Ahaahahahahhahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:17 schreef incognitoomuch het volgende:
Los van het lagg probleem...
Hunters zijn gewoon zwaar imba op de BGs
Sta altijd bovenaan de dmg list
Mage in het zicht?
Silencing shot
Imp concussive shot
Steady shot
Serpent sting
scatter shot
en een arcane of multishot om et verhaal af te maken!
MM Ftw
(bij lox word het wel een stuk lastiger..)
Doe toch eens normaalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:57 schreef glremme het volgende:
[..]
Ahaahahahahhahahahahahaha.
Ten eerste learn to spec, ten tweede learn to play en ten derde praat niet als je er niets over weet.
Ziet er mooi uitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:26 schreef Thrilled het volgende:
LOL! Na de ninja actie in Blood Furnace van deze leuke drop ging ik eerst even Ramparts in.. dropt daar eventjes Crystalfire Staff voor me(5e run ervoor
).. toen met dezelfde PuG nog een keertje Blood Furnace gedaan, en jawel hoor, de priestdrop viel weer!! ik was de enige clothie, en 3 mensen waren ook bij de ninja actie geweest dus die wisten dat ik hem graag wilde hebben.. dus ik heb weer leuke loot bij elkaar gesprokkeld vanavond! overzichtje van Rayin
[afbeelding]
Imagen a lvl 70 rogue sneaking up every tin vein right before your eyesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef vogelkooi het volgende:
In redridge mountain is ook best veel tin, boven dat pitoreske dorpje in een grot.
Maar er lopen van die vervelende honden die op hun achterpoten kunen lopen, dus als lowbie levelen daar is niet zo fijn, en nog erger als er een lvl 50+ er door heen raast en al je tin jat, terwijl ik nog bij de ingang zit![]()
heb je hem dan wel trug?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:17 schreef Pharell het volgende:
verhaal over missende pet.... nevermind tis opgelost al blijf ik t vaag vinden![]()
je bent zelf hunter en ik zie je nu al voor de 2e keer ped typen ipv petquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:37 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
heb je hem dan wel trug?
en zo erg is het niet om ee ped van lvl 13 kwijt te raken, van lv 70 wel iets meer.
maar veel suc6 ermee.
Op mijn server hadden we er niet zo'n last van, had wel een paar filmpjes gezien van een paar US servers waar je gewoon echt niet meer door Orgri kon lopen zonder dood te gaanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:46 schreef Evertjan het volgende:
lol zat net dit te lezen. http://en.wikipedia.org/wiki/Corrupted_Blood Weet iemand daar nog wat vanaf?
Heh, dat was echt grappig. Op onze server ook niet zo'n last van gehad maar het was wel erg grappigquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:46 schreef Evertjan het volgende:
lol zat net dit te lezen. http://en.wikipedia.org/wiki/Corrupted_Blood Weet iemand daar nog wat vanaf?
Ja man dat was tof iedereen ging doodquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:46 schreef Evertjan het volgende:
Bij ons wel, je liep rond en alles wat je hoorde was *SPLUT* *SPLUT* van de debuff die af gingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 21:07 schreef Rahl het volgende:
[..]
Heh, dat was echt grappig. Op onze server ook niet zo'n last van gehad maar het was wel erg grappig
quote:Due to the large scale outbreak of the "plague" (some servers had half of their players infected), it drew wide attention from the media.
In March 2007, Ran D Balicer, an epidemiologist physician at the Ben-Gurion University in Israel, published an article in the Journal Epidemiology describing the similarities between this outbreak and the recent SARS and avian influenza outbreaks. Dr Balicer suggested role-playing games could serve as an advanced platform for modeling the dissemination of infectious diseases [2]. In a follow-up article in the Journal Science, the game Second Life was suggested as another possible platform for these studies.[3]
In August 2007, Nina Fefferman, a Tufts University assistant research professor of public health and family medicine, called for research on this incident, citing the resemblances with biological plagues. Some scientists want to study how people would react to environmental pathogens, by using the virtual counterpart as a point of reference.[4][5]
In addition, Centers for Disease Control and Prevention had requested statistics on this event for research on epidemics.
gefeliciteerdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 00:01 schreef Pien85 het volgende:
Ik kom even blij zijn... vind het best knap van mezelf dat ik, als WoW-n00b nu lvl 20 ben![]()
Human Magequote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:19 schreef Thrilled het volgende:
[..]
gefeliciteerdwelke class was je ook alweer?
http://entertainment.uppe(...)rticle.aspx?aid=2746 Ow en de nieuwe armory URL is http://eu.wowarmory.com/quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:06 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Welke mount is dat? Is die er ook voor alliance?
Dus die kun je kopen als je die cardgame hebt ofzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
http://entertainment.uppe(...)rticle.aspx?aid=2746 Ow en de nieuwe armory URL is http://eu.wowarmory.com/
who care's!!!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:51 schreef viezerdt het volgende:
[..]
je bent zelf hunter en ik zie je nu al voor de 2e keer ped typen ipv pet![]()
Die kaart kan in je deck zitten wat je koopt jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:18 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dus die kun je kopen als je die cardgame hebt ofzo?
Nou, ik heb ook de meeste punten in MM, maar er zitten en de BM en survival tree ook nog een paar goede dingen die je eigenlijk beter kunt gebruiken dan sommige MM talents...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
who care's!!!
is het goed of niet goed om al je 61 talent points in een talent tree te stopen?
Ken een hoop hunters van lvl 70 met 0/61/0, ik heb nu dus 9/43/4.
Is dat ook goed, of is het beter alles in een tree?
Paar weken geleden ik in een PUG naar Mech. Word er aangebelt dus ik "brb" kom ik 5 min later terug hele party weg hadden die kneuzen niet door dat ik afk wasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Argh, PUGs op laag level zijn zo ongelooflijk frustrerend. Om de 1 of andere reden zit het op laag level vol met allerlei Oost-Europeanen die niet alleen analfabeet zijn, ze zijn ook nog eens de grootste, egoïstische, onoplettende, imbeciele pestlijers die er zijn. Wat haat ik dat volk.
Lezen van de party chat doen ze niet. Het enige wat ze kunnen zeggen is 'I need' en 'Heal'. Waarom ga je in godsnaam dit spel spelen als je nog geen fatsoenlijk woord in het Engels uit kan kramen? En maar verwachten dat de mensen die wel uit beschaafde delen van Europa komen je gewoon begrijpen. Om de 1 of andere reden rushen ze ook altijd zonder op of om te kijken vooruit.
Wanneer lui in je party slecht Engels spreken dan is dat in 99% van de gevallen ook het teken dat ze maar wat aanklooien en geen idee hebben van wat samenwerken is. Weet iemand het verband tussen de talenkennis hebben van een goudvis en een gore klootzak zijn? WoW zit vol met dat soort randdebielen op laag level.
Ik moest ff mijn hart luchten...Kan niet wachten tot ik lvl 40+ ben wanneer alleen mensen die kunnen communiceren nog over zijn. Als je nog geen Darwinist was dan word je het wel na het spelen van een paar uurtjes WoW.
Ja, maar op laag level zijn ze meer regel dan uitzondering. Op hoger level zijn ze er seen stuk minder, in mijn ervaring althans. Elke keer als ik een nieuwe character maak dan kom ik alleen maar doofstomme teringlijers tegen onder level 30-40. Daarna blijven alleen maar de mongolen over die denken dat ze het spel beter kennen dan alle anderen samen, maar daar valt in elk geval nog mee te praten. Met die shit-for-brains op lagere levels gaat dat gewoon niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Thrilled het volgende:
ik wou net zeggen, mongolen kom je op elk level wel tegen..
3e toch al ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:23 schreef Gloeidoos het volgende:
ding tweede lvl 70!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets als I have 3 lvl 70 so I'm alot better at this game then you go back to school fucking kid!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef TripleM het volgende:
Ik denk dat Oost-Europese gamers toch inderdaad een andere mentaliteit hebben, veel egoistischer dan West-Europese gamers.
Ook ik heb trouwens een vreselijke hekel aan PUGs, maar merk dat ik me er meer aan irriteer op level 70 dan met m'n lagere alts. Prutsers heb je overal, en da's ook niet erg, maar in mijn ervaring vinden de level 70's altijd dat ze weten wat ze doen, terwijl ik me dan serieus afvraag of ze hun account op level 70 gewoon hebben gekocht ofzo.
Greekjurosquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:46 schreef tonks het volgende:
Ik speel ook vaak niet met mensen met GR in de naam. of Oula.
Nee, dat nog niet eensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Iets als I have 3 lvl 70 so I'm alot better at this game then you go back to school fucking kid!
fixed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:12 schreef TripleM het volgende:
Tanks die je moet uitleggen wat KTM Omen is en waarom dat zo handig is, enz.
MM vind ik sowieso een slechte tree, minste dps voor het meeste aggro. Maar het hangt natuurlijk af van wat je doel is, in 2v2 is een MM hunter + 28/33/0 specced holy priest god.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
who care's!!!
is het goed of niet goed om al je 61 talent points in een talent tree te stopen?
Ken een hoop hunters van lvl 70 met 0/61/0, ik heb nu dus 9/43/4.
Is dat ook goed, of is het beter alles in een tree?
MM vind ik erg leuk om te spelen, BM is wat simpeler, ookal is die beter.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:38 schreef glremme het volgende:
[..]
MM vind ik sowieso een slechte tree, minste dps voor het meeste aggro. Maar het hangt natuurlijk af van wat je doel is, in 2v2 is een MM hunter + 28/33/0 specced holy priest god.
BM doet het meeste dps en is ook de beste pvp spec naar mijn idee.
Surv doet redelijke dps en is een raid buff spec. (Alleen goed met 500+ agility).
Dan moet je Surv gaan, leukste hunter specquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:37 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
MM vind ik erg leuk om te spelen, BM is wat simpeler, ookal is die beter.
Ga ik toch liever voor de leuke gameplay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |