abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52555666
Anderen die aan het downloaden zijn?
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 12:32:04 #206
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_52556252
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 11:52 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb zelf een Orc.

Zit btw met een nogal vaag en frustrerend probleem.
Mijn internet verbinding is snel
Het downloaden gaat stabiel
Maar sinds enige tijd heb ik een gigantisch latency probleem met WoW.
Hij springt van de ene keer van laag naar irritant hoge lagg.

Maakt wow gebruik van een bepaalde poort die constant open moet staan?

Details over me internet verbinding:
Ik maak gebruik van een kabel verbinding van Hertzinger satteliet ontvangst.
Tis een 4Mbit lijn die verspreid word over ongeveer 200 man(!) Studenten village...

Heb ook de meeste video settings drastisch verlaagd, maar geen resultaat...

Iemand...?
Hint hint
phluphy for president!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:13:04 #207
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_52557470
4Mbit??
Das is ong. 450kb/sec voor 200man. Lijkt me duidelijk!
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 13:56:39 #208
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_52558839
neuh ze hebben die snelheid ook nog verspreidt over 3 lijnen
En er zijn ook nog verschillende abbo vormen varierend van 1 tot 3 mbit

Nogmaals: surfen en downloaden gaat snel maar zodra ik wow opstart krijg ik vaak lagg spikes te pakken...
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:08:13 #209
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_52559213
Misschien levert je routing richting de servers van Blizz vertraging op?
Er zijn manieren om dat te testen, alleen ik weet ff niet waar sorry
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:14:50 #210
84926 WyriHaximus
pi_52559404
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef incognitoomuch het volgende:
neuh ze hebben die snelheid ook nog verspreidt over 3 lijnen
En er zijn ook nog verschillende abbo vormen varierend van 1 tot 3 mbit

Nogmaals: surfen en downloaden gaat snel maar zodra ik wow opstart krijg ik vaak lagg spikes te pakken...
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef Draz het volgende:
Misschien levert je routing richting de servers van Blizz vertraging op?
Er zijn manieren om dat te testen, alleen ik weet ff niet waar sorry
tracer/traceroute .
phluphy for president!
pi_52559707
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:26:50 #212
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_52559737
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:14 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

[..]

tracer/traceroute .
Is dat een programma om dat te controleren?
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:32:33 #213
84926 WyriHaximus
pi_52559914
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:25 schreef Thrilled het volgende:
[afbeelding]
Aso geef!
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:26 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Is dat een programma om dat te controleren?
Daar mee kan je zien waar de lag in de verbinding begint op te treden .
phluphy for president!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 14:42:01 #214
187864 epimethea
dont let me open the box
pi_52560163
is het niet gewoon background downloader die draait terwijl je wow speeld?

als je em opstart ff bij dat pre scherm bij options kijken en als dat het geval is de optie downloaden na afsluiten aanvinken
pi_52560398
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:32 schreef WyriHaximus het volgende:

[..]

Aso geef!
Hehe, gister een run gedaan, op het einde 2 mooie ringetjes geloot, niemand wilde ze Nu probeer ik er de crystalfire staff er vandaan te plukken.. maar de group wil nog niet echt lukken..
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 15:22:18 #216
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_52561421
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
Boars . Geef mij maar een mooie tijger ofzo .
Ik vind boars ook helemaal niks. Met m'n hunter ben ik begonnen met een stoere beer maar ik wilde toch liever een offensive pet, dus ben ik met m'n Orc naar Bloodmyst Isle gerend voor een Ravager Hier issie:

Crappy kwaliteit, maar gecaptured op m'n laptop, waarop ik WoW moet spelen op low detail, 800x600, omdat het anders niet te doen is Ik geef alleen veel te veel geld uit aan alts, als mn hunter level 34 is heb ik 2 x Sickle Axe klaarliggen met +15 agi op ieder

Dit is trouwens m'n priest, waar ik dus dit weekend 40 mee ben gedingd:

Met Staff of Jordan (met +30 int), Robe of Power (gemaakt met tailoring) en Whitemane's Chapeau uit SM Cath.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:17:10 #217
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_52563083
Ik meld me ook even hier... sinds een week of 4 ben ik ook aan het WoWen... thnx to my boyfriend die heeft me aangestoken.
Anyways, heb nu 2 chars, een Human mage nu lvl 17 en een nightelf druid, nu lvl9.

(Eigenlijk dus gewoon tvp)
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:35:01 #218
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_52563660
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik meld me ook even hier... sinds een week of 4 ben ik ook aan het WoWen... thnx to my boyfriend die heeft me aangestoken.
Anyways, heb nu 2 chars, een Human mage nu lvl 17 en een nightelf druid, nu lvl9.

(Eigenlijk dus gewoon tvp)
Welkom
Vrouwelijke gamers ftw!
pi_52563667
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 09:20 schreef Draz het volgende:

[..]

Hey

Ja was zeker toevallig
Zire en Dayender ken ik al meer dan een jaar, zijn ex-Ravens. En ik wil meer 25man doen dan mijn huidige guild doet, dus ik had ff aan Zire gevraagd of Hulkster en ik een raid mee konden lopen
Ik ken hem van de tijden waarin we tot in den treure door MC ploeterden en we beiden in de MT group zaten om te healen.
Zire = gekke duitser for life .

Maarja, dit was dus m'n 2e raid ooit, en hij ging eigenlijk best crappy. Niet eens void reaver onder de 50% <_<.
Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 16:39:42 #220
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_52563812
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef glremme het volgende:

[..]

Zire = gekke duitser for life .

Maarja, dit was dus m'n 2e raid ooit, en hij ging eigenlijk best crappy. Niet eens void reaver onder de 50% <_<.
Was mijn eerste keer ooit daar Alleen als er DPS nodig is, maar die DPS kan niet volluit omdat ze anders overaggro-en, dan heb je hard een pala met BoS nodig!
De healing is daar het probleem niet. Met mijn regen kwam ik niet onder de 70% mana.
En die bolts doen maar 5.5k damage, zou je niet dood aan mogen gaan.

Was wel gaaf om daar te raiden
pi_52564285
Vanochtend met een aardige fokker, een blood elf bassis schoongeveegd.
Was wel lachen dat ik ineens een fokker tegen kwam, was bijna dood en eens staat ardvandelay achter me, die me wilde ressen maar was freign death dus er was niks te ressen .
De quest ging goed, wel een keer de verkeerde toren ge'cleard maar toch de goede gevonden.
Fear is the grease of society.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 17:04:27 #222
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_52564610
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef Draz het volgende:

[..]

Welkom
Vrouwelijke gamers ftw!
Haha, mijn vriend vind t ook helemaal leuk als ik zit te gamen in zijn kamer
Wat is dat toch?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:17:14 #223
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52566495
Ding 70 ! Meteen maar even flying mount opgehaald .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:17:41 #224
177079 incognitoomuch
Kin op je borst!
pi_52566510
Los van het lagg probleem...

Hunters zijn gewoon zwaar imba op de BGs
Sta altijd bovenaan de dmg list

Mage in het zicht?
Silencing shot
Imp concussive shot
Steady shot
Serpent sting
scatter shot
en een arcane of multishot om et verhaal af te maken!

MM Ftw
(bij lox word het wel een stuk lastiger.. )
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_52566532
staat die mage dan stil ofzo?
pi_52566561
Ik ben een paar dagen geleden een rogue begonnen, aangezien ik nog vrij weinig verstand van deze class hebt vroeg ik me af waar ik het beste me talents points in kan stoppen
Ik heb echt geen idee , en een guide waar het aardig beschreven staat kan ik niet zo snel vinden

Als iemand me een kleine uitleg kan geven wat ik het beste kan doen , ben nu lvl 21

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Noose
pi_52566605
Gister raid op vashj gezien bij een vriend, ze whipten 20 keer in 2 dagen lol. Wel leuk om te zien hoe ze progress maken en steeds meer cores pakken om naar de 3e phase te gaan.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:09:34 #228
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52567925
Hmm, wat kan ik nu het beste gaan doen als nieuwbakken level 70? Meteen heroics gaan doen ?
pi_52568099
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:19 schreef Nealz het volgende:
Ik ben een paar dagen geleden een rogue begonnen, aangezien ik nog vrij weinig verstand van deze class hebt vroeg ik me af waar ik het beste me talents points in kan stoppen
Ik heb echt geen idee , en een guide waar het aardig beschreven staat kan ik niet zo snel vinden

Als iemand me een kleine uitleg kan geven wat ik het beste kan doen , ben nu lvl 21

http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Noose
Ik ben zelf fan van backstabben en critics uitdelen met speciale aanvallen. Waar je dan op moet focussen is Assassination en Combat (ik vind dat er fijnere talents zitten in combat, heb daar dus wat meer talent points in zitten).

In assassination is het handig om Improved Eviscerate 3 punten te geven, zodat die finishing move lekker veel damage doet (zul je waarschijnlijk vaak gebruiken, dus);
Improved Backstab (dan heb je VEEL critics als je backstabbed, daarmee doe je gewoon snel veel damage);
Lethality is handig, want als je toch al zo aan het critten bent, doen die criticals nóg meer damage!;
Malice is ook handig, wederom meer kans op criticals;
Tenslotte zitten er nog wat handige dingen in deze tree; bijvoorbeeld meer damage met poisons (ik vergeet ze vaak te gebruiken); Relentless strikes (krijg je een combo point na je finishing move)

Combat dan ook nog:
Allereerst zou ik al m'n talent points vergooien aan improved Sinister Strike, kost ie minder energy en dat is echt heel handig omdat je deze aanval het vaakst gebruikt;
improved gouge is zeer handig als je een echte backstabber wil worden, daarmee zet je de vijand lang genoeg vast om achter hem te gaan staan, een dansje te doen (als het een pvp'er is) en dan, als je genoeg energy hebt gekregen, je backstab uit te voeren!;
Improved kick is ook erg handig omdat je zowel PvE als PvP met casters te maken krijgt, die je naast het onderbreken van het casten ook nog een leuke silence (op alle spells) kunt geven ;
Ik heb zelf dual wield specialization op 5 punten gegooid, dan doet je off-hand wapen uiteindelijk ongeveer net zoveel damage als je main hand (toch?), maar dat kun je ook verspilling vinden;
Blade Flurry, een zeer handige spell die je moet combineren met slice n dice (een finishing move waardoor je sneller attackt voor een bepaalde tijd), vooral als je met 2 of meer mobs te maken hebt. Waarom? Omdat je met blade flurry niet alleen sneller aanvalt, maar ook nog eens AL je damage kopieert naar een 2e mob binnen je range! Dan heb je dus voor je het weet 2 mobs/lui tegelijk om liggen

Voor de rest zit er in combat veel leuks op het gebied van beter ontwijken, minder kans om te missen, meer critics met bepaalde wapens, enz.

Dan raad ik je tenslotte nog aan, mocht je dit gaan volgen, om toch ook in Subtlety wat punten te gooien in Master of Deception, daarmee is je stealth stukken effectiever en da's zeker mooi meegenomen. Omdat je voor de rest niet veel gebruik maakt van je stealth als je eenmaal aan de gang bent met combat, vind ik Subtlety niet zo'n handige tree. Ik wil gewoon lekker snel en hard op m'n vijand in kunnen hakken en daarvoor zijn combat en assassination tezamen erg handig

Hoop dat je dit leest en dat je er wat mee kunt Veel plezier met de überfijne class 'Rogue', waarbij je géén last hebt van mana breaks (eigenlijk wel, als je je snel verveelt tijdens dergelijke pauzes in instances) en lekker door kunt vechten, battles snel kunt winnen en weinig schade hoeft te ontvangen omdat je vijanden effectief vast kunt zetten en casters volledig kunt ownen!
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
pi_52568617
sparen voor epix,
karzhan antunmend worden,
epix mount sparen en
wat je zelf zegt heroic doen.

over die heroic's kan je ook dead mine heroic doen?

owja, en genieten van het spel
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:34:14 #231
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52568704
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef vogelkooi het volgende:
karzhan antunmend worden,
Oja, dat eerst. Dan moet ik toch een quest ophalen in Deadwind Pass he?
quote:
owja, en genieten van het spel
Dat lukt wel .
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 19:46:51 #232
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52569113
Hmm, staat er een heeeeele grote groep Horde . Toch maar even wachten.
pi_52570382
gestopt

Tot over een maand
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_52571497
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:22 schreef Tain het volgende:
gestopt

Tot over een maand
suc6 met je uithoudings vermogen ik hou het op : tot volgende week
pi_52571680
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:53 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

suc6 met je uithoudings vermogen ik hou het op : tot volgende week
Ik heb het al een week volgehouden
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_52579798
omg net klaar met bloodfurnace, dropt er http://thottbot.com/i24397

in mijn ogen toch echt priest gear.. dus ik Need.. klikt er een mage ook op Need, omdat hij vond dat ie het beter kon gebruiken dan ik.., k verlies de roll.. ik pissig ( )
toen was het ineens een foutje van hem, en bied ie 100g aan als excuus

Nu 100g rijker maar khad liever die drop gehad

en ding 61 trouwens

[ Bericht 6% gewijzigd door Thrilled op 22-08-2007 02:23:33 ]
pi_52580390
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef vogelkooi het volgende:
Vanochtend met een aardige fokker, een blood elf bassis schoongeveegd.
Was wel lachen dat ik ineens een fokker tegen kwam, was bijna dood en eens staat ardvandelay achter me, die me wilde ressen maar was freign death dus er was niks te ressen .
De quest ging goed, wel een keer de verkeerde toren ge'cleard maar toch de goede gevonden.
whehe ik wist dat jij op dezelfde server als ik zat en had al een paar keer je ingame naam opgezocht, en toch was ik hem blijkbaar weer vergeten

Anyways, het was leuk weereens iemand te helpen, en tot ziens
  Moderator / Redactie FP woensdag 22 augustus 2007 @ 03:34:30 #239
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_52580655
Yeah, we gaan Weaken the Ramparts doen, kan niet wachten op mn http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=25715

[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_52580730
LOL! Na de ninja actie in Blood Furnace van deze leuke drop ging ik eerst even Ramparts in.. dropt daar eventjes Crystalfire Staff voor me (5e run ervoor ).. toen met dezelfde PuG nog een keertje Blood Furnace gedaan, en jawel hoor, de priestdrop viel weer!! ik was de enige clothie, en 3 mensen waren ook bij de ninja actie geweest dus die wisten dat ik hem graag wilde hebben.. dus ik heb weer leuke loot bij elkaar gesprokkeld vanavond! overzichtje van Rayin

Moderator / Redactie FP woensdag 22 augustus 2007 @ 04:42:34 #241
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_52580742
Dropt er toch zomaar een http://armory.wow-europe.com/item-info.xml?i=24020 voor me in Ramparts gaat mooi samen met http://armory.wow-europe.com/item-info.xml?i=25823, al heb ik er nu graag iets van 100 strength erbij ofzo

Ik bedoel Strength zit nog niet eens aan de 300, en Stamina al ruim over de 500
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: &lt;a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" &gt;https://www.twitch.tv/drizzt_dourden&lt;/a&gt;[/b]
pi_52581057
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:17 schreef incognitoomuch het volgende:
Los van het lagg probleem...

Hunters zijn gewoon zwaar imba op de BGs
Sta altijd bovenaan de dmg list

Mage in het zicht?
Silencing shot
Imp concussive shot
Steady shot
Serpent sting
scatter shot
en een arcane of multishot om et verhaal af te maken!

MM Ftw
(bij lox word het wel een stuk lastiger.. )
Ahaahahahahhahahahahahaha .

Ten eerste learn to spec, ten tweede learn to play en ten derde praat niet als je er niets over weet.
Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
  woensdag 22 augustus 2007 @ 07:59:59 #243
84926 WyriHaximus
pi_52581074
Ik gister naar de badlands om iron te minen blijk ik nog net ff te laag te zijn . Nu ren ik weer rondjes in Stonetalon Mountains om tin te minen .
phluphy for president!
pi_52581088
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 07:57 schreef glremme het volgende:

[..]

Ahaahahahahhahahahahahaha .

Ten eerste learn to spec, ten tweede learn to play en ten derde praat niet als je er niets over weet.
Doe toch eens normaal
pi_52582648
In redridge mountain is ook best veel tin, boven dat pitoreske dorpje in een grot.
Maar er lopen van die vervelende honden die op hun achterpoten kunen lopen, dus als lowbie levelen daar is niet zo fijn, en nog erger als er een lvl 50+ er door heen raast en al je tin jat, terwijl ik nog bij de ingang zit
pi_52583146
Gisteren lvl 57 geworden op mijn Rogue, ging toen maar eens kijken of ik in Hellfire Peninsula kon grinden, en ja hoor, dat gaat makkelijk !

lvl 58-59 Hellboars, Imps, en Unliving nogwattes, liggen zo om, en geven 1200 xp rested per kill

Zal niet al te lang duren voor ik lvl 60 ben dus, en dan nog zo’n 3-4 days /played tot aan 70, woei !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:13:56 #247
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_52586199
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 04:26 schreef Thrilled het volgende:
LOL! Na de ninja actie in Blood Furnace van deze leuke drop ging ik eerst even Ramparts in.. dropt daar eventjes Crystalfire Staff voor me (5e run ervoor ).. toen met dezelfde PuG nog een keertje Blood Furnace gedaan, en jawel hoor, de priestdrop viel weer!! ik was de enige clothie, en 3 mensen waren ook bij de ninja actie geweest dus die wisten dat ik hem graag wilde hebben.. dus ik heb weer leuke loot bij elkaar gesprokkeld vanavond! overzichtje van Rayin

[afbeelding]
Ziet er mooi uit . Ik had ook zoiets, http://thottbot.com/i27776 dropte in Sethekk, geen rogue in de group. Dus ik en de Druid needen, en ik win . Nu loop ik dus als hunter met rogue shoulders rond .

[ Bericht 2% gewijzigd door Fir3fly op 22-08-2007 12:24:21 ]
  woensdag 22 augustus 2007 @ 12:46:47 #248
84926 WyriHaximus
pi_52587113
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 09:51 schreef vogelkooi het volgende:
In redridge mountain is ook best veel tin, boven dat pitoreske dorpje in een grot.
Maar er lopen van die vervelende honden die op hun achterpoten kunen lopen, dus als lowbie levelen daar is niet zo fijn, en nog erger als er een lvl 50+ er door heen raast en al je tin jat, terwijl ik nog bij de ingang zit
Imagen a lvl 70 rogue sneaking up every tin vein right before your eyes .
phluphy for president!
pi_52594385
je word weer zichtbaar als je mine't
pi_52595058
verhaal over missende pet.... nevermind tis opgelost al blijf ik t vaag vinden

[ Bericht 55% gewijzigd door Pharell op 22-08-2007 17:36:30 ]
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_52596838
ding tweede lvl 70!
pi_52597728
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 18:23 schreef Gloeidoos het volgende:
ding tweede lvl 70!
gz!
  woensdag 22 augustus 2007 @ 19:34:39 #254
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_52598664
Gz gloeidoos
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_52598761
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 17:17 schreef Pharell het volgende:
verhaal over missende pet.... nevermind tis opgelost al blijf ik t vaag vinden
heb je hem dan wel trug?
en zo erg is het niet om ee ped van lvl 13 kwijt te raken, van lv 70 wel iets meer.
maar veel suc6 ermee .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')