quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:53 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik doe naast leggpress ook nog legcurl pull+press
Ik doe tijdens 1 training sessie trouwens het gehele lichaam (om de dag train ik) meestal 2.5 uur
loze opmerking,, alles doe je zo'n beetje voor jezelf,, dus als jij eet, en iemand zit te boeren en in ze neus te peuteren stoor je je daar niet aan? nahh ik wel,, bij ons loopt zo'n homo rond, echt ik zweer het na ieder setje kijkt ie 20x op ze mobiel en staat ie zichzelf te checken in de spiegel,, en het is niet dat ik de hele tijd naar em kijk, het valt gewoon op, soms moet ik erom lachen maar na een tijdje bereik ik een punt dat ik hem het liefste helemaal in elkaar ramquote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:51 schreef Devlinsect het volgende:
In de fitnesszaal/ gym/ krachthonk, train je voor jezelf. Immers is het een individuele sport.
Wanneer je je stoort aan andere mensen, omdat ze niet de gewenste kleding dragen als een tanktop of omdat je denkt dat je je medesporters weg jaagt wanneer je zwaarder tilt dan hen:
DAN BEOEFEN JE DE VERKEERDE SPORT.
Trainen doe je voor jezelf. Niet voor een ander.
![]()
Waarom? Jaloezie? Hij zit jou totaal niet in de weg....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef DAMH het volgende:
[..]
loze opmerking,, alles doe je zo'n beetje voor jezelf,, dus als jij eet, en iemand zit te boeren en in ze neus te peuteren stoor je je daar niet aan? nahh ik wel,, bij ons loopt zo'n homo rond, echt ik zweer het na ieder setje kijkt ie 20x op ze mobiel en staat ie zichzelf te checken in de spiegel,, en het is niet dat ik de hele tijd naar em kijk, het valt gewoon op, soms moet ik erom lachen maar na een tijdje bereik ik een punt dat ik hem het liefste helemaal in elkaar ram![]()
hehehe
ja weet niet,, ik irriteer me gewoon aan dat popiejopie gedrag... het is niet alsof ie steeds een sms binnekrijgt want hij klapt hem open en weer dicht,, en voor de tijd hoeft ie het ook niet te doen want er hangen klokken,, misschien heeft er wel een mooie foto vanzichzelf in staanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:31 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Waarom? Jaloezie? Hij zit jou totaal niet in de weg....
OK, dat is dan idd wel vervelend als ze voor je spiegelbeeld staan of net iets te dicht bij je komen staan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:36 schreef DAMH het volgende:
als jij schouder press doet en een beetje in de spiegel checkt of je het goed doet en hij gaat zich voor jou op 1 centimeter afstand in de spiegel checken dan vind ik dat rete irritant...
Zolang iemand boert ik hem niet ruik, in zijn neus peutert en de peuters niet naar mij toe schiet, stoor ik me er niet (snel) aan. Dus zo loos vond ik mijn opmerking NIET. Er zijn teveel mensen in de sportschool bezig met zijn of haar omgeving. "Kijk mij is mooi zijn, past deze tanktop wel bij deze schoenen".quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:28 schreef DAMH het volgende:
[..]
loze opmerking,, alles doe je zo'n beetje voor jezelf,, dus als jij eet, en iemand zit te boeren en in ze neus te peuteren stoor je je daar niet aan? nahh ik wel,, bij ons loopt zo'n homo rond, echt ik zweer het na ieder setje kijkt ie 20x op ze mobiel en staat ie zichzelf te checken in de spiegel,, en het is niet dat ik de hele tijd naar em kijk, het valt gewoon op, soms moet ik erom lachen maar na een tijdje bereik ik een punt dat ik hem het liefste helemaal in elkaar ram![]()
hehehe
Dat is irritant.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:36 schreef DAMH het volgende:
[..]
... en wat betreft de spiegel heb ik er wel last van,, als jij schouder press doet en een beetje in de spiegel checkt of je het goed doet en hij gaat zich voor jou op 1 centimeter afstand in de spiegel checken dan vind ik dat rete irritant...
Bepaalde types weren, wat een onzin zeg.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:28 schreef don-diablo het volgende:
sportschool waar ik altijd kom mag je geen hempje aan. als man zijnde moet je een tshirt aan. vrouwen mogen sporttopjes etc aandoen. zo willen ze bepaalde types weren en het werkt wel
Het dikgedrukte deelquote:
Waarom precies is het zo raar om 2.5 uur te trainen?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het dikgedrukte deel![]()
das waar, ik loop zelf altijd hard in een mouwloos heatgear shirt van UA, maar ik begrijp wel waarom ze het gedaan hebbenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:17 schreef McGilles het volgende:
[..]
Bepaalde types weren, wat een onzin zeg.
Als ik borst of schouders train zit een mouwloos shirt een stuk lekkerder. Zelfs tennissers hebben tegenwoordig mouwloze shirts aan omdat het meer bewegingsvrijheid geeft.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:52 schreef Baffer het volgende:
Val jij op zulk mooiboi tuig Angelina?
Een rose string? Heb je dan ook een witte wijn string?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]![]()
Wanneer je een rose string hebt wel
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:44 schreef Samson het volgende:
[..]
Een rose string? Heb je dan ook een witte wijn string?
Oftewel je bent gewoon een domme sukkelquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Het dikgedrukte deel![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:57 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Oftewel je bent gewoon een domme sukkel![]()
Hm, dat is toch niet het beeld dat ik voor me had toen ik de OP las. Dit vind ik gewoon lamzakken met een lelijke smaak.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:14 schreef Baffer het volgende:
Voor alle duidelijkheid:
DIT is het type "gast" waar we het over hebben:
[afbeelding]
Jij denkt daadwerkelijk dat ik 2.5 continu aan de gewichten hangt?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Dat je nu 2 maanden traint betekent niet meteen dat je een expert bent pik. Sla eens een fitness/ BB tijdschrift open en verdiep je eens in de stof.... 2.5 uur trainen prachtig. Na 45minuten boek je al bijna geen vooruitgang meer, maar vooral doorgaan Arny.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Jij denkt daadwerkelijk dat ik 2.5 continu aan de gewichten hangt?
Jij komt zeker van het speciaal onderwijs af?![]()
Dit programma is samengesteld door een sportinstituut , ik geloof eerder hun dan zo'n internet mongooltje die overal commentaar op moet geven omdat hij waarschijnlijk veel gepest wordt en zijn stoom af moet blazen op een forum;(![]()
![]()
Goedzo, nu weer OT.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:33 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
laat maar.......helemaal gelijk
![]()
Dit heb ik wel vaker gezien en dat hoeft ook nog niks te betekenen, wat ik soms voor schema's heb gezienquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:22 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Dit programma is samengesteld door een sportinstituut
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |