en van mij magtie er gelijk inblijven!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:01 schreef Dark het volgende:
Bianca heeft van Eric gehoord dat Stanley al heel lang geprobeerd heeft in DGK te komen.
Dat klopt, dat heeft Stanley zelf ook al gezegd.
Het is gewoon een ondankbaar kreng.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:52 schreef blomst het volgende:
[..]
ze baalt om dat hij haar geen aandacht geeft zeker.
Zeker weten, Amanda laat coupe ' woonwagen' maken dus...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:02 schreef Copycat het volgende:
Het kapsel van Lieke heeft naar mijn smaak een te hoog jaren 80-Dynastie gehalte. Maar ongetwijfeld zal het straks met kop en schouders boven de coupes van Amanda en Nadia uitsteken.
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:02 schreef Copycat het volgende:
Het kapsel van Lieke heeft naar mijn smaak een te hoog jaren 80-Dynastie gehalte.
quote:
Terugleesuh, jonguhquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:03 schreef Flounder het volgende:
Wie zijn Stanley, Bianca en Eric?
Ach al dat platgestreken en geplakte haar tegenwoordig. Is zo'n weelderige jaren80coupe een verademing.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:02 schreef Copycat het volgende:
Het kapsel van Lieke heeft naar mijn smaak een te hoog jaren 80-Dynastie gehalte. Maar ongetwijfeld zal het straks met kop en schouders boven de coupes van Amanda en Nadia uitsteken.
Als man zie ik alleen het plaatje van een erg mooie en sexy vrouw.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:01 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Jammer van die donkere ogen.
Ik kijk hier toch liever naar dan naar die strobossen van Nada en Amanda.quote:
Het is mij iets teveel van het goede, maar dat is wel weer waar natuurlijkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kijk hier toch liever naar dan naar die strobossen van Nada en Amanda.
Mss helpt het als ze haar snor in dezelfde kleur verven als haar haren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |