tuurlijk johquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:30 schreef Borkydude het volgende:
Tjeh, flink wat jaloerse knaapjes hier die graag in de schoenen van de 46-jarige hadden gestaan.
Of z'n achterkleinzoon.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:27 schreef BossFight het volgende:
Misschien kun je na hem zijn zoon ook even plezieren!
Toch vreemd, de relatie tussen 'ik heb nooit mijn biologische vader gekend' en 'ik wil een 47-jarige piemel in me voelen'.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik deed maar een wilde gok maar blijkelijk had ik de jackpot.
Je begrijpt best wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
tuurlijk johneuken met een 17-jarige op je 46e is ook niet triest ofzo
![]()
overdrijf niet zoquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Toch vreemd, de relatie tussen 'ik heb nooit mijn biologische vader gekend' en 'ik wil een 47-jarige piemel in me voelen'.
Voelen waar je vandaan komt, een nieuwe show op de KRO.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:33 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Toch vreemd, de relatie tussen 'ik heb nooit mijn biologische vader gekend' en 'ik wil een 47-jarige piemel in me voelen'.
Tjee, alsof mensen van 47 hoogebjaard zijn en achter de geraniums zittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:12 schreef PearlsGirl het volgende:
Hallo,
Ik was benieuwd of er iemand ervaring heeft in sex met een oudere man.
Ik ben 17, hij is 46 en we voelen ons zeer tot elkaar aangetrokken. Hoewel ik in principe denk dat de sex opzich niet veel anders zal zijn als iemand van mijn eigen leeftijd, maar.. je weet het immers maar nooit.
Het is wel een "jonge" 40-er, dus niet iemand die zijn pijp rookt en de krant leest achter de geraniums.
Je hoort het wel eens dat bij oudere mannen het wat lastiger is om hem "omhoog" te krijgen, maar ik heb geen idee of dat echt aan leeftijd gebonden is. Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik...tja.. kweet niet wat hij van mijn "bedpraktijken" vindt.. misschien is dat wel veel te veel van het goede...
Tips? Ervaringen? Ik hoor het graag!
Gr. Pearly
Natuurlijk klopt dat, zo'n kans krijgt die niet dagelijks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:37 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Tjee, alsof mensen van 47 hoogebjaard zijn en achter de geraniums zitten![]()
Als je af en toe de nieuwsberichten moet geloven doen mensen van 70+ zelfs nog aan seks.
Advies: gewoon doen en je komt er allemaal vanzelf achter. Ze zeggen dat oudere mannen vaak wel meer aandacht aan de vrouw (het meisje in dit geval) besteden.... maar ik heb geen idee of deze bewering klopt![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
Meid, laat je niet naaien door zo'n vent! Zoek iemand van je eigen leeftijd. Wat zeg ik? je bent 17! een schop onder je reet verdien je!
Dus... gegarandeerd goede seksquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:38 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Natuurlijk klopt dat, zo'n kans krijgt die niet dagelijks.
Jammer dat je geen geld voor breezers hebt...quote:
Heh nee natuurlijk zitten niet alle mannen van 47 achter de geraniums maar je snapt wat ik bedoelquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:37 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
Tjee, alsof mensen van 47 hoogebjaard zijn en achter de geraniums zitten![]()
Als je af en toe de nieuwsberichten moet geloven doen mensen van 70+ zelfs nog aan seks.
Advies: gewoon doen en je komt er allemaal vanzelf achter. Ze zeggen dat oudere mannen vaak wel meer aandacht aan de vrouw (het meisje in dit geval) besteden.... maar ik heb geen idee of deze bewering klopt![]()
Dan posten wij gewoon linkjes naar deze topic.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:43 schreef Gripper het volgende:
Ik voorzie een janktopic in R&P binnen enkele weken, als hij aangeeft dat ie "toch maar niet" niet bij zn vrouw weg wil "om de kinderen" en dat zij dan gaat janken en dr polsen doorsnijden enzo
zolang je vrouw dr maar niet achterkomt wel, als die dr achterkomt gaat het opeens wel erg veel geld kostenquote:
We hebben je gewaarschuwd!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:43 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Heh nee natuurlijk zitten niet alle mannen van 47 achter de geraniums maar je snapt wat ik bedoel
Ik hoop dat je bewering klopt....ik kom er wel achter denk ik
In de discotheekquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou TS, wel even vertellen hoe je hem hebt leren kennen.
Toch niet je leraar of de vader van je beste vriendin ofzo?
Daar kun je inderdaad op wachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:43 schreef Gripper het volgende:
Ik voorzie een janktopic in R&P binnen enkele weken, als hij aangeeft dat ie "toch maar niet" niet bij zn vrouw weg wil "om de kinderen" en dat zij dan gaat janken en dr polsen doorsnijden enzo
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:44 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou TS, wel even vertellen hoe je hem hebt leren kennen.
Toch niet je leraar of de vader van je beste vriendin ofzo?
als dr zou staan 'Sex met een oudere vrouw' en de TS een zeventienjarig gastje was stond het waarschijnlijk vol met gelukwensenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:47 schreef KonnieKipke het volgende:
Nouja, zoals TS kan lezen is dit niet geheel sociaal geaccepteerd. Maar als jullie er gelukkig mee zijn...
nuja, als zn vrouw dr achterkomt is die zeilboot waarschijnlijk gelijk van haarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
Hij heeft ook een supermooie zeilboot
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:47 schreef KonnieKipke het volgende:
Nouja, zoals TS kan lezen is dit niet geheel sociaal geaccepteerd. Maar als jullie hij er gelukkig mee zijn is...
Of zo'n engerd die iedere zaterdag bij de jeugd hockeywedstrijden voor meisjes komt kijkenquote:
dat bedoel ikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als dr zou staan 'Sex met een oudere vrouw' en de TS een zeventienjarig gastje was stond het waarschijnlijk vol met gelukwensen
*koopt direct een mooie zeilboot*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik ken 'm van de zeilschool en ben al vaker met 'm wezen zeilen, hij is hartstikke leuk !
Hij heeft ook een supermooie zeilboot en ik kan heel erg met hem lachen
En hij is tenminste niet zo kinderachtig als veel jongens van mijn leeftijd![]()
Hockeymeisjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:49 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Of zo'n engerd die iedere zaterdag bij de jeugd hockeywedstrijden voor meisjes komt kijken![]()
En hij wil nu serieus zijn vrouw en kinderen verlaten voor een meisje van 17? Of hij is dom, of het is een klootzak... of beidequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik ken 'm van de zeilschool en ben al vaker met 'm wezen zeilen, hij is hartstikke leuk !
Hij heeft ook een supermooie zeilboot en ik kan heel erg met hem lachen
En hij is tenminste niet zo kinderachtig als veel jongens van mijn leeftijd![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:28 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik deed maar een wilde gok maar blijkelijk had ik de jackpot.
Als hij geen kind heeft, dan is ie best wel slimquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:51 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
En hij wil nu serieus zijn vrouw en kinderen verlaten voor een meisje van 17? Of hij is dom, of het is een klootzak... of beide![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |