het is een posterquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:18 schreef Ferdie88 het volgende:
Vind ik echt zo'n verdomt mooie foto die in de OP staat :$ iemand info ofzo hierover?
ja ik wist niet dat mijn reputatie voor het zetten van koffie en thee hier ook al was doorgedrongenquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja ik wist niet dat mijn reputatie voor het zetten van koffie en thee hier ook al was doorgedrongen![]()
Ik heb genoeg koffie op, dus water is goedquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik je dan maar een glaasje kraanwater aanbieden
daar kan toch niks verkeerd mee gaan![]()
Nou dan kom straks maar eens onthaasten bij ons hier in het L topicquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:03 schreef maedel het volgende:
sorry, laaiend druk op kantoor...
en daarvoor heb je ze ook hartelijk dank gezegd ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een hele conversatie kunnen volgen tussen twee schilders die het over geld hadden. Hoogst irritant als dat VOOR je wekker gaat is
Moet je net zo doen als in DIT filmpjequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:23 schreef wonderer het volgende:
Ik heb een hele conversatie kunnen volgen tussen twee schilders die het over geld hadden. Hoogst irritant als dat VOOR je wekker gaat is
Ik kon het niet uitkijken. Mijn tenen waren zo krom dat ik mijn voetzolen kon krabben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je net zo doen als in DIT filmpje
ja daardoor is roze dinsdag hier weer in het water gevallenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:00 schreef maedel het volgende:
ok, de verhalen over de regen in het zuid-oosten van het land zijn niet overdreven.
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja daardoor is roze dinsdag hier weer in het water gevallen
maar ja wie bedenkt dan ook een naaldhakkenrace voor travo's![]()
nog een paar extra meegeeft voor reserve, of voor slechte tijdenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:28 schreef DR34M3R het volgende:
*de dikke knuffels dankbaar in ontvangst neemt*
Vanitasvanitatumetomniava, mijn heldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:51 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Moet je net zo doen als in DIT filmpje
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog een paar extra meegeeft voor reserve, of voor slechte tijden
beter mee verlegen dan om verlegen
Ja, enorm. Laten we dat met z'n allen gaan doen en er een heel snel slowchat topic van maken.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:36 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg... mag ik iets zeggen... Ik weet dat het een slowchat-topic is... maar vinden jullie niet dat we ons heel erg moeten schamen om het hele slowe tempo van dit topic?
Is goed. Posten we hem vandaag nog vol.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, enorm. Laten we dat met z'n allen gaan doen en er een heel snel slowchat topic van maken.
Daar hou ik je aanquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is goed. Posten we hem vandaag nog vol.
er wordt hier toch nooit geroddeld ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
Nou... dan hebben we dus nog 18 minuten voor 61 posts.. begin maar met die roddels
In dat geval.. vertel eens wat over jezelf ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er wordt hier toch nooit geroddeld ?![]()
gij vunzquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:43 schreef DR34M3R het volgende:
Stroek... we hebben het over dit topic....
rel? zeg, ik kom hier voor mijn rust hoor..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:46 schreef NanKing het volgende:
Face it, we zijn te braaf.
Een goede rel, dat hebben we nodig.
Nou Tante Es dat zit dus zoquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
In dat geval.. vertel eens wat over jezelf ?
Wie is je vader, wie is je moeder....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |