quote:. Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik
Ik zou dr niet meer dan 50 euro voor vragen als ik jou wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef PearlsGirl het volgende:
Tips? Ervaringen? Ik hoor het graag!
Midlife-crisis noemen we dat hier op Aarde.quote:Het is wel een "jonge" 40-er, dus niet iemand die zijn pijp rookt en de krant leest achter de geraniums.
grappig. als je 17 bent is alles boven de 35 gewoon "oud"..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef PearlsGirl het volgende:
Het is wel een "jonge" 40-er, dus niet iemand die zijn pijp rookt en de krant leest achter de geraniums.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:20 schreef GateWayX het volgende:
En je krijgt zeker ook flink wat beltegoed van 'm ?
En een breezer en een Happy Mealquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:20 schreef GateWayX het volgende:
En je krijgt zeker ook flink wat beltegoed van 'm ?
Schat, doe niet zo naief en zoek een jongen van je eigen leeftijd. Dat is mijn advies!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
Jezus doe eens normaal allemaal zeg !
Ik vraag gewoon wat advies hoor, ik vraag niet om je mening.... en wat heeft het er nou weer mee te maken dat ik m'n biologische ouders nooit gekend heb !
Jullie zijn zeker allemaal gefrustreerd dat jullie zelf geen vriendin kunnen krijgen ofzo !
Zijn er geen andere meiden die er ervaring mee hebben, of durven jullie het niet toe te geven hier ?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
en wat heeft het er nou weer mee te maken dat ik m'n biologische ouders nooit gekend heb !
IK HERB MN PSYCHOLOGISCHE OUDERS OOK NOOIT GEKeND DAT SCHEPT EEN BAND EN IK BEN OOK OUDER DAN JOUW ZULLE WE NEUKE???? SEKSEquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
Jezus doe eens normaal allemaal zeg !
Ik vraag gewoon wat advies hoor, ik vraag niet om je mening.... en wat heeft het er nou weer mee te maken dat ik m'n biologische ouders nooit gekend heb !
Jullie zijn zeker allemaal gefrustreerd dat jullie zelf geen vriendin kunnen krijgen ofzo !
Zijn er geen andere meiden die er ervaring mee hebben, of durven jullie het niet toe te geven hier ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |