Geweldig zegquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben niet eens frost en ik doe al meer CoC.. 11k non crit
Welke Shade? Die van Aran of die van Eldoi?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef Evertjan het volgende:
Iemand nog tips voor Shade?Ja mijn guild is geen hardcore raiding guild dus we zijn nog niet echt ver.
Sawyerr?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef tonks het volgende:
Shade of aran is niet zo heel moeilijk zolang iedereen goed oplet. Deadly bosses mod vertelt je eigenlijk de hele tijd wat je moet doen. Iemand die ik ken probeerde uit het vuur te blinken.
Eigenlijk betekend het in het simpelst "Iets extra's krijgen" want een metagem met "5% chance next spell in half time" kan proccen en dan krijg je die halve tijd extra. Een fiery war axe kan proccen en dan krijgt je tegenstander een vuurbal tegen zich aan. Of heb ik het nu misquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef Mauro het volgende:
Als een elixir master een potje maakt kan die proccen. Dat wil zeggen 2 voor de prijs van 1.
Ook een shaman kan proccen met een attack. hij krijgt dan een 2e gratis attack, zomaar uit het niets
Nee haha ik was het niet hoor, iemand anders op mijn realm. Nee ik doe alles netjes wat DBM zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll make him an offer he can't refuse
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:42 schreef Baret het volgende:
VIEZE HOER TERING KUT SPEL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik neem vandaag even een pauze, ik word helemaal gefrustreerd van die Warsong Gulch battleground twinks bij de allies!
en TOCH blijven er bij de horde lvl 11 ventjes binnenkomen!![]()
Shade of Aran. Op zich gaat het altijd goed totdat die elementals spawnen dan raakt iedereen in paniek en vergeten ze wat ze moeten doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Welke Shade? Die van Aran of die van Eldoi?
Gaat bij mij altijd super snel, meestal binnen een aantal uurtjes is alles helemaal bijgewerkt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Mauro het volgende:
Hoe lang duurt t eigenlijk voordat de armory wordt geupdate?
Ik sat daar al weer een paar dagen op met m'n oude uitrusting >.<
Gz! Snel door de portalquote:
Ben onderweg jaquote:
lol, nog een weekje en dan kan mn gips erafquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:04 schreef tonks het volgende:
Begint een beetje triest te worden idd.
ik ga niet eens meer in discussie met je.. je denkt maar wat je denken wilquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:12 schreef tonks het volgende:
smoesjes.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:18 schreef vogelkooi het volgende:
baretje toch.. wist ik wel
Mijn priest is lvl 33 en die gaat vanavond gank-o-rama STV in..quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:01 schreef TripleM het volgende:
Ik heb eindelijk m'n priest weer es een beetje kunnen levellen, van 36 naar 40 dit weekend. Eindelijk shadowform, en ein-de-lijk m'n mount. Men wat haat ik lopen toch. En dan loop je het hele pokke-eind van Tarren Mill naar Dalaran, komt er een 11 levels hogere priest langs die ervoor zorgt dat je het hele eind opnieuw mag lopen. Maar goed, ik ben nu helemaal uitgequest in Hillsbrad gelukkig.
Nu nog wat questjes in Desolace en dan is t op naar het volgende gank-o-rama, STV.
Dat idee had ik ook toen ik na 3 maanden weer begon. Is er alleen niet van gekomenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:46 schreef Baret het volgende:
[..]
Nah ik ga veel minder wowen dan vroeger, denk ik.![]()
"Wilt thou provoke me? Then have at thee, Boy!"quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:25 schreef _evenstar_ het volgende:
ik heb ozz nooit gehad, paar keer BBW ,O+ run little girl ruuuunnnnnnnnn( goede ttvoor volgende topic
) en triljoen keer mietje romulo en feeks julianna
![]()
Hey, zo'n pet heb ik ook, al heet die van mij 'Thor'. Ik had hem gevangen in de NE start area (ben zelf ook een NE) en met aardig wat moeite naar m'n eigen level gehaald (dat ging destijds van lvl 6 naar 26 zo ongeveer) en nu loopt ie alweer op lvl 42 met me mee.. Waar heb je die van jou vandaan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:49 schreef vogelkooi het volgende:
[afbeelding]
tvp nog es
Questen in terrokar is toch nog best leuk, alleen die wolfje's overal zijn iriteerdend.
Hier dus bij die vreemde vogels.
mwah nog maar 1 deeltje oudquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:23 schreef Koentje3 het volgende:
zal wel oud zijn magoed
http://www.youtube.com/v/CXtyYiI5HDk
Who the fuck wants to play a gnome! But night elves? FUCK YOU!hahahahhahahha
I'll camp your ass for an hour fucker
Uit blasted land , niet de hellboar maar de ''gewone'', eiglijk niet goed dat ik toen nog van ped heb gewisselt, krijg hem nu nooit op top conditie, te weinig training points.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:10 schreef Gronnaephos het volgende:
[..]
Hey, zo'n pet heb ik ook, al heet die van mij 'Thor'. Ik had hem gevangen in de NE start area (ben zelf ook een NE) en met aardig wat moeite naar m'n eigen level gehaald (dat ging destijds van lvl 6 naar 26 zo ongeveer) en nu loopt ie alweer op lvl 42 met me mee.. Waar heb je die van jou vandaan?![]()
Wilbert is harstike mooiquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
Boars. Geef mij maar een mooie tijger ofzo
.
Hoezo dat? Pets krijgen training points op basis van hun level en loyalty. Als je een lvl 70 pet tamed, en hem tot loyalty level 6 haalt heeftie evenveel training points als wanneer je Bellygrub van lvl 16(?) tot 70 zou trainen met loyalty lvl 6.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:17 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Uit blasted land , niet de hellboar maar de ''gewone'', eiglijk niet goed dat ik toen nog van ped heb gewisselt, krijg hem nu nooit op top conditie, te weinig training points.
[..]
Wilbert is harstike mooi, en hij vreet ook nog eens alles zelf conjured voedsel
, en ie is ook nog niet zo snel dood, maar eiglijk had ik bellygrub moeten tamen, dan was ie nu véél beter geweest. maar daarvoor is het nu te laat.
![]()
En zo'n pet dan Ravager, Raptor, Boar, Tiger of Bear noemenquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat hij zegt, ideale petje in outlands is bij lvl 62 de ravagers op de grens van zanger/hellfirepeninsula![]()
M'n beer heette Cat. Ben ik dan ook een bot?quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
En zo'n pet dan Ravager, Raptor, Boar, Tiger of Bear noemen
Weet je al meteen dat je te maken hebt met een bot
Hehe, zo had ik mijn witte tijger Boar genoemd xDquote:Op maandag 20 augustus 2007 19:09 schreef DjNivek het volgende:
[..]
M'n beer heette Cat. Ben ik dan ook een bot?
Agressieve klojoquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:22 schreef Thrilled het volgende:
[..]
mwah nog maar 1 deeltje oud
hier isie in betere grootte / kwaliteit : http://www.heavymetal.dk/interviews_view.php?id=121&icswoa
True. Maar kom op, hij is op Wacken Open Air (+7), hij speelt in Cannibal Corpse (ok, -3), hij is geen gothic (+5), hij heeft bij een interview ooit 20 euro van me opgezopen in een half uur (-5), hij draagt een Dethklok shirt (+12) en hij heeft het niet op gnomes (+3). En hij heeft het IQ van een visstick. Maar da's death metal.quote:
ging hard he?quote:
Heyquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:12 schreef glremme het volgende:
Zit ik rustig in de raid voor The Eye, blijkt Draz van Fok in dezelfde guild/group te zitten, redelijk toevallig.
Hint hintquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:52 schreef incognitoomuch het volgende:
Heb zelf een Orc.
Zit btw met een nogal vaag en frustrerend probleem.
Mijn internet verbinding is snel
Het downloaden gaat stabiel
Maar sinds enige tijd heb ik een gigantisch latency probleem met WoW.
Hij springt van de ene keer van laag naar irritant hoge lagg.
Maakt wow gebruik van een bepaalde poort die constant open moet staan?
Details over me internet verbinding:
Ik maak gebruik van een kabel verbinding van Hertzinger satteliet ontvangst.
Tis een 4Mbit lijn die verspreid word over ongeveer 200 man(!) Studenten village...
Heb ook de meeste video settings drastisch verlaagd, maar geen resultaat...
Iemand...?
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:56 schreef incognitoomuch het volgende:
neuh ze hebben die snelheid ook nog verspreidt over 3 lijnen
En er zijn ook nog verschillende abbo vormen varierend van 1 tot 3 mbit
Nogmaals: surfen en downloaden gaat snel maar zodra ik wow opstart krijg ik vaak lagg spikes te pakken...
tracer/traceroutequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:08 schreef Draz het volgende:
Misschien levert je routing richting de servers van Blizz vertraging op?
Er zijn manieren om dat te testen, alleen ik weet ff niet waar sorry
Aso geef!quote:
Daar mee kan je zien waar de lag in de verbinding begint op te tredenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 14:26 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Is dat een programma om dat te controleren?
Hehe, gister een run gedaan, op het einde 2 mooie ringetjes geloot, niemand wilde zequote:
Ik vind boars ook helemaal niks. Met m'n hunter ben ik begonnen met een stoere beerquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:14 schreef Fir3fly het volgende:
Boars. Geef mij maar een mooie tijger ofzo
.
Welkomquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:17 schreef Pien85 het volgende:
Ik meld me ook even hier... sinds een week of 4 ben ik ook aan het WoWen... thnx to my boyfrienddie heeft me aangestoken.
Anyways, heb nu 2 chars, een Human mage nu lvl 17 en een nightelf druid, nu lvl9.
(Eigenlijk dus gewoon tvp)
Zire = gekke duitser for lifequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:20 schreef Draz het volgende:
[..]
Hey
Ja was zeker toevallig
Zire en Dayender ken ik al meer dan een jaar, zijn ex-Ravens. En ik wil meer 25man doen dan mijn huidige guild doet, dus ik had ff aan Zire gevraagd of Hulkster en ik een raid mee konden lopen
Ik ken hem van de tijden waarin we tot in den treure door MC ploeterden en we beiden in de MT group zaten om te healen.
Was mijn eerste keer ooit daarquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:35 schreef glremme het volgende:
[..]
Zire = gekke duitser for life.
Maarja, dit was dus m'n 2e raid ooit, en hij ging eigenlijk best crappy. Niet eens void reaver onder de 50% <_<.
Haha, mijn vriend vind t ook helemaal leuk als ik zit te gamen in zijn kamerquote:
Ik ben zelf fan van backstabben en critics uitdelen met speciale aanvallen. Waar je dan op moet focussen is Assassination en Combat (ik vind dat er fijnere talents zitten in combat, heb daar dus wat meer talent points in zitten).quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 18:19 schreef Nealz het volgende:
Ik ben een paar dagen geleden een rogue begonnen, aangezien ik nog vrij weinig verstand van deze class hebt vroeg ik me af waar ik het beste me talents points in kan stoppen
Ik heb echt geen idee , en een guide waar het aardig beschreven staat kan ik niet zo snel vinden
Als iemand me een kleine uitleg kan geven wat ik het beste kan doen , ben nu lvl 21
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Kazzak&n=Noose
Oja, dat eerst. Dan moet ik toch een quest ophalen in Deadwind Pass he?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 19:31 schreef vogelkooi het volgende:
karzhan antunmend worden,
Dat lukt welquote:owja, en genieten van het spel
suc6 met je uithoudings vermogen ik hou het op : tot volgende weekquote:
Ik heb het al een week volgehoudenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:53 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
suc6 met je uithoudings vermogen ik hou het op : tot volgende week![]()
whehe ik wist dat jij op dezelfde server als ik zat en had al een paar keer je ingame naam opgezocht, en toch was ik hem blijkbaar weer vergetenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:54 schreef vogelkooi het volgende:
Vanochtend met een aardige fokker, een blood elf bassis schoongeveegd.
Was wel lachen dat ik ineens een fokker tegen kwam, was bijna dood en eens staat ardvandelay achter me, die me wilde ressen maar was freign death dus er was niks te ressen.
De quest ging goed, wel een keer de verkeerde toren ge'cleard maar toch de goede gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |