Paar weken geleden ik in een PUG naar Mech. Word er aangebelt dus ik "brb" kom ik 5 min later terug hele party weg hadden die kneuzen niet door dat ik afk wasquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
Argh, PUGs op laag level zijn zo ongelooflijk frustrerend. Om de 1 of andere reden zit het op laag level vol met allerlei Oost-Europeanen die niet alleen analfabeet zijn, ze zijn ook nog eens de grootste, egoïstische, onoplettende, imbeciele pestlijers die er zijn. Wat haat ik dat volk.
Lezen van de party chat doen ze niet. Het enige wat ze kunnen zeggen is 'I need' en 'Heal'. Waarom ga je in godsnaam dit spel spelen als je nog geen fatsoenlijk woord in het Engels uit kan kramen? En maar verwachten dat de mensen die wel uit beschaafde delen van Europa komen je gewoon begrijpen. Om de 1 of andere reden rushen ze ook altijd zonder op of om te kijken vooruit.
Wanneer lui in je party slecht Engels spreken dan is dat in 99% van de gevallen ook het teken dat ze maar wat aanklooien en geen idee hebben van wat samenwerken is. Weet iemand het verband tussen de talenkennis hebben van een goudvis en een gore klootzak zijn? WoW zit vol met dat soort randdebielen op laag level.
Ik moest ff mijn hart luchten...Kan niet wachten tot ik lvl 40+ ben wanneer alleen mensen die kunnen communiceren nog over zijn. Als je nog geen Darwinist was dan word je het wel na het spelen van een paar uurtjes WoW.
Ja, maar op laag level zijn ze meer regel dan uitzondering. Op hoger level zijn ze er seen stuk minder, in mijn ervaring althans. Elke keer als ik een nieuwe character maak dan kom ik alleen maar doofstomme teringlijers tegen onder level 30-40. Daarna blijven alleen maar de mongolen over die denken dat ze het spel beter kennen dan alle anderen samen, maar daar valt in elk geval nog mee te praten. Met die shit-for-brains op lagere levels gaat dat gewoon niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:06 schreef Thrilled het volgende:
ik wou net zeggen, mongolen kom je op elk level wel tegen..
3e toch al ?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:23 schreef Gloeidoos het volgende:
ding tweede lvl 70!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets als I have 3 lvl 70 so I'm alot better at this game then you go back to school fucking kid!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:39 schreef TripleM het volgende:
Ik denk dat Oost-Europese gamers toch inderdaad een andere mentaliteit hebben, veel egoistischer dan West-Europese gamers.
Ook ik heb trouwens een vreselijke hekel aan PUGs, maar merk dat ik me er meer aan irriteer op level 70 dan met m'n lagere alts. Prutsers heb je overal, en da's ook niet erg, maar in mijn ervaring vinden de level 70's altijd dat ze weten wat ze doen, terwijl ik me dan serieus afvraag of ze hun account op level 70 gewoon hebben gekocht ofzo.
Greekjurosquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:46 schreef tonks het volgende:
Ik speel ook vaak niet met mensen met GR in de naam. of Oula.
Nee, dat nog niet eensquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Iets als I have 3 lvl 70 so I'm alot better at this game then you go back to school fucking kid!
fixed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:12 schreef TripleM het volgende:
Tanks die je moet uitleggen wat KTM Omen is en waarom dat zo handig is, enz.
MM vind ik sowieso een slechte tree, minste dps voor het meeste aggro. Maar het hangt natuurlijk af van wat je doel is, in 2v2 is een MM hunter + 28/33/0 specced holy priest god.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
who care's!!!
is het goed of niet goed om al je 61 talent points in een talent tree te stopen?
Ken een hoop hunters van lvl 70 met 0/61/0, ik heb nu dus 9/43/4.
Is dat ook goed, of is het beter alles in een tree?
MM vind ik erg leuk om te spelen, BM is wat simpeler, ookal is die beter.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:38 schreef glremme het volgende:
[..]
MM vind ik sowieso een slechte tree, minste dps voor het meeste aggro. Maar het hangt natuurlijk af van wat je doel is, in 2v2 is een MM hunter + 28/33/0 specced holy priest god.
BM doet het meeste dps en is ook de beste pvp spec naar mijn idee.
Surv doet redelijke dps en is een raid buff spec. (Alleen goed met 500+ agility).
Dan moet je Surv gaan, leukste hunter specquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:37 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
MM vind ik erg leuk om te spelen, BM is wat simpeler, ookal is die beter.
Ga ik toch liever voor de leuke gameplay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |