ja maar na die weken op de boot geloof ik niet dat jij vanavond nog je bierspier kan verrekkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee, want dan gaan lichaamsdelen rekken enzo.
Waar heb je eigenlijk gevaren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nee, ik denk da'k zo maar eens op bed ga storten...
Rondje Friesland, voor verschillende scoutinggroepen.quote:
Jamboreequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef NanKing het volgende:
Scouting.
Ik kan geen scouts meer zien, verdomme!
Heel Engeland zat vol met scouts want er was een Jambee (ofzoot).
Ik heb zelf ook nog op scouting gezetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
De ene scoutingclub is in 't geheel de andere niet.
als welpje, of als leidster?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook nog op scouting gezeten, in een heel ver en grijs verleden
:@:@.
Ja nu ja, ik zit er nog steeds op. Met onze club beheren wij ons schip (het is een oude binnenvaarder, 40 bij 6 meter ijzer)quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Mooiquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Rondje Friesland, voor verschillende scoutinggroepen.
Wij varen het schip met ong. 5 man, slapen in de roef, en de scoutinggroep gebruikt het ruim (die door ons is ingericht als clubgebouw).
Mijn mama was een akela *trots*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat kan allemaal nog steeds.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijn mama was een akela *trots*
Leuke verhalen altijd (was voor mijn tijd). Twaalf jongens op rij en dan afspuiten met de koude tuinslang enzoToen kon dat allemaal nog.
Niet door vrouwen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:18 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Dat kan allemaal nog steeds.
Jazeker wel.quote:
Ohquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:24 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Jazeker wel.
Geloof me, ik heb 't afgelopen kamp nog voor m'n neus zien gebeuren
Dat een van de onzen door 'tig dames in de plomp is geflikkerd.
Yeps, daar hebben wij eergister nog gegeten, hoezo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
OhOkee, dan neem ik mijn woorden terug.
Ben je nog in de buurt van Terherne geweest?
Familiebandenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Yeps, daar hebben wij eergister nog gegeten, hoezo?
Oh dear, maar ik kan mij niets herinneren van dat wij daar ons hebben misdragenquote:
Heheh. Volgens mij woont er geen levende familie meer. De ouders van mijn pake hadden daar een bakkerij (dat gebouw is recentelijk afgebroken helaas), en er ligt vanalles begraven daar (waaronder het zusje van mijn pake, die dezelfde naam heeft als mijn moeder. Best freaky).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Oh dear, maar ik kan mij niets herinneren van dat wij daar ons hebben misdragen
Ja ik geloof dat ze heel Friesland in zeg maar Disneyland willen veranderen... Wat men daar aan het uitspoken is.. ik weet het niet. Kale kasten van vakantievilla's naast grote loodsen en bedrijfsterreinen.quote:dat gebouw is recentelijk afgebroken helaas
en ik naar Paul Elstak's Rainbow high in the skyquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef NanKing het volgende:
* NanKing luistert lekker ouderwets K's choice.
Auw, ben ik nu de meest tedere, verfijnde en tere muziek aan het luisteren, komen zulke namen voorbijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en ik naar Paul Elstak's Rainbow high in the sky
o zo fout commercieel en toch nog steeds een leuk nummer om af en toe voorbij te horen komen![]()
nou heel af en toe mag ik zo iets als een snoepje voor mijn oren, maar dan moet het er wel bij 1 blijvenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik kan dergelijke camp enkel waarderen wanneer ik een sloot alcohol achter de kiezen heb.
slaap lekker Vanitasvanitatumetomniavaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wel, 't was me de dag wel.
Ik ga naar bed
Klote voor je. En voor hem natuurlijk. Lichttherapie? Ik zou eens met de huisarts overleggen..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 09:05 schreef JamesBrownie het volgende:
Ja, wel stilletjes ja.
Ik sta trouwens nu alweer 4 aar ingeschreven bij woonbedrijf, niet omdat ik denk dat we uit elkaar gaan, maar omdat ik weet dat de wachtlijsten belachelijk lang zijn.
En ik zie op tegen de winter, vriendlief heeft een winterdepressie en daar heeft ie afgelopen jaar een half jaar mee rondgelopen, dat was bijna lang genoeg om me weg te jagen en ik weet niet of ik het nog jaren vol zal houden als hij er niets aan doet. Hij zegt dat ie het dit jaar niet zover laat komen, maar wat ie eraan gaat doen, weet ie nog niet...Ik heb er een hard hoofd in en maak me zorgen(om hem en onze relatie)
Ach ja.
nee, hij vindt dat ik zelf maar moet zorgen voor een huurwoning voor hem. Al vult hij sinds vorige week wel zelf de woonbonnen in voor de woningstichting hier. Maar aangezien we pas anderhalf jaar staan ingeschreven, en de wachttijden 6 tot 8 jaar zijn heeft dat niet veel nut. Maar wie niet waagt, die niet wint. En nee, zelf heb ik ook nog niks concreets, maar dat komt wel goed.quote:Dromer, heb jij al iets? (de ex van een goede kennis van me,woont nog in hun huis, maar moet daar per 1 jan. uit, hij heeft tot op heden nog niets uitgevoerd om een woning te vinden. Doet de jouwe zelf ook iets om wat te vinden, of zegt ie dat dat jouw taak is omdat je hem alleen hebt gelaten?)
Als ik teveel vraag, je hoeft geen antwoord te geven he!
dat jijzelf een woning moet zoeken voor hem, hm, beetje vreemd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee, hij vindt dat ik zelf maar moet zorgen voor een huurwoning voor hem.
Particulier huren kan natuurlijk ook,maar das duurder en ws ook moeilijk aan te komen. Waar wil ie wonen(en jij) waar jullie nu zitten?quote:Al vult hij sinds vorige week wel zelf de woonbonnen in voor de woningstichting hier. Maar aangezien we pas anderhalf jaar staan ingeschreven, en de wachttijden 6 tot 8 jaar zijn heeft dat niet veel nut. Maar wie niet waagt, die niet wint. En nee, zelf heb ik ook nog niks concreets, maar dat komt wel goed.
Hij heeft zo'n lamp, maar die moet ie dan wel consequent gebruiken en dat doet ie niet(afgelopen jaar iig niet)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Klote voor je. En voor hem natuurlijk. Lichttherapie? Ik zou eens met de huisarts overleggen..
.
Veldhoven, en daar willen we ook blijven ivm de basisschool en vriendjes voor de kinderen. Gelukkig zit de school heel centraal, er grenzen 5 wijken aan. Particuliere sector ben ik ook al mee bezig. Dat is inderdaad duurder, maar uit de overwaarde best op te brengen. HHVL heeft al wel toegezegd dat ze noodwoningen hebben van 750 euro p.mnd die altijd per direkt beschikbaar zijn, in geval van nood. Dan zal hij die moeten accepteren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:25 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
dat jijzelf een woning moet zoeken voor hem, hm, beetje vreemd.
En wat doet ie als er geen woning voor hem is op het moment dat ie het huis uit moet?
[..]
Particulier huren kan natuurlijk ook,maar das duurder en ws ook moeilijk aan te komen. Waar wil ie wonen(en jij) waar jullie nu zitten?
Ik denk even hardop.
Wat zwaar om mee om te moeten gaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft zo'n lamp, maar die moet ie dan wel consequent gebruiken en dat doet ie niet(afgelopen jaar iig niet)
En het is voor hem wel moeilijk, maar als ie er niets aan wil doen, dan kan ik weinig medelijden meer met hem hebben.
Ik maak me altijd zorgen om hem, zeker voordat we wisten dat t een winterdepressie was, en dat is zwaar...En ik word overal van beschuldigd, als hij niet lekker in zijn vel zit, ligt dat aan mij, als er iets kapotgaat in huis(wasmachine ofzo) ligt dat aan mij, als er iemand ziek is, ligt dat aan mij, pfff.
Als het mooi weer is, is dat meestal niet het geval, dan ziet ie wel dat het aan andere dingen ligt...
Dat half jaar ligt ook aan het weer enzo, nu ben ik bang dat het weer lang gaat duren, omdat het weer nu al niet echt goed is(weinig zon)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat zwaar om mee om te moeten gaan. En dat een half jaar lang
. Elk jaar.
Dringt het wel tot hem door hoe zwaar het allemaal voor jou is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:42 schreef JamesBrownie het volgende:
Nee hoor.
Anders zou ik allang weg zijn bij hem,het is al bijna teveel om elke winter te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |