Ow so, die moet je gewoon negeren of opzij douwen terwijl je 2x zoveel gewicht in je handen hebt dan zij wegen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:14 schreef Baffer het volgende:
Voor alle duidelijkheid:
DIT is het type "gast" waar we het over hebben:
[afbeelding]
Een betere "ik" maken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:16 schreef Metal_Mart het volgende:
Wat is een gym? Dat heet toch sportschool in het Nederlands? En wat doe jij daar?
Nee het moet wel leuk blijven.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow so, die moet je gewoon negeren of opzij douwen terwijl je 2x zoveel gewicht in je handen hebt dan zij wegen.![]()
Da's toch precies hetzelfde als die heren doen waar jij het over hebt? Enige verschil is dat jij een t-shirt aantrekt?quote:
Nou nou, nu klink je een beetje jaloers.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:20 schreef Baffer het volgende:
[..]
Nee het moet wel leuk blijven.
Overgieten met benzine en dan aansteken is dat misschien iets?
Zoals je kunt lezen in de OP staan zij ook jaren te kijken naar zichzelf in de spiegel, ze paraderen als een koning de de zaal, en ze kijken alsof ze een ernstige constipatie hebben.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef Metal_Mart het volgende:
[..]
Da's toch precies hetzelfde als die heren doen waar jij het over hebt? Enige verschil is dat jij een t-shirt aantrekt?
Kijk nog eens naar die foto.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:22 schreef Snakey het volgende:
[..]
Nou nou, nu klink je een beetje jaloers.
Waarop dan, dr freud?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:39 schreef Sjwerver het volgende:
je bent gewoon jaloers, gewoon keihard trainen, maakt geen fuck uit wat je aan hebt
Sla ze dan gelijk in elkaar joh snakey en kijk in de spiegel hoe goed je wel niet bent !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ow so, die moet je gewoon negeren of opzij douwen terwijl je 2x zoveel gewicht in je handen hebt dan zij wegen.![]()
Ik heb ze nog niet gespot, blijkbaar niet genoeg zon gehad en waarschijnlijk alleen maar onder de zonnebank gelegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:01 schreef Adelante het volgende:
ah, de BBB boys, die zijn na de vakantie allemaal weer weg hoor/.
Buikquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:01 schreef Adelante het volgende:
ah, de BBB boys, die zijn na de vakantie allemaal weer weg hoor/.
toch 1 van de 3 goed...quote:
Wat een druppies.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:14 schreef Baffer het volgende:
Voor alle duidelijkheid:
DIT is het type "gast" waar we het over hebben:
[afbeelding]
Hahaha.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:57 schreef Spacehamster het volgende:
Ik heb altijd veel lol met zulke gasten want ik ben een klein vrouwtje en dan ga ik heel koeltjes naast ze curlen met hetzelfde of een zwaarder gewicht dan zij aankunnen.
Zijn ze snel weg...
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:00 schreef MrManiak het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij geen spieren hebt die een tanktop accentueert
Klopt. Wij hebben er een keer een gehad die blijkbaar zijn vriendinnetje mee had genomen of zo en een beetje indruk probeerde te maken. Dus hij probeert iets van 50 kilo op te tillen, maar laat dat ding vervolgens uit zijn handen vallen precies op zijn tenen. Kon dus meteen afgevoerd worden naar de dokterquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:27 schreef Pascal86 het volgende:
Haha, hier ook zo...
Heb je vooral van die marokaantjes die dan 20 kilo gaan tillen en dan die spille armpjes helemaal inspannen en keihard forceren![]()
![]()
en dan na 6 keer al gaan kijken of er al iets groeit
![]()
Die meisjes die ze meestal meenemen zijn ook niet zoveel soeps, die blikken van hun waar niets achter zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:30 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Klopt. Wij hebben er een keer een gehad die blijkbaar zijn vriendinnetje mee had genomen of zo en een beetje indruk probeerde te maken. Dus hij probeert iets van 50 kilo op te tillen, maar laat dat ding vervolgens uit zijn handen vallen precies op zijn tenen. Kon dus meteen afgevoerd worden naar de dokter![]()
Als beveiliger gebruikenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:08 schreef Baffer het volgende:
U kent ze wel, die figuren van 78kg en 1.90, die hun biceps en abs continu flexen in de spiegel van de gym.
Uiteraard met de gebruikelijke tanktop, "toughguy" gezichtsuitdrukking, en de beroemde "duckwalk" erbij.
wat moeten we doen met dit soort figuren?
Discuss.
Helemaal mee eens. Het gaat er niet om het zo hard en snel mogelijk te doen, daar bereik je geen bal mee. Die grietjes die met die mannetjes meekomen zijn vaak net zulke leeghoofden. Alleen maar op uiterlijk gericht en absoluut geen spoor van intelligentie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:38 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Die meisjes die ze meestal meenemen zijn ook niet zoveel soeps, die blikken van hun waar niets achter zit.
Gaan ze buik oefeningen doen op zo'n aparaat, ook gewoon keihard op en neer, en maar denken dat ze keihard trainen en resultaat boeken![]()
Fitness is een concentratie sport geen uitsloverij![]()
Misschienquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:49 schreef Baffer het volgende:
Beveiliger?
Van wat?
De EO jongerendag?
daar stopte ik met lezen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:08 schreef thewhiteguy het volgende:
Die op de eo-jongerendag ..., me broer is daar ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |