quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:19 schreef Nealz het volgende:Ik ben een paar dagen geleden een rogue begonnen, aangezien ik nog vrij weinig verstand van deze class hebt vroeg ik me af waar ik het beste me talents points in kan stoppen
![]()
Ik heb echt geen idee , en een guide waar het aardig beschreven staat kan ik niet zo snel vinden
![]()
Als iemand me een kleine uitleg kan geven wat ik het beste kan doen , ben nu lvl 21
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Noose
Ik ben zelf fan van backstabben en critics uitdelen met speciale aanvallen. Waar je dan op moet focussen is Assassination en Combat (ik vind dat er fijnere talents zitten in combat, heb daar dus wat meer talent points in zitten).
In assassination is het handig om Improved Eviscerate 3 punten te geven, zodat die finishing move lekker veel damage doet (zul je waarschijnlijk vaak gebruiken, dus);
Improved Backstab (dan heb je VEEL critics als je backstabbed, daarmee doe je gewoon snel veel damage);
Lethality is handig, want als je toch al zo aan het critten bent, doen die criticals nóg meer damage!;
Malice is ook handig, wederom meer kans op criticals;
Tenslotte zitten er nog wat handige dingen in deze tree; bijvoorbeeld meer damage met poisons (ik vergeet ze vaak te gebruiken); Relentless strikes (krijg je een combo point na je finishing move)
Combat dan ook nog:
Allereerst zou ik al m'n talent points vergooien aan improved Sinister Strike, kost ie minder energy en dat is echt heel handig omdat je deze aanval het vaakst gebruikt;
improved gouge is zeer handig als je een echte backstabber wil worden, daarmee zet je de vijand lang genoeg vast om achter hem te gaan staan, een dansje te doen (als het een pvp'er is) en dan, als je genoeg energy hebt gekregen, je backstab uit te voeren!;
Improved kick is ook erg handig omdat je zowel PvE als PvP met casters te maken krijgt, die je naast het onderbreken van het casten ook nog een leuke silence (op alle spells) kunt geven
![]()
;
Ik heb zelf dual wield specialization op 5 punten gegooid, dan doet je off-hand wapen uiteindelijk ongeveer net zoveel damage als je main hand (toch?), maar dat kun je ook verspilling vinden;
Blade Flurry, een zeer handige spell die je moet combineren met slice n dice (een finishing move waardoor je sneller attackt voor een bepaalde tijd), vooral als je met 2 of meer mobs te maken hebt. Waarom? Omdat je met blade flurry niet alleen sneller aanvalt, maar ook nog eens AL je damage kopieert naar een 2e mob binnen je range! Dan heb je dus voor je het weet 2 mobs/lui tegelijk om liggen
Voor de rest zit er in combat veel leuks op het gebied van beter ontwijken, minder kans om te missen, meer critics met bepaalde wapens, enz.
Dan raad ik je tenslotte nog aan, mocht je dit gaan volgen, om toch ook in Subtlety wat punten te gooien in Master of Deception, daarmee is je stealth stukken effectiever en da's zeker mooi meegenomen. Omdat je voor de rest niet veel gebruik maakt van je stealth als je eenmaal aan de gang bent met combat, vind ik Subtlety niet zo'n handige tree. Ik wil gewoon lekker snel en hard op m'n vijand in kunnen hakken en daarvoor zijn combat en assassination tezamen erg handig
Hoop dat je dit leest en dat je er wat mee kunt
![]()
Veel plezier met de überfijne class 'Rogue', waarbij je géén last hebt van mana breaks (eigenlijk wel, als je je snel verveelt tijdens dergelijke pauzes in instances) en lekker door kunt vechten, battles snel kunt winnen en weinig schade hoeft te ontvangen omdat je vijanden effectief vast kunt zetten en casters volledig kunt ownen!