Ow so, die moet je gewoon negeren of opzij douwen terwijl je 2x zoveel gewicht in je handen hebt dan zij wegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:14 schreef Baffer het volgende:
Voor alle duidelijkheid:
DIT is het type "gast" waar we het over hebben:
[afbeelding]
Een betere "ik" maken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:16 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat is een gym? Dat heet toch sportschool in het Nederlands? En wat doe jij daar?
Nee het moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow so, die moet je gewoon negeren of opzij douwen terwijl je 2x zoveel gewicht in je handen hebt dan zij wegen.![]()
Da's toch precies hetzelfde als die heren doen waar jij het over hebt? Enige verschil is dat jij een t-shirt aantrekt?quote:
Nou nou, nu klink je een beetje jaloers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef Baffer het volgende:
[..]
Nee het moet wel leuk blijven.
Overgieten met benzine en dan aansteken is dat misschien iets?
Zoals je kunt lezen in de OP staan zij ook jaren te kijken naar zichzelf in de spiegel, ze paraderen als een koning de de zaal, en ze kijken alsof ze een ernstige constipatie hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Da's toch precies hetzelfde als die heren doen waar jij het over hebt? Enige verschil is dat jij een t-shirt aantrekt?
Kijk nog eens naar die foto.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou nou, nu klink je een beetje jaloers.
Waarop dan, dr freud?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef Sjwerver het volgende:
je bent gewoon jaloers, gewoon keihard trainen, maakt geen fuck uit wat je aan hebt
Sla ze dan gelijk in elkaar joh snakey en kijk in de spiegel hoe goed je wel niet bent !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow so, die moet je gewoon negeren of opzij douwen terwijl je 2x zoveel gewicht in je handen hebt dan zij wegen.![]()
Ik heb ze nog niet gespot, blijkbaar niet genoeg zon gehad en waarschijnlijk alleen maar onder de zonnebank gelegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:01 schreef Adelante het volgende:
ah, de BBB boys, die zijn na de vakantie allemaal weer weg hoor/.
Buikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:01 schreef Adelante het volgende:
ah, de BBB boys, die zijn na de vakantie allemaal weer weg hoor/.
toch 1 van de 3 goed...quote:
Wat een druppies.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:14 schreef Baffer het volgende:
Voor alle duidelijkheid:
[afbeelding]
Hahaha.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:57 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb altijd veel lol met zulke gasten want ik ben een klein vrouwtje en dan ga ik heel koeltjes naast ze curlen met hetzelfde of een zwaarder gewicht dan zij aankunnen.
Zijn ze snel weg...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:00 schreef MrManiak het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen spieren hebt die een tanktop accentueert
Klopt. Wij hebben er een keer een gehad die blijkbaar zijn vriendinnetje mee had genomen of zo en een beetje indruk probeerde te maken. Dus hij probeert iets van 50 kilo op te tillen, maar laat dat ding vervolgens uit zijn handen vallen precies op zijn tenen. Kon dus meteen afgevoerd worden naar de dokterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:27 schreef Pascal86 het volgende:
Haha, hier ook zo...
Heb je vooral van die marokaantjes die dan 20 kilo gaan tillen en dan die spille armpjes helemaal inspannen en keihard forceren![]()
![]()
en dan na 6 keer al gaan kijken of er al iets groeit
![]()
Die meisjes die ze meestal meenemen zijn ook niet zoveel soeps, die blikken van hun waar niets achter zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt. Wij hebben er een keer een gehad die blijkbaar zijn vriendinnetje mee had genomen of zo en een beetje indruk probeerde te maken. Dus hij probeert iets van 50 kilo op te tillen, maar laat dat ding vervolgens uit zijn handen vallen precies op zijn tenen. Kon dus meteen afgevoerd worden naar de dokter![]()
Als beveiliger gebruikenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:08 schreef Baffer het volgende:
U kent ze wel, die figuren van 78kg en 1.90, die hun biceps en abs continu flexen in de spiegel van de gym.
Uiteraard met de gebruikelijke tanktop, "toughguy" gezichtsuitdrukking, en de beroemde "duckwalk" erbij.
wat moeten we doen met dit soort figuren?
Discuss.
Helemaal mee eens. Het gaat er niet om het zo hard en snel mogelijk te doen, daar bereik je geen bal mee. Die grietjes die met die mannetjes meekomen zijn vaak net zulke leeghoofden. Alleen maar op uiterlijk gericht en absoluut geen spoor van intelligentie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:38 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Die meisjes die ze meestal meenemen zijn ook niet zoveel soeps, die blikken van hun waar niets achter zit.
Gaan ze buik oefeningen doen op zo'n aparaat, ook gewoon keihard op en neer, en maar denken dat ze keihard trainen en resultaat boeken![]()
Fitness is een concentratie sport geen uitsloverij![]()
Misschienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:49 schreef Baffer het volgende:
Beveiliger?
Van wat?
De EO jongerendag?
daar stopte ik met lezen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:08 schreef thewhiteguy het volgende:
Die op de eo-jongerendag ..., me broer is daar ...
die gappies snappen ook niet dat ze heel hun lichaam moeten train ipv alleen armen, borst.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:52 schreef Handschoen het volgende:
Ze lopen altijd ook meteen naar:
óf het bankdrukken
óf preacher/hammercurlenen dat elke keer...
en Legpress (en alle andere zooi voor je benen) is een "vrouwenapparaat"quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:26 schreef Sok41 het volgende:
[..]
die gappies snappen ook niet dat ze heel hun lichaam moeten train ipv alleen armen, borst.
Ik doe met legpress 195 kilo, ik zie zo'n marokaantje van 60 kilo al voor me, die krijgt nog geen 80 kilo van de grondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef Handschoen het volgende:
[..]
en Legpress (en alle andere zooi voor je benen) is een "vrouwenapparaat"
Waar wordt beweerd van wel?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:37 schreef Baffer het volgende:
legpress is geen goede indicatie voor kracht.
Ik legpress 80 kilo, maar ik ben dan ook nog maar net begonnen. En een vrouwenapparaat of niet, ik vind het een geweldig oefening.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:15 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik doe met legpress 195 kilo, ik zie zo'n marokaantje van 60 kilo al voor me, die krijgt nog geen 80 kilo van de grond![]()
Ik bedoel er dus mee, ik hoor ook hier vaak van ''vrouwen aparaat'' alle 3 de oefeningen die ik doe.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:03 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik legpress 80 kilo, maar ik ben dan ook nog maar net begonnen. En een vrouwenapparaat of niet, ik vind het een geweldig oefening.
Nergens mijn beste, calm down.quote:
My thoughts exactly. Ik train mijn hele lichaam, niet alleen dat kleine stukje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:36 schreef Spacehamster het volgende:
Legpress is beter voor de ego dan squat.
Ik druk 140 kilo op de legpress en maar 50 kilo in het squatrack.
Maarja...op de lange duur is een sterke rug, buikspieren en bovenbenen beter voor het ego dan alleen maar sterke bovenbenen
Neuh, ik ben bang dat 1 bovenarm van MrJ ongeveer de borstomtrek van zo'n knaapje is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:28 schreef Baffer het volgende:
Bedoel je te zeggen dat MrJ precies het type gast is waar we het in de openingspost over hebben?
m'n spiegel?! wat doe je??quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:45 schreef bijdehand het volgende:
Die mensen fappen zichzelf voor de spiegel!!
zoiets jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Neuh, ik ben bang dat 1 bovenarm van MrJ ongeveer de borstomtrek van zo'n knaapje is.![]()
Wat heeft zwaar zijn te maken met vet zijn en geen sprintje kunnen trekken?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:58 schreef Samson het volgende:
Waarom staat precies die gewicht lengte verhouding in de OPWat wil je daarmee aangeven? Dat dat licht is? Ik kan me eerlijk gezegd meer ergeren aan die vette Dries Roelvinktypes die denken dat ze gezond bezig zijn door maar te bunkeren en zwaar te trainen maar nog geen sprintje kunnen trekken
![]()
Lees (!!!) mijn reactie. Ik heb het niet over zwaar zijn, maar zwaar trainen en over vet zijn. Wat ik daarnee wil zeggen is dat je in sportscholen struikelt over types die bunkeren wat ze willen, omdat ze toch trainen en uiteindelijk van die te vette (spier)bundels worden die nog geen sprintje kunnen trekken. Van die types die 5 minuten cardio doen en denken dat dat alle beweging is die ze qua sport nodig hebben en zich verder enkel op spierontwikkeling focussen. Moet iedereen zelf weten, maar echt fit wordt je daar niet van, enkel veelal wel gespierd, maar te vet en zonder enige conditie. Maar ja, iedereen moet doen wat ie zelf wil natuurlijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:17 schreef Baffer het volgende:
[..]
Wat heeft zwaar zijn te maken met vet zijn en geen sprintje kunnen trekken?
Ik ben dik, doe nooit cardio, bunker voor mn leven en train zwaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:32 schreef Samson het volgende:
[..]
Lees (!!!) mijn reactie. Ik heb het niet over zwaar zijn, maar zwaar trainen en over vet zijn. Wat ik daarnee wil zeggen is dat je in sportscholen struikelt over types die bunkeren wat ze willen, omdat ze toch trainen en uiteindelijk van die te vette (spier)bundels worden die nog geen sprintje kunnen trekken. Van die types die 5 minuten cardio doen en denken dat dat alle beweging is die ze qua sport nodig hebben en zich verder enkel op spierontwikkeling focussen. Moet iedereen zelf weten, maar echt fit wordt je daar niet van, enkel veelal wel gespierd, maar te vet en zonder enige conditie. Maar ja, iedereen moet doen wat ie zelf wil natuurlijk![]()
Ik doe naast leggpress ook nog legcurl pull+pressquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:12 schreef Spacehamster het volgende:
Soms train ik beide dingen.
Als ik een ingezakte bui heb ga ik ff legpressen en checken of de 150 inmiddels eens lukt.
De motivatie moet ook af en toe getrained worden.
Maar meestal is het natuurlijk squatten.
Ja, kom maar opquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef Baffer het volgende:
[..]
Ik ben dik, doe nooit cardio, bunker voor mn leven en train zwaar.
Sprintje trekken?
Dat is het ook...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:46 schreef Handschoen het volgende:
[..]
en Legpress (en alle andere zooi voor je benen) is een "vrouwenapparaat"
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik doe naast leggpress ook nog legcurl pull+press
Ik doe tijdens 1 training sessie trouwens het gehele lichaam (om de dag train ik) meestal 2.5 uur
Vertel eens wat daar zo "quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:45 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Je hele lichaam trainen tijdens 1 trainingssessie...
Dat is toch uber slecht voor de spieren of heb ik het misquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:45 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
---
ontopic
Van die mensen die een zaal binnenkomen en dan allerlei spiergroepen door elkaar heen trainen en uiteindelijk iedereen beweren dat ze nooit spierpijn hebben. Eigenlijk alleen omdat ze nog nooit 1 spiergroep goed hebben getrained.
Ik doe het net zo....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik doe tijdens 1 training sessie trouwens het gehele lichaam (om de dag train ik) meestal 2.5 uur
Heb je uberhaupt wel eens sportschool van binnen gezien ? Ik werk onder volledige begeleiding van een sportleraar, dus ik neem aan dat die man weet wat goed voor me is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:45 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
---
ontopic
Van die mensen die een zaal binnenkomen en dan allerlei spiergroepen door elkaar heen trainen en uiteindelijk iedereen beweren dat ze nooit spierpijn hebben. Eigenlijk alleen omdat ze nog nooit 1 spiergroep goed hebben getrained.
Ik denk dat ie meer oog heeft voor de hete blondines dan voor jou. Ik ken die sportleraren maar al te goed.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt wel eens sportschool van binnen gezien ? Ik werk onder volledige begeleiding van een sportleraar, dus ik neem aan dat die man weet wat goed voor me is.
Aha, zo te zien ben je aardig goed geinformeerd over de verschillende trainingsmethoden die er zijn. [/sarcasm]quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:08 schreef LordofWar86 het volgende:
Het is niet 'slecht' voor je spieren. Je concentreert je juist op 1 grote spiergroep naar keuze (borst/bovenbenen/rug) en stemt de oefeningen tijdens je trainingssessie daarop af. Je kunt dan 5 of 6 verschillende oefeningen voor die spiergroep doen. Als je dan bij elke oefening 5 of 6 sets kiest met elke set tussen de 6 - 10 reps dan ben je meer dan 1 uur bezig. Als je dan nog pit / tijdoverhebt kun je voor een kleinere spiergroep kiezen (dus bij borst is dat je triceps, bij je rug je biceps en bij je bovenbenen je kuiten) . Na je rustperiode (1 / 2 dagen?) kies je dan de volgende spiergroep...
Met squats, deadlifts, barbell rows, presses etc. Desnoods aangevuld met iso als je het gevoel hebt dat je dingen "overslaat" (oh brother).quote:hoe je je hele lichaam binnen 1-2 uur goed kunt trainen (dus tot het punt van total exhaustion van de spiergroep) is voor mij een raadsel.
Ja als je op iedere set brutaal tot failure gaat zal dat best ja. Monster "slimme" manier van trainen.quote:En dat dan nog elke dag.Als ik op de beschreven manier bijvoorbeeld mijn borst heb getrained heb ik daar de komende 2/3 dagen nog spierpijn dus kan / mag ik het ook niet trainen.
Inderdaad. Jij ook?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:21 schreef Baffer het volgende:
[..]
Aha, zo te zien ben je aardig goed geinformeerd over de verschillende trainingsmethoden die er zijn. [/sarcasm]
quote:[..]
Met squats, deadlifts, barbell rows, presses etc. Desnoods aangevuld met iso als je het gevoel hebt dat je dingen "overslaat" (oh brother).
Is er een andere, echte, manier van trainen dan?quote:[..]
Ja als je op iedere set brutaal tot failure gaat zal dat best ja. Monster "slimme" manier van trainen.
Groot genoeg om niet mijn gal op het internet te spuwen als een mietje maar naar die figuren toe te stappen als ze me zodanig ergeren.quote:Wat zijn je stats als ik vragen mag?
Sinds wanneer is spierpijn een vereiste voor spiergroei. Ik heb echt NOOIT spierpijn en train meestal 2 oefeningen per grote spiergroep en 1 oefening voor de kleine spiergroepen en ik gok zo dat ik sterker ben dan 99% in dit topicquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:08 schreef LordofWar86 het volgende:
hoe je je hele lichaam binnen 1-2 uur goed kunt trainen (dus tot het punt van total exhaustion van de spiergroep) is voor mij een raadsel. En dat dan nog elke dag.Als ik op de beschreven manier bijvoorbeeld mijn borst heb getrained heb ik daar de komende 2/3 dagen nog spierpijn dus kan / mag ik het ook niet trainen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Sinds wanneer is spierpijn een vereiste voor spiergroei. Ik heb echt NOOIT spierpijn en train meestal 2 oefeningen per grote spiergroep en 1 oefening voor de kleine spiergroepen en ik gok zo dat ik sterker ben dan 99% in dit topic![]()
quote:Veel discussies zijn er op het gebied van spierpijn, maar één ding is zeker, de spierpijn is een goede indicator.
http://www.bodybuilding.nl/spieren/spierpijn_groei.htmquote:Heb je na het trainen van een spier de dagen erna weinig of geen spierpijn probeer dan de volgende keer dat je de spiergroep gaat trainen meer gewicht te gebruiken.
No pain, no gain. Zo is het en zo blijft het. Je moet eerst iets afbreken om het op te kunnen bouwen. Dus als je geen spierpijn hebt blijf je hangen en zou je een tandje verder moeten gaan. Of je hebt je doel al bereikt en wil gewoon vasthouden wat je hebt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Sinds wanneer is spierpijn een vereiste voor spiergroei. Ik heb echt NOOIT spierpijn en train meestal 2 oefeningen per grote spiergroep en 1 oefening voor de kleine spiergroepen en ik gok zo dat ik sterker ben dan 99% in dit topic![]()
Als jij goed op jouw methode gaat zo ik zo doorgaan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:37 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij ook?
[..]
Al die oefeningen kun je ook op je max. uitvoeren tijdens 1 trainingsessie, achter elkaar. [/sarcasm]
[..]
Is er een andere, echte, manier van trainen dan?
[..]
Groot genoeg om niet mijn gal op het internet te spuwen als een mietje maar naar die figuren toe te stappen als ze me zodanig ergeren.
Thanx voor de tips en de sitequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:58 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
[..]
[..]
http://www.bodybuilding.nl/spieren/spierpijn_groei.htm
Klootzak je ownt me op bench. Netjes.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:04 schreef McGilles het volgende:
Ik heb mijn bankdruk in iets meer dan 1 jaar tijd van 90 naar 150kg gekregen en heb nooit spierpijn. Dus het is zeker geen vereiste
Totale onzin!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:03 schreef Samson het volgende:
[..]
No pain, no gain. Zo is het en zo blijft het. Je moet eerst iets afbreken om het op te kunnen bouwen. Dus als je geen spierpijn hebt blijf je hangen en zou je een tandje verder moeten gaan. Of je hebt je doel al bereikt en wil gewoon vasthouden wat je hebt.
Ieder lichaam is anders en reageert anders. Kijk maar eens naar exceem enz.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Totale onzin!
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Mijn bankdruk is nu 150kg en zonder blessures zou ik rond de 240kg deadliften en zo'n 210kg squatten. Ik zie zo veel mensen trainen tot failure die totaal niet vooruitgaan en dagen lang met spierpijn rondlopen!
Als je tot failure traint heb je wel wat meer rust nodig dan normaal, zo'n 4-5 dagen totdat je volledig herstelt bent, totaal onnuttig dus en zeer overbodig en zonde van je tijd. Dit is een feit. Mensen bereiken over het algemeen meer met niet tot failure trainen, trust me.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:11 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ieder lichaam is anders en reageert anders. Kijk maar eens naar exceem enz.
Ach naar mij moet je eigenlijk niet luisterenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:14 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als je tot failure traint heb je wel wat meer rust nodig dan normaal, zo'n 4-5 dagen totdat je volledig herstelt bent, totaal onnuttig dus en zeer overbodig en zonde van je tijd. Dit is een feit. Mensen bereiken over het algemeen meer met niet tot failure trainen, trust me.
Deze site http://www.fitnessnet.nl/(...)uw-krachtopbouw.html is veel beter. Het heeft me echt op weg geholpen paar jaar geleden. Dus nogmaals... http://www.fitnessnet.nlquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:05 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Thanx voor de tips en de sitega zo door.
Ik heb thuis een roei apparaat , een paar knijpveren en een stang met een veer erin.
Ik ben nu aan het kijken waar ik goede halters vandaan kan halen![]()
Netjes, die 150 kg. Wat betreft spierpijn, alle studies spreken je tegen, misschien merk je zelf niet dat je spierpijn hebt.quote:Ik heb mijn bankdruk in iets meer dan 1 jaar tijd van 90 naar 150kg gekregen en heb nooit spierpijn. Dus het is zeker geen vereiste
Het lijkt me juist dat je minder vooruitgang boekt omdat je je lichaam niet geneog belast.quote:Als je tot failure traint heb je wel wat meer rust nodig dan normaal, zo'n 4-5 dagen totdat je volledig herstelt bent, totaal onnuttig dus en zeer overbodig en zonde van je tijd. Dit is een feit. Mensen bereiken over het algemeen meer met niet tot failure trainen, trust me.
Of je bijt je door de pijn door. Maar dat is niet goed voor je lichaamquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:19 schreef Baffer het volgende:
McGilles slaat de spijker op zijn kop, tot failure gaan zorgt ervoor dat je herstel veel langer duurt.
Je kunt een beweging dus beter meerdere keren per week trainen(niet tot failure) omdat je dan veel meer lifts haalt per week, je motorpatronen worden vaker geoefend, meer gewicht op de bar, meer hypertrophy.
Daarom 1 dag rust.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:52 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Dat is toch uber slecht voor de spieren of heb ik het mis![]()
Mij is echter vertelt dat je je spieren rustig moet opbouwen![]()
Ja, ik weet dat ik jong benquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:20 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Je lijkt mij nog aan de jonge kant om te gaan fitnessen, hoewel push-ups en halters je een goede basis voor later zouden kunnen geven.
[..]
Post die onderzoeken maar eens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:20 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Deze site http://www.fitnessnet.nl/(...)uw-krachtopbouw.html is veel beter. Het heeft me echt op weg geholpen paar jaar geleden. Dus nogmaals... http://www.fitnessnet.nl
Je lijkt mij nog aan de jonge kant om te gaan fitnessen, hoewel push-ups en halters je een goede basis voor later zouden kunnen geven.
[..]
Netjes, die 150 kg. Wat betreft spierpijn, alle studies spreken je tegen, misschien merk je zelf niet dat je spierpijn hebt.![]()
[..]
Het lijkt me juist dat je minder vooruitgang boekt omdat je je lichaam niet geneog belast.
Maandag: borst/rugquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:22 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Daarom 1 dag rust.
ik begin met benen, daarna buik borst en dan armen/rug/schouders
Ik ken een jongen die bij mij in de klas heeft gezeten,quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:26 schreef Baffer het volgende:
[..]
Post die onderzoeken maar eens.
Dat iemand "te jong" is om te trainen is trouwens een mythe.
Gefeliciteerd, dat is erg knap. Dan werkt het menselijk lichaam bij jou gewoon anders.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:10 schreef McGilles het volgende:
[..]
Totale onzin!
Je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. Mijn bankdruk is nu 150kg en zonder blessures zou ik rond de 240kg deadliften en zo'n 210kg squatten. Ik zie zo veel mensen trainen tot failure die totaal niet vooruitgaan en dagen lang met spierpijn rondlopen!
De training doe ik samen met een vriend die de zelfde training deed bij een instituut.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:08 schreef LordofWar86 het volgende:
Het is niet 'slecht' voor je spieren. Je concentreert je juist op 1 grote spiergroep naar keuze (borst/bovenbenen/rug) en stemt de oefeningen tijdens je trainingssessie daarop af. Je kunt dan 5 of 6 verschillende oefeningen voor die spiergroep doen. Als je dan bij elke oefening 5 of 6 sets kiest met elke set tussen de 6 - 10 reps dan ben je meer dan 1 uur bezig. Als je dan nog pit / tijdoverhebt kun je voor een kleinere spiergroep kiezen (dus bij borst is dat je triceps, bij je rug je biceps en bij je bovenbenen je kuiten) . Na je rustperiode (1 / 2 dagen?) kies je dan de volgende spiergroep...
hoe je je hele lichaam binnen 1-2 uur goed kunt trainen (dus tot het punt van total exhaustion van de spiergroep) is voor mij een raadsel. En dat dan nog elke dag.Als ik op de beschreven manier bijvoorbeeld mijn borst heb getrained heb ik daar de komende 2/3 dagen nog spierpijn dus kan / mag ik het ook niet trainen.
Ik heb gegoogled en ik wilde allemaal artiekels posten van BB sites die mijn bewering ondersteunen. Maar eerlijk is eerlijk, er zijn evenveel artikels die mij tegenspreken en jouw beweringen ondersteunen. Het zal dus wel persoonlijk zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:26 schreef Baffer het volgende:
[..]
Post die onderzoeken maar eens.
Dat iemand "te jong" is om te trainen is trouwens een mythe.
Even mijzelf quoten:quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:58 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Ik heb gegoogled en ik wilde allemaal artiekels posten van BB sites die mijn bewering ondersteunen. Maar eerlijk is eerlijk, er zijn evenveel artikels die mij tegenspreken en jouw beweringen ondersteunen. Het zal dus wel persoonlijk zijn.
PS: Wat te jong om te trainen betreft heb je ook gelijk.
--
voor de geïnteresseerden google maar eens op 'sore muscle' 'necessary' ... er zijn veel meer amerikaanse onderzoeken dan nederlandse.
15 is een mooie leeftijd om te beginnen met krachtsport vind ik zelf. 80kg is toch niet zo speciaal? Ik weeg zelf zo rond de 100kg momenteel maar vind dat ook nog niet echt veel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:03 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Even mijzelf quoten:
Ik ken een jongen die bij mij in de klas heeft gezeten,
Die gast had een lichaam gek niet normaal . Ik ben geen homo btw.
Hij weegde 80 kilo en hij was iets van 15 jaar oud
Mensen van 15 jaar oud wegen zo rond de 60 kiloquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
15 is een mooie leeftijd om te beginnen met krachtsport vind ik zelf. 80kg is toch niet zo speciaal? Ik weeg zelf zo rond de 100kg momenteel maar vind dat ook nog niet echt veel.
hangt ervan af natuurlijk, als je 1,50m bent is dat natuurlijk best zwaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:09 schreef McGilles het volgende:
[..]
15 is een mooie leeftijd om te beginnen met krachtsport vind ik zelf. 80kg is toch niet zo speciaal? Ik weeg zelf zo rond de 100kg momenteel maar vind dat ook nog niet echt veel.
Nee hoor, ik stoor mij er niet heel erg (meer) aan. Op zich heb je weinig overlast van die jongens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:42 schreef kikoooooo het volgende:
Het is nu alleen nog wachten totdat mr j. zijn mening komt geven in dit topic
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
loze opmerking,, alles doe je zo'n beetje voor jezelf,, dus als jij eet, en iemand zit te boeren en in ze neus te peuteren stoor je je daar niet aan? nahh ik wel,, bij ons loopt zo'n homo rond, echt ik zweer het na ieder setje kijkt ie 20x op ze mobiel en staat ie zichzelf te checken in de spiegel,, en het is niet dat ik de hele tijd naar em kijk, het valt gewoon op, soms moet ik erom lachen maar na een tijdje bereik ik een punt dat ik hem het liefste helemaal in elkaar ramquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:51 schreef Devlinsect het volgende:
In de fitnesszaal/ gym/ krachthonk, train je voor jezelf. Immers is het een individuele sport.
Wanneer je je stoort aan andere mensen, omdat ze niet de gewenste kleding dragen als een tanktop of omdat je denkt dat je je medesporters weg jaagt wanneer je zwaarder tilt dan hen:
DAN BEOEFEN JE DE VERKEERDE SPORT.
Trainen doe je voor jezelf. Niet voor een ander.
![]()
Waarom? Jaloezie? Hij zit jou totaal niet in de weg....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef DAMH het volgende:
[..]
loze opmerking,, alles doe je zo'n beetje voor jezelf,, dus als jij eet, en iemand zit te boeren en in ze neus te peuteren stoor je je daar niet aan? nahh ik wel,, bij ons loopt zo'n homo rond, echt ik zweer het na ieder setje kijkt ie 20x op ze mobiel en staat ie zichzelf te checken in de spiegel,, en het is niet dat ik de hele tijd naar em kijk, het valt gewoon op, soms moet ik erom lachen maar na een tijdje bereik ik een punt dat ik hem het liefste helemaal in elkaar ram![]()
hehehe
ja weet niet,, ik irriteer me gewoon aan dat popiejopie gedrag... het is niet alsof ie steeds een sms binnekrijgt want hij klapt hem open en weer dicht,, en voor de tijd hoeft ie het ook niet te doen want er hangen klokken,, misschien heeft er wel een mooie foto vanzichzelf in staanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waarom? Jaloezie? Hij zit jou totaal niet in de weg....
OK, dat is dan idd wel vervelend als ze voor je spiegelbeeld staan of net iets te dicht bij je komen staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:36 schreef DAMH het volgende:
als jij schouder press doet en een beetje in de spiegel checkt of je het goed doet en hij gaat zich voor jou op 1 centimeter afstand in de spiegel checken dan vind ik dat rete irritant...
Zolang iemand boert ik hem niet ruik, in zijn neus peutert en de peuters niet naar mij toe schiet, stoor ik me er niet (snel) aan. Dus zo loos vond ik mijn opmerking NIET. Er zijn teveel mensen in de sportschool bezig met zijn of haar omgeving. "Kijk mij is mooi zijn, past deze tanktop wel bij deze schoenen".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef DAMH het volgende:
[..]
loze opmerking,, alles doe je zo'n beetje voor jezelf,, dus als jij eet, en iemand zit te boeren en in ze neus te peuteren stoor je je daar niet aan? nahh ik wel,, bij ons loopt zo'n homo rond, echt ik zweer het na ieder setje kijkt ie 20x op ze mobiel en staat ie zichzelf te checken in de spiegel,, en het is niet dat ik de hele tijd naar em kijk, het valt gewoon op, soms moet ik erom lachen maar na een tijdje bereik ik een punt dat ik hem het liefste helemaal in elkaar ram![]()
hehehe
Dat is irritant.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:36 schreef DAMH het volgende:
[..]
... en wat betreft de spiegel heb ik er wel last van,, als jij schouder press doet en een beetje in de spiegel checkt of je het goed doet en hij gaat zich voor jou op 1 centimeter afstand in de spiegel checken dan vind ik dat rete irritant...
Bepaalde types weren, wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef don-diablo het volgende:
sportschool waar ik altijd kom mag je geen hempje aan. als man zijnde moet je een tshirt aan. vrouwen mogen sporttopjes etc aandoen. zo willen ze bepaalde types weren en het werkt wel
Het dikgedrukte deelquote:
Waarom precies is het zo raar om 2.5 uur te trainen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het dikgedrukte deel![]()
das waar, ik loop zelf altijd hard in een mouwloos heatgear shirt van UA, maar ik begrijp wel waarom ze het gedaan hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:17 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bepaalde types weren, wat een onzin zeg.
Als ik borst of schouders train zit een mouwloos shirt een stuk lekkerder. Zelfs tennissers hebben tegenwoordig mouwloze shirts aan omdat het meer bewegingsvrijheid geeft.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:52 schreef Baffer het volgende:
Val jij op zulk mooiboi tuig Angelina?
Een rose string? Heb je dan ook een witte wijn string?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]![]()
Wanneer je een rose string hebt wel
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Een rose string? Heb je dan ook een witte wijn string?
Oftewel je bent gewoon een domme sukkelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het dikgedrukte deel![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:57 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Oftewel je bent gewoon een domme sukkel![]()
Hm, dat is toch niet het beeld dat ik voor me had toen ik de OP las. Dit vind ik gewoon lamzakken met een lelijke smaak.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:14 schreef Baffer het volgende:
Voor alle duidelijkheid:
[afbeelding]
Jij denkt daadwerkelijk dat ik 2.5 continu aan de gewichten hangt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Dat je nu 2 maanden traint betekent niet meteen dat je een expert bent pik. Sla eens een fitness/ BB tijdschrift open en verdiep je eens in de stof.... 2.5 uur trainen prachtig. Na 45minuten boek je al bijna geen vooruitgang meer, maar vooral doorgaan Arny.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Jij denkt daadwerkelijk dat ik 2.5 continu aan de gewichten hangt?
Jij komt zeker van het speciaal onderwijs af?![]()
Dit programma is samengesteld door een sportinstituut , ik geloof eerder hun dan zo'n internet mongooltje die overal commentaar op moet geven omdat hij waarschijnlijk veel gepest wordt en zijn stoom af moet blazen op een forum;(![]()
![]()
Goedzo, nu weer OT.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
laat maar.......helemaal gelijk
![]()
Dit heb ik wel vaker gezien en dat hoeft ook nog niks te betekenen, wat ik soms voor schema's heb gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Dit programma is samengesteld door een sportinstituut
Tja, ik merk het verschil welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dit heb ik wel vaker gezien en dat hoeft ook nog niks te betekenen, wat ik soms voor schema's heb gezien![]()
"na 45 minuten boek je al bijna geen vooruitgang meer" hahaha wat een ongelofelijk bullshit statement.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Dat je nu 2 maanden traint betekent niet meteen dat je een expert bent pik. Sla eens een fitness/ BB tijdschrift open en verdiep je eens in de stof.... 2.5 uur trainen prachtig. Na 45minuten boek je al bijna geen vooruitgang meer, maar vooral doorgaan Arny.
Ga nu maar weer inloggen op je world of warcraft forum, skinny geek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:40 schreef wise het volgende:
allemaal opgepompte mannetjes hier johin een nutteloze discussie.
WoWquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ga nu maar weer inloggen op je world of warcraft forum, skinny geek.![]()
hoe kom jij daar aan gvdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef Baffer het volgende:
Holy shit jongens ik heb een foto van "wise" gevonden haha.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:57 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb altijd veel lol met zulke gasten want ik ben een klein vrouwtje en dan ga ik heel koeltjes naast ze curlen met hetzelfde of een zwaarder gewicht dan zij aankunnen.
Zijn ze snel weg...
Oooh, ik dacht dat jij op mannen viel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lelijk! Ik heb liever een slapjanus als vrouw![]()
Bullshit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:25 schreef Motar het volgende:
Ik loop ook vaak met een tanktop aan en irriteer me aan debielen die mij aanstaren als ik me optrek aan 1 arm, of als ik
Och, omdat jij het niet kunt?quote:
Mocht ik willen...dan zou ik bakken met geld verdienen als (freak)model en jou een bezoekje brengen om je een wedgie en een swirley te geven.quote:
Ben jij dat in je fotoboek? De jongeheer in die bandana?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:24 schreef Motar het volgende:
[..]
Och, omdat jij het niet kunt?
Hm je gaat hangen aan 1 arm, pakt met je andere arm de onderkant van de bovenarm waar je je mee vasthangt vast en trekt je op.
Maargoed ik heb het iemand anders nog nooit zien doen in de sportschool.
Klimmers doen dat vrij vaak trouwens.![]()
Als hij dat is dan weet ik al precies hoe een tanktop staatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Ben jij dat in je fotoboek? De jongeheer in die bandana?
Dat kan mijn 16 jarige zus ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:24 schreef Motar het volgende:
[..]
Och, omdat jij het niet kunt?
Hm je gaat hangen aan 1 arm, pakt met je andere arm de onderkant van de bovenarm waar je je mee vasthangt vast en trekt je op.
Maargoed ik heb het iemand anders nog nooit zien doen in de sportschool.
Klimmers doen dat vrij vaak trouwens.![]()
Ik had het toch ook over mijn arm? Die extra hand is voor balans en het helpt uiteraard ook wel met het optrekken maar de meeste kracht komt toch uit 1 arm.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:40 schreef Baffer het volgende:
[..]
Dat kan mijn 16 jarige zus ook.
We hadden het over optrekken aan een ARM, niet met een HAND.
Ja dat ben ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Ben jij dat in je fotoboek? De jongeheer in die bandana?
Jij claimt dat je een one ARMED chin up kunt, dat wil dus zeggen dat je je andere arm totaal niet gebruikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:59 schreef Motar het volgende:
[..]
Ik had het toch ook over mijn arm? Die extra hand is voor balans en het helpt uiteraard ook wel met het optrekken maar de meeste kracht komt toch uit 1 arm.
LEZEN![]()
je hebt wel op de termologie gestudeerd zegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:08 schreef Baffer het volgende:
U kent ze wel, die figuren van 78kg en 1.90, die hun biceps en abs continu flexen in de spiegel van de gym.
Uiteraard met de gebruikelijke tanktop, "toughguy" gezichtsuitdrukking, en de beroemde "duckwalk" erbij.
wat moeten we doen met dit soort figuren?
Discuss.
Als jij hier ergens kunt lezen dat ik de one ARMED chin up kan* wat ik niet zo beschreven heb dus iets is wat alleen in jouw vatsige droomwereld voorkomt gebruik je de verkeerde middelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef Baffer het volgende:
[..]
Jij claimt dat je een one ARMED chin up kunt, dat wil dus zeggen dat je je andere arm totaal niet gebruikt.
JIJ zit dus fout.
En als die ene hand zo weinig helpt probeer het dan eens zonder,brutal recipe for bicep tears.
Enig idee hoe die figuren erover een jaartje of 20 uitzien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:31 schreef fathank het volgende:
Het stereotype "opgeschoten anabolen figuur" is hier wel overmatig aanwezig.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:26 schreef Motar het volgende:
[..]
Als jij hier ergens kunt lezen dat ik de one ARMED chin up kan* wat ik niet zo beschreven heb dus iets is wat alleen in jouw vatsige droomwereld voorkomt gebruik je de verkeerde middelen.
Je zegt dat je kunt optrekken aan een arm, dat is niet zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:25 schreef Motar het volgende:
Ik loop ook vaak met een tanktop aan en irriteer me aan debielen die mij aanstaren als ik me optrek aan 1 arm, of als ik de spagaat doe om alles te rekken.
Ah maar dat kan ik dus wel,mijn hand zit vast aan mijn arm, jij komt met je homobodybuilder namen aanzetten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:22 schreef Baffer het volgende:
[..]
[..]
Je zegt dat je kunt optrekken aan een arm, dat is niet zo.
Je kunt optrekken aan een hand.
Conclusie: Ik heb gelijk, jij niet.
quote:Conclusie: Ik heb gelijk, jij niet
Hoe oud zijn we mensen...quote:jij komt met je homobodybuilder namen aanzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |