Wat een crea bea ben jijquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vind ik ook, een guitig koppie heeft die.
Maar toch.........
[afbeelding]

in de kooi, toen teasers er waren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is die foto genomen, Mearloow?

Zeker weten, en het is ook de meest sympathieke van allemaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het is de leukste knul om naar te kijken daar...![]()

Was dat de gameroom, het ziet er zo vreemd uit?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:27 schreef Mearloow het volgende:
[..]
in de kooi, toen teasers er waren.

Als die het zou zien, dan kreeg ik terrorquote:

nee gewoon in de woonkamerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]
Was dat de gameroom, het ziet er zo vreemd uit?

Huiskamer zo te zien. Wel gekke lampenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]

nee huiskamerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef beequeen het volgende:
[..]

en niet te vergeten de grootste klootzakquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeker weten, en het is ook de meest sympathieke van allemaal.![]()

Wat een nachtmerrie zeg.quote:

Over 15 jaar leeft die niet meerquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef FSR het volgende:
Wat een uitgezakt smoelwerk hef Amandel zeg....
Ik vraag me af hoe ze er over 15 jaar als opgelapt lijk erbij loopt....?

Hij zou in een deuk liggen, 100%quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als die het zou zien, dan kreeg ik terror![]()

quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
en niet te vergeten de grootste klootzak![]()

De grootste?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
en niet te vergeten de grootste klootzak![]()

Daar kun je op wachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:30 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
eerlijk ie eerlijk, als ze straks staat te tangen kan ik haar niet ongelijk geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |