Hint hintquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:52 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb zelf een Orc.
Zit btw met een nogal vaag en frustrerend probleem.
Mijn internet verbinding is snel
Het downloaden gaat stabiel
Maar sinds enige tijd heb ik een gigantisch latency probleem met WoW.
Hij springt van de ene keer van laag naar irritant hoge lagg.
Maakt wow gebruik van een bepaalde poort die constant open moet staan?
Details over me internet verbinding:
Ik maak gebruik van een kabel verbinding van Hertzinger satteliet ontvangst.
Tis een 4Mbit lijn die verspreid word over ongeveer 200 man(!) Studenten village...
Heb ook de meeste video settings drastisch verlaagd, maar geen resultaat...
Iemand...?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef incognitoomuch het volgende:
neuh ze hebben die snelheid ook nog verspreidt over 3 lijnen
En er zijn ook nog verschillende abbo vormen varierend van 1 tot 3 mbit
Nogmaals: surfen en downloaden gaat snel maar zodra ik wow opstart krijg ik vaak lagg spikes te pakken...
tracer/traceroutequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef Draz het volgende:
Misschien levert je routing richting de servers van Blizz vertraging op?
Er zijn manieren om dat te testen, alleen ik weet ff niet waar sorry
Aso geef!quote:
Daar mee kan je zien waar de lag in de verbinding begint op te tredenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Is dat een programma om dat te controleren?
Hehe, gister een run gedaan, op het einde 2 mooie ringetjes geloot, niemand wilde zequote:
Ik vind boars ook helemaal niks. Met m'n hunter ben ik begonnen met een stoere beerquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
Boars. Geef mij maar een mooie tijger ofzo
.
Welkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik meld me ook even hier... sinds een week of 4 ben ik ook aan het WoWen... thnx to my boyfrienddie heeft me aangestoken.
Anyways, heb nu 2 chars, een Human mage nu lvl 17 en een nightelf druid, nu lvl9.
(Eigenlijk dus gewoon tvp)
Zire = gekke duitser for lifequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:20 schreef Draz het volgende:
[..]
Hey
Ja was zeker toevallig
Zire en Dayender ken ik al meer dan een jaar, zijn ex-Ravens. En ik wil meer 25man doen dan mijn huidige guild doet, dus ik had ff aan Zire gevraagd of Hulkster en ik een raid mee konden lopen
Ik ken hem van de tijden waarin we tot in den treure door MC ploeterden en we beiden in de MT group zaten om te healen.
Was mijn eerste keer ooit daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef glremme het volgende:
[..]
Zire = gekke duitser for life.
Maarja, dit was dus m'n 2e raid ooit, en hij ging eigenlijk best crappy. Niet eens void reaver onder de 50% <_<.
Haha, mijn vriend vind t ook helemaal leuk als ik zit te gamen in zijn kamerquote:
Ik ben zelf fan van backstabben en critics uitdelen met speciale aanvallen. Waar je dan op moet focussen is Assassination en Combat (ik vind dat er fijnere talents zitten in combat, heb daar dus wat meer talent points in zitten).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:19 schreef Nealz het volgende:
Ik ben een paar dagen geleden een rogue begonnen, aangezien ik nog vrij weinig verstand van deze class hebt vroeg ik me af waar ik het beste me talents points in kan stoppen
Ik heb echt geen idee , en een guide waar het aardig beschreven staat kan ik niet zo snel vinden
Als iemand me een kleine uitleg kan geven wat ik het beste kan doen , ben nu lvl 21
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Noose
Oja, dat eerst. Dan moet ik toch een quest ophalen in Deadwind Pass he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef vogelkooi het volgende:
karzhan antunmend worden,
Dat lukt welquote:owja, en genieten van het spel
suc6 met je uithoudings vermogen ik hou het op : tot volgende weekquote:
Ik heb het al een week volgehoudenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
suc6 met je uithoudings vermogen ik hou het op : tot volgende week![]()
whehe ik wist dat jij op dezelfde server als ik zat en had al een paar keer je ingame naam opgezocht, en toch was ik hem blijkbaar weer vergetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef vogelkooi het volgende:
Vanochtend met een aardige fokker, een blood elf bassis schoongeveegd.
Was wel lachen dat ik ineens een fokker tegen kwam, was bijna dood en eens staat ardvandelay achter me, die me wilde ressen maar was freign death dus er was niks te ressen.
De quest ging goed, wel een keer de verkeerde toren ge'cleard maar toch de goede gevonden.
Ahaahahahahhahahahahahahaquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:17 schreef incognitoomuch het volgende:
Los van het lagg probleem...
Hunters zijn gewoon zwaar imba op de BGs
Sta altijd bovenaan de dmg list
Mage in het zicht?
Silencing shot
Imp concussive shot
Steady shot
Serpent sting
scatter shot
en een arcane of multishot om et verhaal af te maken!
MM Ftw
(bij lox word het wel een stuk lastiger..)
Doe toch eens normaalquote:Op woensdag 22 augustus 2007 07:57 schreef glremme het volgende:
[..]
Ahaahahahahhahahahahahaha.
Ten eerste learn to spec, ten tweede learn to play en ten derde praat niet als je er niets over weet.
Ziet er mooi uitquote:Op woensdag 22 augustus 2007 04:26 schreef Thrilled het volgende:
LOL! Na de ninja actie in Blood Furnace van deze leuke drop ging ik eerst even Ramparts in.. dropt daar eventjes Crystalfire Staff voor me(5e run ervoor
).. toen met dezelfde PuG nog een keertje Blood Furnace gedaan, en jawel hoor, de priestdrop viel weer!! ik was de enige clothie, en 3 mensen waren ook bij de ninja actie geweest dus die wisten dat ik hem graag wilde hebben.. dus ik heb weer leuke loot bij elkaar gesprokkeld vanavond! overzichtje van Rayin
[afbeelding]
Imagen a lvl 70 rogue sneaking up every tin vein right before your eyesquote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef vogelkooi het volgende:
In redridge mountain is ook best veel tin, boven dat pitoreske dorpje in een grot.
Maar er lopen van die vervelende honden die op hun achterpoten kunen lopen, dus als lowbie levelen daar is niet zo fijn, en nog erger als er een lvl 50+ er door heen raast en al je tin jat, terwijl ik nog bij de ingang zit![]()
heb je hem dan wel trug?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:17 schreef Pharell het volgende:
verhaal over missende pet.... nevermind tis opgelost al blijf ik t vaag vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |