is het een wilde gok als ik zeg dat ik denk dat je die al had voordat ik hier in januari kwam posten?quote:
nopequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:51 schreef DR34M3R het volgende:
wheheheh.. stroek en reizen.... je weet toch dat dat niet samengaat.. Maar heb je nog steeds je koffer niet terug nee?
moet ik hier nu serieus een antwoord op gaan gevenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
is het een wilde gok als ik zeg dat ik denk dat je die al had voordat ik hier in januari kwam posten?
ZEG! daar heb ik het helemaal niet over gehad... !quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moet ik hier nu serieus een antwoord op gaan geven
haal jij Maedel dan straks uit de gordijnen, want dan gaat het blijkbaar hier alweer over piem0ls![]()
post dan ook niet in 2 topic tegelijkertijdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:54 schreef DR34M3R het volgende:
hmmzz.. nog maar 6 minuten..dat gaat ons niet lukken zo hoor.
mooi zo is dat misverstand ook weer uit de wereldquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:55 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
ZEG! daar heb ik het helemaal niet over gehad... !
geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:57 schreef DR34M3R het volgende:
tja... in de tijd die ik moet wachten voordat hier iemand gepost heeft....
vergis ik me nu of ben je toch het onderwerp weer terug aan het brengen op iets wat maedel op de kast jaagt?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geduld is een schone zaak
en someone got to do the dirty job![]()
zeg ga jij eens fijn spijkers op laag water zoeken of zoquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
vergis ik me nu of ben je toch het onderwerp weer terug aan het brengen op iets wat maedel op de kast jaagt?
jammer dus geen tweede ronde, dus geen kans op de magnetron, kistje sigaren of lekkere fles wijnquote:
sorryquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zeg ga jij eens fijn spijkers op laag water zoeken of zo
in plaats van hier insenuaties te verrichten die ik toch niet ga behandelen![]()
Ja Akela, ik doe mijn bestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:01 schreef NanKing het volgende:
Doorposten hey
ja en dat ik niet zoals gisteren uitspraken doe waar ik later spijt van krijgquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
sorry![]()
ik ben een beetje in een plaagbui.. wees blij dat ik me ook nog uit kan leven op Cahir wat dat betreft...
als ie vandaag niet vol komt moeten we het hele topic maar gaan afschaffen lijkt me.. dan zijn we een reeks niet waardquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
jammer dus geen tweede ronde, dus geen kans op de magnetron, kistje sigaren of lekkere fles wijn
morgen nieuwe kansen?
vanwaar dat excuus?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja Akela, ik doe mijn best
Oh, en sorry worderer![]()
Ik zou 't maar niet te hard zeggenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
als ie vandaag niet vol komt moeten we het hele topic maar gaan afschaffen lijkt me.. dan zijn we een reeks niet waard
heb ik die gemist? Welke was dat dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dat ik niet zoals gisteren uitspraken doe waar ik later spijt van krijg![]()
jij denkt dat we zelfs 25 posts niet halen in 24 uur?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:06 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik zou 't maar niet te hard zeggen.
ik gok van welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
heb ik die gemist? Welke was dat dan?
nu maak je me helemaal nieuwsgierig... vertel! Of geef me anders iig het nummer van de persoon die ik anders moet wakker bellen om het te horen..quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij is het niet aan mij om dat te onthullen![]()
Nou de afgelopen dagen is 't voorgekomen dat er 2 posts per dag ofzo waren?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:07 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
jij denkt dat we zelfs 25 posts niet halen in 24 uur?
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu maak je me helemaal nieuwsgierig... vertel! Of geef me anders iig het nummer van de persoon die ik anders moet wakker bellen om het te horen..![]()
o, maar toen was ik er nietquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef NanKing het volgende:
[..]
Nou de afgelopen dagen is 't voorgekomen dat er 2 posts per dag ofzo waren?!
het is daar nog lang geen bedtijdquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:08 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nu maak je me helemaal nieuwsgierig... vertel! Of geef me anders iig het nummer van de persoon die ik anders moet wakker bellen om het te horen..![]()
spuit elf wordt wakkerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]tsss. niet zo moeilijk natuurlijk.. dat ging om wonderer... dus die zal het ook wel zijn..
hoe wist jij dat ik naar een plaatje op zoek was... ben ik zo voorspelbaar?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:11 schreef NanKing het volgende:
Niet het rekverband natuurlijk.
ervaringen en resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomstquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoe wist jij dat ik naar een plaatje op zoek was... ben ik zo voorspelbaar?
nou ja... wordt wakker... net andersom, gaat zo slapen juist.. na een nacht in een lekker bed weer eens op de bank..quote:
Whehe.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:13 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hoe wist jij dat ik naar een plaatje op zoek was... ben ik zo voorspelbaar?
reikt nog een paar kussentjes aan en een behaaglijk dekbedquote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:14 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nou ja... wordt wakker... net andersom, gaat zo slapen juist.. na een nacht in een lekker bed weer eens op de bank..
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:19 schreef Stroekie het volgende:
over de inspiratiedoos ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |