Natuurlijk klopt dat, zo'n kans krijgt die niet dagelijks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:37 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Tjee, alsof mensen van 47 hoogebjaard zijn en achter de geraniums zitten![]()
Als je af en toe de nieuwsberichten moet geloven doen mensen van 70+ zelfs nog aan seks.
Advies: gewoon doen en je komt er allemaal vanzelf achter. Ze zeggen dat oudere mannen vaak wel meer aandacht aan de vrouw (het meisje in dit geval) besteden.... maar ik heb geen idee of deze bewering klopt![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
Meid, laat je niet naaien door zo'n vent! Zoek iemand van je eigen leeftijd. Wat zeg ik? je bent 17! een schop onder je reet verdien je!
Dus... gegarandeerd goede seksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt dat, zo'n kans krijgt die niet dagelijks.
Jammer dat je geen geld voor breezers hebt...quote:
Heh nee natuurlijk zitten niet alle mannen van 47 achter de geraniums maar je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:37 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Tjee, alsof mensen van 47 hoogebjaard zijn en achter de geraniums zitten![]()
Als je af en toe de nieuwsberichten moet geloven doen mensen van 70+ zelfs nog aan seks.
Advies: gewoon doen en je komt er allemaal vanzelf achter. Ze zeggen dat oudere mannen vaak wel meer aandacht aan de vrouw (het meisje in dit geval) besteden.... maar ik heb geen idee of deze bewering klopt![]()
Dan posten wij gewoon linkjes naar deze topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:43 schreef Gripper het volgende:
Ik voorzie een janktopic in R&P binnen enkele weken, als hij aangeeft dat ie "toch maar niet" niet bij zn vrouw weg wil "om de kinderen" en dat zij dan gaat janken en dr polsen doorsnijden enzo
zolang je vrouw dr maar niet achterkomt wel, als die dr achterkomt gaat het opeens wel erg veel geld kostenquote:
We hebben je gewaarschuwd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:43 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Heh nee natuurlijk zitten niet alle mannen van 47 achter de geraniums maar je snapt wat ik bedoel
Ik hoop dat je bewering klopt....ik kom er wel achter denk ik
In de discotheekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou TS, wel even vertellen hoe je hem hebt leren kennen.
Toch niet je leraar of de vader van je beste vriendin ofzo?
Daar kun je inderdaad op wachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:43 schreef Gripper het volgende:
Ik voorzie een janktopic in R&P binnen enkele weken, als hij aangeeft dat ie "toch maar niet" niet bij zn vrouw weg wil "om de kinderen" en dat zij dan gaat janken en dr polsen doorsnijden enzo
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou TS, wel even vertellen hoe je hem hebt leren kennen.
Toch niet je leraar of de vader van je beste vriendin ofzo?
als dr zou staan 'Sex met een oudere vrouw' en de TS een zeventienjarig gastje was stond het waarschijnlijk vol met gelukwensenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:47 schreef KonnieKipke het volgende:
Nouja, zoals TS kan lezen is dit niet geheel sociaal geaccepteerd. Maar als jullie er gelukkig mee zijn...
nuja, als zn vrouw dr achterkomt is die zeilboot waarschijnlijk gelijk van haarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
Hij heeft ook een supermooie zeilboot
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:47 schreef KonnieKipke het volgende:
Nouja, zoals TS kan lezen is dit niet geheel sociaal geaccepteerd. Maar als jullie hij er gelukkig mee zijn is...
Of zo'n engerd die iedere zaterdag bij de jeugd hockeywedstrijden voor meisjes komt kijkenquote:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als dr zou staan 'Sex met een oudere vrouw' en de TS een zeventienjarig gastje was stond het waarschijnlijk vol met gelukwensen
*koopt direct een mooie zeilboot*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik ken 'm van de zeilschool en ben al vaker met 'm wezen zeilen, hij is hartstikke leuk !
Hij heeft ook een supermooie zeilboot en ik kan heel erg met hem lachen
En hij is tenminste niet zo kinderachtig als veel jongens van mijn leeftijd![]()
Hockeymeisjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Of zo'n engerd die iedere zaterdag bij de jeugd hockeywedstrijden voor meisjes komt kijken![]()
En hij wil nu serieus zijn vrouw en kinderen verlaten voor een meisje van 17? Of hij is dom, of het is een klootzak... of beidequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik ken 'm van de zeilschool en ben al vaker met 'm wezen zeilen, hij is hartstikke leuk !
En hij is tenminste niet zo kinderachtig als veel jongens van mijn leeftijd![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik deed maar een wilde gok maar blijkelijk had ik de jackpot.
Als hij geen kind heeft, dan is ie best wel slimquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
En hij wil nu serieus zijn vrouw en kinderen verlaten voor een meisje van 17? Of hij is dom, of het is een klootzak... of beide![]()
Gelukkig ben jij ook niet meer kinderachtig met je kut smiley tekens. Laat maar even weten of die je gespeerd heeft of niet, zal ik wel even aangifte doen voor je ouders. Want kan mij niet voorstellen dat deze dit kinky mongolen verhaal goedkeuren.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ja dan zou ik het ook wel wetenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:52 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Als hij geen kind heeft, dan is ie best wel slim![]()
![]()
![]()
Wie zegt dat ie kinderen heeft ? Lekker makkelijk he, gewoon lopen zeikenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
En hij wil nu serieus zijn vrouw en kinderen verlaten voor een meisje van 17? Of hij is dom, of het is een klootzak... of beide![]()
Ah, een rijke kerel dus.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Opmerking onder de gordelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij ook niet meer kinderachtig met je kut smiley tekens. Laat maar even weten of die je gespeerd heeft of niet, zal ik wel even aangifte doen voor je ouders. Want kan mij niet voorstellen dat deze dit kinky mongolen verhaal goedkeuren.
Heeft hij ze nog niet aan je voorgesteld?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Wie zegt dat ie kinderen heeft ? Lekker makkelijk he, gewoon lopen zeiken
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Hij heeft ook een supermooie zeilboot
Straks gaat zoontje met papas prooi vandoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Heeft hij ze nog niet aan je voorgesteld?
Overigens komt dit weer geheel inconsistent over. Dus je bent voor mij een faker totdat het tegendeel bewezenis.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 14:08 schreef PearlsGirl het volgende:
O wat leuk ik ben net op zoek naar een autootje !!!
Ik wacht op de foto's !
Ja, daar gaat zijn enige kans op een jong mokkelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:55 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Straks gaat zoontje met papas prooi vandoor![]()
quote:En hij is tenminste niet zo kinderachtig als veel jongens van mijn leeftijd![]()
Ze is bijna 18, kan ze dan niet opzoek zijn naar een auto?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Overigens komt dit weer geheel inconsistent over. Dus je bent voor mij een faker totdat het tegendeel bewezenis.
Ze is wees, 17.. Waar moet ze dat van betalen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ze is bijna 18, kan ze dan niet opzoek zijn naar een auto?
Jij Sherlock, jij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Overigens komt dit weer geheel inconsistent over. Dus je bent voor mij een faker totdat het tegendeel bewezenis.
Wees? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ze is wees, 17.. Waar moet ze dat van betalen?
Waarom niet ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:57 schreef thefunny het volgende:
Ik kan die kerel wel goed begrijpen. Die heeft wel zin in een groen strak blaadje.
Heeft al die tijd toe zitten kijken hoe zijn vrouw langzaam met de jaren veranderde in een pudding. Hij is meer dan 20 jaar ouder. Wat ga je doen als hij 70 wordt? Dan ben jij nog maar 41. Ook een kereltje pakken van 17?
Van d'r musical rechten, Annie is d'r vast ook rijk van geworden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:58 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Ze is wees, 17.. Waar moet ze dat van betalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |