iig niet)
En het is voor hem wel moeilijk, maar als ie er niets aan wil doen, dan kan ik weinig medelijden meer met hem hebben.
Ik maak me altijd zorgen om hem, zeker voordat we wisten dat t een winterdepressie was, en dat is zwaar...En ik word overal van beschuldigd, als hij niet lekker in zijn vel zit, ligt dat aan mij, als er iets kapotgaat in huis(wasmachine ofzo) ligt dat aan mij, als er iemand ziek is, ligt dat aan mij, pfff.
Als het mooi weer is, is dat meestal niet het geval, dan ziet ie wel dat het aan andere dingen ligt...
pi_52473032
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:25 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

dat jijzelf een woning moet zoeken voor hem, hm, beetje vreemd.
En wat doet ie als er geen woning voor hem is op het moment dat ie het huis uit moet?
[..]

Particulier huren kan natuurlijk ook,maar das duurder en ws ook moeilijk aan te komen. Waar wil ie wonen(en jij) waar jullie nu zitten?

Ik denk even hardop.
Veldhoven, en daar willen we ook blijven ivm de basisschool en vriendjes voor de kinderen. Gelukkig zit de school heel centraal, er grenzen 5 wijken aan. Particuliere sector ben ik ook al mee bezig. Dat is inderdaad duurder, maar uit de overwaarde best op te brengen. HHVL heeft al wel toegezegd dat ze noodwoningen hebben van 750 euro p.mnd die altijd per direkt beschikbaar zijn, in geval van nood. Dan zal hij die moeten accepteren.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:31:12 #96
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_52473060
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:29 schreef JamesBrownie het volgende:

[..]

Hij heeft zo'n lamp, maar die moet ie dan wel consequent gebruiken en dat doet ie niet(afgelopen jaar iig niet)
En het is voor hem wel moeilijk, maar als ie er niets aan wil doen, dan kan ik weinig medelijden meer met hem hebben.
Ik maak me altijd zorgen om hem, zeker voordat we wisten dat t een winterdepressie was, en dat is zwaar...En ik word overal van beschuldigd, als hij niet lekker in zijn vel zit, ligt dat aan mij, als er iets kapotgaat in huis(wasmachine ofzo) ligt dat aan mij, als er iemand ziek is, ligt dat aan mij, pfff.
Als het mooi weer is, is dat meestal niet het geval, dan ziet ie wel dat het aan andere dingen ligt...
Wat zwaar om mee om te moeten gaan . En dat een half jaar lang . Elk jaar.
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:36:02 #97
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52473132
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Wat zwaar om mee om te moeten gaan . En dat een half jaar lang . Elk jaar.
Dat half jaar ligt ook aan het weer enzo, nu ben ik bang dat het weer lang gaat duren, omdat het weer nu al niet echt goed is(weinig zon)
Dus als ik van de winter hier ppost, zal ik wel weer klagen over hem

En ik houd echt van hem, in de zomer is hij ook echt alles wat ik wil in een man, dat is zo dubbel en zo raar dat je dat zo kunt verdelen, zomer/winter, maar dat kan dus echt.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:40:29 #98
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_52473208
Maar denkt ie in de zomer nog steeds dat alles wat fout gaat (en in de winter fout gegaan was) door jou komt?
Hoogachtend,
Erik.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 10:42:26 #99
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_52473234
Nee hoor.
Anders zou ik allang weg zijn bij hem,het is al bijna teveel om elke winter te horen.
pi_52473270
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee hoor.
Anders zou ik allang weg zijn bij hem,het is al bijna teveel om elke winter te horen.
Dringt het wel tot hem door hoe zwaar het allemaal voor jou is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')