Mwah... kennelijk voelt ze zich zo thuis dat ze de rol van gastvrouw op zich neemt, ze doet dat iig een stuk fatsoenlijker dan Natasia het deed, en als je op Amanda of Nadia moet wachten om wat te drinken te krijgen dan lig je al uitgedroogd in een ambulance voor ze bedenken dat ze een glaasje water voor je kunnen halen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:20 schreef SiRojK het volgende:
Wat me trouwens enorm irriteert aan Lieke is dat overdreven gedoe bij gasten... Hey, hoe is het met je? Hoe was je weekend? Vind je het hier leuk? Wil je wat te eten? Zit je lekker? Moet ik je reet afvegen? Zal ik hem even voor je vasthouden?....
Tuurlijk is dat normaal, maar bij haar zo enorm overdreven en het komt bijna gespeeld over...
Hij heeft gewoon een enge kop... Ik snap echt niet dat er dames zijn die wild van hem worden..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix heeft een vreemd mondje.
Hij heeft geen bovenlip.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:31 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dennix heeft een vreemd mondje.
Het is een soort van opstoken aan de achterkant, alleen ziet het eruit als een grote puinhoop.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:32 schreef Copycat het volgende:
Moest het haar van Amanda ook niet worden opgestoken?
... as a cheap h**ker....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:33 schreef Meganog het volgende:
Wat zijn de dames weer vreseljk opgemaakt. Dreams of Disaster aan het werk.
Lieke lijkt wel een mislukte travestiet...
En Amanda...
Wat raar. Meestal levert DOB toch puik werk af.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
Het is een soort van opstoken aan de achterkant, alleen ziet het eruit als een grote puinhoop.
Klopt, heb je ook helemaal gelijk in, maar het meer de irritante manier waarop.. Enorm irritant.. Heeft ze een andere stem... Zegt ze constant 'Of zal ik even een breutje voor je smeren'.... Argh Argh Argh!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... kennelijk voelt ze zich zo thuis dat ze de rol van gastvrouw op zich neemt, ze doet dat iig een stuk fatsoenlijker dan Natasia het deed, en als je op Amanda of Nadia moet wachten om wat te drinken te krijgen dan lig je al uitgedroogd in een ambulance voor ze bedenken dat ze een glaasje water voor je kunnen halen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat raar. Meestal levert DOB toch puik werk af.
Kun je nagaan wat wij hebben hier...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:39 schreef avonne het volgende:
Stanley heeft dus schoon genoeg van Nadia.
Precies, Stanley moet niet zeuren. Wij zitten elke dag met haar opgescheept!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:40 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat wij hebben hier...![]()
Ben benieuwd wie er gaat winnen, als het aan Amanda en Nadia ligt komt hij niet terug.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:40 schreef Meganog het volgende:
Stanley was vandaag richting de kooi gekomen om het Lieke dag te laten zien en de andere twee dames even te laten voelen dat hij niet met zich laat sollen.
Dat is ook mijn probleem met Lieke. Ze zegt de juiste woorden, maar het komt er zo gemaakt uit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, heb je ook helemaal gelijk in, maar het meer de irritante manier waarop.. Enorm irritant.. Heeft ze een andere stem... Zegt ze constant 'Of zal ik even een breutje voor je smeren'.... Argh Argh Argh!
Ze heeft wel een 'klein beetje' een punt...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:41 schreef SiRojK het volgende:
Nu krijgen we 'De Lieke Preek'... Een heel verhaal over verwende mensen, dat je tevreden met jezelf moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |