Ze zijn nu ook bezig met die TV Show , de productie is nu met minder man omdat de rest bezig is met die show opbouw. Daar moeten natuurlijk ook camera's enzo aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Waarom 2 streams, de rest is toch ook in dat hok? Niet dat ik ze mis ofzo.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef blomst het volgende:
[..]
Ik zou wel even willen horen wat nadia te klagen heeft, of dat ze al aan het tangen is.
Mooi cap Blomstquote:
Blomst, jij verdient echt een bloemetjequote:
Stanley heeft mensenkennisquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef Lobasca het volgende:
Stanley vindt n en n niet bij elkaar passen.
Bel Stanley voor een spoelingquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef mazaru het volgende:
Huub was heel blond als kind.
Dat ken ik, ik had als kind wit haar, later is dat donkerblond geworden, en nu is het weer uit zichzelf wit geworden!![]()
Snap jij het nog? Heeft hij een ceepeeboom ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef mootie het volgende:
En Brian gooit er nog maar eens een paar cp's tegenaan, 300 dus deze week.
Hahahaquote:
Het mag de naam seks niet eens hebben....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Stanley heeft mensenkennisIk vind Nadia en Dennis net twee verloren schapen die zich aan elkaar vastklampen - vooral wat de seks betreft.
Jij mag er ook zijn hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:53 schreef snkr-xxx het volgende:
ik vind lieke echt bloedmooi zo!
Hoe gaan we dat dan betitelen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Het mag de naam seks niet eens hebben....![]()
Dat mag de seks van Brian en Amanda volgens mij ook niet hebben... alleen is die basaler en niet overactedquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
En die doen over het algemeen ook niet zo goor, gemaakt,eng klefquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag de seks van Brian en Amanda volgens mij ook niet hebben... alleen is die basaler en niet overacted![]()
Creatief met kirren?quote:
Waarom stelt Nadia zich dan zo aan? Ook voor een tv momentje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Nee idd... het is te zielig voor woorden wat die 2 met elkaar doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hier kan ik me wel in vinden, wat een lawaai maakt die meid zeg.quote:
Kun je vast wennen aan de post-DGK periode... alleen dan wordt het geraniums kijkenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:55 schreef mootie het volgende:
Ik ben trouwens wel een beetje klaar met de klimop op stream 1 en 2.
Ach dat zijn er meer hoor die zich zo aanstellen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:57 schreef 2live het volgende:
[..]
Waarom stelt Nadia zich dan zo aan? Ook voor een tv momentje?
Ach ja, het ongeluk van 'vader' Joep is ook nog maar 2 maanden geleden gebeurd, dus dat is nog heel versquote:
De camera/redactieman of vrouw vond het mooi zo, lekker ordinairquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef tipsch het volgende:
Amanda wil uit haar rode hoerenjurkje. Heeft DOB net toch haar best gedaan om d'r oogleden bijpassend rood te kleuren![]()
Het leven kan ook zo zwaar zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, het ongeluk van 'vader' Joep is ook nog maar 2 maanden geleden gebeurd, dus dat is nog heel vers![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef mazaru het volgende:
Brian vraagt zich af hoe Huub het toch steeds voor elkaar krijgt.
Hij kan zelfs op Bonaire ongelukken veroorzaken.
[afbeelding]
Flens achter de knoppen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:01 schreef Dark het volgende:
[..]
De camera/redactieman of vrouw vond het mooi zo, lekker ordinair![]()
Naatje's ogen worden steeds leger en enger.quote:
Ik zeg, dat haar moet zeker nog een uur getangd worden, 100%quote:
Dat ziet er toch een stuk rooier uit dan goudkleurigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |