Hint hintquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:52 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb zelf een Orc.
Zit btw met een nogal vaag en frustrerend probleem.
Mijn internet verbinding is snel
Het downloaden gaat stabiel
Maar sinds enige tijd heb ik een gigantisch latency probleem met WoW.
Hij springt van de ene keer van laag naar irritant hoge lagg.
Maakt wow gebruik van een bepaalde poort die constant open moet staan?
Details over me internet verbinding:
Ik maak gebruik van een kabel verbinding van Hertzinger satteliet ontvangst.
Tis een 4Mbit lijn die verspreid word over ongeveer 200 man(!) Studenten village...
Heb ook de meeste video settings drastisch verlaagd, maar geen resultaat...
Iemand...?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef incognitoomuch het volgende:
neuh ze hebben die snelheid ook nog verspreidt over 3 lijnen
En er zijn ook nog verschillende abbo vormen varierend van 1 tot 3 mbit
Nogmaals: surfen en downloaden gaat snel maar zodra ik wow opstart krijg ik vaak lagg spikes te pakken...
tracer/traceroutequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef Draz het volgende:
Misschien levert je routing richting de servers van Blizz vertraging op?
Er zijn manieren om dat te testen, alleen ik weet ff niet waar sorry
Aso geef!quote:
Daar mee kan je zien waar de lag in de verbinding begint op te tredenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Is dat een programma om dat te controleren?
Hehe, gister een run gedaan, op het einde 2 mooie ringetjes geloot, niemand wilde zequote:
Ik vind boars ook helemaal niks. Met m'n hunter ben ik begonnen met een stoere beerquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
Boars. Geef mij maar een mooie tijger ofzo
.
Welkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik meld me ook even hier... sinds een week of 4 ben ik ook aan het WoWen... thnx to my boyfrienddie heeft me aangestoken.
Anyways, heb nu 2 chars, een Human mage nu lvl 17 en een nightelf druid, nu lvl9.
(Eigenlijk dus gewoon tvp)
Zire = gekke duitser for lifequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:20 schreef Draz het volgende:
[..]
Hey
Ja was zeker toevallig
Zire en Dayender ken ik al meer dan een jaar, zijn ex-Ravens. En ik wil meer 25man doen dan mijn huidige guild doet, dus ik had ff aan Zire gevraagd of Hulkster en ik een raid mee konden lopen
Ik ken hem van de tijden waarin we tot in den treure door MC ploeterden en we beiden in de MT group zaten om te healen.
Was mijn eerste keer ooit daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef glremme het volgende:
[..]
Zire = gekke duitser for life.
Maarja, dit was dus m'n 2e raid ooit, en hij ging eigenlijk best crappy. Niet eens void reaver onder de 50% <_<.
Haha, mijn vriend vind t ook helemaal leuk als ik zit te gamen in zijn kamerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |