quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Mearloow het volgende:
dat rode jurkje staat ook echt niet bij amanda ze lijkt er zwanger in. dat gele jurkje is wel leuk
Flens is volgens mij bijna naar de knoppen, dat moet zelf echt een super ordinair mokkel zijn!quote:
Ach, je bedoelt haar Paashaasjurkje?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:03 schreef Mearloow het volgende:
dat rode jurkje staat ook echt niet bij amanda dat gele jurkje is wel leuk
Mijn t-shirts zijn net zo lang als haar "jurken"quote:
Oh oh....... zou Brian iets gestolen hebben? Want Liekes moeder en zus zou ook iets overkomen omdat Lieke iets gepikt had!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ja, het ongeluk van 'vader' Joep is ook nog maar 2 maanden geleden gebeurd, dus dat is nog heel vers![]()
Maakt geen bal uit wat ze aantrekt..het is en blijft een ordinair stuk vretenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:04 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, je bedoelt haar Paashaasjurkje?![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh oh....... zou Brian iets gestolen hebben? Want Liekes moeder en zus zou ook iets overkomen omdat Lieke iets gepikt had!![]()
Nee joh, dat geldt niet voor kindjes van God.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh oh....... zou Brian iets gestolen hebben? Want Liekes moeder en zus zou ook iets overkomen omdat Lieke iets gepikt had!![]()
Tsja, aso moet je zijn, tralala. Doe mij maar "Bier en Tieten"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:07 schreef tipsch het volgende:
huh? Amanda gaat zonder ook maar even te vragen, het bruine jurkje van Lieke aandoen?
Ik vind het wel een vermakelijke achtergrond, tijdens het werk!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef Mokum020 het volgende:
Eigenlijk typisch dat je hier de hele tijd naar blijft kijken....
en nog betaald ook![]()
Niet alleen via een studie financiering.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geld van de staat, middels studiefinanciering..
Wie brengt het touw!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Nada is in staat om zichzelf op te hangen, ik zeg DOEN![]()
![]()
![]()
Gelijk graag, hebben ze bij Tien vanavond echt iets te vierenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:14 schreef beequeen het volgende:
Nada is in staat om zichzelf op te hangen, ik zeg DOEN![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:12 schreef beequeen het volgende:
Dat flappie over haar buik.Nog even en ze gaat tangen.
[afbeelding]
Die riem met goudkleurige gespen kleurt er totaal niet bij..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
Ineens haat Nadia de jurk van haar moeder, die ze zo leuk vond.
Ja , spuit 11.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:18 schreef ricofromrio het volgende:
betaal ik hier voor?
Hadden ze t maar door een echte kapper moeten laten doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:15 schreef Lobasca het volgende:
En de mokkels klagen al weer over hun haar..
Over het hek met dat touwquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hierzo! Hierzo! Hierzo!!
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Stanley Rulesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hadden ze t maar door een echte kapper moeten laten doen![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Een nieuwe 'zoek de verschillen'
De zon schijnt op die linksboven wel en op de rest nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:19 schreef mazaru het volgende:
Kijk, dat is nou best 4 euro per maand waard
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |