Je kunt het irritant vinden of niet, maar volgens mij is dat gewoon een stukje gastvrijheid die ze in zich heeft.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:38 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Klopt, heb je ook helemaal gelijk in, maar het meer de irritante manier waarop.. Enorm irritant.. Heeft ze een andere stem... Zegt ze constant 'Of zal ik even een breutje voor je smeren'.... Argh Argh Argh!
En wat is daar mis mee, ze heeft gewoon gelijk. Die 2 andere zeikwijven zijn nooit tevreden en Lieke moet het altijd doen met de "leftovers"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:41 schreef SiRojK het volgende:
Nu krijgen we 'De Lieke Preek'... Een heel verhaal over verwende mensen, dat je tevreden met jezelf moet zijn
Klopt, maar weer hetzelfde verhaal als die gastvriendelijkheid.. Die overdreven moedertoon, bla bla... Het is gewoon een beetje een christelijk zeikwijf!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee, ze heeft gewoon gelijk. Die 2 andere zeikwijven zijn nooit tevreden en Lieke moet het altijd doen met de "leftovers"
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat raar. Meestal levert DOB toch puik pruik werk af.
Preciesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je kunt het irritant vinden of niet, maar volgens mij is dat gewoon een stukje gastvrijheid die ze in zich heeft.
En die Gooise aardappel?? Die is bij haar iig wel echt, itt Nadia, waarbij het overduidelijk aangeleerd is om beter over te komen, dat is pas
Hij bedoelt... elke keer een ander kapsel, terwijl Nadia zo veel laat doen, en het toch niks anders wordt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:43 schreef StephanL het volgende:
Stanley: Bij Lieke zit het anders. Bij Nadia is het hetzelfde als altijd.
Ik zou wel even willen horen wat nadia te klagen heeft, of dat ze al aan het tangen is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Waarom 2 streams, de rest is toch ook in dat hok? Niet dat ik ze mis ofzo.
Ik vind 'dof en broos' anders een heel mooi resultaatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:45 schreef avonne het volgende:
[..]
Hij bedoelt... elke keer een ander kapsel, terwijl Nadia zo veel laat doen, en het toch niks anders wordt.
Stanley is resultaat gericht. Klaar = klaar
We wachten op de herfstquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:46 schreef beequeen het volgende:
Waarom 2 streams, de rest is toch ook in dat hok? Niet dat ik ze mis ofzo.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:49 schreef Lobasca het volgende:
Als nada nog een keer naar Stanley belt, verwijst hij haar door naar het RIAGG
N & N? of n & d?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:50 schreef Lobasca het volgende:
Stanley vindt n en n niet bij elkaar passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |