quote:. Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik
Ik zou dr niet meer dan 50 euro voor vragen als ik jou wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef PearlsGirl het volgende:
Tips? Ervaringen? Ik hoor het graag!
Midlife-crisis noemen we dat hier op Aarde.quote:Het is wel een "jonge" 40-er, dus niet iemand die zijn pijp rookt en de krant leest achter de geraniums.
grappig. als je 17 bent is alles boven de 35 gewoon "oud"..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef PearlsGirl het volgende:
Het is wel een "jonge" 40-er, dus niet iemand die zijn pijp rookt en de krant leest achter de geraniums.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:20 schreef GateWayX het volgende:
En je krijgt zeker ook flink wat beltegoed van 'm ?
En een breezer en een Happy Mealquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:20 schreef GateWayX het volgende:
Schat, doe niet zo naief en zoek een jongen van je eigen leeftijd. Dat is mijn advies!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
Jezus doe eens normaal allemaal zeg !
Ik vraag gewoon wat advies hoor, ik vraag niet om je mening.... en wat heeft het er nou weer mee te maken dat ik m'n biologische ouders nooit gekend heb !
Jullie zijn zeker allemaal gefrustreerd dat jullie zelf geen vriendin kunnen krijgen ofzo !
Zijn er geen andere meiden die er ervaring mee hebben, of durven jullie het niet toe te geven hier ?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
en wat heeft het er nou weer mee te maken dat ik m'n biologische ouders nooit gekend heb !
IK HERB MN PSYCHOLOGISCHE OUDERS OOK NOOIT GEKeND DAT SCHEPT EEN BAND EN IK BEN OOK OUDER DAN JOUW ZULLE WE NEUKE???? SEKSEquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
Ik vraag gewoon wat advies hoor, ik vraag niet om je mening.... en wat heeft het er nou weer mee te maken dat ik m'n biologische ouders nooit gekend heb !
Jullie zijn zeker allemaal gefrustreerd dat jullie zelf geen vriendin kunnen krijgen ofzo !
Zijn er geen andere meiden die er ervaring mee hebben, of durven jullie het niet toe te geven hier ?
Dat zinnetje werkt nog steeds?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef PearlsGirl het volgende:
Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik...
Ik meen roosjeroosjenogwa!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
Ik deed maar een wilde gok maar blijkelijk had ik de jackpot.quote:
Die heeft er geen ervaring mee. Droomt er alleen maar van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef yvonne het volgende:
Ik meen roosjeroosjenogwa!
watvoor "advies" had je hier verwacht te krijgen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
Hmm, weet je zeker dat je geen psychische problemen hebt? Dit komt wel een beetje over als een labiele reactie... Ik zou eerst maar eens met een psycholoog/pschiater gaan praten voordat je met oudere mannen in zee gaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
Ad infinitum.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je kan hem bij iedere nieuwe generatie weer proberen![]()
tuurlijk johquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:30 schreef Borkydude het volgende:
Tjeh, flink wat jaloerse knaapjes hier die graag in de schoenen van de 46-jarige hadden gestaan.
Of z'n achterkleinzoon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:27 schreef BossFight het volgende:
Misschien kun je na hem zijn zoon ook even plezieren!
Toch vreemd, de relatie tussen 'ik heb nooit mijn biologische vader gekend' en 'ik wil een 47-jarige piemel in me voelen'.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik deed maar een wilde gok maar blijkelijk had ik de jackpot.
Je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
tuurlijk johneuken met een 17-jarige op je 46e is ook niet triest ofzo
![]()
overdrijf niet zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Toch vreemd, de relatie tussen 'ik heb nooit mijn biologische vader gekend' en 'ik wil een 47-jarige piemel in me voelen'.
Voelen waar je vandaan komt, een nieuwe show op de KRO.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Toch vreemd, de relatie tussen 'ik heb nooit mijn biologische vader gekend' en 'ik wil een 47-jarige piemel in me voelen'.
Tjee, alsof mensen van 47 hoogebjaard zijn en achter de geraniums zittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef PearlsGirl het volgende:
Hallo,
Ik was benieuwd of er iemand ervaring heeft in sex met een oudere man.
Ik ben 17, hij is 46 en we voelen ons zeer tot elkaar aangetrokken. Hoewel ik in principe denk dat de sex opzich niet veel anders zal zijn als iemand van mijn eigen leeftijd, maar.. je weet het immers maar nooit.
Het is wel een "jonge" 40-er, dus niet iemand die zijn pijp rookt en de krant leest achter de geraniums.
Je hoort het wel eens dat bij oudere mannen het wat lastiger is om hem "omhoog" te krijgen, maar ik heb geen idee of dat echt aan leeftijd gebonden is. Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik...tja.. kweet niet wat hij van mijn "bedpraktijken" vindt.. misschien is dat wel veel te veel van het goede...
Tips? Ervaringen? Ik hoor het graag!
Gr. Pearly
Natuurlijk klopt dat, zo'n kans krijgt die niet dagelijks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:37 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Tjee, alsof mensen van 47 hoogebjaard zijn en achter de geraniums zitten![]()
Als je af en toe de nieuwsberichten moet geloven doen mensen van 70+ zelfs nog aan seks.
Advies: gewoon doen en je komt er allemaal vanzelf achter. Ze zeggen dat oudere mannen vaak wel meer aandacht aan de vrouw (het meisje in dit geval) besteden.... maar ik heb geen idee of deze bewering klopt![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
Meid, laat je niet naaien door zo'n vent! Zoek iemand van je eigen leeftijd. Wat zeg ik? je bent 17! een schop onder je reet verdien je!
Dus... gegarandeerd goede seksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt dat, zo'n kans krijgt die niet dagelijks.
Jammer dat je geen geld voor breezers hebt...quote:
Heh nee natuurlijk zitten niet alle mannen van 47 achter de geraniums maar je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:37 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Tjee, alsof mensen van 47 hoogebjaard zijn en achter de geraniums zitten![]()
Als je af en toe de nieuwsberichten moet geloven doen mensen van 70+ zelfs nog aan seks.
Advies: gewoon doen en je komt er allemaal vanzelf achter. Ze zeggen dat oudere mannen vaak wel meer aandacht aan de vrouw (het meisje in dit geval) besteden.... maar ik heb geen idee of deze bewering klopt![]()
Dan posten wij gewoon linkjes naar deze topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:43 schreef Gripper het volgende:
Ik voorzie een janktopic in R&P binnen enkele weken, als hij aangeeft dat ie "toch maar niet" niet bij zn vrouw weg wil "om de kinderen" en dat zij dan gaat janken en dr polsen doorsnijden enzo
zolang je vrouw dr maar niet achterkomt wel, als die dr achterkomt gaat het opeens wel erg veel geld kostenquote:
We hebben je gewaarschuwd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:43 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Heh nee natuurlijk zitten niet alle mannen van 47 achter de geraniums maar je snapt wat ik bedoel
Ik hoop dat je bewering klopt....ik kom er wel achter denk ik
In de discotheekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou TS, wel even vertellen hoe je hem hebt leren kennen.
Toch niet je leraar of de vader van je beste vriendin ofzo?
Daar kun je inderdaad op wachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:43 schreef Gripper het volgende:
Ik voorzie een janktopic in R&P binnen enkele weken, als hij aangeeft dat ie "toch maar niet" niet bij zn vrouw weg wil "om de kinderen" en dat zij dan gaat janken en dr polsen doorsnijden enzo
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou TS, wel even vertellen hoe je hem hebt leren kennen.
Toch niet je leraar of de vader van je beste vriendin ofzo?
als dr zou staan 'Sex met een oudere vrouw' en de TS een zeventienjarig gastje was stond het waarschijnlijk vol met gelukwensenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:47 schreef KonnieKipke het volgende:
Nouja, zoals TS kan lezen is dit niet geheel sociaal geaccepteerd. Maar als jullie er gelukkig mee zijn...
nuja, als zn vrouw dr achterkomt is die zeilboot waarschijnlijk gelijk van haarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
Hij heeft ook een supermooie zeilboot
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:47 schreef KonnieKipke het volgende:
Nouja, zoals TS kan lezen is dit niet geheel sociaal geaccepteerd. Maar als jullie hij er gelukkig mee zijn is...
Of zo'n engerd die iedere zaterdag bij de jeugd hockeywedstrijden voor meisjes komt kijkenquote:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als dr zou staan 'Sex met een oudere vrouw' en de TS een zeventienjarig gastje was stond het waarschijnlijk vol met gelukwensen
*koopt direct een mooie zeilboot*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik ken 'm van de zeilschool en ben al vaker met 'm wezen zeilen, hij is hartstikke leuk !
Hij heeft ook een supermooie zeilboot en ik kan heel erg met hem lachen
En hij is tenminste niet zo kinderachtig als veel jongens van mijn leeftijd![]()
Hockeymeisjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Of zo'n engerd die iedere zaterdag bij de jeugd hockeywedstrijden voor meisjes komt kijken![]()
En hij wil nu serieus zijn vrouw en kinderen verlaten voor een meisje van 17? Of hij is dom, of het is een klootzak... of beidequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik ken 'm van de zeilschool en ben al vaker met 'm wezen zeilen, hij is hartstikke leuk !
En hij is tenminste niet zo kinderachtig als veel jongens van mijn leeftijd![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik deed maar een wilde gok maar blijkelijk had ik de jackpot.
Als hij geen kind heeft, dan is ie best wel slimquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
En hij wil nu serieus zijn vrouw en kinderen verlaten voor een meisje van 17? Of hij is dom, of het is een klootzak... of beide![]()
Gelukkig ben jij ook niet meer kinderachtig met je kut smiley tekens. Laat maar even weten of die je gespeerd heeft of niet, zal ik wel even aangifte doen voor je ouders. Want kan mij niet voorstellen dat deze dit kinky mongolen verhaal goedkeuren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ja dan zou ik het ook wel wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Als hij geen kind heeft, dan is ie best wel slim![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat ie kinderen heeft ? Lekker makkelijk he, gewoon lopen zeikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
En hij wil nu serieus zijn vrouw en kinderen verlaten voor een meisje van 17? Of hij is dom, of het is een klootzak... of beide![]()
Ah, een rijke kerel dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Opmerking onder de gordelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook niet meer kinderachtig met je kut smiley tekens. Laat maar even weten of die je gespeerd heeft of niet, zal ik wel even aangifte doen voor je ouders. Want kan mij niet voorstellen dat deze dit kinky mongolen verhaal goedkeuren.
Heeft hij ze nog niet aan je voorgesteld?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie kinderen heeft ? Lekker makkelijk he, gewoon lopen zeiken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Hij heeft ook een supermooie zeilboot
Straks gaat zoontje met papas prooi vandoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Heeft hij ze nog niet aan je voorgesteld?
Overigens komt dit weer geheel inconsistent over. Dus je bent voor mij een faker totdat het tegendeel bewezenis.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:08 schreef PearlsGirl het volgende:
O wat leuk ik ben net op zoek naar een autootje !!!
Ik wacht op de foto's !
Ja, daar gaat zijn enige kans op een jong mokkelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Straks gaat zoontje met papas prooi vandoor![]()
quote:En hij is tenminste niet zo kinderachtig als veel jongens van mijn leeftijd![]()
Ze is bijna 18, kan ze dan niet opzoek zijn naar een auto?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Overigens komt dit weer geheel inconsistent over. Dus je bent voor mij een faker totdat het tegendeel bewezenis.
Ze is wees, 17.. Waar moet ze dat van betalen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ze is bijna 18, kan ze dan niet opzoek zijn naar een auto?
Jij Sherlock, jij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Overigens komt dit weer geheel inconsistent over. Dus je bent voor mij een faker totdat het tegendeel bewezenis.
Wees? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ze is wees, 17.. Waar moet ze dat van betalen?
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:57 schreef thefunny het volgende:
Ik kan die kerel wel goed begrijpen. Die heeft wel zin in een groen strak blaadje.
Heeft al die tijd toe zitten kijken hoe zijn vrouw langzaam met de jaren veranderde in een pudding. Hij is meer dan 20 jaar ouder. Wat ga je doen als hij 70 wordt? Dan ben jij nog maar 41. Ook een kereltje pakken van 17?
Van d'r musical rechten, Annie is d'r vast ook rijk van geworden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Het is een 309, de onderbroek die ik nu aanheb is meer waard dan die 309quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Licht.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef BossFight het volgende:
"Meisje(17) verkracht en vermoord aangetroffen in boot van zeilinstructeur(47)"
Ik ligt de frontpage alvast even in!
Joehoe TSquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Hmm, weet je zeker dat je geen psychische problemen hebt? Dit komt wel een beetje over als een labiele reactie... Ik zou eerst maar eens met een psycholoog/pschiater gaan praten voordat je met oudere mannen in zee gaat.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Bovendien heeft ze geen hyves-profiel...![]()
Omdat die zo kinderachtig zijn... jouw woordenquote:
Wezen krijgen een uitkering hoor.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
haha...hoezo een ideaalbeeld...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Haar stembanden werden ook gesmeerd door iemand van 47?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Van d'r musical rechten, Annie is d'r vast ook rijk van geworden.
Dat zijn DE reactiesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een smultopic op de vrijdagochtend.
Ik zag het al ja, al verbeterd. Deze wist ik zowaar, gewoon in mijn haast verkeerd getypt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:00 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Licht.
Ik achtervolg je niet, trouwens.
Groetjes,
SN veldmuis
Latertje gister? Het is al middagquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:01 schreef KonnieKipke het volgende:
Wat een smultopic op de vrijdagochtend.
Helaas, ben al bijna 25.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef ugghh het volgende:
zijn er nog jonge dames die geen moeite hebben met een man type van 30?
*ziet kansen*
Moraal van het verhaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef Paracelsus het volgende:
Ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar laat ik (als man van 38) er toch even iets van zeggen.
In de eerste plaats heeft ie soweiso geluk dat je 17 en bent en geen 16 want anders kon hij de bak indraaien voor pedosexualiteit. Maar goed, dat is nu dis niet het geval want je bent 17. Misscjien is het lekkjer voor de sex nu even want verwacht niet dat je voor de lange termijn een relatie kunt opbouwen met iemand van die leeftijd. Als je dat in je achterhoofd houdt en je wil het toch doen, tja dan is dat besluit aan jezelf.
Je zegt: "Ik ben 17, hij is 46 en we voelen ons zeer tot elkaar aangetrokken.". Dat hij zich tot jou aangetrokken voelt vind ik niet zo vreemd, want bijna alle mannen voelen zich wel aangetrokken tot een leuke jonge meid van jouw leeftijd. Maar daar ook echt iets aan doen, daar echt aan toegeven, dat is vers twee.
IK moet er zelf niet aan denken dat een van mijn dochters als ze 17 is iets zou beginnen met een vent van bijna 50. Mocht mij dat ter ore komen dan zal mijn reactie naar hem toe niet echt heel vrolijk zijn, dan zeg dat ie toch eerst even na moet denken wat ie doet. Terwijl ik dat type realiseer ik me dat als mijn oudste dochter 17 is, ik dan net zo oud ben als hij nu is. Kan ik me weinig bij voorstellen eigenlijk. Ik weet niet of hij kinderen heeft, maar als ie ze wel heeft zijn ze ongeveer van jouw leeftijd.
"Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik". Ik ken zijn situatie niet, en kan er dus niet over oordelen. Maar laat ik het zo zeggen: je zou niet de eerste zijn die in een leugentje van dat soort trapt. Zou het dus niet zo maar even heel makkelijk geloven en even nagaan hoe de vork in de steel zit.
Om het even heel plat tezeggen: als het je lekker lijkt om met hem te neuken, dan kun je overwegen het te doen, maar stel je dan niet veel voor over een hele steady relatie voor de toekomst. En dan vind ik dat we ons wel kunnen afvragen of het nou moreel gezien nou zo verstandig is dat ie doet wat ie doet.
nope, had ze 15 moeten zijn, strafbaar is enkel ontucht met minderjarigen ónder de 16 jaar zonder toestemming van de ouders/voogd...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef Paracelsus het volgende:
In de eerste plaats heeft ie soweiso geluk dat je 17 en bent en geen 16 want anders kon hij de bak indraaien voor pedosexualiteit.
Wat hij zegt! TS: 46 is echt te oud. T/m 30, dat kan nog net als je 17 bent. Mijn PM staat overigens aan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef ugghh het volgende:
zijn er nog jonge dames die geen moeite hebben met een man type van 30?
*ziet kansen*
Den Hooge Mast!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:09 schreef Sjakie01 het volgende:
Dit topic is echt ge-ni-aal.![]()
Je laten ballen door een bijna Abraham als 17 jarige omdat deze stoere man een zeilboot heeft en aardig is. Hoe verschrikkelijk kortzichtig kun je zijn. Heb het er eens met je vader over. Kijken wat deze beste man er van vindt. Ik denk dat hij de zeilschool niet betaald om zijn 17 jarige dochter te laten versieren door iemand van zijn leeftijd. Hoe heet de zeilschool eigenlijk? Zeilschool het Odoltje?
Sailgirlquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef sailgirl het volgende:
ff serieus: 47 heeft nadelen , zeker conditioneel gezien. de vraag is sport hij regelmatig? (zeilen is geen sport btw hardlopen enzo wel) dan heb je kans dat je er weinig van merkt alleen zal hij niet zo vaak kunnen. de huid van een 47 jarige kan redelijk goed blijven mits hij niet rookt of te dik is geweest. de huid wordt wat slapper en weker en een groot deel van zijn schouders en buik zullen minder spier hebben dan je gewend bent. btw te dik heeft ook zijn weerslag. andere vraag die je rond die leeftijd moet gaan stellen is heeft hij hartkwalen , diabeet of gewrichtsproblemen ?
verder vraag is: hij had geen kids want die zijn dan ongeveer jouw leeftijd en das raar.
voordelen: de relatie is tijdelijk en hij heeft geld; iig tot hij gaat scheiden.
btw hebben je ouders daar een boot ? want die gaan er achterkomen en jij gaat dus onderwerp worden van het gesprek op die zeilclub.
Ja, zn conditie is idd het grootste probleem in deze relatiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef sailgirl het volgende:
ff serieus: 47 heeft nadelen , zeker conditioneel gezien. de vraag is sport hij regelmatig? (zeilen is geen sport btw hardlopen enzo wel) dan heb je kans dat je er weinig van merkt alleen zal hij niet zo vaak kunnen. de huid van een 47 jarige kan redelijk goed blijven mits hij niet rookt of te dik is geweest. de huid wordt wat slapper en weker en een groot deel van zijn schouders en buik zullen minder spier hebben dan je gewend bent. btw te dik heeft ook zijn weerslag. andere vraag die je rond die leeftijd moet gaan stellen is heeft hij hartkwalen , diabeet of gewrichtsproblemen ?
verder vraag is: hij had geen kids want die zijn dan ongeveer jouw leeftijd en das raar.
voordelen: de relatie is tijdelijk en hij heeft geld; iig tot hij gaat scheiden.
btw hebben je ouders daar een boot ? want die gaan er achterkomen en jij gaat dus onderwerp worden van het gesprek op die zeilclub.
Haha, moest ik ook even aan denken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb de zeilboot instructeur gevonden...
http://captainstabbin.com/main.htm?id=des
![]()
![]()
Niet strafbaar. Vanaf 16 is het legaal, al ben je 120...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef thaduck het volgende:
Bedenk wel dat hij strafbaar is.. Als zijn vrouw kwaad wil is hij de lul...
Ja hij is wel heel sportief, hij loopt marathons en zeilt dus veel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef sailgirl het volgende:
nope, maar ik ken de scene ....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sailgirl
Jij bent er ook zo een waar al de halve zeilclub overheen is geweest?![]()
Ruud!!!! Ja, die heeft inderdaad wat probleempjes met z'n vrouw... Die is er achter gekomen dat hij al vaker vreemd is gegaan... Valt me nog mee dat ze van hem niet een tweede Bobbit gemaakt heeft...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Waarom zou een 17 jarig gastje het met een MILF willen doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als dr zou staan 'Sex met een oudere vrouw' en de TS een zeventienjarig gastje was stond het waarschijnlijk vol met gelukwensen
Is de zeilclub dan gewoon een odrinaire gangbang/orgie/parenclub dan?quote:
Ik vind niet dat iemand als jij zeilles moet geven aan kinderen. Iemand als jij zou zelfs niet in de buurt van kinderen mogen komen imho. Als jij het normaal vindt dat jij genomen wordt door een kerel die 30 jaar ouder is dan jij dan zul je het ook normaal vinden om het met kinderen van 6 te doen. Laat je helpen door een prof.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Ja hij is wel heel sportief, hij loopt marathons en zeilt dus veel.
Hij ziet er ook heel goed uit voor dat ie zo oud is, best gespierd enzo
Volgens mij heeft ie geen kinderen en ik weet ook nog niet of ik wel een langere relatie met 'm zou willen maar we hebben nu gewoon veel lol en we voelen ons wel erg tot elkaar aangetrokken dus... ik denk dat sex toch wel gaat gebeuren binnenkort..
Ik heb dus geen ouders meer, dat maakt allemaal niks meer uit, ik geef zelf in de zomer daar zeilles aan kinderen en ik mag dus soms gewoon een boot lenen als ik zin heb.
En ik heb steeds vaker zin de laatste tijd
dat is voor die midlifecrisis mannetjes natuurlijk ook lullig, zolang ze een groot huis hebben, een zeilboot en veel praat vallen die meiden makkelijk voor hen, gaan ze werkelijk over tot scheiden zitten ze al snel opeens in een eenkamerappartementje ergens driehoog achter zonder enige inrichting, behalve wat lege pizzadozen in een hoek, en dan zie je snel genoeg dat die meiden ook geen zin hebben langs te komen bij die best wel zielig en eenzaam werkende oude vent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef sailgirl het volgende:
... de relatie is tijdelijk en hij heeft geld; iig tot hij gaat scheiden.
ik weet niet of je engels kunt lezen, maar mocht dat zo zijn, moet je eens de vertaling van MILF opzoeken ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:20 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Waarom zou een 17 jarig gastje het met een MILF willen doen
je beseft wel dat als moeder de vrouw gaat blehren : hij de boot heeft en jij de zomerkracht bent he ?!! jij bent dan dus je naam kwijt en de ouders gaan de kids weghouden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Ja hij is wel heel sportief, hij loopt marathons en zeilt dus veel.
Hij ziet er ook heel goed uit voor dat ie zo oud is, best gespierd enzo
Volgens mij heeft ie geen kinderen en ik weet ook nog niet of ik wel een langere relatie met 'm zou willen maar we hebben nu gewoon veel lol en we voelen ons wel erg tot elkaar aangetrokken dus... ik denk dat sex toch wel gaat gebeuren binnenkort..
Ik heb dus geen ouders meer, dat maakt allemaal niks meer uit, ik geef zelf in de zomer daar zeilles aan kinderen en ik mag dus soms gewoon een boot lenen als ik zin heb.
En ik heb steeds vaker zin de laatste tijd
Wacht maar tot jij 46 bent...quote:
Dit is echt een redenatie van niks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat iemand als jij zeilles moet geven aan kinderen. Iemand als jij zou zelfs niet in de buurt van kinderen mogen komen imho. Als jij het normaal vindt dat jij genomen wordt door een kerel die 30 jaar ouder is dan jij dan zul je het ook normaal vinden om het met kinderen van 6 te doen. Laat je helpen door een prof.
Ik ben 25 en zelfs ik zou het niet met een 17-jarige doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Er zijn ook jongere mannen die volwassener zijn dan je leeftijdsgenoten.
Jij bent 17, zoek iemand van 25!
Misschien vindt TS een langdurige serieuze relatie ook niet nodig...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien ziet ie in jou een leuk neukertje, maar een serieuze relatie zal er niet inzitten.
Want?quote:Eigenlijk is het gewoon een vies kereltje (denk ik).
8?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben 25 en zelfs ik zou het niet met een 17-jarige doen.
Je leeftijd delen door 2 plus 8 enzo.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat zei ik net al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef thcobl het volgende:
weet niet of je er wat aan hebt maar ik zou wachten totdat hij daadwerkelijk gescheiden is van zijn vrouw
Veel mannen van die leeftijd willen maar al te graag ff wat met een veel jongere vrouw doen,en zullen van alles verzinnen om een meisje zover te krijgen
dus geef hem de keus eerst scheiden dan pas sex
niet scheiden dus ook geen sex
kom je er snel genoeg achter of hij het ook serieus meent
Greetz
Gebruind, gespierd en geen borsthaar zeker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Het is trouwens best normaal om zulke gevoelens te hebben.
Je hebt het idee dat die man ervaren is je kijkt naar hem op.
Ik denk dat het tegen zal vallen en de fantasie leuker is dat de flubberige werkelijkheid.fantasie is vet.
echt doen lijkt me niet.
Bedenk eens hoe hij er ECHT uit zal zien zonder kleren... zijn buik rug, misschien grijs borsthaar.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:20 schreef GateWayX het volgende:
en als hij dan zich laat scheiden voor jou, hem ronduit in zn gezicht uitlachen en zeggen dat je geen zin hebt in een eenzame ouwe vent die net de helft van zn vermogen kwijt geraakt isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef thcobl het volgende:
dus geef hem de keus eerst scheiden dan pas sex
niet scheiden dus ook geen sex
kom je er snel genoeg achter of hij het ook serieus meent
Nou, dan heb jij je beslissing al gemaakt. Veel plezier en laat de rest hier maar lullen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef PearlsGirl het volgende:
ik weet ook nog niet of ik wel een langere relatie met 'm zou willen maar we hebben nu gewoon veel lol en we voelen ons wel erg tot elkaar aangetrokken dus... ik denk dat sex toch wel gaat gebeuren binnenkort..
Sex kan ze ook ergens anders krijgen, bij iemand die hem omhoog krijgt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:28 schreef VaLkyRie het volgende:
Road to never
Gaat nooit iets goeds uitkomen als je het mij vraagt... Tenzij je alleen maar sex wil uiteraard
Dude hij is 46quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Gebruind, gespierd en geen borsthaar zeker.
type zeilinstructeur..?
Pedoquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef beelz het volgende:
Als jij het normaal vindt dat jij genomen wordt door een kerel die 30 jaar ouder is dan jij dan zul je het ook normaal vinden om het met kinderen van 6 te doen.
Idem.quote:Laat je helpen door een prof.
zit je nu jezelf te promoten ? of doel je met 'die hem wel omhoog krijgt' toch op iemand anders, omdat dat verder op jouw ook geen betrekking heeftquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sex kan ze ook ergens anders krijgen, bij iemand die hem omhoog krijgt.
Ik vind het belachelijk van TS.
*eensch*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef zoalshetis het volgende:
niks mis mee ts
anders zou ik straks nog mijn eigen glazen ingooien
naïef dat woord misten we nog ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Borkydude het volgende:
Is het woord kankernaïef al genoemd?
Ach, ik ken ook een stel dat elkaar heeft leren kennen toen zij 16 was en hij 49, zij is inmiddels moeder van hun twee kinderen(jongen en meisje) en 28.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Ja en zij die van mij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ben jij die vriendin van Amanda?
Jij leest te weinig hier dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dit is werkelijk de meest idiote reactie die ik ooit op Fok! las. En er is stevige concurrentie...
[..]
Idem.
Ik heb een monogame relatie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zit je nu jezelf te promoten ? of doel je met 'die hem wel omhoog krijgt' toch op iemand anders, omdat dat verder op jouw ook geen betrekking heeft
[..]
Misschien... Maar het blijft een idiote opmerking.quote:
Nee, het is een briljante redenatie van mijn kant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien... Maar het blijft een idiote opmerking.
Jij hoopt stiekem over 20 jaar de dochter van TS tegen te komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef zoalshetis het volgende:
niks mis mee ts
anders zou ik straks nog mijn eigen glazen ingooien
volgens mij beweert ze nergens dat dit de liefde voor haar leven is en oud (quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:35 schreef TheStonedOne het volgende:
Zoals de rest al zegt waarschijnlijk gebruikt ie je echt alleen maar om een (paar) keer lekker te neuken.
Over 5 jaar is hij nog gewoon met ze vrouw , met een heleboel extra vlekken op het bed van ze zeilboot
Maarja veel plezier enzo aangezien het vrij duidelijk is dat je er toch wel gaat intrappen.
kijk! jij snap het!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:36 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Jij hoopt stiekem over 20 jaar de dochter van TS tegen te komen![]()
Wij schelen 8, ook netjes, maar 30? Das veel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik scheel 12 jaar met mijn meissie. geen probleem, het past gewoon.
Doe je niks aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
soms koel soms heet tja weer verandert in 14 jaar weleens.
Het kan zeker wel kwaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een gezeik hier over leeftijd strafbaar etc. Doe wat je moet doen, volg je hart. Kan geen kwaad. Je moet er alleen niet aan denken dat die relatie lang blijft bestaan want dat zit er niet in.
Nou, het kan dus wel...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een gezeik hier over leeftijd strafbaar etc. Doe wat je moet doen, volg je hart. Kan geen kwaad. Je moet er alleen niet aan denken dat die relatie lang blijft bestaan want dat zit er niet in.
Relatief misschien...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:36 schreef beelz het volgende:
Nee, het is een briljante redenatie van mijn kant.
waar zij mee bezig is? je bedoelt waarschijnlijk waar hij mee bezig is. en ik zeg laat die man lekker. misschien, waarschijnlijk zeker, is hij sinds haar ook thuis beter te pruimen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef Daklem het volgende:
Ik vind het wel een vermakelijk topic! Ik wil de TS hiervoor even bedanken!
Toch ben ik erg benieuwd of hij nou kinderen heeft of niet. Jij draait hier wel steeds om heen, maar als dat zo is, zou ik toch even achter je oren krabben waar je mee bezig bent, en wat voor problemen je kan veroorzaken. Ohja, en als klasgenoten/vrienden/bekenden er achter komen, kun je helemaal lachen! (nouja zij in ieder geval wel om jou).
Puik topic op de vrijdag!
Inderdaad erg naief. Alsof hij echt wil samenleven met een totaal onvolwassen kind van 17.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:35 schreef TheStonedOne het volgende:
Zoals de rest al zegt waarschijnlijk gebruikt ie je echt alleen maar om een (paar) keer lekker te neuken.
Over 5 jaar is hij nog gewoon met ze vrouw , met een heleboel extra vlekken op het bed van ze zeilboot
Maarja veel plezier enzo aangezien het vrij duidelijk is dat je er toch wel gaat intrappen.
en als ze dat nou juist leuk vindt? inclusief de gezelligheid, laat haar.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
Als dit echt is..
die vent is gewoon op een lekker potje sex uit natuurlijk
hoe fucking naief kan je zijn![]()
Als het risico op zielpijn een reden is om geen relatie aan te gaan, dan zou iedereen alleen blijven...quote:
De pil werkt niet als je sex hebt met oudere mannen?quote:een abortus
Niet echt het probleem van TS...quote:en een scheiding.
zo kun je het natuurlijk ook zien, maar zij praat hier over hem, dus ik ga van haar uit, en niet van hemquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
waar zij mee bezig is? je bedoelt waarschijnlijk waar hij mee bezig is. en ik zeg laat die man lekker. misschien, waarschijnlijk zeker, is hij sinds haar ook thuis beter te pruimen.
Als ze zich realisteert dat hij alleen op sex uit is en ze heeft daar zelf geen problemen mee vind ik 't best hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en als ze dat nou juist leuk vindt? inclusief de gezelligheid, laat haar.
Ik vind van niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef DS4 het volgende:
De situatie doet mij een beetje denken aan een vriendin van mijn vriendin die op haar 16e een half jaar een relatie had met een getrouwde man (weliswaar eind 30 ipv 46, maar toch). Ze heeft nooit gedacht dat hij bij zijn vrouw weg zou gaan en dat wilde ze ook niet.
Misschien staat TS wel precies hetzelfde erin. Als ze die beslissing met haar volle verstand maakt: prima toch?
Ik vind het minstens zo naïef om te denken dat iedere 17 jarige een relatie aangaat met het idee dat ze een paar jaar later met een belachelijk dure witte jurk bij de burgerlijke stand langs gaat...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef northernlight81 het volgende:
Inderdaad erg naief. Alsof hij echt wil samenleven met een totaal onvolwassen kind van 17.
Andere relaties hebben enig kans van slagen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:42 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als het risico op zielpijn een reden is om geen relatie aan te gaan, dan zou iedereen alleen blijven...
Neen.quote:De pil werkt niet als je sex hebt met oudere mannen?
Wel egoistisch om zo te denken.quote:Niet echt het probleem van TS...
Ach, ik ken ook een stel dat elkaar heeft leren kennen toen zij 16 was en hij 49, zij is inmiddels moeder van hun twee kinderen(jongen en meisje) en 28.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:40 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Het past in elkaar, maar voor de rest is er niks wat kan
Moeilijk he lezen, heb ik ergens gezegd dat ik met hem samen wil wonen ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Inderdaad erg naief. Alsof hij echt wil samenleven met een totaal onvolwassen kind van 17.
En dat je dan ook nog aan het feit dat hij getrouwd is en wil gaan scheiden gaat concluderen of hij hem wel omhoog krijgt....![]()
Ongelovelijk waar het heen gaat met het niveau van de jeugd. Sommige mensen zijn echt te dom.
Dat is een aantal jaren terug omhoog geschroefd naar 18 jaar...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef Paracelsus het volgende:
Ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar laat ik (als man van 38) er toch even iets van zeggen.
In de eerste plaats heeft ie soweiso geluk dat je 17 en bent en geen 16 want anders kon hij de bak indraaien voor pedosexualiteit. Maar goed, dat is nu dis niet het geval want je bent 17. Misscjien is het lekkjer voor de sex nu even want verwacht niet dat je voor de lange termijn een relatie kunt opbouwen met iemand van die leeftijd. Als je dat in je achterhoofd houdt en je wil het toch doen, tja dan is dat besluit aan jezelf.
Heel nobel. Maar ik vind die relatie eerst en vooral de zaak van die kerel. Wie weet is zijn vrouw op de hoogte... zou zo nog maar eens kunnen: een halve zeilboot zinkt nl. snel naar de bodem.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef JamesBrownie het volgende:
Als hij zinj relatie wil verneuken, moet ie dat vooral doen, maar ik leen me daar niet voor.
Dat vind ik sowieso, als je weet dat een vent een relatie heeft, blijf er dan af.
Ben ik niet leuk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Moeilijk he lezen, heb ik ergens gezegd dat ik met hem samen wil wonen ?
Iedereen heeft z'n mening klaar over van alles en nog wat maar niemand die gewoon leest wat ik geschreven heb.
Ik wou gewoon weten of er andere meiden zijn die ervaring hebben met oudere mannen,
ik heb niet gevraag om 1200 pubers die jaloers zijn op een oudere kerel die wel leuk is.
Lekker hypocriet zeg. Wel eerst helemaal onder lebberen en dan nee zeggen omdat ie het over zijn gezin heeft. En dan net doen alsof je een bewuste beslissing genomen hebtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Ik was 18 toen ik verliefd werd op een man van 36.
Ik vond hem echt leuk, met vlinders en alles, hij zag er ook een stuk jonger uit trouwens.
We hadden al regelmatig gekust enzo, en op een dag vroeg hij: Ga je mee naar huis?
Ik twijfelde wat en hij zei: Mijn vrouw en dochtertje zijn toch niet thuis.
Ik heb daarna nooit meer een woord tegen hem gezegd.
Als hij zinj relatie wil verneuken, moet ie dat vooral doen, maar ik leen me daar niet voor.
Dat vind ik sowieso, als je weet dat een vent een relatie heeft, blijf er dan af.
Maar goed, dat ben ik, ik vond het trouwens ook moeilijk, want hij was echt leuk verder.
Als deze kerel 34 was geweest was de discussie weinig anders geweest... Mijn ouders waren 17 en 34 toen ze een relatie kregen. Onmogelijk is niets.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef Borkydude het volgende:
Andere relaties hebben enig kans van slagen.
Weer wat geleerd...quote:Neen.
Egoïstisch, realistisch, whatever. Niet echt het onderwerp zeg maar...quote:Wel egoistisch om zo te denken.
Had dit topic dan niet geopend. Dit was wel erg voorspelbaar nietwaar? Daar heb je het zelf ook wel naar gemaakt, want met je 17 jaar ben je wel een beetje naief.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
ik heb niet gevraag om 1200 pubers die jaloers zijn op een oudere kerel die wel leuk is.
Ervaring met een iets oudere man wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Iedereen heeft z'n mening klaar over van alles en nog wat maar niemand die gewoon leest wat ik geschreven heb.
Ik wou gewoon weten of er andere meiden zijn die ervaring hebben met oudere mannen,
en omdat jij toen die keuze maakte, moet de TS precies als jou kiezen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind van niet.
Ik was 18 toen ik verliefd werd op een man van 36.
Ik vond hem echt leuk, met vlinders en alles, hij zag er ook een stuk jonger uit trouwens.
We hadden al regelmatig gekust enzo, en op een dag vroeg hij: Ga je mee naar huis?
Ik twijfelde wat en hij zei: Mijn vrouw en dochtertje zijn toch niet thuis.
Ik heb daarna nooit meer een woord tegen hem gezegd.
Maar goed, dat ben ik, ik vond het trouwens ook moeilijk, want hij was echt leuk verder.
Ik wist daarvoor niet dat ie een vrouw en kind had, eikel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Lekker hypocriet zeg. Wel eerst helemaal onder lebberen en dan nee zeggen omdat ie het over zijn gezin heeft. En dan net doen alsof je een bewuste beslissing genomen hebt![]()
dit kan gewoon niet waar zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef PearlsGirl het volgende:
knip onzinverhaal
Maar wel te grappig.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef schaakkipje het volgende:
[..]
dit kan gewoon niet waar zijn![]()
Ja, in eerste instantie is het zijn zaak, maar dan nog ga ik me niet lenen om de relatie van die vent te verneuken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Heel nobel. Maar ik vind die relatie eerst en vooral de zaak van die kerel. Wie weet is zijn vrouw op de hoogte... zou zo nog maar eens kunnen: een halve zeilboot zinkt nl. snel naar de bodem.![]()
Die zullen er best zijn, maar misschien wijselijk hun mond dicht houden. Maar wat moet je met hun ervaringen? Zij zijn jou niet, die kerel is niet hetzelfde als jouw kerel (tenminste...).quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef PearlsGirl het volgende:
Hoezo ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:48 schreef Daklem het volgende:
[..]
Had dit topic dan niet geopend. Dit was wel erg voorspelbaar nietwaar? Daar heb je het zelf ook wel naar gemaakt, want met je 17 jaar ben je wel een beetje naief.![]()
Ik ga onmiddellijk Kluwer aanklagen dat ze mij afschepen met oude wetteksten...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef -PatrickO- het volgende:
Dat is een aantal jaren terug omhoog geschroefd naar 18 jaar...Als hij haar paalt dan gaat 'ie toch echt de bak in wegens pedofilie...
deed ik nog zo mijn bestquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Had dan dit topic geopend zonder de leeftijden erin te plempen plus dat hij zeilt, lief is, kinderloos etc.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Hoezo ?
Heb ik gevraagd
"Sex met een oudere man, zal ik dat doen, wat vinden jullie ervan ? En wat is jullie mening over het leeftijdsverschil ?" ?
Nee dus.
Ik wou alleen weten hoe het zit met de sex, ik wou niet weten hoeveel gefrustreerde pubers we in dit topic bij elkaar kunnen krijgen.
correcte, hij had het niet letterlijk vermeld...de vraag is echter ook of jij het in de tussentijd niet ook ruimschoots had kunnen, en eigenlijk 'moeten' weten als je je verder zo betrokken voelde bij die relatie...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist daarvoor niet dat ie een vrouw en kind had, eikel.
Dan heb jij de beste keuze VOOR JOU gemaakt. Maar TS heeft er kennelijk minder problemen mee.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:51 schreef JamesBrownie het volgende:
En ik wil me niet schuldig voelen, dat zou ik in zo'n geval wel doen.
Waarom moet je engels begrijpen om de vertaling van MILF op te zoekenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef RM-rf het volgende:
[..]
ik weet niet of je engels kunt lezen, maar mocht dat zo zijn, moet je eens de vertaling van MILF opzoeken ...![]()
Pubers?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:45 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
We hebben het over vanalles gehad, maar niet over zijn gezin en als ie daar zelf niet over begint en hij "begint" iets met mij, verwacht ik niet dat hij al iemand heeft, ik weet dat dat naief was(hij was tenslotte twee keer zo oud als ik) maar het is niet eens in me opgekomen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
en omdat jij toen die keuze maakte, moet de TS precies als jou kiezen?
onzin, de TS weet allang dat hij getrouwd is en heeft er geen problemen mee, warom haar dat gaan aanpraten?
verder, iopcvallend in je verhaal is vooral dat je de indruk wekt dat vooral het feit dat hij het zo openlijk had over 'zijn vrouw en dochter' jou stoorde en je je opeens erbij betrokken voelde... mij kun je niet wijsmaken dat je vooraf geen vermoeden had (of ga je zomaar regelmatig zoenen met iemand waar je verder niks van weet en ook geen intersse hebt dit te weten?).
alsof je liever het gewoon niet had willen weten.
Beetje jammer dat je de paar serieuze reacties in dit topic volledig negeertquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Hoezo ?
Heb ik gevraagd
"Sex met een oudere man, zal ik dat doen, wat vinden jullie ervan ? En wat is jullie mening over het leeftijdsverschil ?" ?
Nee dus.
Ik wou alleen weten hoe het zit met de sex, ik wou niet weten hoeveel gefrustreerde pubers we in dit topic bij elkaar kunnen krijgen.
Uitgescheurd...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef Frozen_Ice het volgende:
maar waaag eht niet over een tijdje een huil topiq te maken omdat je zwanger en uitgescheurd bent!![]()
wat een onzin. waarom denk jij de behoefte van alle vrouwen te kennen. dat is pas naief.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:55 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Pubers?![]()
Wat wil je dan? Waarom moet je dan neuken met hem, terwijl het strafbaar is voor hem en hij vrouw en kinderen heeft. Je voelt je tot hem aangetrokken? Maar je zou er dus nooit een relatie mee willen, alleen sex en zeilen.
Als die vent dit topic leest, springt hij een gat in de lucht.
Een makkelijker, dommer en naiever iemand vind hij waarschijnlijk nooit meer.
Maar je moet het gewoon doen! Ga je ontiegelijk spijt van krijgen, maar het wordt sowieso een onvergetelijke ervaring.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Hoezo ?
Heb ik gevraagd
Nee dus.
Ervaring met een iets oudere man wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Hoezo ?
Heb ik gevraagd
Nee dus.
Totdat hij de website www.fok.nl ontdekt...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:55 schreef northernlight81 het volgende:
Een makkelijker, dommer en naiever iemand vind hij waarschijnlijk nooit meer.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:56 schreef Roa het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je de paar serieuze reacties in dit topic volledig negeert
Kijk, het is je eigen leven, doe wat je niet laten kan. Maar je had kunnen verwachtten dat mensen zou zouden reageren. Om eerlijk te zijn geloof ik weinig van je verhaal, volgens mij verveel je je gewoon en heb je dit topic geopent, wetende dat het zo'n reactie tot gevolg zou hebben, maar dat terzijde.
Het enige wat sommige mensen zeggen is: hij gaat z'n vrouw echt niet verlaten voor je. Vind je dat niet erg, heb je zin om met hem te neuken, vooral doen. Maar als je romantische ideëen in je heeft hebt: vergeet het maar. Dat zit er namelijk niet in. Puur zelfbescherming. Zorg er alleen voor dat, als je seks met hem gaat hebben voor de seks, je niet zijn bootycall wordt. Hou zelf nog wat touwtjes in handen.
*mompelt iets over zelfrespect*
HA-HA.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Waarom moet je engels begrijpen om de vertaling van MILF op te zoekende betekenis van de afkorting volstaat dan al wel lijkt me
Dat zeg ik toch MIJN MENING.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:54 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dan heb jij de beste keuze VOOR JOU gemaakt. Maar TS heeft er kennelijk minder problemen mee.
En vooral niks vragen als je met een ouder iemand gaat zoenenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik wist daarvoor niet dat ie een vrouw en kind had, eikel.
Ja, tuurlijk, in het begin is het geweldig en romantisch en blablabla. Maar dat zal vast niet lang duren, op het moment dat je naar hem toesnelt voor een snelle wip na een smsje, dan ben je imo niet meer dan een goedkope escortquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
![]()
kan je ze nog dommer brengen? wat heeft weten dat je iemand leuk vindt en weten dat het een toffe tijd zal zijn te maken met het gebrek aan zelfrespect?
Ok, rustig maar... Wat is iedereen toch opgeFOK!t in dit draadje...quote:
Yvonne, Ik heb het je al eerder gezegd!!!! En ze bestaan nog steeds!!!!quote:hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik...tja.. kweet niet wat hij van mijn "bedpraktijken" vindt..
aha. nou ts komt niet op mij over als een zielige bibberend vogeltje. ze heeft een leuke tijd en ik denk dat ze zelf wel kan inschatten wanneer het leuk is geweest. dat wilde ik alleen ff zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:00 schreef Roa het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk, in het begin is het geweldig en romantisch en blablabla. Maar dat zal vast niet lang duren, op het moment dat je naar hem toesnelt voor een snelle wip na een smsje, dan ben je imo niet meer dan een goedkope escortDat bedoelde ik ermee.
Daarom zeg ik, zolang je zelf ook de touwtjes in handen houdt en je hebt het naar je zin, prima. En dat bedoel ik met gebrek aan zelfrespect
Lieverd...de enige gefrustreerde puber in dit topic ben jij..quote:Ik wou alleen weten hoe het zit met de sex, ik wou niet weten hoeveel gefrustreerde pubers we in dit topic bij elkaar kunnen krijgen.
Droog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:02 schreef LudoSanders het volgende:
Is er al geneukt inmiddels?
Nee, over een paar jaar is ze te oud voor Loverboy's.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:58 schreef LekkerWijf het volgende:
Ts word binnen een paar jaar geronseld door een paar loverboy's en staat over een jaar of wat achter het raam in Antwerpen.![]()
Ach, zielig bibberend vogeltje misschien niet, maar de tekst 'Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik.' vind ik toch wel typerendquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
aha. nou ts komt niet op mij over als een zielige bibberend vogeltje. ze heeft een leuke tijd en ik denk dat ze zelf wel kan inschatten wanneer het leuk is geweest. dat wilde ik alleen ff zeggen![]()
Leeftijd doet er niet toe, ze pakken altijd de naieve meisjes.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, over een paar jaar is ze te oud voor Loverboy's.
Ja, dacht ik eigenlijk ook al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:05 schreef koudhier het volgende:
Lijkt mij een relkloon dit...
Hele sterke reactie. Klopt ook.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:03 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Lieverd...de enige gefrustreerde puber in dit topic ben jij..
Dat maakt het toch niet minder vermakelijk?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:05 schreef koudhier het volgende:
Ben ik de enige die dit niet gelooft? Is dit niet gewoon een kloon met een goede voorbereiding (een paar eerdere posts enzo)...
Je maakt toch geen profiel aan met je "echte" voor- en achternaam erin om zoiets hier te bespreken?
Plus het feit dat google op haar naam geen resultaten oplevert en ze geen hyves profiel heeft...
Wat maakt dat nou uit, tis toch gewoon een dankbaar onderwerp.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:05 schreef koudhier het volgende:
Ben ik de enige die dit niet gelooft? Is dit niet gewoon een kloon met een goede voorbereiding (een paar eerdere posts enzo)...
Je maakt toch geen profiel aan met je "echte" voor- en achternaam erin om zoiets hier te bespreken?
Plus het feit dat google op haar naam geen resultaten oplevert en ze geen hyves profiel heeft...
Nee, je bent niet de enige!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:05 schreef koudhier het volgende:
Ja, maar niet in SEX.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, je bent niet de enige!
Ze is gewoon een kloon van iemand! Maar geef toe, is er ooit al eens eerder zo snel een topic op 269 posts gekomen.
Je hebt haar overtuigd om het te doen en ze is nu onderweg naar de boot denk ik...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:03 schreef JamesBrownie het volgende:
Geef ik mijn ervaring, zegt ze niks meer.
dat zou jammer zijn. ik heb teveel serieuze posts gedaan.quote:
je baaltquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat zou jammer zijn. ik heb teveel serieuze posts gedaan.
The LOVE-boatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je hebt haar overtuigd om het te doen en ze is nu onderweg naar de boot denk ik...![]()
nou, wel als het een onwaar topic zou zijn. ik steek mijn energie liever in mijn 12 jaar jongere vriendin.quote:
Wat een raar koosnaampje...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:11 schreef zoalshetis het volgende:
ik steek mijn energie liever in mijn 12 jaar jongere vriendin.
Neuhquote:Ik was benieuwd of er iemand ervaring heeft in sex met een oudere man.
Wat wil je precies met hem?? Alleen sex of ook daadwerkelijk een relatie??quote:Ik ben 17, hij is 46 en we voelen ons zeer tot elkaar aangetrokken.
Zoveel anders zal het niet zijn.quote:Hoewel ik in principe denk dat de sex opzich niet veel anders zal zijn als iemand van mijn eigen leeftijd, maar.. je weet het immers maar nooit.
40 zijn geen oude mensen, al dat het wel te oud is voor eeb meisje van 17.quote:Het is wel een "jonge" 40-er, dus niet iemand die zijn pijp rookt en de krant leest achter de geraniums.
Als hij ook maar een beetje gevoel in ze lijf heeft dan krijgt i hem bij een meisje van 17 niet omhoog.quote:Je hoort het wel eens dat bij oudere mannen het wat lastiger is om hem "omhoog" te krijgen, maar ik heb geen idee of dat echt aan leeftijd gebonden is. Daarbij.....
Mmmm waar heb is dat vaker gehoord.... GTST, ONM ???quote:Hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik
Tip: Begin er niet aan...quote:Tips? Ervaringen? Ik hoor het graag!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef Dungeonmaster het volgende:
Nou TS, je moet het gewoon lekker doen vind ik. Gewoon gespreid gaan voor die gast. Vele meiden gingen je voor en vele meiden hebben er spijt van, maar bij jou zal dat natuurlijk niet gebeuren. Jij hebt als een van de weinigen wel die geweldige gast aan de haak geslagen die het allemaal zo goed meent. En dat verdien je ook! Natuurlijk krijg je hier protest, maar dat komt omdat alle mannen jaloers zijn op die gast van 46 die een jonge meid mag neuken en alle meiden jaloers zijn omdat ze zelf geen oudere man kunnen versieren. En zolang je dat blijft denken komt alles goed! En dat verdien je ook!
heb ik een triviaal vraagje. waarom heet jij niet rembrandt?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:14 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Neuh
[..]
Wat wil je precies met hem?? Alleen sex of ook daadwerkelijk een relatie??
[..]
Zoveel anders zal het niet zijn.
[..]
40 zijn geen oude mensen, al dat het wel te oud is voor eeb meisje van 17.
[..]
Als hij ook maar een beetje gevoel in ze lijf heeft dan krijgt i hem bij een meisje van 17 niet omhoog.
[..]
Mmmm waar heb is dat vaker gehoord.... GTST, ONM ???
[..]
Tip: Begin er niet aan...
Gr,
Rembrand
Die apen wonen bij mij in het dorp...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oké, ik heb de potentiële deugniet gevonden.. Welke van de 2 is het, TS?
[afbeelding]
Heeft met me voor -en achternaam te maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
heb ik een triviaal vraagje. waarom heet jij niet rembrandt?
jezus gastquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:20 schreef Dungeonmaster het volgende:
Nou TS, je moet het gewoon lekker doen vind ik. Gewoon gespreid gaan voor die gast. Vele meiden gingen je voor en vele meiden hebben er spijt van, maar bij jou zal dat natuurlijk niet gebeuren. Jij hebt als een van de weinigen wel die geweldige gast aan de haak geslagen die het allemaal zo goed meent. En dat verdien je ook! Natuurlijk krijg je hier protest, maar dat komt omdat alle mannen jaloers zijn op die gast van 46 die een jonge meid mag neuken en alle meiden jaloers zijn omdat ze zelf geen oudere man kunnen versieren. En zolang je dat blijft denken komt alles goed! En dat verdien je ook!
ok remco brand, maar met het schilderij van rembrandt eronder vind ik het een beetje vreemd staan, that's all.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:28 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Heeft met me voor -en achternaam te maken.
plus 8quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
sssst. Ik test juist de mate van naiviteit. Ik ben ook niet meer de jongste.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jezus gast![]()
laat de mannen boven de 40 ook lekker kunnen neuken met een jonge bloem... niet alles voor je eigen glibberige, grijpgrage handjes houden. gun de medemens ook een lekker stuk vlees.
Tja er was geen bekende gast die rembrand zonder t heet... Had ik die wel genomen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok remco brand, maar met het schilderij van rembrandt eronder vind ik het een beetje vreemd staan, that's all.
En dan nog is de ts te jong voor die vent.quote:
dan zijn ze illegaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |