Dat zinnetje werkt nog steeds?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef PearlsGirl het volgende:
Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik...
Ik meen roosjeroosjenogwa!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
Jezus doe eens normaal allemaal zeg !
Ik vraag gewoon wat advies hoor, ik vraag niet om je mening.... en wat heeft het er nou weer mee te maken dat ik m'n biologische ouders nooit gekend heb !
Jullie zijn zeker allemaal gefrustreerd dat jullie zelf geen vriendin kunnen krijgen ofzo !
Zijn er geen andere meiden die er ervaring mee hebben, of durven jullie het niet toe te geven hier ?
Ik deed maar een wilde gok maar blijkelijk had ik de jackpot.quote:
Die heeft er geen ervaring mee. Droomt er alleen maar van.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef yvonne het volgende:
Ik meen roosjeroosjenogwa!
watvoor "advies" had je hier verwacht te krijgen dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
Ik vraag gewoon wat advies hoor, ik vraag niet om je mening.... en wat heeft het er nou weer mee te maken dat ik m'n biologische ouders nooit gekend heb !
Jullie zijn zeker allemaal gefrustreerd dat jullie zelf geen vriendin kunnen krijgen ofzo !
Zijn er geen andere meiden die er ervaring mee hebben, of durven jullie het niet toe te geven hier ?
Hmm, weet je zeker dat je geen psychische problemen hebt? Dit komt wel een beetje over als een labiele reactie... Ik zou eerst maar eens met een psycholoog/pschiater gaan praten voordat je met oudere mannen in zee gaat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef PearlsGirl het volgende:
Ad infinitum.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je kan hem bij iedere nieuwe generatie weer proberen![]()
tuurlijk johquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:30 schreef Borkydude het volgende:
Tjeh, flink wat jaloerse knaapjes hier die graag in de schoenen van de 46-jarige hadden gestaan.
Of z'n achterkleinzoon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:27 schreef BossFight het volgende:
Misschien kun je na hem zijn zoon ook even plezieren!
Toch vreemd, de relatie tussen 'ik heb nooit mijn biologische vader gekend' en 'ik wil een 47-jarige piemel in me voelen'.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik deed maar een wilde gok maar blijkelijk had ik de jackpot.
Je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
tuurlijk johneuken met een 17-jarige op je 46e is ook niet triest ofzo
![]()
overdrijf niet zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Toch vreemd, de relatie tussen 'ik heb nooit mijn biologische vader gekend' en 'ik wil een 47-jarige piemel in me voelen'.
Voelen waar je vandaan komt, een nieuwe show op de KRO.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Toch vreemd, de relatie tussen 'ik heb nooit mijn biologische vader gekend' en 'ik wil een 47-jarige piemel in me voelen'.
Tjee, alsof mensen van 47 hoogebjaard zijn en achter de geraniums zittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef PearlsGirl het volgende:
Hallo,
Ik was benieuwd of er iemand ervaring heeft in sex met een oudere man.
Ik ben 17, hij is 46 en we voelen ons zeer tot elkaar aangetrokken. Hoewel ik in principe denk dat de sex opzich niet veel anders zal zijn als iemand van mijn eigen leeftijd, maar.. je weet het immers maar nooit.
Het is wel een "jonge" 40-er, dus niet iemand die zijn pijp rookt en de krant leest achter de geraniums.
Je hoort het wel eens dat bij oudere mannen het wat lastiger is om hem "omhoog" te krijgen, maar ik heb geen idee of dat echt aan leeftijd gebonden is. Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik...tja.. kweet niet wat hij van mijn "bedpraktijken" vindt.. misschien is dat wel veel te veel van het goede...
Tips? Ervaringen? Ik hoor het graag!
Gr. Pearly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |