waarom denk je dat ik al druk bezig ben met stemoefeningenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Over een uurtje wordt ik 27
ja ik wil ook niet als een oude krassende kraai klinkenquote:Op zondag 19 augustus 2007 23:37 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ow ik kan daar nooit zo goed tegen...
Maar wel lief van je
Ga ik zeker doen. Ursula doet ook meequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:40 schreef Stroekie het volgende:
@ Wonderer
Jij moet morgen wel via uitzending gemist naar die Evita speurtocht kijken hoor
Willem Nijholt speelt daarin de rol die Andrew Loydd Webber had bij BBC![]()
Da s te weinig slaap.quote:Op maandag 20 augustus 2007 06:12 schreef DR34M3R het volgende:
Goedemorgen na een nacht zonder ook maar 1 minuutje slaap..
feli vani
die is nog niet met haar naam in de uitzending genoemd, of geinterviewd door Frits Sissingquote:Op maandag 20 augustus 2007 02:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ga ik zeker doen. Ursula doet ook mee
Kijk daar is het feestvarkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nuja, ik ga maar 'ns ontbijten
dank jullie wel voor de felicitaties
Ik heb je ook gefeliciteerd, maar niet hier(voordat iedereen denkt dat ik asociaal ben)quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nuja, ik ga maar 'ns ontbijten
dank jullie wel voor de felicitaties
ja gaat een nieuwe man regelen voor in de OP van het felicitatie topic voor Vanitasvanitatumetomniava ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:36 schreef NanKing het volgende:
Awww sterkte Erik.
* NanKing gaat boodschapperen.
Ik kan dat helaas niet meer edittenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja gaat een nieuwe man regelen voor in de OP van het felicitatie topic voor Vanitasvanitatumetomniava ?
Ik was namelijk zo vriendelijk geweest om dat topic van vorig jaar te heractiveren. En de slingers en de fles Rosé waren er nog, maar die fraaie man is verdwenen
Nou zal ik er dan maar een foto van mezelf neerzettenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:16 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik kan dat helaas niet meer editten.
Dus de eer om een nieuwe vent te zoeken is aan jou![]()
.
mooi compliment toch ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Twee minuten in de tandartsstoel gezeten. "Heel netjes, Erik."
Tov!quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Twee minuten in de tandartsstoel gezeten. "Heel netjes, Erik."
Niet zo neerbuigend over jezelf hequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou zal ik er dan maar een foto van mezelf neerzetten![]()
Oh, nee het moest een smakelijk exemplaar zijn![]()
Overdrijven lukt me wel, en zelfkennis is ook wel aanwezigquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:26 schreef NanKing het volgende:
[..]
Niet zo neerbuigend over jezelf he![]()
tijd voor sjeklaad dusquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:38 schreef NanKing het volgende:
Ik ben toch gaar, lui en moe vandaag.
Moet ook nog eens ongesteld worden.
zeik zeik zeur zeur.
Stud als in studentje?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef Tha_Erik het volgende:
In het echte leven zijn er maar weinig "studs".
Er komt ook dik regen/onweer aan, vandaar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:38 schreef NanKing het volgende:
Ik ben toch gaar, lui en moe vandaag.
Moet ook nog eens ongesteld worden.
zeik zeik zeur zeur.
Het regent hier ook al iedere keer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Er komt ook dik regen/onweer aan, vandaar.
Ah, dat lust ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
chocolade, denk ik.
goed zoquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
chocolade, denk ik.
dat was mij nog niet opgevallenquote:
Ja, dat hoorde ik ook, jammer. Ik ga nu ook kijkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is nog niet met haar naam in de uitzending genoemd, of geinterviewd door Frits Sissing
ik denk wel dat ik alle afleveringen ga zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik ook, jammer. Ik ga nu ook kijken
Ik denk dat ik in april of zo ook naar nederland te komen om een aantal shows te kijken. Les Mis, oa.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik denk wel dat ik alle afleveringen ga zien![]()
![]()
en ja ik heb ook al tickets![]()
oeps, hier had ik dus iets te veel info prijs gegevenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik in april of zo ook naar nederland te komen om een aantal shows te kijken. Les Mis, oa.
ja af en toe komt het provinciaaltje in mij bovenquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:44 schreef maedel het volgende:
haaaai
ik moest lachen om de sjeklaad. Wat een heerlijk woord is het toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |