Tja, ik merk het verschil welquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:58 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dit heb ik wel vaker gezien en dat hoeft ook nog niks te betekenen, wat ik soms voor schema's heb gezien![]()
"na 45 minuten boek je al bijna geen vooruitgang meer" hahaha wat een ongelofelijk bullshit statement.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Dat je nu 2 maanden traint betekent niet meteen dat je een expert bent pik. Sla eens een fitness/ BB tijdschrift open en verdiep je eens in de stof.... 2.5 uur trainen prachtig. Na 45minuten boek je al bijna geen vooruitgang meer, maar vooral doorgaan Arny.
Ga nu maar weer inloggen op je world of warcraft forum, skinny geek.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 18:40 schreef wise het volgende:
allemaal opgepompte mannetjes hier johin een nutteloze discussie.
WoWquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef Skazminko het volgende:
[..]
Ga nu maar weer inloggen op je world of warcraft forum, skinny geek.![]()
hoe kom jij daar aan gvdquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:13 schreef Baffer het volgende:
Holy shit jongens ik heb een foto van "wise" gevonden haha.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:57 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb altijd veel lol met zulke gasten want ik ben een klein vrouwtje en dan ga ik heel koeltjes naast ze curlen met hetzelfde of een zwaarder gewicht dan zij aankunnen.
Zijn ze snel weg...
Oooh, ik dacht dat jij op mannen viel?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik vind dat zo lelijk! Ik heb liever een slapjanus als vrouw![]()
Bullshit.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:25 schreef Motar het volgende:
Ik loop ook vaak met een tanktop aan en irriteer me aan debielen die mij aanstaren als ik me optrek aan 1 arm, of als ik
Och, omdat jij het niet kunt?quote:
Mocht ik willen...dan zou ik bakken met geld verdienen als (freak)model en jou een bezoekje brengen om je een wedgie en een swirley te geven.quote:
Ben jij dat in je fotoboek? De jongeheer in die bandana?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:24 schreef Motar het volgende:
[..]
Och, omdat jij het niet kunt?
Hm je gaat hangen aan 1 arm, pakt met je andere arm de onderkant van de bovenarm waar je je mee vasthangt vast en trekt je op.
Maargoed ik heb het iemand anders nog nooit zien doen in de sportschool.
Klimmers doen dat vrij vaak trouwens.![]()
Als hij dat is dan weet ik al precies hoe een tanktop staatquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Ben jij dat in je fotoboek? De jongeheer in die bandana?
Dat kan mijn 16 jarige zus ook.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:24 schreef Motar het volgende:
[..]
Och, omdat jij het niet kunt?
Hm je gaat hangen aan 1 arm, pakt met je andere arm de onderkant van de bovenarm waar je je mee vasthangt vast en trekt je op.
Maargoed ik heb het iemand anders nog nooit zien doen in de sportschool.
Klimmers doen dat vrij vaak trouwens.![]()
Ik had het toch ook over mijn arm? Die extra hand is voor balans en het helpt uiteraard ook wel met het optrekken maar de meeste kracht komt toch uit 1 arm.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:40 schreef Baffer het volgende:
[..]
Dat kan mijn 16 jarige zus ook.
We hadden het over optrekken aan een ARM, niet met een HAND.
Ja dat ben ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:03 schreef LordofWar86 het volgende:
[..]
Ben jij dat in je fotoboek? De jongeheer in die bandana?
Jij claimt dat je een one ARMED chin up kunt, dat wil dus zeggen dat je je andere arm totaal niet gebruikt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 18:59 schreef Motar het volgende:
[..]
Ik had het toch ook over mijn arm? Die extra hand is voor balans en het helpt uiteraard ook wel met het optrekken maar de meeste kracht komt toch uit 1 arm.
LEZEN![]()
je hebt wel op de termologie gestudeerd zegquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:08 schreef Baffer het volgende:
U kent ze wel, die figuren van 78kg en 1.90, die hun biceps en abs continu flexen in de spiegel van de gym.
Uiteraard met de gebruikelijke tanktop, "toughguy" gezichtsuitdrukking, en de beroemde "duckwalk" erbij.
wat moeten we doen met dit soort figuren?
Discuss.
Als jij hier ergens kunt lezen dat ik de one ARMED chin up kan* wat ik niet zo beschreven heb dus iets is wat alleen in jouw vatsige droomwereld voorkomt gebruik je de verkeerde middelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:19 schreef Baffer het volgende:
[..]
Jij claimt dat je een one ARMED chin up kunt, dat wil dus zeggen dat je je andere arm totaal niet gebruikt.
JIJ zit dus fout.
En als die ene hand zo weinig helpt probeer het dan eens zonder,brutal recipe for bicep tears.
Enig idee hoe die figuren erover een jaartje of 20 uitzien?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:31 schreef fathank het volgende:
Het stereotype "opgeschoten anabolen figuur" is hier wel overmatig aanwezig.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:26 schreef Motar het volgende:
[..]
Als jij hier ergens kunt lezen dat ik de one ARMED chin up kan* wat ik niet zo beschreven heb dus iets is wat alleen in jouw vatsige droomwereld voorkomt gebruik je de verkeerde middelen.
Je zegt dat je kunt optrekken aan een arm, dat is niet zo.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:25 schreef Motar het volgende:
Ik loop ook vaak met een tanktop aan en irriteer me aan debielen die mij aanstaren als ik me optrek aan 1 arm, of als ik de spagaat doe om alles te rekken.
Ah maar dat kan ik dus wel,mijn hand zit vast aan mijn arm, jij komt met je homobodybuilder namen aanzetten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:22 schreef Baffer het volgende:
[..]
[..]
Je zegt dat je kunt optrekken aan een arm, dat is niet zo.
Je kunt optrekken aan een hand.
Conclusie: Ik heb gelijk, jij niet.
quote:Conclusie: Ik heb gelijk, jij niet
Hoe oud zijn we mensen...quote:jij komt met je homobodybuilder namen aanzetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |