abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 13:45:44 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52449286
Nog 11 maanden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52449496
T Teletekst 802 staat de uitstekende selectie voor het duel met Zwitersland. Op 807 staat een aankondiging voor de eerste interland zonder van Basten..........
Verder hoort van Bommel natuurlijk wel bij de selectie, ook omdat je zo'n type speler helemaal niet hebt.
Prima topicreeks, hopelijk hebben we niet veel delen meer nodig.
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 14:24:27 #5
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52450401
quote:
Mooie filmpjes, zo'n vuilak moet je d'r eigenlijk wel bij hebben
pi_52453957
quote:
Van Basten gaat voor Europese titel

De ambitieuse bondscoach wil in Wenen kampioen worden, iets wat hem als speler in 1988 al lukte met het Nederlands elftal. "We moeten ons eerst plaatsen en dan willen we Europees kampioen worden", zijn de duidelijke woorden van Van Basten. "Ik werk volgend jaar vier jaar als bondscoach. Dan moet je voor het hoogste gaan. En dat is dus de titel."
Dat moet wel lukken met Romano Denneboom in de spits
pi_52454652
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:22 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat moet wel lukken met Romano Denneboom in de spits
Ja, want Denneboom zat er de laatste 5 selecties telkens bij met een basisplaats
quote:
Van Basten: "EK-winst zal de doelstelling worden"
17 augustus 2007

De oefenwedstrijd tegen Zwitserland betekent voor het Nederlands elftal de start van een seizoen, dat moet eindigen op het EK. En als Oranje zich plaatst voor dit toernooi, zal bondscoach Marco van Basten resultaat eisen. "De kans is groot dat we ons als doel zullen stellen, om het EK te winnen. Maar laten we ons eerst meer eens kwalificeren, daarna zien we wel verder", aldus de bondscoach.

"Als het EK begint, zijn we al bijna vier jaar bij elkaar", weet Van Basten, die in 2004 aantrad als bondscoach, als opvolger van Dick Advocaat. "Omdat je dan al zo'n lange periode bij elkaar bent, mag je best wat meer van elkaar eisen."

Na het afgelopen jeugd-EK, waarin Foppe de Haan in een systeem met twee aanvallers de titel pakte, barstte een discussie los over de speelwijze van het 'grote' Oranje. Moest Van Basten ook niet overstappen op 4-4-2? Nee, vindt de bondscoach. "Kijk, we zijn een paar jaar geleden een bepaalde weg in geslagen. Als groep zijn we niet vaak bij elkaar, dus áls we een wedstrijd hebben, is het goed om het zo simpel mogelijk te houden en vast te houden aan een bepaald systeem. En bovendien, het gaat er niet om of je 4-3-3 of 4-4-2 speelt. Het gaat om de opbouw van achteruit en de bezetting in het veld. Bij ons speelt Van der Vaart bijvoorbeeld rechts voorin. Maar is dat een echte rechtsbuiten, of meer een middenvelder? Het gaat er puur om waar je de accenten legt."

Van Basten gaat dan ook graag in op de uitnodiging van Foppe de Haan, om eens te praten over de verschillende speelwijzen. "Natuurlijk wil ik best met hem gaan praten", aldus de coach, die er vervolgens aan toe voegde dat hij aan De Haan dezelfde uitleg zal geven, als hij vrijdagmiddag aan de verzamelde media gaf.

Maar voordat beide coaches rond de tafel gaan zitten, wordt er nog gevoetbald. Tegen Zwitserland dus, volgende week woensdag. Van Basten ziet de wedstrijd tegen de Zwitsers als interessante test richting de komende duels tegen Bulgarije (thuis) en Albanië (uit). "Zwitserland is volgend jaar gastheer van het EK, dus we zullen ongetwijfeld tegenover een gemotiveerde ploeg komen te staan. Het is bovendien onze laatste test, richting de sleutelduels tegen Bulgarije en Albanië. We moeten dan ook heel serieus met deze wedstrijd omgaan en ik reken er op dat dat ook zal gebeuren."
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 16:52:31 #8
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52454817
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:47 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[afbeelding]
Oftewel, 4-3-3 valt er niet uit te rammen en ook als hij geen fatsoenlijke rechtsbuiten op kan stellen, houdt hij vast aan 4-3-3 en een aanvallende linkshalf (VDV) door hem op die positie te stellen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52454949
Het gaat om de opbouw van achteruit en de bezetting in het veld.
pi_52469357
Gewoon Affelay opstellen en Seedorf niet en alles komt goed
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 01:44:46 #11
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_52469749
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Bassie moet Aissati oproepen!
pi_52470116
Nee, die niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52470470
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 16:57 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het gaat om de opbouw van achteruit en de bezetting in het veld.
Je kan opbouwen wat je wil als de spelers niet op de juiste positie staan

Opzich is er niet veel aan te merken als je kijkt naar zijn selectie nu.
Alleen Van Bommel he
Zo'n typ mis je gewoon
Met al die jonkie's kan hij gewoon de leider uit hangen op het middenveld
pi_52472748
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 01:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat heeft die Affelay nou eigenlijk bewezen ? Mag blij zijn dat hij er bij zit. Is zeker talentvol.
Dit seizoen zal uiterst leerzaam voor hem zijn. Eind van dit seizoen zal blijken waar hij staat.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_52480766
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 02:22 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Je kan opbouwen wat je wil als de spelers niet op de juiste positie staan

Opzich is er niet veel aan te merken als je kijkt naar zijn selectie nu.
Alleen Van Bommel he
Zo'n typ mis je gewoon
Met al die jonkie's kan hij gewoon de leider uit hangen op het middenveld
Kan nog zat opmerken eigenlijk, d'r worden 6 centrumspitsen opgeroepen waarvan er straks waarschijnlijk weer 2 op de zijkant misbruikt worden. D'r wordt dan een topspits in het centrum gezet die weer geen aanvoer krijgt, dus je speelt alvast met een man minder. 3 spelers die eigenlijk fysiek nog niet sterk genoeg zijn om in het topvoetbal iets anders dan 10 te spelen, en dan het liefst met 3 fysiek sterke middenvelders in de rug. Daar tegenover staat een verdedigende middenvelder, die eigenlijk niet eens echt verdedigen kan. Verder is er nog een linksback opgeroepen die niet verdedigen kan. Genoeg aan te merken dus.
pi_52482152
Daarom moet hij 4-4-2 gaan spelen.
Zo kan hij geen spelers op de verkeerde positie zetten
Maar dat doet hij toch niet
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:41:04 #17
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_52483409
Van Bommel ... sjeez ... alsjeblieft niet! Die hoort niet in oranje. Seedorf is al de leider.

Wat betreft mijn opstelling: opkomende backs en controlerende middenvelders. Speel nl. zonder vleugelspitsen.

Oranje onder Van Basten? Het was niks, het is niks en het wordt niks!!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:41:51 #18
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_52483427
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 18:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Daarom moet hij 4-4-2 gaan spelen.
Zo kan hij geen spelers op de verkeerde positie zetten
Maar dat doet hij toch niet
Ook met 4 - 4 - 2 kun je spelers op de verkeerde positie zetten of de verkeerde spelers opstellen.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_52496069
Lijkt me inderdaad geen probleem voor v. Basten om Ooijer dan als stormram in de spits te zetten en Seedorf op rechtsback te laten lopen.
pi_52518954
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 10:02 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Wat heeft die Affelay nou eigenlijk bewezen ?
Meer dan Seedorf in 13 jaar profvoetbal maar dat is dan ook niet zo moeilijk
  maandag 20 augustus 2007 @ 08:54:12 #21
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52520574
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 02:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Meer dan Seedorf in 13 jaar profvoetbal maar dat is dan ook niet zo moeilijk
Hou je bek toch, sukkel. Als je alles meent wat je blaat, ben je knettergek.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52522215
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Maak je niet druk, je hebt nu eenmaal mensen met het IQ van een stoeptegel. Kan hij ook niets aan doen.
pi_52524588
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 08:54 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

precies hij is autistisch leeft in zijn eigen wereldje, how sad.
AFC AJAX
pi_52531005
Affelay zegt af wegens blessure. Is dat ventje van suiker ofzo ? Hij is meer geblesseerd als dat hij fit is. Lijkt me typisch een gevalletje Robben (niet qua klasse maar qua blessuregevoeligheid).
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:14:17 #25
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52531273
quote:
Landzaat vervangt Affellay in Oranje
Geschreven door Bart Kruyt op maandag, 20 augustus om 15:47

Denny Landzaat keert toch terug bij het Nederlands elftal. De middenvelder van Wigan Athletic, die in eerste instantie niet was opgeroepen door bondscoach Marco van Basten, meldt zich vanavond alsnog in Noordwijk. Landzaat vervangt Ibrahim Affellay.

De middenvelder van PSV meldde zich vandaag weliswaar gewoon bij de selectie van het Nederlands elftal, maar uit enkele medische tests is gebleken dat Affellay toch niet fit genoeg is. De jonge technicus raakte gisteren in het duel met Heracles Almelo geblesseerd aan zijn enkel en blijkt nog teveel last van het gewricht te hebben.

Affellay zal terug naar huis keren, terwijl Landzaat de omgekeerde weg bewandelt. De 31-jarige Amsterdammer, die wel was opgenomen in de voorlopige selectie maar uiteindelijk afviel, voegt zich vanavond bij de selectie. Oranje oefent woensdagavond in en tegen Zwitserland.
Nooit te vroeg juichen dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')