ofzo..?quote:Winning a discussion on the internet is like winning the Special Olympics, you're still a retard!
Ja de volgende keer als je ergens mee komt opscheppen zorg dan dat het wel echt is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:![]()
najah laat ook maar, zolang ik maar weet hoe het zit
![]()
Valt toch wel mee :pquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Gaat weer lekker met wowers belachelijk maken[PC:] WoW Topic: 11 Jarige op ventrillo tijdens een raid
True, het is en blijft een 11 jarige (wat al genoeg zegtquote:
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:03 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja de volgende keer als je ergens mee komt opscheppen zorg dan dat het wel echt is.
Is natuurlijk allemaal wel leuk en aardig. En ik ben trots op je hoor, ik bedoel 2k buffed Wauw. Betekend nog niet dat je een 14k crit had.quote:
De priests die op een zelfde niveau raiden weten wel dat het geen onzin isquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:36 schreef tonks het volgende:
[..]
Is natuurlijk allemaal wel leuk en aardig. En ik ben trots op je hoor, ik bedoel 2k buffed Wauw. Betekend nog niet dat je een 14k crit had.
Achjaquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:39 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
De priests die op een zelfde niveau raiden weten wel dat het geen onzin is![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:40 schreef tonks het volgende:
[..]
Achjakoppigheid is vrouwen eigen he
omg!quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Gaat weer lekker met wowers belachelijk maken[PC:] WoW Topic: 11 Jarige op ventrillo tijdens een raid
Ik ben niet eens frost en ik doe al meer CoC.. 11k non critquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef tonks het volgende:
Nouja dan doe ik 9000 cone of colds
Geweldig zegquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:28 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ik ben niet eens frost en ik doe al meer CoC.. 11k non crit
Welke Shade? Die van Aran of die van Eldoi?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:59 schreef Evertjan het volgende:
Iemand nog tips voor Shade?Ja mijn guild is geen hardcore raiding guild dus we zijn nog niet echt ver.
Sawyerr?quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef tonks het volgende:
Shade of aran is niet zo heel moeilijk zolang iedereen goed oplet. Deadly bosses mod vertelt je eigenlijk de hele tijd wat je moet doen. Iemand die ik ken probeerde uit het vuur te blinken.
Eigenlijk betekend het in het simpelst "Iets extra's krijgen" want een metagem met "5% chance next spell in half time" kan proccen en dan krijg je die halve tijd extra. Een fiery war axe kan proccen en dan krijgt je tegenstander een vuurbal tegen zich aan. Of heb ik het nu misquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:10 schreef Mauro het volgende:
Als een elixir master een potje maakt kan die proccen. Dat wil zeggen 2 voor de prijs van 1.
Ook een shaman kan proccen met een attack. hij krijgt dan een 2e gratis attack, zomaar uit het niets
Nee haha ik was het niet hoor, iemand anders op mijn realm. Nee ik doe alles netjes wat DBM zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll make him an offer he can't refuse
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:42 schreef Baret het volgende:
VIEZE HOER TERING KUT SPEL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik neem vandaag even een pauze, ik word helemaal gefrustreerd van die Warsong Gulch battleground twinks bij de allies!
en TOCH blijven er bij de horde lvl 11 ventjes binnenkomen!![]()
Shade of Aran. Op zich gaat het altijd goed totdat die elementals spawnen dan raakt iedereen in paniek en vergeten ze wat ze moeten doenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Welke Shade? Die van Aran of die van Eldoi?
Gaat bij mij altijd super snel, meestal binnen een aantal uurtjes is alles helemaal bijgewerkt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:50 schreef Mauro het volgende:
Hoe lang duurt t eigenlijk voordat de armory wordt geupdate?
Ik sat daar al weer een paar dagen op met m'n oude uitrusting >.<
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |