Moraal van het verhaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef Paracelsus het volgende:
Ik wilde me er eigenlijk niet mee bemoeien, maar laat ik (als man van 38) er toch even iets van zeggen.
In de eerste plaats heeft ie soweiso geluk dat je 17 en bent en geen 16 want anders kon hij de bak indraaien voor pedosexualiteit. Maar goed, dat is nu dis niet het geval want je bent 17. Misscjien is het lekkjer voor de sex nu even want verwacht niet dat je voor de lange termijn een relatie kunt opbouwen met iemand van die leeftijd. Als je dat in je achterhoofd houdt en je wil het toch doen, tja dan is dat besluit aan jezelf.
Je zegt: "Ik ben 17, hij is 46 en we voelen ons zeer tot elkaar aangetrokken.". Dat hij zich tot jou aangetrokken voelt vind ik niet zo vreemd, want bijna alle mannen voelen zich wel aangetrokken tot een leuke jonge meid van jouw leeftijd. Maar daar ook echt iets aan doen, daar echt aan toegeven, dat is vers twee.
IK moet er zelf niet aan denken dat een van mijn dochters als ze 17 is iets zou beginnen met een vent van bijna 50. Mocht mij dat ter ore komen dan zal mijn reactie naar hem toe niet echt heel vrolijk zijn, dan zeg dat ie toch eerst even na moet denken wat ie doet. Terwijl ik dat type realiseer ik me dat als mijn oudste dochter 17 is, ik dan net zo oud ben als hij nu is. Kan ik me weinig bij voorstellen eigenlijk. Ik weet niet of hij kinderen heeft, maar als ie ze wel heeft zijn ze ongeveer van jouw leeftijd.
"Daarbij..... hij gaat binnenkort scheiden zegt ie, dus hij heeft al een tijd geen seks meer met z'n vrouw denk ik". Ik ken zijn situatie niet, en kan er dus niet over oordelen. Maar laat ik het zo zeggen: je zou niet de eerste zijn die in een leugentje van dat soort trapt. Zou het dus niet zo maar even heel makkelijk geloven en even nagaan hoe de vork in de steel zit.
Om het even heel plat tezeggen: als het je lekker lijkt om met hem te neuken, dan kun je overwegen het te doen, maar stel je dan niet veel voor over een hele steady relatie voor de toekomst. En dan vind ik dat we ons wel kunnen afvragen of het nou moreel gezien nou zo verstandig is dat ie doet wat ie doet.
nope, had ze 15 moeten zijn, strafbaar is enkel ontucht met minderjarigen ónder de 16 jaar zonder toestemming van de ouders/voogd...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:05 schreef Paracelsus het volgende:
In de eerste plaats heeft ie soweiso geluk dat je 17 en bent en geen 16 want anders kon hij de bak indraaien voor pedosexualiteit.
Wat hij zegt! TS: 46 is echt te oud. T/m 30, dat kan nog net als je 17 bent. Mijn PM staat overigens aan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:02 schreef ugghh het volgende:
zijn er nog jonge dames die geen moeite hebben met een man type van 30?
*ziet kansen*
Den Hooge Mast!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:09 schreef Sjakie01 het volgende:
Dit topic is echt ge-ni-aal.![]()
Je laten ballen door een bijna Abraham als 17 jarige omdat deze stoere man een zeilboot heeft en aardig is. Hoe verschrikkelijk kortzichtig kun je zijn. Heb het er eens met je vader over. Kijken wat deze beste man er van vindt. Ik denk dat hij de zeilschool niet betaald om zijn 17 jarige dochter te laten versieren door iemand van zijn leeftijd. Hoe heet de zeilschool eigenlijk? Zeilschool het Odoltje?
Sailgirlquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef sailgirl het volgende:
ff serieus: 47 heeft nadelen , zeker conditioneel gezien. de vraag is sport hij regelmatig? (zeilen is geen sport btw hardlopen enzo wel) dan heb je kans dat je er weinig van merkt alleen zal hij niet zo vaak kunnen. de huid van een 47 jarige kan redelijk goed blijven mits hij niet rookt of te dik is geweest. de huid wordt wat slapper en weker en een groot deel van zijn schouders en buik zullen minder spier hebben dan je gewend bent. btw te dik heeft ook zijn weerslag. andere vraag die je rond die leeftijd moet gaan stellen is heeft hij hartkwalen , diabeet of gewrichtsproblemen ?
verder vraag is: hij had geen kids want die zijn dan ongeveer jouw leeftijd en das raar.
voordelen: de relatie is tijdelijk en hij heeft geld; iig tot hij gaat scheiden.
btw hebben je ouders daar een boot ? want die gaan er achterkomen en jij gaat dus onderwerp worden van het gesprek op die zeilclub.
Ja, zn conditie is idd het grootste probleem in deze relatiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef sailgirl het volgende:
ff serieus: 47 heeft nadelen , zeker conditioneel gezien. de vraag is sport hij regelmatig? (zeilen is geen sport btw hardlopen enzo wel) dan heb je kans dat je er weinig van merkt alleen zal hij niet zo vaak kunnen. de huid van een 47 jarige kan redelijk goed blijven mits hij niet rookt of te dik is geweest. de huid wordt wat slapper en weker en een groot deel van zijn schouders en buik zullen minder spier hebben dan je gewend bent. btw te dik heeft ook zijn weerslag. andere vraag die je rond die leeftijd moet gaan stellen is heeft hij hartkwalen , diabeet of gewrichtsproblemen ?
verder vraag is: hij had geen kids want die zijn dan ongeveer jouw leeftijd en das raar.
voordelen: de relatie is tijdelijk en hij heeft geld; iig tot hij gaat scheiden.
btw hebben je ouders daar een boot ? want die gaan er achterkomen en jij gaat dus onderwerp worden van het gesprek op die zeilclub.
Haha, moest ik ook even aan denken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:13 schreef Sjakie01 het volgende:
Ik heb de zeilboot instructeur gevonden...
http://captainstabbin.com/main.htm?id=des
![]()
![]()
Niet strafbaar. Vanaf 16 is het legaal, al ben je 120...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:18 schreef thaduck het volgende:
Bedenk wel dat hij strafbaar is.. Als zijn vrouw kwaad wil is hij de lul...
Ja hij is wel heel sportief, hij loopt marathons en zeilt dus veel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef sailgirl het volgende:
nope, maar ik ken de scene ....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:15 schreef Gripper het volgende:
[..]
Sailgirl
Jij bent er ook zo een waar al de halve zeilclub overheen is geweest?![]()
Ruud!!!! Ja, die heeft inderdaad wat probleempjes met z'n vrouw... Die is er achter gekomen dat hij al vaker vreemd is gegaan... Valt me nog mee dat ze van hem niet een tweede Bobbit gemaakt heeft...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Ik ken 'm van de zeilschool en ben al vaker met 'm wezen zeilen, hij is hartstikke leuk !
Hij heeft ook een supermooie zeilboot en ik kan heel erg met hem lachen
En hij is tenminste niet zo kinderachtig als veel jongens van mijn leeftijd![]()
Waarom zou een 17 jarig gastje het met een MILF willen doenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:48 schreef RM-rf het volgende:
[..]
als dr zou staan 'Sex met een oudere vrouw' en de TS een zeventienjarig gastje was stond het waarschijnlijk vol met gelukwensen
Is de zeilclub dan gewoon een odrinaire gangbang/orgie/parenclub dan?quote:
Ik vind niet dat iemand als jij zeilles moet geven aan kinderen. Iemand als jij zou zelfs niet in de buurt van kinderen mogen komen imho. Als jij het normaal vindt dat jij genomen wordt door een kerel die 30 jaar ouder is dan jij dan zul je het ook normaal vinden om het met kinderen van 6 te doen. Laat je helpen door een prof.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Ja hij is wel heel sportief, hij loopt marathons en zeilt dus veel.
Hij ziet er ook heel goed uit voor dat ie zo oud is, best gespierd enzo
Volgens mij heeft ie geen kinderen en ik weet ook nog niet of ik wel een langere relatie met 'm zou willen maar we hebben nu gewoon veel lol en we voelen ons wel erg tot elkaar aangetrokken dus... ik denk dat sex toch wel gaat gebeuren binnenkort..
Ik heb dus geen ouders meer, dat maakt allemaal niks meer uit, ik geef zelf in de zomer daar zeilles aan kinderen en ik mag dus soms gewoon een boot lenen als ik zin heb.
En ik heb steeds vaker zin de laatste tijd
dat is voor die midlifecrisis mannetjes natuurlijk ook lullig, zolang ze een groot huis hebben, een zeilboot en veel praat vallen die meiden makkelijk voor hen, gaan ze werkelijk over tot scheiden zitten ze al snel opeens in een eenkamerappartementje ergens driehoog achter zonder enige inrichting, behalve wat lege pizzadozen in een hoek, en dan zie je snel genoeg dat die meiden ook geen zin hebben langs te komen bij die best wel zielig en eenzaam werkende oude vent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:11 schreef sailgirl het volgende:
... de relatie is tijdelijk en hij heeft geld; iig tot hij gaat scheiden.
ik weet niet of je engels kunt lezen, maar mocht dat zo zijn, moet je eens de vertaling van MILF opzoeken ...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:20 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Waarom zou een 17 jarig gastje het met een MILF willen doen
je beseft wel dat als moeder de vrouw gaat blehren : hij de boot heeft en jij de zomerkracht bent he ?!! jij bent dan dus je naam kwijt en de ouders gaan de kids weghouden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef PearlsGirl het volgende:
[..]
Ja hij is wel heel sportief, hij loopt marathons en zeilt dus veel.
Hij ziet er ook heel goed uit voor dat ie zo oud is, best gespierd enzo
Volgens mij heeft ie geen kinderen en ik weet ook nog niet of ik wel een langere relatie met 'm zou willen maar we hebben nu gewoon veel lol en we voelen ons wel erg tot elkaar aangetrokken dus... ik denk dat sex toch wel gaat gebeuren binnenkort..
Ik heb dus geen ouders meer, dat maakt allemaal niks meer uit, ik geef zelf in de zomer daar zeilles aan kinderen en ik mag dus soms gewoon een boot lenen als ik zin heb.
En ik heb steeds vaker zin de laatste tijd
Wacht maar tot jij 46 bent...quote:
Dit is echt een redenatie van niks.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik vind niet dat iemand als jij zeilles moet geven aan kinderen. Iemand als jij zou zelfs niet in de buurt van kinderen mogen komen imho. Als jij het normaal vindt dat jij genomen wordt door een kerel die 30 jaar ouder is dan jij dan zul je het ook normaal vinden om het met kinderen van 6 te doen. Laat je helpen door een prof.
Ik ben 25 en zelfs ik zou het niet met een 17-jarige doen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:20 schreef JamesBrownie het volgende:
Er zijn ook jongere mannen die volwassener zijn dan je leeftijdsgenoten.
Jij bent 17, zoek iemand van 25!
Misschien vindt TS een langdurige serieuze relatie ook niet nodig...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef nummer_zoveel het volgende:
Misschien ziet ie in jou een leuk neukertje, maar een serieuze relatie zal er niet inzitten.
Want?quote:Eigenlijk is het gewoon een vies kereltje (denk ik).
8?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben 25 en zelfs ik zou het niet met een 17-jarige doen.
Je leeftijd delen door 2 plus 8 enzo.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben 25 en zelfs ik zou het niet met een 17-jarige doen.
Je leeftijd delen door 2 plus 8 enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |