en van mij magtie er gelijk inblijven!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:01 schreef Dark het volgende:
Bianca heeft van Eric gehoord dat Stanley al heel lang geprobeerd heeft in DGK te komen.
Dat klopt, dat heeft Stanley zelf ook al gezegd.
Het is gewoon een ondankbaar kreng.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef blomst het volgende:
[..]
ze baalt om dat hij haar geen aandacht geeft zeker.
Zeker weten, Amanda laat coupe ' woonwagen' maken dus...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:02 schreef Copycat het volgende:
Het kapsel van Lieke heeft naar mijn smaak een te hoog jaren 80-Dynastie gehalte. Maar ongetwijfeld zal het straks met kop en schouders boven de coupes van Amanda en Nadia uitsteken.
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:02 schreef Copycat het volgende:
Het kapsel van Lieke heeft naar mijn smaak een te hoog jaren 80-Dynastie gehalte.
quote:
Terugleesuh, jonguhquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:03 schreef Flounder het volgende:
Wie zijn Stanley, Bianca en Eric?
Ach al dat platgestreken en geplakte haar tegenwoordig. Is zo'n weelderige jaren80coupe een verademing.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:02 schreef Copycat het volgende:
Het kapsel van Lieke heeft naar mijn smaak een te hoog jaren 80-Dynastie gehalte. Maar ongetwijfeld zal het straks met kop en schouders boven de coupes van Amanda en Nadia uitsteken.
Als man zie ik alleen het plaatje van een erg mooie en sexy vrouw.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jammer van die donkere ogen.
Ik kijk hier toch liever naar dan naar die strobossen van Nada en Amanda.quote:
Het is mij iets teveel van het goede, maar dat is wel weer waar natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk hier toch liever naar dan naar die strobossen van Nada en Amanda.
Mss helpt het als ze haar snor in dezelfde kleur verven als haar haren.quote:
Waarom niet, een echte glamourlook, dat hoort bij vanavond.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:08 schreef SiRojK het volgende:
Lieke ziet er niet uit.. Past totaal niet bij de gelegenheid, althans, het is toch geen 'celebrity-gala' ?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:09 schreef 2live het volgende:
[..]
Mss helpt het als ze haar snor in dezelfde kleur verven als haar haren.![]()
Maar ze spelen toch helemaal geen rol in die live-uitzending? Wat voor zinnigs kunnen die miljonairs immers zeggen over het Tien debacle?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:09 schreef beequeen het volgende:
Waarom niet, een echte glamourlook, dat hoort bij vanavond.
Ik geniet echt van Stanley, maar Nada en Amanda hebben plannen om Stan eruit te werken. Zou me niks verbazen als het ze nog lukt ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:09 schreef ericahysterica het volgende:
Stan tegen lieke. De volgende keer heb ik wat meer tijd en kan ik wat bij je uitproberen, neem ik gezellig mijn collega mee die kan ook goed opsteken.
Lieke de muze van Stanley
Gewoon; Ik zat er zelf naast!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ze spelen toch helemaal geen rol in die live-uitzending? Wat voor zinnigs kunnen die miljonairs immers zeggen over het Tien debacle?
Mij ook niet. Stanley is denk ik te mondig, eigengereid en zeker van zijn zaak om in de smaak te vallen bij achter.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
Ik geniet echt van Stanley, maar Nada en Amanda hebben plannen om Stan eruit te werken. Zou me niks verbazen als het ze nog lukt ook.![]()
Ze doen het echt niet voor niets in de tuin van de kooi. Er komt vast wel ergens een moment dat ze iets moeten doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ze spelen toch helemaal geen rol in die live-uitzending? Wat voor zinnigs kunnen die miljonairs immers zeggen over het Tien debacle?
Ik kan me niet voorstellen dat ze de wannabees helemaal buiten beeld houden. Wat zou het voor zin hebben om de uitzending te verzorgen vanuit DGK en dat zooitje niet in beeld brengen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dob doet het gratis, zou dat ook invloed kunnen hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook niet. Stanley is denk ik te mondig, eigengereid en zeker van zijn zaak om in de smaak te vallen bij achter.
Idd, hij moet niet te koppig doen, want dan vindt achter hem niet 'buigzaam' genoegquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mij ook niet. Stanley is denk ik te mondig, eigengereid en zeker van zijn zaak om in de smaak te vallen bij achter.
ik vind het erg mooi, ze moeten duidelijk ''op chic'' en ze ziet er echt super uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:08 schreef SiRojK het volgende:
Lieke ziet er niet uit.. Past totaal niet bij de gelegenheid, althans, het is toch geen 'celebrity-gala' ?
Karakter, schoonheid, intelligentie, het spettert er af.quote:
Daar zit wat in, maar ik kan geen enkele rol voor hen bedenken. Uit Huub, Lieke en Jaap komt wellicht nog iets zinnigs. Maar Amanda die zich in een discussie mengt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:13 schreef beequeen het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ze de wannabees helemaal buiten beeld houden. Wat zou het voor zin hebben om de uitzending te verzorgen vanuit DGK en dat zooitje niet in beeld brengen?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:14 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
ik vind het erg mooi, ze moeten duidelijk ''op chic'' en ze ziet er echt super uit.
daarnaast vind ik ook dat ze uitstraalt dat ze meer heeft dan alleen een leuk koppie en een goed lijk.
Volgens mij krijgt Amanda van tevoren duidelijk instructies om niets te zeggen tenzij haar direct iets wordt gevraagd hoor..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar ik kan geen enkele rol voor hen bedenken. Uit Huub, Lieke en Jaap komt wellicht nog iets zinnigs. Maar Amanda die zich in een discussie mengt?![]()
Ik baal bijna dat ik vanavond uithuizig aan de mojito's ga.
Ach, morgen staan alle filmjes vast weer op VOL, kun je nagenieten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar ik kan geen enkele rol voor hen bedenken. Uit Huub, Lieke en Jaap komt wellicht nog iets zinnigs. Maar Amanda die zich in een discussie mengt?![]()
Ik baal bijna dat ik vanavond uithuizig aan de mojito's ga.
tja foutje, te snel getypt.quote:
Verwacht jij zinnige gesprekken in de uitzending?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, dan ga ik 112 bellen hoor!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geniet echt van Stanley, maar Nada en Amanda hebben plannen om Stan eruit te werken. Zou me niks verbazen als het ze nog lukt ook.![]()
hij maakt wel leuke tv vind ik en heeft meer amusementswaarde dan die zombies van DOBquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:14 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Idd, hij moet niet te koppig doen, want dan vindt achter hem niet 'buigzaam' genoeg
Huub heeft gewoon een lekker bekkiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:17 schreef mazaru het volgende:
Huub heeft hier best wel vrouwelijke trekjes
[afbeelding]
Vond het wel lollig in de context passenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:17 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
tja foutje, te snel getypt.
dacht waarschijnlijk aan nadia en amanda toen ik dat neertypte.....
Het zal toch niet????quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Verwacht jij zinnige gesprekken in de uitzending?
Het is geen Nova of zo...
Beetje small talk, en dezelfde verhaaltjes als altijd, verwacht ik
Mijn god, ik hoop dat je-weet-wel-die-we-willen-vergeten niet uitgenodigd is, dat trek ik echt niet
Volgens mij is de tuin van DGK enkel decor waar Tien coryfeën (...) praten over de teloorgang van Tien en herinneringen ophalen aan de zender. Ik verwacht geen oud-bewoners en minimale input van de huidige bewoners.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:17 schreef avonne het volgende:
Verwacht jij zinnige gesprekken in de uitzending?
Het is geen Nova of zo...
Beetje small talk, en dezelfde verhaaltjes als altijd, verwacht ik
Mijn god, ik hoop dat je-weet-wel-die-we-willen-vergeten niet uitgenodigd is, dat trek ik echt niet
Het is ook gespeeld en daarom zo irritant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef SiRojK het volgende:
Wat me trouwens enorm irriteert aan Lieke is dat overdreven gedoe bij gasten... Hey, hoe is het met je? Hoe was je weekend? Vind je het hier leuk? Wil je wat te eten? Zit je lekker? Moet ik je reet afvegen? Zal ik hem even voor je vasthouden?....
Tuurlijk is dat normaal, maar bij haar zo enorm overdreven en het komt bijna gespeeld over...
zou leuke streams geven als ze werden verbannen naar de chill met zijn allenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij is de tuin van DGK enkel decor waar Tien coryfeën (...) praten over de teloorgang van Tien en herinneringen ophalen aan de zender. Ik verwacht geen oud-bewoners en minimale input van de huidige bewoners.
Maar we zullen zien.
Reken maar van yes, die laat dit echt niet aan haar neus voorbijgaan. Haar dagzegfeestje ging ook al niet door dus.....quote:
Nooit aan gedacht, maar dat zou echt zielig zijn voor de kijkers.. Maar nu ik er zo over denkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:17 schreef avonne het volgende:
Vind ik ook, een guitig koppie heeft die.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Huub heeft gewoon een lekker bekkie![]()
Ik lees ook alleen hier, heb muziek aanstaan, lees hier wel wat er gezegd wordtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef avonne het volgende:
Nadia "jullie kunnen me zo knap maken! Echt"
Dat geslijm van haar altijd.
Als er andere streams waren geweest had ik al weer omgeschakeld.
Beginnen de bewoners en de bezoekers dáár zich er nog niet aan te ergeren?
Het is de leukste knul om naar te kijken daar...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind ik ook, een guitig koppie heeft die.
Maar toch.........
[afbeelding]
Waar is die foto genomen, Mearloow?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:24 schreef Mearloow het volgende:
[afbeelding]
hier had ze nog wat gezonder haar amanda.
Wat een crea bea ben jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind ik ook, een guitig koppie heeft die.
Maar toch.........
[afbeelding]
in de kooi, toen teasers er waren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is die foto genomen, Mearloow?
Zeker weten, en het is ook de meest sympathieke van allemaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is de leukste knul om naar te kijken daar...![]()
Was dat de gameroom, het ziet er zo vreemd uit?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:27 schreef Mearloow het volgende:
[..]
in de kooi, toen teasers er waren.
Als die het zou zien, dan kreeg ik terrorquote:
nee gewoon in de woonkamerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was dat de gameroom, het ziet er zo vreemd uit?
Huiskamer zo te zien. Wel gekke lampenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
nee huiskamerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
en niet te vergeten de grootste klootzakquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker weten, en het is ook de meest sympathieke van allemaal.![]()
Wat een nachtmerrie zeg.quote:
Over 15 jaar leeft die niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef FSR het volgende:
Wat een uitgezakt smoelwerk hef Amandel zeg....
Ik vraag me af hoe ze er over 15 jaar als opgelapt lijk erbij loopt....?
Hij zou in een deuk liggen, 100%quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die het zou zien, dan kreeg ik terror![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
en niet te vergeten de grootste klootzak![]()
De grootste?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
en niet te vergeten de grootste klootzak![]()
Daar kun je op wachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
eerlijk ie eerlijk, als ze straks staat te tangen kan ik haar niet ongelijk geven.
Mwah... kennelijk voelt ze zich zo thuis dat ze de rol van gastvrouw op zich neemt, ze doet dat iig een stuk fatsoenlijker dan Natasia het deed, en als je op Amanda of Nadia moet wachten om wat te drinken te krijgen dan lig je al uitgedroogd in een ambulance voor ze bedenken dat ze een glaasje water voor je kunnen halen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef SiRojK het volgende:
Wat me trouwens enorm irriteert aan Lieke is dat overdreven gedoe bij gasten... Hey, hoe is het met je? Hoe was je weekend? Vind je het hier leuk? Wil je wat te eten? Zit je lekker? Moet ik je reet afvegen? Zal ik hem even voor je vasthouden?....
Tuurlijk is dat normaal, maar bij haar zo enorm overdreven en het komt bijna gespeeld over...
Hij heeft gewoon een enge kop... Ik snap echt niet dat er dames zijn die wild van hem worden..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix heeft een vreemd mondje.
Hij heeft geen bovenlip.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix heeft een vreemd mondje.
Het is een soort van opstoken aan de achterkant, alleen ziet het eruit als een grote puinhoop.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:32 schreef Copycat het volgende:
Moest het haar van Amanda ook niet worden opgestoken?
... as a cheap h**ker....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:33 schreef Meganog het volgende:
Wat zijn de dames weer vreseljk opgemaakt. Dreams of Disaster aan het werk.
Lieke lijkt wel een mislukte travestiet...
En Amanda...
Wat raar. Meestal levert DOB toch puik werk af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Het is een soort van opstoken aan de achterkant, alleen ziet het eruit als een grote puinhoop.
Klopt, heb je ook helemaal gelijk in, maar het meer de irritante manier waarop.. Enorm irritant.. Heeft ze een andere stem... Zegt ze constant 'Of zal ik even een breutje voor je smeren'.... Argh Argh Argh!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... kennelijk voelt ze zich zo thuis dat ze de rol van gastvrouw op zich neemt, ze doet dat iig een stuk fatsoenlijker dan Natasia het deed, en als je op Amanda of Nadia moet wachten om wat te drinken te krijgen dan lig je al uitgedroogd in een ambulance voor ze bedenken dat ze een glaasje water voor je kunnen halen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat raar. Meestal levert DOB toch puik werk af.
Kun je nagaan wat wij hebben hier...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:39 schreef avonne het volgende:
Stanley heeft dus schoon genoeg van Nadia.
Precies, Stanley moet niet zeuren. Wij zitten elke dag met haar opgescheept!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij hebben hier...![]()
Ben benieuwd wie er gaat winnen, als het aan Amanda en Nadia ligt komt hij niet terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:40 schreef Meganog het volgende:
Stanley was vandaag richting de kooi gekomen om het Lieke dag te laten zien en de andere twee dames even te laten voelen dat hij niet met zich laat sollen.
Dat is ook mijn probleem met Lieke. Ze zegt de juiste woorden, maar het komt er zo gemaakt uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, heb je ook helemaal gelijk in, maar het meer de irritante manier waarop.. Enorm irritant.. Heeft ze een andere stem... Zegt ze constant 'Of zal ik even een breutje voor je smeren'.... Argh Argh Argh!
Ze heeft wel een 'klein beetje' een punt...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:41 schreef SiRojK het volgende:
Nu krijgen we 'De Lieke Preek'... Een heel verhaal over verwende mensen, dat je tevreden met jezelf moet zijn
Je kunt het irritant vinden of niet, maar volgens mij is dat gewoon een stukje gastvrijheid die ze in zich heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, heb je ook helemaal gelijk in, maar het meer de irritante manier waarop.. Enorm irritant.. Heeft ze een andere stem... Zegt ze constant 'Of zal ik even een breutje voor je smeren'.... Argh Argh Argh!
En wat is daar mis mee, ze heeft gewoon gelijk. Die 2 andere zeikwijven zijn nooit tevreden en Lieke moet het altijd doen met de "leftovers"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:41 schreef SiRojK het volgende:
Nu krijgen we 'De Lieke Preek'... Een heel verhaal over verwende mensen, dat je tevreden met jezelf moet zijn
Klopt, maar weer hetzelfde verhaal als die gastvriendelijkheid.. Die overdreven moedertoon, bla bla... Het is gewoon een beetje een christelijk zeikwijf!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee, ze heeft gewoon gelijk. Die 2 andere zeikwijven zijn nooit tevreden en Lieke moet het altijd doen met de "leftovers"
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat raar. Meestal levert DOB toch puik pruik werk af.
Preciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt het irritant vinden of niet, maar volgens mij is dat gewoon een stukje gastvrijheid die ze in zich heeft.
En die Gooise aardappel?? Die is bij haar iig wel echt, itt Nadia, waarbij het overduidelijk aangeleerd is om beter over te komen, dat is pas
Hij bedoelt... elke keer een ander kapsel, terwijl Nadia zo veel laat doen, en het toch niks anders wordt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:43 schreef StephanL het volgende:
Stanley: Bij Lieke zit het anders. Bij Nadia is het hetzelfde als altijd.
Ik zou wel even willen horen wat nadia te klagen heeft, of dat ze al aan het tangen is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Waarom 2 streams, de rest is toch ook in dat hok? Niet dat ik ze mis ofzo.
Ik vind 'dof en broos' anders een heel mooi resultaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij bedoelt... elke keer een ander kapsel, terwijl Nadia zo veel laat doen, en het toch niks anders wordt.
Stanley is resultaat gericht. Klaar = klaar
We wachten op de herfstquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef Lobasca het volgende:
Als nada nog een keer naar Stanley belt, verwijst hij haar door naar het RIAGG
N & N? of n & d?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef Lobasca het volgende:
Stanley vindt n en n niet bij elkaar passen.
Ze zijn nu ook bezig met die TV Show , de productie is nu met minder man omdat de rest bezig is met die show opbouw. Daar moeten natuurlijk ook camera's enzo aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zou wel even willen horen wat nadia te klagen heeft, of dat ze al aan het tangen is.
Mooi cap Blomstquote:
Blomst, jij verdient echt een bloemetjequote:
Stanley heeft mensenkennisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef Lobasca het volgende:
Stanley vindt n en n niet bij elkaar passen.
Bel Stanley voor een spoelingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef mazaru het volgende:
Huub was heel blond als kind.
Dat ken ik, ik had als kind wit haar, later is dat donkerblond geworden, en nu is het weer uit zichzelf wit geworden!![]()
Snap jij het nog? Heeft hij een ceepeeboom ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef mootie het volgende:
En Brian gooit er nog maar eens een paar cp's tegenaan, 300 dus deze week.
Hahahaquote:
Het mag de naam seks niet eens hebben....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Stanley heeft mensenkennisIk vind Nadia en Dennis net twee verloren schapen die zich aan elkaar vastklampen - vooral wat de seks betreft.
Jij mag er ook zijn hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:53 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind lieke echt bloedmooi zo!
Hoe gaan we dat dan betitelen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het mag de naam seks niet eens hebben....![]()
Dat mag de seks van Brian en Amanda volgens mij ook niet hebben... alleen is die basaler en niet overactedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En die doen over het algemeen ook niet zo goor, gemaakt,eng klefquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag de seks van Brian en Amanda volgens mij ook niet hebben... alleen is die basaler en niet overacted![]()
Creatief met kirren?quote:
Waarom stelt Nadia zich dan zo aan? Ook voor een tv momentje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee idd... het is te zielig voor woorden wat die 2 met elkaar doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden, wat een lawaai maakt die meid zeg.quote:
Kun je vast wennen aan de post-DGK periode... alleen dan wordt het geraniums kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje klaar met de klimop op stream 1 en 2.
Ach dat zijn er meer hoor die zich zo aanstellen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Waarom stelt Nadia zich dan zo aan? Ook voor een tv momentje?
Ach ja, het ongeluk van 'vader' Joep is ook nog maar 2 maanden geleden gebeurd, dus dat is nog heel versquote:
De camera/redactieman of vrouw vond het mooi zo, lekker ordinairquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:
Amanda wil uit haar rode hoerenjurkje. Heeft DOB net toch haar best gedaan om d'r oogleden bijpassend rood te kleuren![]()
Het leven kan ook zo zwaar zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, het ongeluk van 'vader' Joep is ook nog maar 2 maanden geleden gebeurd, dus dat is nog heel vers![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef mazaru het volgende:
Brian vraagt zich af hoe Huub het toch steeds voor elkaar krijgt.
Hij kan zelfs op Bonaire ongelukken veroorzaken.
[afbeelding]
Flens achter de knoppen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Dark het volgende:
[..]
De camera/redactieman of vrouw vond het mooi zo, lekker ordinair![]()
Naatje's ogen worden steeds leger en enger.quote:
Ik zeg, dat haar moet zeker nog een uur getangd worden, 100%quote:
Dat ziet er toch een stuk rooier uit dan goudkleurigquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Mearloow het volgende:
dat rode jurkje staat ook echt niet bij amanda ze lijkt er zwanger in. dat gele jurkje is wel leuk
Flens is volgens mij bijna naar de knoppen, dat moet zelf echt een super ordinair mokkel zijn!quote:
Ach, je bedoelt haar Paashaasjurkje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Mearloow het volgende:
dat rode jurkje staat ook echt niet bij amanda dat gele jurkje is wel leuk
Mijn t-shirts zijn net zo lang als haar "jurken"quote:
Oh oh....... zou Brian iets gestolen hebben? Want Liekes moeder en zus zou ook iets overkomen omdat Lieke iets gepikt had!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, het ongeluk van 'vader' Joep is ook nog maar 2 maanden geleden gebeurd, dus dat is nog heel vers![]()
Maakt geen bal uit wat ze aantrekt..het is en blijft een ordinair stuk vretenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je bedoelt haar Paashaasjurkje?![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh oh....... zou Brian iets gestolen hebben? Want Liekes moeder en zus zou ook iets overkomen omdat Lieke iets gepikt had!![]()
Nee joh, dat geldt niet voor kindjes van God.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh oh....... zou Brian iets gestolen hebben? Want Liekes moeder en zus zou ook iets overkomen omdat Lieke iets gepikt had!![]()
Tsja, aso moet je zijn, tralala. Doe mij maar "Bier en Tieten"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef tipsch het volgende:
huh? Amanda gaat zonder ook maar even te vragen, het bruine jurkje van Lieke aandoen?
Ik vind het wel een vermakelijke achtergrond, tijdens het werk!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef Mokum020 het volgende:
Eigenlijk typisch dat je hier de hele tijd naar blijft kijken....
en nog betaald ook![]()
Niet alleen via een studie financiering.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geld van de staat, middels studiefinanciering..
Wie brengt het touw!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Nada is in staat om zichzelf op te hangen, ik zeg DOEN![]()
![]()
![]()
Gelijk graag, hebben ze bij Tien vanavond echt iets te vierenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Nada is in staat om zichzelf op te hangen, ik zeg DOEN![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
Dat flappie over haar buik.Nog even en ze gaat tangen.
[afbeelding]
Die riem met goudkleurige gespen kleurt er totaal niet bij..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
Ineens haat Nadia de jurk van haar moeder, die ze zo leuk vond.
Ja , spuit 11.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:18 schreef ricofromrio het volgende:
betaal ik hier voor?
Hadden ze t maar door een echte kapper moeten laten doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef Lobasca het volgende:
En de mokkels klagen al weer over hun haar..
Over het hek met dat touwquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hierzo! Hierzo! Hierzo!!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Stanley Rulesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hadden ze t maar door een echte kapper moeten laten doen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Een nieuwe 'zoek de verschillen'
De zon schijnt op die linksboven wel en op de rest nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef mazaru het volgende:
Kijk, dat is nou best 4 euro per maand waard
[afbeelding]
Jammer dat je maar een keer mag stemmen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef ricofromrio het volgende:
Poll
Wie is jouw favoriete stel?
Brian en Amanda.46%
Huub en Lieke.43%
Dennis en Nadia.11%
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.html
Je mag Nada's haar doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zon schijnt op die linksboven wel en op de rest niet![]()
Wat heb ik gewonnen?????????
Ik geef het op, zeg het maar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Voor de echte puzzelaars....zoek de 10 verschillen...
![]()
![]()
jammer dat er ook niet een antwoord in is verwerkt dat de stelletjes je inmiddels je strot uitkomenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat je maar een keer mag stemmen.![]()
Het t-shirt met "Para Brian" krijg je zo snel mogelijk opgestuurd...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
De zon schijnt op die linksboven wel en op de rest niet![]()
Wat heb ik gewonnen?????????
quote:
You've got a point.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
jammer dat er ook niet een antwoord in is verwerkt dat de stelletjes je inmiddels je strot uitkomen
En wanneer kom jij het dan ophalen??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het t-shirt met "Para Brian" krijg je zo snel mogelijk opgestuurd...![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het t-shirt met "Para Brian" krijg je zo snel mogelijk opgestuurd...![]()
Ja, maar je bent wel verplicht om de substanties te gebruiken die Fok!leden je toesturenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Normaal zou ik dat niet aandurven maar in dit geval kan ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid stellen dat het er niet op achteruit zal kunnen gaan
![]()
Deze afbeelding heb ik ook nog liggen....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
En wanneer kom jij het dan ophalen??![]()
Vaseline staat op nummer 1 bij Amandaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar je bent wel verplicht om de substanties te gebruiken die Fok!leden je toesturen![]()
Geloof me... ook zonder thinner en teer komt dat wel goedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar je bent wel verplicht om de substanties te gebruiken die Fok!leden je toesturen![]()
We wachten op een bloemetje die gaat vallenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:26 schreef ocmer het volgende:
hallo allemaal hoe is het met ge gouden streamlock, gaat er vanavond nog wat gebeuren???
Okay.. nu heb je strafpuntenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:26 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Deze afbeelding heb ik ook nog liggen....
Leandra voelt zich helemaal top!
[afbeelding]
oke ik zeg morgen avond 23:15 uur succes allemaalquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
We wachten op een bloemetje die gaat vallen
Weer een illusie minderquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef Desii het volgende:
Na een intens onderzoek van de 4 fantastische streams, ben ik tot de conclusie gekomen dat jullie bloempje een dood bladje is.![]()
En wat heb ik gewonnen??![]()
Misschien kun je de prijs ruilen met Leandra?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef Desii het volgende:
Na een intens onderzoek van de 4 fantastische streams, ben ik tot de conclusie gekomen dat jullie bloempje een dood bladje is.![]()
En wat heb ik gewonnen??![]()
Laat hem al zijn ceepees inleverenquote:
Wat gaat er dan gebeuren?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:28 schreef ocmer het volgende:
[..]
oke ik zeg morgen avond 23:15 uur succes allemaal
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat je maar een keer mag stemmen.![]()
Is de Fam. Kubatz onderweg dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de villa dan leeg is
Ja zoek verschillen en win een Dennis Pyama of een Nadia stijltangquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:31 schreef Yollie het volgende:
Ik koop weer eens na een lange tijd streams....
Komt Al Qaida vanavond ook?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de villa dan leeg is
Volgens mij niet. Gaat op IP adres.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef Borga het volgende:
[..]
cookies weggooien en volgens mij kan je dan weer stemmen
![]()
Spannend!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef ocmer het volgende:
[..]
ik weet zeker dat dan het blaadje/bloempje gevallen is. dus ik zie je om 23:14 uur
Wat ruist er door het struikgewas?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ja zoek verschillen en win een Dennis Pyama of een Nadia stijltang![]()
Het ene blaadje mag ook wel eens wat aan zijn haar doen...die is zo dood als een pier..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:32 schreef DrsH het volgende:
Mensen willen jullie het wel on toppic houden hier het is immers commentaar op streams![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan zet ik mijn geld op Jaapquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef ocmer het volgende:
ze spelen nu memory en de winnaar die wint de kooi, en vanavond een eind.
Dit is de druppel NU NEEM IK weer streams!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Mokum020 het volgende:
[afbeelding]
Voor de echte puzzelaars....zoek de 10 verschillen...
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het ene blaadje mag ook wel eens wat aan zijn haar doen...die is zo dood als een pier..
zit dat andere blaadje nou met een takje in zijn zak?
![]()
Ik zet mijn veiligheidsbril wel opquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:34 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik ben uitgenodigd....![]()
![]()
Dus blijf aan de streams gekluisterd vanavond
weet je het zekersss ...... daar was het jonnie nou net om te doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is de druppel NU NEEM IK weer streams!!!![]()
hoorde het op VOL net!!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:35 schreef tony39 het volgende:
yeb exis BRAIN!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |