3e toch al ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:23 schreef Gloeidoos het volgende:
ding tweede lvl 70!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets als I have 3 lvl 70 so I'm alot better at this game then you go back to school fucking kid!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef TripleM het volgende:
Ik denk dat Oost-Europese gamers toch inderdaad een andere mentaliteit hebben, veel egoistischer dan West-Europese gamers.
Ook ik heb trouwens een vreselijke hekel aan PUGs, maar merk dat ik me er meer aan irriteer op level 70 dan met m'n lagere alts. Prutsers heb je overal, en da's ook niet erg, maar in mijn ervaring vinden de level 70's altijd dat ze weten wat ze doen, terwijl ik me dan serieus afvraag of ze hun account op level 70 gewoon hebben gekocht ofzo.
Greekjurosquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:46 schreef tonks het volgende:
Ik speel ook vaak niet met mensen met GR in de naam. of Oula.
Nee, dat nog niet eensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Iets als I have 3 lvl 70 so I'm alot better at this game then you go back to school fucking kid!
fixed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:12 schreef TripleM het volgende:
Tanks die je moet uitleggen wat KTM Omen is en waarom dat zo handig is, enz.
MM vind ik sowieso een slechte tree, minste dps voor het meeste aggro. Maar het hangt natuurlijk af van wat je doel is, in 2v2 is een MM hunter + 28/33/0 specced holy priest god.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
who care's!!!
is het goed of niet goed om al je 61 talent points in een talent tree te stopen?
Ken een hoop hunters van lvl 70 met 0/61/0, ik heb nu dus 9/43/4.
Is dat ook goed, of is het beter alles in een tree?
MM vind ik erg leuk om te spelen, BM is wat simpeler, ookal is die beter.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:38 schreef glremme het volgende:
[..]
MM vind ik sowieso een slechte tree, minste dps voor het meeste aggro. Maar het hangt natuurlijk af van wat je doel is, in 2v2 is een MM hunter + 28/33/0 specced holy priest god.
BM doet het meeste dps en is ook de beste pvp spec naar mijn idee.
Surv doet redelijke dps en is een raid buff spec. (Alleen goed met 500+ agility).
Dan moet je Surv gaan, leukste hunter specquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:37 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
MM vind ik erg leuk om te spelen, BM is wat simpeler, ookal is die beter.
Ga ik toch liever voor de leuke gameplay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |